Bettie Skrevet 22. oktober 2005 #121 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ønsker deg en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter #122 Del Skrevet 22. oktober 2005 Takk Bettie HAr fått perm fra i dag til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 23. oktober 2005 #123 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. oktober 2005 #124 Del Skrevet 23. oktober 2005 Så hyggelig med perm, da. Håper du har kost deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 23. oktober 2005 #125 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei hei. Håper du får god hjelp på RASP, har hørt fra en venninne at de er veldig flinke der. Dersom du vil "prate" er jeg bare en PM unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. oktober 2005 #126 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tenker masse masse på deg vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #127 Del Skrevet 24. oktober 2005 Dere er jo bare helt nydelige! En kjempestor og en stor bukett til dere alle som er innom dagboken min. Jeg beklager at jeg ikke er innom deres dagbøker, har litt å tenke på disse ukene. kommer sterkere tilbake på det området Akkurat nå er jeg veldig sliten, har 38,3 i feber og ligger vanligvis på 36. Potte tette bihuler. Skal heldigvis til konsultasjon på Lovisenberg på onsdag, og operasjon er jeg garantert innen februar. koste meg så utrolig hjemme i helgen. Dro lørdag ettermiddag og var tilbake her søndag morgen, men det hjalp veldig, både på humøret og motivasjonen. Tilbragte kvelden sammen med en venninne og en dårlig film. Nå skal jeg snart ringe og snakke med klassestyreren min. Går jo glipp av en del teori når jeg er her ettersom jeg bare har dans på skolen. Kan være jeg skal være med i noen naturfagstimer også. Ønsker alle en strålende dag i dette nydelige været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #128 Del Skrevet 24. oktober 2005 Æsj. Å være syk er ikke noe særlig, men kjempefint at du har hatt en god helg! Det hjelper på humøret å være sammen med venner, slappe av og bare kose seg. Håper du får en fin mandag, til tross for tette bihuler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. oktober 2005 #129 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Vennen! Jeg vil bare stikke innom å ønske deg ei kjempefin helg. Håper du har det bra. Tenker masse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. oktober 2005 #130 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Vennen! Jeg vil bare stikke innom å ønske deg ei kjempefin helg. Håper du har det bra. Tenker masse på deg. ← Hei igjen! Jeg har fått det for meg at det er fredag i dag. En dag fra eller til gjør vel ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #131 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hope: takk takk Har fortsatt ganske høy feber og tette bihuler. Vært syk i over en uke Utrolig kjedelig. Trulselinemor: hihi, så søt du er Er ikke så altfor lenge til helgen da, heldigvis. Skal hjem minst en natt. Det skal bli så utrolig deilig. Skal i pysjamasbursdag på lørdag, med skrekkfilm. Det blir koselig Gleder meg veldig. 18 års dag i pysj I går var jeg på kveldskonsert på den gamle skolen min, Manglerud. Musikklinja har kveldskonserter sånn ca en gang i måneden. var veldig koselig å se igjen alle, de fra den gamle klassen, de i 3. og alle lærerne. De har virkelig blitt flinke. Etterpå skal jeg på konsultasjon på Lovisenberg med bihulene mine. Endelig skjer det noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. oktober 2005 #132 Del Skrevet 27. oktober 2005 Så bra at du får komme deg ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #133 Del Skrevet 27. oktober 2005 Så bra at du får komme deg ut litt. ← Ja, det er veldig deilig. Motivasjonen og humøret stiger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 28. oktober 2005 #134 Del Skrevet 28. oktober 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. oktober 2005 #135 Del Skrevet 28. oktober 2005 Pysjbursdag høres kos ut. Godt at du hele tiden har hyggelige ting å se fram mot. Håper de finner ut hva de skal gjøre med bihulene dine. Ønsker deg god bedring og god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 #136 Del Skrevet 29. oktober 2005 Huff så kjedelig med tette bihuler! Håper du kommer deg raskt vennen min! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 30. oktober 2005 #137 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei hei vennen. Stikker bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 31. oktober 2005 #138 Del Skrevet 31. oktober 2005 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. november 2005 #139 Del Skrevet 1. november 2005 Ha en fin tirsdag - håper du er bedre. Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2005 #140 Del Skrevet 3. november 2005 Innom og ønsker deg en fin torsdag - håper du har det bra! Snart helg Stor klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå