Gå til innhold

Jeg vil bli overvektig!


Luka_S

Anbefalte innlegg

Takk for det, @Wit!

Ja, nå sitter jeg her og er forkjøla (det var takken for den slitsomme arbeidshelga), så det ble ikke noen tur i dag. :(
Får slappe av litt i dag, og håper det blir bedre i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å bli forkjøla gjør "underverker" for slankinga iallfall! Det er ikke noe vits i å spise noe når man ikke kjenner smaken uansett. Vidunderkur! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag! Ned 3,7 kg, til 114,8 kg. Hvilket betyr at tredje delmål (under 115 kg) er oppnådd! 😄 24,1 kg er gone, baby, gone!

Jeg vet ikke hva som gjorde susen mest denne uka, om det var at kroppen fikk sjokk av at jeg hadde frislipp på alt forrige uke eller at jeg var syk denne uka og ikke har spist stort. Har ikke fått trent noe som helst. Jeg er uansett storfornøyd med å ha oppnådd delmålet mitt! 

Sa til mannen min her forleden dag at jeg hadde tenkt å kjøpe meg slike trådløse ørepropper, for det trådløse headsettet jeg bruker når jeg trener blir så fullt av svette. (Sa ikke noe om at dette skulle være belønning for oppnådd delmål, da.) Og i går da jeg lå og syntes synd på meg med tett nese og hode, så kom han jaggu meg med gave til meg, akkurat de budsene jeg hadde tenkt å kjøpe! 😄 Flaks at delmålet ble oppnådd, da. ;)

Nå må jeg sette meg nytt delmål, og det blir da som alltid 5 kg ned. 110 kg innen 1. januar.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet @Luka_S så god du er! Så deilig å gå inn i helgen med delmål oppnådd 🥳 Og så for en snill mann du har ❤️ Ser du setter neste mål som 5 kg ned, men synes du skal feire deg selv litt på 25 kg ned også, nærmer seg med stormskritt!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokdamen skrev (18 minutter siden):

Herlighet @Luka_S så god du er! Så deilig å gå inn i helgen med delmål oppnådd 🥳 Og så for en snill mann du har ❤️ Ser du setter neste mål som 5 kg ned, men synes du skal feire deg selv litt på 25 kg ned også, nærmer seg med stormskritt!  

Tusen takk! :)

Ja, mannen min er verdens beste (helt objektivt sett, selvsagt). ;)

Om to helger skal vi ha hotellweekend sammen, så det blir forhåpentligvis feiringen for 25 kg ned, tenker jeg.

Og i kveld skal jeg pynte meg og feste! Selv om ikke formen er helt på topp enda, da, men jeg får bare ta det med ro. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg var på fest i går, og det var så herlig! Ikke bare pga god mat og godt selskap, men fordi jeg følte meg så sykt mye bedre enn for ett år siden. For det første, kjolen var ikke lenger trang, den var faktisk ganske løs. Jeg ville ikke hjem på grunn av at jeg fikk gnagsår i siden av bh-en, jeg ville ikke hjem fordi holdinn-undertøyet gnagde eller rullet ned, jeg ville ikke hjem på grunn av at de høyhælte skoene var vonde å gå i, jeg ville ikke hjem fordi jeg holdt på å tisse meg ut fordi hvis jeg tok av det hyperstramme holdinn-undertøyet på do, så kom jeg ikke til å få det på igjen.

Dere som er normalvektige skjønner kanskje ikke hvor mange ting som er plagsomt med å være feit, men her har dere altså et utvalg. Jeg er så glad for at det gradvis blir lettere og lettere nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! For en jobb du har gjort 👏🏻 Du har all grunn til å feire, og den følelsen du hadde i går må være helt fantastisk 🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirrikas skrev (22 minutter siden):

Wow! For en jobb du har gjort 👏🏻 Du har all grunn til å feire, og den følelsen du hadde i går må være helt fantastisk 🤩 

Tusen takk! 😄

Ja, den følelsen i går var ganske super! Samtidig fikk jeg se en snap av meg selv, og fikk ikke lenger sjokk over hvor diger jeg så ut. Før når jeg har vært på fest og følt meg fin, har jeg blitt kjempeskuffa når jeg har sett meg selv  på bilder. Nå så jeg mer ut sånn som jeg føler meg i hodet mitt, og det var godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka_S skrev (2 timer siden):

Tusen takk! 😄

Ja, den følelsen i går var ganske super! Samtidig fikk jeg se en snap av meg selv, og fikk ikke lenger sjokk over hvor diger jeg så ut. Før når jeg har vært på fest og følt meg fin, har jeg blitt kjempeskuffa når jeg har sett meg selv  på bilder. Nå så jeg mer ut sånn som jeg føler meg i hodet mitt, og det var godt. 

Godt når hode og kropp matcher 😅 Jeg har også alltid følt meg tynnere enn jeg er og det er så grusomt å se på bilder av seg selv å innse at man bare er en slank person i en tykk kropp😝 Jobber med å få ut den tynne personen nå😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirrikas skrev (16 minutter siden):

Godt når hode og kropp matcher 😅 Jeg har også alltid følt meg tynnere enn jeg er og det er så grusomt å se på bilder av seg selv å innse at man bare er en slank person i en tykk kropp😝 Jobber med å få ut den tynne personen nå😬

Stå på! Snart kommer den slanke personen fram! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt meg nye bukser. I størrelse 48. For første gang på 16 år har jeg bukser hvor størrelsen ikke begynner på 50. :nordvesta:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luka_S skrev (15 minutter siden):

I dag har jeg kjøpt meg nye bukser. I størrelse 48. For første gang på 16 år har jeg bukser hvor størrelsen ikke begynner på 50. :nordvesta:

Superbra jobba @Luka_S :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kult! Herlig følelse!

Min største motivasjon er virkelig helsa, men det var en skikkelig god følelse da jeg nå i høstferien handlet mye nytt tøy, i både størrelse 46 og 48. Tror ikke jeg noen gang tidligere som voksen har handlet noe annet sted enn i plus size avdelinger. Følte meg plutselig mye mer normal! Så kjenner igjen følelsen 😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kepaløk Jeg må bare ærlig innrømme at forfengelighet er en stor motivasjon for meg, i kombinasjon med helse og å føle meg bedre, selvsagt. Så jeg gleder meg til å kjøpe fine klær etterhvert, så overfladisk må jeg bare tilstå at jeg er. 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka_S skrev (På 12.10.2021 den 23.22):

@Kepaløk Jeg må bare ærlig innrømme at forfengelighet er en stor motivasjon for meg, i kombinasjon med helse og å føle meg bedre, selvsagt. Så jeg gleder meg til å kjøpe fine klær etterhvert, så overfladisk må jeg bare tilstå at jeg er. 😂

Så overfladisk er det lov å være @Luka_S 😊 Jeg syns også det er utrolig deilig å kjøpe nye klær som faktisk sitter fint på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også helse som hovedmotivasjon, spesielt i fht ungene. Men forfengelighet og det å kunne kjøpe klær som sitter godt er en bortimot likestilt nr to 😘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...