Gå til innhold

Jeg vil bli overvektig!


Luka_S

Anbefalte innlegg

Vekt i dag 114,5 kg, ned 0,3 kg fra forrige uke.

Jeg er egentlig godt fornøyd med at jeg har holdt meg stabil denne uka, siden forrige uke var en rar uke med sykdom og lite spising, og fest på fredag med mye god mat og drikke i helga. Jeg har heller ikke fått trimmet noe særlig, bare to turer. På søndag var jeg så pumpa etter forkjølelsen at jeg trodde nesten jeg måtte spy på tur opp lia. Får håpe kroppen kommer seg snart og at jeg får bedre tid slik at jeg får trent litt mer.

I helga er det jobbing, og neste uke reiser vi på tur! Så det blir nok ikke noe veiing neste fredag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, du er rett rundt hjørnet fra 25 kg, så utrolig godt jobbet 👏 Håper du har hatt en fin jobbehelg, det høres veldig deilig ut å skulle på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokdamen skrev (1 time siden):

Herlighet, du er rett rundt hjørnet fra 25 kg, så utrolig godt jobbet 👏 Håper du har hatt en fin jobbehelg, det høres veldig deilig ut å skulle på tur!

Tusen takk, jeg gleder meg så sinnssykt! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom en rask tur før jeg reiser, hvis noen fortsatt følger med. 

115,2 kg i dag, så en liten oppgang. Har bare vært tull disse to ukene, så det er ikke så rart. Men nå blir det hotellweekend, samme hva! God helg! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur og kos deg på hotell 😊 Dette fortjener du fordi du har vært så innmari flink, og neste uke blir helt anderledes igjen 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det tilbake til striskjorta og havrelefsa. 😉

Veide meg i dag etter denne monumentale utskeielseshelga, og det var mildt sagt sjokkerende. 120,1 kg, takk. 🙈

Men åh, det var så sykt verdt det! Hver eneste kalori! Har hatt det så gøy og kost meg glugg i hjel, så jeg angrer ikke et mikrosekund! Det var så digg å være ute sammen med andre mennesker, stå tett i tett og synge av full hals på konsert, være på show med full sal og gå på restauranter uten å tenke på noen konsekvenser. 😆

Regner med de ekstra kiloene er mye vann, så krysser fingrene for at de går like raskt av igjen. Jeg lever iallfall godt på denne helga fram mot vinter og mørketid. ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har garantert ikke gått opp fem kilo reellt på en helg, så mye av det detter nok fort av så snart du kommer inn i de gode rutinene igjen.

Så godt å lese at du har hatt det fint! Noen sånne helger og opplevelser er verdt det. Vi skal jo leve også, og det innebærer opplevelser som noen ganger bryter med vanlige rutiner. Og så lenge hverdagen er sunn så tror jeg man lever lenge på sånne opplevelser og man skal ikke kimse av den psykiske effekten det har!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, @Kepaløk, fem kilo fett vet jeg det ikke er, men det er litt svimlende å se et så høyt tall igjen. Er nok alkoholen som binder masse vann, tenker jeg. Bra jeg ikke er på fylla hver helg. 😅

Å ha én sånn helg i året er noe jeg bare  ha, og den psykiske helseeffekten er helt makeløs! Jeg har vondt i magemusklene etter at jeg har ledd og sunget og danset så mye! 😂

Så lenge man klarer å komme tilbake til gode vaner etterpå, så er det bare sunt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokdamen skrev (2 timer siden):

Å det høres ut som du har hatt en helt fabelaktig helg, så deilig ❤️

Ja, det var det! Alt var vellykket, hotellet, maten, drikken, underholdningen, menneskene! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga hørtes herlig ut, og du fortjente dette :klem:

Vekta er bare vann, så du får nok fine nye tall igjen ut over uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 15.02.21 - 138,9 kg
Vekt 07.05.21 - 127,5 kg (-11,4 kg, totalt -11,4 kg)
Vekt 14.05.21 - 127,1 kg (-0,4 kg, totalt -11,8 kg)
Vekt 21.05.21 - 125,8 kg (-1,3 kg, totalt -13,1 kg)
Vekt 28.05.21 - 124,0 kg (-1,8 kg, totalt -14,9 kg)
Vekt 03.06.21 - 122,9 kg (-1,1 kg, totalt -16,0 kg)
Vekt 11.06.21 - 122,5 kg (-0,4 kg, totalt -16,4 kg)
Vekt 18.06.21 - 122,4 kg (-0,1 kg, totalt -16,5 kg)

