Gå til innhold

Er dårlig kundeservice en vanlig ting hos Kicks og Fredrik&Louisa??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Venninna mi hadde en slik opplevelse hos F&L:

Hun var litt deppa og skulle gå og "treat herself". Valgte et par kremer eller body lotions, noe sånt. Dama i kassa spør: "Er det en gave?". Venninna mi sier: "Nei". Dama skanner varene...."Er du SIKKER på at det ikke er en gave?". 

Hva er dette for noe?? 

Anonymkode: f715f...c2b

Synes dere at dette er normalt? 

Anonymkode: f715f...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 23.33):

Aldri hørt om butikkene, eller hva det er for noe. Hva var feil med mitt spørsmål, siden du fant det så ufattelig morsomt? Bare av ren nysgjerrighet. 

Anonymkode: 7358a...5aa

Hvorfor er du med i en diskusjon om noe du ikke har hørt om eller vet hva det er? 

Det som er morsomt er at det virker som om du prøver så hard å forsvare butikken og de ansatte (uavhengig av hva TS har opplevd) , spesielt til å ikke vite hva det er for noe. 

Anonymkode: 62ca7...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd å få noe dårlig service mens jeg ser at de mer gledelig hjelper mer pyntede/sminkede jenter.. selv går jeg ikke med sminke til vanlig. Varierer såklart men føler generelt at jeg får dårligere hjelp i sånne type butikker enn i andre butikker, og tenker det er pga jeg ikke er typisk sminke/dollejente eller dame. 

Anonymkode: be7c5...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt gode opplevelser når jeg har vært innom Kicks butikken her jeg bor😄 Hjelpsomme og hyggelige🌟 Jeg vet som oftest hva jeg skal ha, men jeg har fått inntrykk av at de som jobber der virkelig kan faget sitt og brenner for det, så tviler ikke på at jeg hadde fått god hjelp om jeg hadde trengt det😌 Men så har man de som ikke gjør det..😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Vintermorgen, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Har vært på Kicks 3 ganger, 2 ganger var det utmerket kundeservice, siste gangen var det ei svenske som jeg ikke tror forstod meg eller hørte etter. Jeg sa jeg hadde brukt maybelline sin lilla lash sensational i noen år og likte formen på kosten, men ikke kvaliteten, hadde hun noe mer eksklusivt men med lignende kost? (forklarte hvordan den så ut) Hun svarte nei her selger de inte billigmerker som maybelline, da måtte jeg gå til normal og kjøpe sminke. Greit nok at det er sant, men jeg spurte jo om noe bedre, og synes det var en rar måte å svare på. Likevel fikk Kicks 300kr av meg den dagen, istedenfor at Normal fikk sine 69kr ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 1.00):

Jeg har opplevd å få noe dårlig service mens jeg ser at de mer gledelig hjelper mer pyntede/sminkede jenter.. selv går jeg ikke med sminke til vanlig. Varierer såklart men føler generelt at jeg får dårligere hjelp i sånne type butikker enn i andre butikker, og tenker det er pga jeg ikke er typisk sminke/dollejente eller dame. 

Anonymkode: be7c5...4a0

Haha, får prøve på det neste gang 😁

Anonymkode: f715f...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet hos Fredrik & Louisa men handler en del på Kicks og er alltid fornøyd. Får god hjelp til både sminke og hudpleie siden jeg er litt lost på sånne ting. De tar også hensyn til budsjettet mitt dersom jeg sier ifra at jeg ikke vil bruke mer enn så og så mye på en type produkt. 

Anonymkode: cb904...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...