Amatariel Skrevet 18. august 2021 Forfatter #361 Del Skrevet 18. august 2021 18+1 Ja, da er det bare 49 timer igjen til OUL Herregud, jeg tenker knapt på annet... vanskelig å konsentrere seg om jobb og alt som skal gjøres hjemme. Ang. det så sliter jeg med å være sliten og trøtt. Virkelig en hard overgang etter ferien. Jeg står opp kl.6 og er hjemme litt over kl.16. Vanlige ting som middag og hjelpe barna utover ettermiddagen. Legging av minsten fra kl.19. Etter det klarer jeg knapt holde øynene åpne 😵 Og det er jo da jeg kan begynne å gjøre "mine" ting, som husarbeid og egentid. I morgen får vi inntog av besøket, og senger skal rees opp og ting gjøres klart. Må også starte på litt baking som skal gjøres til helga. Alt jeg vil er bare å sove 😴 Eller i det minste ligge litt på sofaen og glo på TV... Så akkurat nå savner jeg hjemmekontor helt sykt slik at jeg kan sove dupp i lunchen (gjorde det i juni og da holdt jeg bra utover kvelden). Sliter ellers med å si noe på jobb om situasjonen min. Nå er alle de nærmeste på min avdeling tilbake etter ferien, og vi har morgenkaffe, lunch og alt mulig sammen. Men det bare tetter seg helt til for meg. Så fortsatt kun sjefen + hun ene som vet. Begynner å bli litt rart, men... Enten må jeg bare si det nå snart her, eller så må jeg sende dem UL-bilde etter fredag med taada. Men rart det og. Når det gjelder ultralyden på fredag så har jeg innsett at det er min aller siste ultralyd noensinne!! Wææ så rart. Det er noe med hele den opplevelsen, virkelig spesiell. Tenk at man kan titte på en liten en som ikke er født... som er inni magen min. Håper virkelig på en fin og spesiell opplevelse. Måtte faktisk telle over hvor mange ultralyder jeg har vært på i mitt liv, og har funnet ut at denne siste her blir min nr. 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 18. august 2021 #362 Del Skrevet 18. august 2021 Åååå! Jeg skjønner deg så utrolig godt! Jeg føler jeg ikke har tenkt på annet den siste uka Den trøttheten er også et veldig kjent fenomen, men det er jo ikke bare bare å faktisk lage et helt menneske! 🥰 Jeg har fått litt hjelp fra HR avdelingen med å tilrettelegge for en plass hvor jeg kan legge meg nedpå i løpet av arbeidsdagen. Som de sa: ikke sikkert du trenger det med en gang, men du kommer sikkert til å sette pris på det etterhvert. Kanskje du kan høre med leder om det er en mulighet for å legge seg nedpå litt i løpet av arbeidsdagen selv om du er på kontoret? Det blir så spennende på fredag! Også så symbolsk med den 20. og siste ultralyden 💕 Gleder meg til å høre hvordan det gikk etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 19. august 2021 #363 Del Skrevet 19. august 2021 Jeg er så spent på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. august 2021 Forfatter #364 Del Skrevet 19. august 2021 18+2 I dag kastet jeg opp 😲 Første gang dette svangerskapet! Dog jeg vet ikke om det er svangerskapsrelatert. Veldig rart da, bli morgenkvalm på 18+2 liksom! Følte meg fin, spiste frokost og da jeg reiste meg ble jeg både såå svimmel og kvalm at jeg måtte komme meg på badet og da kom alt opp gitt. Fin igjen etterpå. Så ubehagelig. Men sånn generelt så er jeg jo grue seg/spentkvalm da. Har vridd meg i hele natt og våknet hver time. Tenker på baby og OUL... så når denne natten var så tungt, så kan jeg bare forestille meg hvordan neste natt blir her nå. Litt synd at jeg gruer meg sånn, for jeg har jo lyst til å glede meg. Det går jo sannsynligvis bra, det blir fint å titte på den lille, min aller siste UL og kanskje vi til og med får vite kjønn. Vil glede meg! Men frykten for organfeil overskygger alt. Alt jeg tenker på er at dersom jeg ikke hadde dratt på UL i uke 13 den gangen vi fikk avdekket organfeil, så hadde vi gått til OUL før beskjeden kom da. For det var ikke slik at babyen var i ferd med å dø da. Vi fikk beskjed om at den sannsynligvis ville overleve hele svangerskapet. Det var bare fødsel og livet etterpå den ikke ville klare. Derfor ble det abort i uke 14 den gangen, men kunne altså vært i uke 19 om vi ikke hadde tatt den sjekken. Og