Gå til innhold

Ferie med eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 13.33):

Nei hun skal ikke være med, tenkte for at barna skal få en ferie med begge. 

Anonymkode: 5ad07...062

Lykke til...

Anonymkode: dd41b...99d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 14.57):

Bare det at eksen vanskelig gjør nye relasjoner til barnefar er usmakelig og mangel på respekt!

At barna kommer først når man blir sammen men noen med barn er innforstått.    
Det betyr ikke at man skal bli ekskludert fra ferier, like viktig for bonus mor å føle seg inkludert å lage positive minner for barna. 
Hun er tross alt en del av livet deres 50% av tiden

Anonymkode: 174cd...ffd

Ro deg ned. Det er ingen grunn til å skrike. Oppsøk hjelp. 

Anonymkode: dd41b...99d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 22.39):

Jeg også. Samboer sier til meg at han skulle ønske jeg var moren til hans barn fra forrige forhold. Men sier at så lenge han deler tiden med det barnet og meg, så er det jo som at jeg er det.

Også har vi fått vårt kjærlighetsbarn sammen ❤️

Hadde dumpet en type som ville på ferie med eksen og ungene på dagen. Hallo! 

Anonymkode: 633fc...c3e

Å herregud. Hør på deg selv a. «Skulle ønske du var mor til mitt andre barn". "Kjærlighetsbarn"🤮

Anonymkode: dd41b...99d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ro deg ned. Det er ingen grunn til å skrike. Oppsøk hjelp. 

Anonymkode: dd41b...99d

Ikke meg du siterer, men med den måten du svarer folk på her, er det du som bør roe ned. 

Anonymkode: 99cdd...61b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Å herregud. Hør på deg selv a. «Skulle ønske du var mor til mitt andre barn". "Kjærlighetsbarn"🤮

Anonymkode: dd41b...99d

Ja litt klisje, det kan jeg være enig i 😂 men han sa nå engang det. Og jeg tror han mente det, for han kan virkelig ikke fordra henne. Var jo såvidt bikket 20 når han rota seg borti hu, og hun ble uplanlagt gravid. Nå er han i midten av 30 årene og kan virkelig ikke forstå selv at han klarte rote seg borti henne, ung og dum som han sier. Ble jo en tragedie for barnet som opplevde kun krangel til de gikk fra hverandre,eller han dumpet henne. 

 

Anonymkode: 633fc...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt,avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ro deg ned. Det er ingen grunn til å skrike. Oppsøk hjelp. 

Anonymkode: dd41b...99d

Skrike ? Oppsøke hjelp?

Les innlegget mitt en gang til, vet ikke hvorfor du føler deg så truffet men ikke prosjekter dine følelser over på meg takk :)  

Anonymkode: 174cd...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 22.39):

Jeg også. Samboer sier til meg at han skulle ønske jeg var moren til hans barn fra forrige forhold. Men sier at så lenge han deler tiden med det barnet og meg, så er det jo som at jeg er det.

Også har vi fått vårt kjærlighetsbarn sammen ❤️

Hadde dumpet en type som ville på ferie med eksen og ungene på dagen. Hallo! 

Anonymkode: 633fc...c3e

Begrepet "kjærlighetsbarn" er å pisse de andre barna hans i ansiktet.

Anonymkode: d6254...7d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne fint reist på ferie med min eks for hen sin skyld. Vi er gode venner og alle følelser er lagt bak. Han er singel, jeg er gift på nytt. Min mann er tolerant, men om det skulle blitt en ferie så hadde alle vore invitert. Kjekkest om eks også hadde funnet seg noen som hadde tolerert vennskapet vårt. 

Anonymkode: 66fa8...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 14.43):

Lurte egentlig bare på om noen har hatt erfaringer med dette, om evt ny kjæreste vil nekte han. Men regner med han svarer ja og setter barna først

Anonymkode: 5ad07...062

Dette har ikke noe med å sette barna først, de taper ingenting på å ikke reise på ferie med mor og far. Det er 2 år siden det ble slutt mellom dere, bli ferdig med det.

Anonymkode: 88788...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 15.26):

Begrepet "kjærlighetsbarn" er å pisse de andre barna hans i ansiktet.

Anonymkode: d6254...7d7

Har ingenting med barna å gjøre. Har med at noen får barn enten uplanlagt eller svært unge. Etter en stund finner man kanskje ut av man ikke var så veldig god match som par, noe som er helt naturlig i f eks tidlig 20 årene. Min samboer var i starten av 20 årene da han ble uplanlagt gravid med eksen. Tror ikke han var helt klar for å bli far, sier han selv iallefall. Jeg har jo selv hatt en kjæreste i tidlig 20 årene som var helt feil for meg, og i dag som en mer moden voksen kunne jeg jo aldri falt for han.

Slik var det for min samboer. I dag kjenner han på at barnemoren ble veldig feil for han, og da de prøvde å holde sammen krangel etter krangel for barnet, ble det bare verre og verre.

Han sier at nå føler han seg voksen, at han har blitt moden og funnet ut hvem han er. Og at med meg har han endelig funnet den rette. Og vi ville jo ha barn, var ikke uplanlagt som forrige. Så med kjærlighetsbarn menes vel at han fikk barn med kvinnen han virkelig elsker, i motsetning til sist gang som var helt annerledes. Han hadde tenkt å gå fra henne rett før graviditeten ble meldt, de bodde ikke sammen engang da og langt fra hverandre.

Han elsker jo alle barna sine like mye!! Hadde han ikke gjort det hadde han ikke vært mannen for meg!! 

 

Anonymkode: 633fc...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt spent på hvordan dette gikk. Har du pratet med din eks?

Jeg stusser litt over hva ditt egentlige motiv er, om du skal være helt ærlig med deg selv. Først sier du at det er for barnas beste (noe som kan diskuteres), deretter kommer det frem at du håper dere skal finne tilbake til hverandre. I tillegg utelukker du fullstendig at hans nye kjæreste kan få være med. 

For helt ærlig, høres det ut som om motivet ditt er rent egoistisk. I verste fall, dersom han mot fort formodning, blir med på det, er jeg redd det kan resultere i en svært dårlig opplevelse for barna. Det kan være forvirrende, og stemningen kan bli rar/ubehagelig. Husk også på at din eks nok kommer til å bruke mye tid på telefon/chat med din nye kjæreste. 

Videre hadde det vært interessant å vite hvor gamle barna er, og om dere tidligere har feriert i lag etter at dere gikk fra hverandre? 

Anonymkode: 8682c...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 23.43):

Jeg er litt spent på hvordan dette gikk. Har du pratet med din eks?

Jeg stusser litt over hva ditt egentlige motiv er, om du skal være helt ærlig med deg selv. Først sier du at det er for barnas beste (noe som kan diskuteres), deretter kommer det frem at du håper dere skal finne tilbake til hverandre. I tillegg utelukker du fullstendig at hans nye kjæreste kan få være med. 

For helt ærlig, høres det ut som om motivet ditt er rent egoistisk. I verste fall, dersom han mot fort formodning, blir med på det, er jeg redd det kan resultere i en svært dårlig opplevelse for barna. Det kan være forvirrende, og stemningen kan bli rar/ubehagelig. Husk også på at din eks nok kommer til å bruke mye tid på telefon/chat med din nye kjæreste. 

Videre hadde det vært interessant å vite hvor gamle barna er, og om dere tidligere har feriert i lag etter at dere gikk fra hverandre? 

Anonymkode: 8682c...bb6

Ja han ville være med, tror ikke kjæresten var så fornøyd. Men tror det blir kjekt for barna. 
men tenker hun vil forstå det er for barna, og ikke er forsøk på at vi skal finne tilbake. Takk for alle svar. 
 

Anonymkode: 5ad07...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva faen skal du på ferie med din x for «barnas» del for? Sånn plutselig etter at han har fått dame. Det lyser sjalu bitterfit…. av deg🙄

Anonymkode: 7b0f0...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle innleggene men det kommer vel an på ditt forhold til eksen og intensjonen du har for å ville dra sammen med han. Eksen og jeg gikk fra hverandre for 10 år siden. Vi reiser nesten hvert år sammen på tur med barna og de er vant til at vi henger mye sammen som venner. Men hadde en av oss hatt samboer eller vært gift, hadde det sikkert endret seg og det tenker jeg er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 18.24):

Ja han ville være med, tror ikke kjæresten var så fornøyd. Men tror det blir kjekt for barna. 
men tenker hun vil forstå det er for barna, og ikke er forsøk på at vi skal finne tilbake. Takk for alle svar. 
 

Anonymkode: 5ad07...062

Ok. Lykke til, til dere alle sammen! Håper det bare blir en fin opplevelse, uten drama. 😊

Anonymkode: 8682c...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...