Lorieen Skrevet 24. oktober 2021 #201 Del Skrevet 24. oktober 2021 Diamant20 skrev (15 minutter siden): Fikk du til å gjøre det via nett? Jeg fikk bare opp at det ikke går an via nett😬 Nei. Men jeg ringte alarmtelefonen som er åpen i helgene. Nummeret er oppgitt på nettsidene til Hjartdal kommune under barnevern. Jeg kommer til å ringe igjen i morgen. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise88 Skrevet 24. oktober 2021 #202 Del Skrevet 24. oktober 2021 Jeg tipper enten kjærlighetssorg /svik fra den nye kjæresten, eller fordi A har fått samvær med barna. Så hun er redd for å la de være alene med han. Hadde jeg også vært 😱 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne Z Skrevet 24. oktober 2021 #203 Del Skrevet 24. oktober 2021 Hun har drukket kaffi både med politi og barnevern i dag står det på fb 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. oktober 2021 #204 Del Skrevet 24. oktober 2021 Satt nettopp og leste gjennom kommentarene på Insta under det siste bildet. Plutselig mens jeg leste forsvant alle kommentarene og kommentarfeltet ble stengt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. oktober 2021 #205 Del Skrevet 24. oktober 2021 Tar vel ikke lang tid før hun er gravid igjen tenker jeg…..ut i fra tankegangen til den sekten der så skal vel ikke prevensjon brukes, man tar i mot de barna Gud velsigner de med. De har jo også «bare» døtre, og Andreas vil nok også ha en sønn da det er gjevest å få Stakkars, stakkars dame! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 24. oktober 2021 #206 Del Skrevet 24. oktober 2021 og der ble jeg helt sikker på at det er noen andre enn henne som skriver! Hun skriver ikke slik . Sånn «oppramsende» skrive og talemåte er typisk Andreas utfra intervju jeg har sett av han politiet hadde vist vært det i dag og konkludert med at alt var bra 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 24. oktober 2021 #207 Del Skrevet 24. oktober 2021 Hanne Z skrev (18 minutter siden): Hun har drukket kaffi både med politi og barnevern i dag står det på fb På hennes fb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 24. oktober 2021 #208 Del Skrevet 24. oktober 2021 skruf skrev (3 minutter siden): Tar vel ikke lang tid før hun er gravid igjen tenker jeg…..ut i fra tankegangen til den sekten der så skal vel ikke prevensjon brukes, man tar i mot de barna Gud velsigner de med. De har jo også «bare» døtre, og Andreas vil nok også ha en sønn da det er gjevest å få Stakkars, stakkars dame! Jeg tror de bruker prevansjon. Fordi de yngste barna er 4 år. Hadde de latt naturen og «gud» gått sin gang hadd der fått flere etter tvillingene såklart hva de gjør nå vil bare tiden vise. Håper hun drar til lege og får oppfølging i svangerkapet istedenfor å dra når det nermer seg termin. Med tvillingene dro hun ikke til lege før i uke 30 , og først da fikk hun vite det var 2 der inne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. oktober 2021 #209 Del Skrevet 24. oktober 2021 Cyndaquil skrev (5 minutter siden): og der ble jeg helt sikker på at det er noen andre enn henne som skriver! Hun skriver ikke slik . Sånn «oppramsende» skrive og talemåte er typisk Andreas utfra intervju jeg har sett av han politiet hadde vist vært det i dag og konkludert med at alt var bra Lurer på hvorfor "hun" skriver kjærlig ektemann, når begge står som singel på FB? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 24. oktober 2021 #210 Del Skrevet 24. oktober 2021 Dette er bare veldig trist! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne Z Skrevet 24. oktober 2021 #211 Del Skrevet 24. oktober 2021 Whitesnake69 skrev (20 minutter siden): På hennes fb? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 24. oktober 2021 #212 Del Skrevet 24. oktober 2021 Cyndaquil skrev (37 minutter siden): og der ble jeg helt sikker på at det er noen andre enn henne som skriver! Hun skriver ikke slik . Sånn «oppramsende» skrive og talemåte er typisk Andreas utfra intervju jeg har sett av han politiet hadde vist vært det i dag og konkludert med at alt var bra Det er definitivt IKKE Maren som skriver de kommentarene på FB, nei! Jeg har fulgt henne lenge og kjenner skrivemåten. