Gå til innhold

Vi venter på sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye❤️ Tenk nå er hun endelig her. Håper alt er i skjønneste orden med både deg og baby 🌸 Nyt barseltiden og alt som følger med. Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Lille prinsesse født kl.8.30 ❤️

Veldig fin og rask fødsel. Men lille var slapp da hun kom ut, så tok 30 min før jeg fikk se henne. Nå er vi innlagt på nyfødt intensiv, men hun er på brystet mitt nå. Skal straks ta røntgenbilder og blodprøve for å finne årsak, men legene er veldig fornøyd og sier fremgangen er tilfredsstillende. 

Det ble jo en rask fødsel da😍 gratulerer så mye kjære Amatariel :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh gratulerer så masse med jenta, kjære deg!😭❤️ Håper alt er bra med dere begge to❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå!! :rodmer: Gratulerer så mye med jenta di! :klem:Hurra, hurra, hurra! For en rask fødsel! Godt du dro inn da du gjorte! Ta vare på tiden sammen og hverandre. ❤️ Tenk at hun er her, og at du endelig har blitt firebarnsmamma! 🥰 Sååå glad på dine vegne!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med lillejenta - endelig er hun her, hun som du har lengtet etter og ventet på så lenge! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh gratulerer så masse til deg og mannen med siste lille tilskuddet i familien! Ca like rask fødsel som meg og min lille prins kom også 08.30! 😍 

Får være godt nok det når du ikke fikk komme i termingruppen med meg som du en gang drømte 🤭 

Nyt hvert sekund av henne 💖💖 Og håper alt er vel med deg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (På 1/3/2022 den 10.03):

Æææ, gratulerer så mye med den store milepælen 37 uker og ikke lenger prematur!:nordvesta:  Det er virkelig spennende tider for dere nå, med ei frøken som kan melde sin ankomst når som helst hun føler for det❤️ Jeg tipper hun kommer, hm... 29. januar! 

Håper du nyter permisjonen til det fulle og tar godt vare på deg selv, og at alle tanker om jobb er pakket helt bort i disse dager ❤️ 

@Annabelvar den som gjettet riktig dato for noen uker siden! 😊🎉

Nå har vi akkurat blitt flyttet fra intensiven til barsel. Lille baby har pustet selv et par timer nå og prøvene ser fine ut. Må fortsatt følge mye med da, så blir ikke hotell på oss. Rart, for det er bare der vi har vært før. Men sistemann vil være spesiell 💕

Kommer selvsagt med utfyllende rapport etterhvert. Men kort fortalt var første tegn noe våt truse jeg fant ved dobesøk kl.4.30. Mistenkte lekkasje av fostervann. La meg ned igjen og første svake rie kom raskt etterpå. Veldig svakt og ikke vondt. Men med tidligere historikk sto vi opp da og gjorde oss klar for avgang. Kom på sykehuset kl.6. Baby født 8.30. 4 kg ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!! Ventet lenge på dette 😍😍 tror jeg har vært innom hver dag for å Lese dagboken din også plutselig er hu her ❤️ Nyt tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...