Gå til innhold

Vi venter på sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan det fungerer med igangsettelse, men du kan ikke ringe inn til føden og spørre om de kan gjøre noe hvis det er rolig på avd? 
er innom her å sjekker sikkert 10 ganger om dagen for å se om pittelillesøster er kommet💗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnanasPåTaco skrev (2 timer siden):

Vet ikke hvordan det fungerer med igangsettelse, men du kan ikke ringe inn til føden og spørre om de kan gjøre noe hvis det er rolig på avd? 

Næ, det tror jeg ikke er et alternativ 🙈 Er ikke så "pågående" og tenker jeg må følge reglene. Så lenge jeg har null tegn - intet vann som går, ingen blødning eller noe, så må jeg bare vente. 

Legen min sier neste skritt er å ringe føden på mandag for å få kontrolltime på tirsdag. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41+0

Whoo - på vei til sykehuset nå. Våknet for 1 time siden. Lekker litt rødt fostervann. Korte rier i gang, ikke så vonde. Men drar for en sjekk nå i alle fall 🤞

• Liker 1
  • Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu, lykke til, A! ❤️

(det var den alene hjemme-helgen 🤣)

Endret av Sugar&Spice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugar&Spice skrev (16 minutter siden):

det var den alene hjemme-helgen 🤣)

Ja, med én natt uten barn hjemme så er det helt utrolig at det skjer noe akkurat da! Glad for det da, trengte ikke gi noen beskjeder. Bare tenke på oss selv. 

Vaginal sjekk var vanskelig her da. Jordmoren fant ikke åpningen en gang 🙄 Blodtrykk høyt først, men normalt nå. Ctg nå med fin hjertelyd. Både jeg og mannen negativ koronatest 🎉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er igang nå hadde jo vert perfekt når dere allerede har en barnefri helg😄❤️ Masse lykke til, Amatariel! Tenk at du har henne i armene dine såå snart!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille prinsesse født kl.8.30 ❤️

Veldig fin og rask fødsel. Men lille var slapp da hun kom ut, så tok 30 min før jeg fikk se henne. Nå er vi innlagt på nyfødt intensiv, men hun er på brystet mitt nå. Skal straks ta røntgenbilder og blodprøve for å finne årsak, men legene er veldig fornøyd og sier fremgangen er tilfredsstillende. 

• Liker 2
  • Hjerte 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...