Gå til innhold

Er dårlig kundeservice en vanlig ting hos Kicks og Fredrik&Louisa??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor gidder du å handle så mye i en butikk du er misfornøyd med? 

Anonymkode: a6297...ffb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hver gang spør de: «Er du medlem?». Jeg svarer «Ja». De sjekker. «Nei, det er du ikke». De registrerer meg. Unnskyld, «registrerer», fordi neste gang skjer det akkurat det samme. De lurer kundene. 

Anonymkode: f715f...c2b

Men har du verifisert medlemskapet da? Man får som regel en Mail el sms med lenke til noe man må fylle ut. 
 

Veldig god service på F&L på Oslo byporten, av ung dame - og nydelig innpakning av gaver.

Anonymkode: 820bf...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Akkurat. Hver gang jeg er der, klarer de å ødelegge humøret mitt. Seriøst, jeg skjønner ikke. Opplever det ikke andre steder. 

Anonymkode: f715f...c2b

Jeg er veldig fornøyd med Kicks jeg 🤷‍♀️

Ikke prøvd F&L. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spørsmålet er hvorfor de ikke klarer å registrere meg og lyver at jeg får e-post når de vet at jeg ikke får den? 

Anonymkode: f715f...c2b

Det er meningsløst og lite løsningsorientert å fundere på noe man ikke kan finne svaret på, når man selv kan sørge for å registrere seg. Da slipper man å irritere seg over hele problemstillingen 20+ ganger, som i ditt tilfelle. 

Anonymkode: 049bb...44f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

E-post kan stoppes av spamfilter hos e-postleverandøren, spesielt automatisk utsendte e-poster. At du har bestemt deg for at de lyver til deg, betyr ikke at det er sant. Anbefaler å se verden med litt flere farger enn svart og hvitt.

Anonymkode: 7358a...5aa

Har du lest tråden? En tidligere ansatt sier hvorfor de gjør det. 

De "registrerer" mitt mobilnummer også. Hvorfor får jeg ingen sms da? Også "spamfilter"? 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men har du verifisert medlemskapet da? Man får som regel en Mail el sms med lenke til noe man må fylle ut. 
 

Veldig god service på F&L på Oslo byporten, av ung dame - og nydelig innpakning av gaver.

Anonymkode: 820bf...cda

Jeg får ingen e-post eller sms som de sier jeg skal få! Og sånn har det vært mange ganger 

Anonymkode: f715f...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ligger ikke denne under Forbruker-tema? Eller Kosmetikk?

Anonymkode: 820bf...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd dårlig kundeservice hos noen av dem, snarere tvert i mot, får alltid god service og hjelp når jeg er der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye tull i denne tråden.

1. Det er fullt mulig å oppleve dårlig service i nettbutikker. Det har vært flere tråder om det her.

2. Det kan være feil antall på et lager på nettet. Bl.a. kan det være tyveri som ikke er registrert, uttak av vare til prøve, feil ved registrering av antall ved innkjøp. Mange feilkilder som du ikke ser selv om du stod der en stund.

Anonymkode: a90c5...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor ligger ikke denne under Forbruker-tema? Eller Kosmetikk?

Anonymkode: 820bf...cda

Fordi det handler ikke om kosmetikk, men om service/kundebehandling. Ja, forbruker ville også vært ok. 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd spesielt dårlig service hos Fredrik&Louisa (men ikke spesielt bra heller), men Kicks er helt ræva. Direkte udugelige og uhøflige ansatte. Spesielt Kicks på Glassmagasinet. 

Anonymkode: 76a65...e6d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har ikke opplevd spesielt dårlig service hos Fredrik&Louisa (men ikke spesielt bra heller), men Kicks er helt ræva. Direkte udugelige og uhøflige ansatte. Spesielt Kicks på Glassmagasinet. 

Anonymkode: 76a65...e6d

Enig. 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, ikke sant? Fordi folk må jo bare finne seg i dårlig kundebehandling og ikke si fra om ting? Jeg handler nok ikke der igjen, nei. Men de har definitivt lurt meg med disse poeng/rabatt greier. 

Anonymkode: f715f...c2b

Men har du sagt fra om dette til butikken/firmaet det gjelder, da? Det vil ikke ha noen effekt å si fra på Kvinneguiden, jeg tror ikke de ansatte på Kicks eller Fredrik&Louisa tråler innlegg her inne på jakt etter omtaler vedrørende deres firma.

Anonymkode: 049bb...44f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men har du sagt fra om dette til butikken/firmaet det gjelder, da? Det vil ikke ha noen effekt å si fra på Kvinneguiden, jeg tror ikke de ansatte på Kicks eller Fredrik&Louisa tråler innlegg her inne på jakt etter omtaler vedrørende deres firma.

Anonymkode: 049bb...44f

Ja, det har jeg gjort. Har for eksempel ringt til F&L og de sa: "Så kjipt da, sånt skal jo det ikke være! La meg registrere deg her og nå...." 

Guess what!  

Anonymkode: f715f...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med Fredrik & Louisa og kun litt erfaring med Kicks, da på forskjellige butikker i Oslo sentrum. Dessverre har det vært helt elendig service hver gang; jeg har opplevd å bli svært dårlig behandlet som kunde. Da går jeg heller til andre forretninger.

Og nei - jeg er ikke en kjip person som behandler butikkansatte dårlig. Jeg er alltid høflig, og forventer det samme tilbake. Som regel får jeg det også, så derfor legger jeg vel ekstra merke til de tilfellene med uprofesjonelle ansatte.

Anonymkode: bbde6...676

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett veldig fornøyd med begge. På Kicks er jeg medlem og får raust med testere med når jeg handler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min erfaring er at jo eldre man blir, jo bedre service får man. Nærmer meg 40 nå, og blir veldig godt mottatt av de ansatte i disse butikkene. De regner vel med jeg kommer til å bruke en del mer penger enn f.eks en 18 åring...

Anonymkode: 77807...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (1 time siden):

Ja. Det er ikke samme lager . 

 

Anonyminist skrev (1 time siden):

Er du sikker på det? Har kunder selv som tror det, fordi det kan bestilles for henting. Selvom det er 2 ulike lager. På de siste ,som jeg skrev,  varen kan kan blitt tatt i mot på butikklager i mellomtiden . Det er også mulig og gjøre feil. Jeg vet at KICKS har kjip ledelse som pusher ansatte veldig på salg, så rart om noen bevisst har latt være og selge en vare. 

Vet ikke hvilken butikk du jobber på, men her snakker vi om Kicks og på Kicks sine nettsider er det mulig å sjekke hvilke butikker som har varen på lager.  Vi snakker ikke om nettbutikken, men tilgjengeligheten i de fysiske butikkene. Har aldri opplevd at de ikke har varen inne når det står på siden deres at den aktuelle butikken har varen.

Teit med folk som misforstår og forsetter å kverulerer uten å orker å sjekke om det en sier stemmer. Nei, TS begynte ikke å rote i skuffene i butikken og denne tråden handler om dårlig kundebehandling, om det gjelder fysiske butikker eller nettbutikker har heller ikke noe å si. Og nei, det er ingen som tror at alle butikkene har varen inne når de har den på nettlager (ingen er vel så fjern).

Anonymkode: f2147...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi hadde en slik opplevelse hos F&L:

Hun var litt deppa og skulle gå og "treat herself". Valgte et par kremer eller body lotions, noe sånt. Dama i kassa spør: "Er det en gave?". Venninna mi sier: "Nei". Dama skanner varene...."Er du SIKKER på at det ikke er en gave?". 

Hva er dette for noe?? 

Anonymkode: f715f...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

 

Vet ikke hvilken butikk du jobber på, men her snakker vi om Kicks og på Kicks sine nettsider er det mulig å sjekke hvilke butikker som har varen på lager.  Vi snakker ikke om nettbutikken, men tilgjengeligheten i de fysiske butikkene. Har aldri opplevd at de ikke har varen inne når det står på siden deres at den aktuelle butikken har varen.

Teit med folk som misforstår og forsetter å kverulerer uten å orker å sjekke om det en sier stemmer. Nei, TS begynte ikke å rote i skuffene i butikken og denne tråden handler om dårlig kundebehandling, om det gjelder fysiske butikker eller nettbutikker har heller ikke noe å si. Og nei, det er ingen som tror at alle butikkene har varen inne når de har den på nettlager (ingen er vel så fjern).

Anonymkode: f2147...759

 Er noen år siden jeg jobbet på KICKS , nå jobber jeg i en annen butikk med nettbutikk. Jo noen er så fjerne at de ikke skjønner at at vi ikke har varen i butikken der og da, men på feks click og hent, får vi den fraktet. 
jeg skjønner KICKS har fått et nytt system, men det er mye feil med nettlager generelt dessverre. Presset på KICKS ansattes salg er så høyt, så kan ikke skjønne at en selger har latt et slikt salg glippe bevisst, men feil kan skje , både menneskelig og elektronisk . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...