- Ferie - 

Vekt 19.07.21 - 124,9 kg (+2,5 kg, totalt -14,0 kg)
Vekt 23.07.21 - 123,4 kg (-1,5 kg, totalt -15,5 kg)
Vekt 30.07.21 - 123,9 kg (+0,5 kg, totalt -15,0 kg)
Vekt 05.08.21 - 122,4 kg (-1,5 kg, totalt -16,5 kg)
Vekt 12.08.21 - 121,6 kg (-0,8 kg, totalt -17,3 kg)
Vekt 20.08.21 - 119,2 kg (-2,4 kg, totalt -19,7 kg)
Vekt 27.08.21 - 118,5 kg (-0,7 kg, totalt -20,4 kg)
Vekt 03.09.21 - 117,5 kg (-1,0 kg, totalt -21,4 kg)
Vekt 10.09.21 - 117,0 kg (-0,5 kg, totalt -21,9 kg)
Vekt 16.09.21 - 116,5 kg (-0,5 kg, totalt -22,4 kg)
Vekt 23.09.21 - 116,5 kg (-0,0 kg, totalt -22,4 kg)
Vekt 01.10.21 - 118,5 kg (+2,0 kg, totalt -20,4 kg)
Vekt 08.10.21 - 114,8 kg (-3,7 kg, totalt -24,1 kg)
Vekt 15.10.21 - 114,5 kg (-0,3 kg, totalt -24,4 kg)
Vekt 21.10.21 - 115,2 kg (+0,7 kg, totalt -23,7 kg)
Vekt 29.10.21 - 115,0 kg (-0,2 kg, totalt -23,9 kg)

 

Selv med den kalorimessig katastrofale (men ellers supert vellykkede!) helgen innbakt denne uka, har jeg altså gått ned 0,2 kg denne uka. Kjempefornøyd med å være på rett spor! 😄

Fra og med mandag har jeg registrert alt matinntak på Lifesum, bare som en sikkerhet for at jeg holder meg på rett side i kaloriregnskapet. Det har gått veldig bra. Jeg har holdt meg rundt 1600 kcal, selv om jeg kan ligge rundt 2000 og fortsatt gå ned, men jeg legger meg bevisst litt lavere i ukedagene slik at jeg har litt å gå på i helgen. Nå blir det Halloweenfeiring med litt ekstra godt, så det trengs vel. ;)

Har vært veldig så som så i forhold til trening de siste ukene, så der må jeg også komme i gang igjen. Gikk en lett tur på mandag og svømte noen hundre meter da jeg var med barnet i svømmehallen i går. Og nå har jeg faktisk meldt meg på treningssenter! Var der første gang i dag, og gikk 30 minutter på ellipsemaskin. Ble kjempesvett, det var mye tyngre enn jeg hadde trodd! Men ganske behagelig at man kan se på Netflix mens man trener, da. Og man slipper å bli våt og kald og gjørmete. Nå har jeg noe å gjøre i vinter, og slipper å bryte meg på turløyper i dårlig vær. ;)

Endret av Luka_S
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig å fortsatt gå ned selv med en sånn helg! Det er så fint å oppdage at man kan sånne dager i et ellers sunt kosthold 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirrikas skrev (5 minutter siden):

Så deilig å fortsatt gå ned selv med en sånn helg! Det er så fint å oppdage at man kan sånne dager i et ellers sunt kosthold 😊

Ja, det er godt. :)
Jeg vet med meg selv at jeg ikke klarer å leve superstrengt forever, da ender det bare med en kjempesprekk og jeg går opp alt igjen. Da får det bare gå litt saktere, satser på at det gjør at jeg klarer å holde meg nede også.

robot91 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor heter tråden "Jeg vil bli overvektig!". 

Hvis du leser det første innlegget i tråden, så får du sikkert et hint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdag, og jeg har vært på treningssenter! :)

45 minutter på ellipsemaskin, det passer veldig bra for meg som egentlig er veldig lat. Ikke misforstå, jeg blir skikkelig sliten og svett, men jeg kan se på serier på telefonen mens jeg bare lar bein og armer gå. Veldig CBE-chic. 😂

Jeg skal prøve å få til noe styrketrening etter hvert, men jeg var bare innom i full fart i betjent tid på torsdag for å hente adgangskort, så jeg har ikke hatt tid til å ha noen prøvetime eller noe sånt. Jeg ser de har en nettside hvor man kan lage sitt eget treningsprogram, så jeg skal forhøre meg litt neste gang det er folk der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...