nå er jeg altså i den situasjonen at vi ikke fikk tatt fosterdiagnostikk i uke 13 som planlagt, så vi er helt blanke på hvordan det står til med organene nå. Så ubehagelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 19. august 2021 #365 Del Skrevet 19. august 2021 Tenk at det er OUL i morgen, kjære @Amatariel❤️ Kan jo høres ut som du kastet opp nemlig pga den vanvittige frykten du kjenner på. Det er utrolig hvor lammende en slik frykt kan være, både psykisk og fysisk for kroppen. Husker jeg kastet opp for første gang når jeg tok ultralyd i uke 9+4, og jeg var så nervøs 🙉 Det henger nok mye sammen! Men åh, det skal bli godt å "få unna" OUL nå - slik at du endelig kan få nyte svangerskapet slik du fortjener å gjøre med en sistemann i magen 🌸 Det går nok så bra, og det skal bli så fint å høre om timen din når du har vært der i morgen 🤗 Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. august 2021 Forfatter #366 Del Skrevet 19. august 2021 SUPERMIRI skrev (5 minutter siden): det skal bli så fint å høre om timen din når du har vært der i morgen 🤗 Ja jeg håper at jeg kan klare å komme å oppdatere dere her så raskt som mulig! Bare litt usikker hvordan forløpet vil gå. Kan gå ganske raskt med henting av skolebarn etterpå, fortelle dem, så hjem, lage middagsselskap og avsløringen til mamma m.fl. I verste fall blir det kveld før jeg får kommet meg inn hit. Men da vet dere at sene nyheter ikke trenger å bety dårlige nyheter i alle fall. Kommer så snart jeg kan! Dere er jo viktige følgesvenner for meg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 19. august 2021 #367 Del Skrevet 19. august 2021 Hei! Ville bare titte innom og si masse lykke til i morgen - endelig er dagen snart her som du har ventet sånn på! 💜 krysser alt jeg har for bare gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. august 2021 #368 Del Skrevet 19. august 2021 Lykke til imorgen 🤞❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 19. august 2021 #369 Del Skrevet 19. august 2021 Masse lykke til i morgen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 19. august 2021 #370 Del Skrevet 19. august 2021 Masse lykke til i morgen! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 19. august 2021 #371 Del Skrevet 19. august 2021 Lykke til i morgen, Amatariel ❤️🥰 Gleder meg til å lese om moren og barna dine sin reaksjon 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 19. august 2021 #372 Del Skrevet 19. august 2021 Lykke til i morgen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 19. august 2021 #373 Del Skrevet 19. august 2021 Masse lykke til i morgen kjære deg! Er så spent på dine vegne❤️ Helt sikker på at den lille har det såå bra der inne🤩Gleder meg til å lese oppdateringen fra OUL og om reaksjonene (når du får tid til å oppdatere oss så klart)😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellifluous Skrevet 19. august 2021 #374 Del Skrevet 19. august 2021 Ønsker deg masse lykke til i morgen! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilci Skrevet 19. august 2021 #375 Del Skrevet 19. august 2021 Masse lykke til i morgen! 🥰🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 19. august 2021 #376 Del Skrevet 19. august 2021 Lykke til i morgen! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brud2014 Skrevet 19. august 2021 #377 Del Skrevet 19. august 2021 Lykke til imorgen - krysser fingrene for deg!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 19. august 2021 #378 Del Skrevet 19. august 2021 Masse lykke til ❤️ Det blir godt for deg å endelig få senke skuldrene skikkelig etter imorgen nå og bare nyte resten av svangerskapet 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 19. august 2021 #379 Del Skrevet 19. august 2021 Lykke til i morgen 🤞🏼✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 19. august 2021 #380 Del Skrevet 19. august 2021 Titter innom for å si lykke til! 🥰 Jeg både håper og tror at alt er bra med den lille, det blir nok en god opplevelse i morgen❤ Kos deg med familien din i helga 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå