Gå til innhold

Fisken snakker litt til


-Fisken-

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei folkens!

Dæven, nå er det lenge siden jeg har gitt noen oppdatering her. Tiden bare flyr av sted, og har hatt problemer med å finne ord. De er der, men de vil ikke ut.

Har hatt en helt fantastisk påske. Har møtt en nydelig gutt, sovet med han hver natt i en uke, vært sammen hvert ledige minutt. Blir rart når skolen begynner for meg i morgen, jobb for han. Han skal jobbe kveld hele uka, men jeg kommer nok til å sove der en del netter. Er faktisk ganske praktisk også, han bor mye nærmere skolen.

Lenge siden jeg har møtt noen jeg liker sånn som dette. Jeg er et usedvanlig kresent menneske tror jeg, men denne gangen.. Han har stjålet mitt hjerte :) Høy, mørk, kjekk. Svensk faktisk. Gud så sjarmerende det svenske språket er! Bare det å ligge inntil han, kjenne armene hans om mg.. Herlig.

Har det veldig bra for tiden. Er veldig mye syk med disse grusomme bihulene som jg tydligvis ikke blir bedre av, men takler det greit. Har det så bra med meg selv ellers at det går greit.

Var deilig å skrive litt her igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk :)

Nå sitter jeg og sliter med en hersens nynorsktentamen. Den foregår over nett, vi sitter altså hjemme. Oppgaven ble lagt ut 10 i dag morges, og må leveres innen kl 14. Tviler sterkt på at resultatet blir særlig bra, må slå opp så og si hvert eneste ord noe som betyr at jeg ikke har skrevet spesielt mye. Trøster meg med at jeg skal til kjæresten i kveld, vi skal lage middag og se film. Han har hele bokolektivet for seg selv denne helgen, de 4 andre gutta har reist hjem til Sverige for helgen.

Huff, kunne ønske jeg var ferdig med denne hersens greia :forvirret: Som typisk er når jeg er stressa låser skuldre og nakke seg. Det gjør det ikke akkurat lettere. Har stressa fælt denne uka, flere tentamner pluss årsmøte i EO (elevorganisasjonen). Ble faktisk valgt inn i fylkesstyre! Det blir mye jobb, men gøy og lærerikt.

Nei huff, nå må jeg fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, så koselig at du har møtt en flott gutt. :)

Håper du har det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så søte dere er.

Har det ikke så bra nå, ble dumpa i går. Helt uten forvarsel. Har tilbragt de to siste månedene sammen med én person, så og si hver dag, sovet med han hver natt. I går, rett før jeg skulle i konfirmasjon, sendte vi noen meldinger. Han virket så rar, så jeg spurte om det var noe galt. Det var det visst, vi måtte snakke den kvelden. Det endte med at det kom frem at han skulle slå opp.

Det var som om alt falt fra hverandre. Der stod jeg, alene, fem min før jeg skulle dra for å servere og synge en duett med søsteren til konfirmanten, oppløst i tårer. Merkelig nok kom jeg meg igjennom konfimasjonen, klarte til og med å synge. Ikke én tåre falt. Jeg hadde vel et slags håp om at alt kom til å ordne seg når jeg skulle snakke med han samme kveld.

Men nei. Det eneste han hadde å si var at han følte det ikke lenger var som før, at han ikke hadde følelser for meg lenger. Det er så vanskelig å forstå; det er ikke engang en uke siden han tilbragte en hel dag med mamma mens jeg var på jobb, bare for å kunne være sammen med meg den kvelden istede for å dra hjem. Jeg har sovet hos han hele uken, han var med å så meg danse i konserthuset 17. mai sammen med mamma, og skrøt til alle vennene sine om hvor flink jeg var. Det er heller ikke mange dagene siden han foreslo at jeg skulle bli med han hjem til Sverige når han skulle dit om to uker.

Da jeg satt der og gråt på sengen hans i går, var det viktigste for han at jeg ikke hata han. Det tok heller ikke lang tid fra jeg kom til han begynte å rydde på rommet. Han rydder så og si aldri. Det var tøft. Klarte heldivis å snu mye av tristheten over i sinne, klart jeg vet at det er noe annet enn at han har mistet følelser for meg. Det er ikke mulig å miste følelser på to dager. Likevel var det ikke stort annet å få ut av han. Hadde en forholdsvis fin kveld etterpå uten for mange vonde tanker sammen med min beste venninne og kjæresten hans. Verre var det å våkne i dag, dra på jobb og fungere som et normalt og oppegående menneske.

Jeg er nok ikke egentlig så veldig sint lenger, mer skuffet kanskje. Så for meg at dette var noe som kom til å vare lenge, hadde til og med lagt opp sommerferien min etter han. Det har hele tiden virket som det var han som var mest forelsket i meg, jg fryktet overhode ikke for at han skulle slå opp, mer for at jeg skulle miste følelser for han i lengden. Det verste vil bli å sove alene, legge seg og våkne alene. Ikke ha noen å dele alle kveldene med. På de to siste månedene har jeg sovet alene kanskje 5 netter. Jeg har ikke ord for hvor vanskelig det kommer til å bli.

Jeg er redd for at de anorektiske tankene skal komme tilbake, bli sterkere. Har nesten ikke klart å spise, blir mett av noen få biter og føler meg da kvalmende mett i mange timer. Det er vondt å være trist, å ikke klare å fokusere på noe annet. Skole i morgen frister overhode ikke, men vet jeg må. Det blir ikke noe bedre av å sitte hjemme og deppe.

Jeg har det vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ikke lett å lese at du har det så vondt og samtidig være så langt unna deg.

Grusomt vondt at noen man er trygge på gjør det slutt med en - jeg har vært der selv. Man skjønner ingenting og er både sint og trist.

Viktig at du ikke tar det ut ved å ikke spise i alle fall. Det vil jo bare gjøre allting verre for deg. Og for å være ærlig - det er han ikke verdt.

Kan du snakke med mamman din om dette? Slik at noen rundt deg vet at du sliter og passer litt på deg?

Glad i deg jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fryktelig vondt, spesielt å høre ordene: jeg har ikke følelser for deg lenger. Det er lett å føle at det er meg det er noe galt med når han ikke lenger har følelser for meg, men innerst inne vet jeg at det ikke stemmer.

Har snakket litt med mamma, men jeg er fryktelig dårlig til å snakke om følelser. blir ofte: nei da, det går bra med meg. Men er glad jeg har henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhiakath: :hjerte:

Middie: ja, virkelig :forvirret: Han kommer for å hente tingene sine hos meg i morgen. Det blir rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

HUffda... Håper du klarer å ta vare på deg selv. Det er ikke verdt å sette helsa på spill for en gutt som ikke har noen forklaring... utover det han har sagt. Merkelig oppførsel, ja... Hmm.

:klem: til deg, søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går nok bra med helsa mi, det er jo vanlig å miste matlysten når noe sånt skjer, det er bare litt rart for meg ettersom jeg har en fortid i å slanke meg litt vel mye.

Fra jeg fikk vite i går kveld at han kommer for å hente tingene sine i dag, merket jeg straks at humøret steg. Det gjør meg sint, jeg vet jo at ingenting kommer til å ordne seg selv om han kommer hit. Han kommer jo faktisk for å hente tingene sine, noe som egentlig avslutter det hele enda sterkere. På en måte kunne jeg ønske at det gjorde meg trist, men dessverre har jeg liten bestemmelsesmulighet over følelsene mine akkurat nå. Jeg kommer til å be han inn, men tviler på at han sier ja. Likevel, uansett hvor forberedt jeg er på et nei, kommer jeg til å bli såret, trist. Mer enn jeg allerede er.

Er veldig glad for at jeg har en mor som har vært oppe i det samme selv mang en gang, hun har mange kloke ord. Hun oppfordrer meg til å gjøre én ting hver dag som jeg synes er koselig/gjør meg glad. I dag skal jeg på eksamenskonsert til min beste venninne, hun skal synge fem sanger som hennes eksamen i sang. Det gleder jeg meg til, hun har virkelig en fantastisk stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...