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. oktober 2021 #213 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) Jeg husker Andreas fra Torpet for et par år siden. Han var jo helt ekstrem. En skam for oss kristne og setter oss alle i dårlig lys med sånne ekstremt kvinnefiendtlige og gammeldagse holdninger. Hvilken sekt tilhører han? Jeg nekter å tro at det er pinsebevegelsen. Jeg er halvveis pinsevenn selv, og kjenner mange pinsevenner. Det er ingen som er så ekstrem som han. Han der er styrt av et vanvittig kontrollbehov. Religion er bare et skalkeskjul. Det er en gal mann som på ingen måte er representativ for andre kristne. Endret 24. oktober 2021 av Gjenferdet 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 24. oktober 2021 #214 Del Skrevet 24. oktober 2021 Gjenferdet skrev (22 minutter siden): Hvilken sekt tilhører han? Jeg nekter å tro at det er pinsebevegelsen. Jeg er halvveis pinsevenn selv, og kjenner mange pinsevenner. Det er ingen som er så ekstrem som han. Han der er styrt av et vanvittig kontrollbehov. Religion er bare et skalkeskjul. Det er en gal mann som på ingen måte er representativ for andre kristne. Usikker på hva de er, men A og M ble i alle fall viet av menighetslederen for Lisleherad Misjonsforening i Zoar bedehus. Lederen hadde ikke vigselsrett så det var ikke juridisk bindende, og A uttaler i samme artikkel at han føler seg gift og at han er usikker på om han vil gjøre ekteskapet juridisk gyldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tallgirl00 Skrevet 25. oktober 2021 #215 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Vil tipse om Messenger gruppe hvor vi samler bevis og diskuterer situasjonen. Siste innlegget på FB hennes, en av de siste kommentarene som inneholder «#freemaren». Send Liz en pm for å bli med i gruppa vår. Vi trenger dere som engasjerer dere! Endret 25. oktober 2021 av tallgirl00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salibali Skrevet 25. oktober 2021 #216 Del Skrevet 25. oktober 2021 Cyndaquil skrev (3 timer siden): Jeg tror de bruker prevansjon. Fordi de yngste barna er 4 år. Hadde de latt naturen og «gud» gått sin gang hadd der fått flere etter tvillingene såklart hva de gjør nå vil bare tiden vise. Håper hun drar til lege og får oppfølging i svangerkapet istedenfor å dra når det nermer seg termin. Med tvillingene dro hun ikke til lege før i uke 30 , og først da fikk hun vite det var 2 der inne Mulig hun fikk satt inn spiral etter tvillingene uten at A visste om det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 25. oktober 2021 #217 Del Skrevet 25. oktober 2021 Dette er virkelig alarmerende og skummelt. I podcasten «bak fasaden» forteller hun at hun kun hadde tilgang til en liten telefon med noen få numre da hun bodde hos han, og ikke sosiale medier. Det tyder jo på at det er han som styrer hennes sosiale medier. Denne podcasten ble spilt inn i september, og dersom hun hadde tanker om å gå tilbake til han, tviler jeg på at hun ville delt så mye om forholdet. I tillegg hevdet hun da å være ateist. Hvordan kan det snu så fort? Det skurrer noe voldsomt. Jeg husker hvordan Britney Spears ble tvunget til å si at hun hadde det «bedre enn noen gang» på Instagram, noe vi nå vet at ikke stemte…. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 25. oktober 2021 #218 Del Skrevet 25. oktober 2021 Der er visst FB-profilen hennes slettet/deaktivert… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elebeger Skrevet 25. oktober 2021 #219 Del Skrevet 25. oktober 2021 hufsaaaaa skrev (29 minutter siden): Der er visst FB-profilen hennes slettet/deaktivert… Instagram forsvant nå også.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 25. oktober 2021 #220 Del Skrevet 25. oktober 2021 fitnessjenta skrev (1 time siden): Dette er virkelig alarmerende og skummelt. I podcasten «bak fasaden» forteller hun at hun kun hadde tilgang til en liten telefon med noen få numre da hun bodde hos han, og ikke sosiale medier. Det tyder jo på at det er han som styrer hennes sosiale medier. Det var nok slik i starten av forholdet. Hun har vært aktiv både på facebook og instagram i flere år. På instagram med mat / baking siden 2018 hvertfall. Ganske sikker på at hun har styrt dette selv. Men nå blir det nok slutt på SoMe. Stakkars jente som nok en gang har havnet hos denne mannen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå