Gå til innhold

Er dårlig kundeservice en vanlig ting hos Kicks og Fredrik&Louisa??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føsleguri skrev (1 time siden):

Ok, det stod ingenting om fysiske butikker i HI.

Hvor ofte er det man liksom har mulighet til å møte på dårlig service i nettbutikkene?🙄🙄

Anonymkode: 8cd65...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At de ikke registrerer meg/mine kjøp og da får jeg ingen poeng 

Anonymkode: f715f...c2b

Da bør du klage det inn på kundeservicen. Jeg har selv jobbet i butikk og vet av erfaring at ansatte ikke gidder å tilby kundene å bruke opp oppsparte poeng da det ødelegger muligheten for dem til å få et høyt gjennomsnittsalg mtp interne konkurranser i butikken.

Anonymkode: 8cd65...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (1 time siden):

Det er jo bare tull. De har da ingen interesse av og « lure» deg. Tror du de ansatte får bonus av og « lure» deg. 

De ansatte får ikke høyt gjennomsnittssalg dersom de tilbyr kunden å bruke opp poengene sine.

 

Hilsen en som har jobbet innen dette tidligere.

Anonymkode: 8cd65...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor ofte er det man liksom har mulighet til å møte på dårlig service i nettbutikkene?🙄🙄

Anonymkode: 8cd65...53f

Møter ofte dårlig service på kundeservice hos nettbutikkene . Så muligheten er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet du det?

Anonymkode: a90c5...ebe

Fordi jeg var der hele tiden..........................................

Anonymkode: b2e4e...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De ansatte får ikke høyt gjennomsnittssalg dersom de tilbyr kunden å bruke opp poengene sine.

 

Hilsen en som har jobbet innen dette tidligere.

Anonymkode: 8cd65...53f

De får vel salget selvom noe blir betalt med poeng?   Var det KICKS du jobbet på? Har aldri opplevd at poeng trekker ned, bare returer/ deponeringer . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi jeg var der hele tiden..........................................

Anonymkode: b2e4e...5e2

På varemottaket, eller hjalp du til med frakt fra hovedlageret ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den andre Kicks-butikken er litt mer varierende, noen ansatte er hyggelige, og noen direkte overser deg når du kommer inn. Virker nesten som du plager de ved å handle der; er bare så vidt de orker og komme til kassa for å ta betalt. 
Har bare en Fredrik&Louisa i byen, og der er de ansatte hyggelige. Har ikke handlet så mye der, men har fått god hjelp til å finne gaver der. 

Anonymkode: c1edb...18d

Det er så idiotisk å behandle kunder på den måten, burde bli flinkere til å varsle om man opplever dårlig service. Butikkene er helt avhengig av kunder, eller de ansatte er helt avhengig av kunder for å beholde jobbene sine. Det er mange som handler på nettbutikker hvor det gjerne er billigere, så noen burde være flinkere til å ta vare på kundene.

Behandler alltid butikkansatte bra og har aldri opplevd direkte elendig service, men har opplevd at noen ansatte overser deg som kunde og er mer opptatt av å pakke ting ut. Hadde det ikke vært kunder hadde det ikke vært behov for varepåfylling heller. Legger igjen endel penger på Kicks så forventer god service. Får god service fra den lokale Kicks-butikken, men det er en eldre dame som alltid er «opptatt» og forsøker å unngå kunder. Når jeg får hjelp er hun hjelpsom, men har ikke noe godt inntrykk av henne pga dette. Alle de andre er kjempeflinke på kundeservice. Handler sjeldent på Fredrik & Louisa, men det er en F&L butikk her hvor de ansatte er helt enestående.

Anonymkode: f2147...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (2 timer siden):

Så du gikk igjennom lageret og skuffer? Rart hun ikke tilkalte vakt. 

Herlighet. Hun sjekket på nettet om den aktuelle butikken hadde varen inne. Var det så vanskelig å forstå?

Anonymkode: f2147...759

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (2 timer siden):

Ja, en annen ansatt sjekket, du har ikke tilgang til butikkens lager, selvom du kan se hva som finnes i nettbutikk. Så ble det gjort en feil da, feil skjer . Det kan også ha blitt « timmet»  i mellomtiden for alt du vet.

Det er mulig å sjekke på nettet om din lokale Kicks-butikk har varen inne🙄 Og brukeren så at hun dro tilbake, snakket med en annen ansatt som fant varen i butikken.

Anonymkode: f2147...759

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (8 timer siden):

Hva registrere du det på, telefonnr ditt? 

De registrerer både tlf og e-post og sier «Du får e-post....», men ingenting kommer. Og sånn har det vært 20+ ganger 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da bør du klage det inn på kundeservicen. Jeg har selv jobbet i butikk og vet av erfaring at ansatte ikke gidder å tilby kundene å bruke opp oppsparte poeng da det ødelegger muligheten for dem til å få et høyt gjennomsnittsalg mtp interne konkurranser i butikken.

Anonymkode: 8cd65...53f

Akkurat. 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herlighet. Hun sjekket på nettet om den aktuelle butikken hadde varen inne. Var det så vanskelig å forstå?

Anonymkode: f2147...759

Ja. Det er ikke samme lager . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor ofte er det man liksom har mulighet til å møte på dårlig service i nettbutikkene?🙄🙄

Anonymkode: 8cd65...53f

Kan ikke nettbutikker måles på kundeservice? Jeg forstår ikke helt den.

Anonymkode: 7358a...5aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er mulig å sjekke på nettet om din lokale Kicks-butikk har varen inne🙄 Og brukeren så at hun dro tilbake, snakket med en annen ansatt som fant varen i butikken.

Anonymkode: f2147...759

Er du sikker på det? Har kunder selv som tror det, fordi det kan bestilles for henting. Selvom det er 2 ulike lager. På de siste ,som jeg skrev,  varen kan kan blitt tatt i mot på butikklager i mellomtiden . Det er også mulig og gjøre feil. Jeg vet at KICKS har kjip ledelse som pusher ansatte veldig på salg, så rart om noen bevisst har latt være og selge en vare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (25 minutter siden):

Ja. Det er ikke samme lager . 

 

Anonyminist skrev (19 minutter siden):

Er du sikker på det? Har kunder selv som tror det, fordi det kan bestilles for henting. Selvom det er 2 ulike lager. På de siste ,som jeg skrev,  varen kan kan blitt tatt i mot på butikklager i mellomtiden . Det er også mulig og gjøre feil. Jeg vet at KICKS har kjip ledelse som pusher ansatte veldig på salg, så rart om noen bevisst har latt være og selge en vare. 

Hva har det med min tråd å gjøre? Avsporing. 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De registrerer både tlf og e-post og sier «Du får e-post....», men ingenting kommer. Og sånn har det vært 20+ ganger 

Anonymkode: f715f...c2b

Nysgjerrig på hvorfor du ikke har gått inn på nett og registrert deg selv eller sjekket opp i dette for lenge siden i stedet for å oppleve dette 20+ ganger?

Anonymkode: 049bb...44f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nysgjerrig på hvorfor du ikke har gått inn på nett og registrert deg selv eller sjekket opp i dette for lenge siden i stedet for å oppleve dette 20+ ganger?

Anonymkode: 049bb...44f

Spørsmålet er hvorfor de ikke klarer å registrere meg og lyver at jeg får e-post når de vet at jeg ikke får den? 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

 

Hva har det med min tråd å gjøre? Avsporing. 

Anonymkode: f715f...c2b

Javel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spørsmålet er hvorfor de ikke klarer å registrere meg og lyver at jeg får e-post når de vet at jeg ikke får den? 

Anonymkode: f715f...c2b

E-post kan stoppes av spamfilter hos e-postleverandøren, spesielt automatisk utsendte e-poster. At du har bestemt deg for at de lyver til deg, betyr ikke at det er sant. Anbefaler å se verden med litt flere farger enn svart og hvitt.

Anonymkode: 7358a...5aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...