Gå til innhold

Er dårlig kundeservice en vanlig ting hos Kicks og Fredrik&Louisa??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ALDRI opplevd bra service der uansett hvor mange «sjanser» jeg gir dem. Hva er greia? 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri opplevd dårlig service der

Anonymkode: 3f40d...e6c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lama_Drama skrev (Akkurat nå):

Alltid helt rævva.

Akkurat. Hver gang jeg er der, klarer de å ødelegge humøret mitt. Seriøst, jeg skjønner ikke. Opplever det ikke andre steder. 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang spør de: «Er du medlem?». Jeg svarer «Ja». De sjekker. «Nei, det er du ikke». De registrerer meg. Unnskyld, «registrerer», fordi neste gang skjer det akkurat det samme. De lurer kundene. 

Anonymkode: f715f...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre...? 

Anonymkode: f715f...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare handlet på Kicks men er fornøyd med dem :) 

Anonymkode: 07fa4...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever kun god service der, spesielt på Kicks, min favorittbutikk😍

Anonymkode: 9a89a...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kick er et kapittel for seg selv, virker ikke som de vil selge.. dårlig service i tillegg, ved et tilfelle gikk jeg selv tilbake for og informere at de hadde et produkt inne ( fant det ut på nett ) men fysisk i butikk sa de at produktet ikke var inne, de gadd ikke sjekke....

🙄

Anonymkode: b2e4e...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Andre...? 

Anonymkode: f715f...c2b

Hva er poenget med tråden? Alle butikker har kunder som synes servicen er dårlig. Svarer noen her at de synes  den er bra så ignorere du dem. Hvis du ønsker er ekkokammer kan du vel heller diskutere med deg selv? 

Ellers hadde det vært greit med eksempler på hva du mener er dårlig service. Ofte er det kunden som er problemet, ikke butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kick er et kapittel for seg selv, virker ikke som de vil selge.. dårlig service i tillegg, ved et tilfelle gikk jeg selv tilbake for og informere at de hadde et produkt inne ( fant det ut på nett ) men fysisk i butikk sa de at produktet ikke var inne, de gadd ikke sjekke....

🙄

Anonymkode: b2e4e...5e2

De kan jo ha det inne på nettlager selvom de ikke har det i butikken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Veldig fornøyd med KICKS . Alltid god service, medlemstilbud, generøse vareprøver . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robin666 skrev (10 minutter siden):

Hva er poenget med tråden? Alle butikker har kunder som synes servicen er dårlig. Svarer noen her at de synes  den er bra så ignorere du dem. Hvis du ønsker er ekkokammer kan du vel heller diskutere med deg selv? 

Ellers hadde det vært greit med eksempler på hva du mener er dårlig service. Ofte er det kunden som er problemet, ikke butikken. 

Jeg har jo skrevet det. 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (5 minutter siden):

Veldig fornøyd med KICKS . Alltid god service, medlemstilbud, generøse vareprøver . 

Snakker du om fysiske butikker? 

Anonymkode: f715f...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snakker du om fysiske butikker? 

Anonymkode: f715f...c2b

Det hender jeg bestiller på nett også, men hvis jeg skal prøve noe nytt går jeg i fysisk butikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føsleguri skrev (8 minutter siden):

Jeg har bare brukt Kicks nettbutikk og er fornøyd med servicen.

Jeg snakker om fysiske butikker :) 

Anonymkode: f715f...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene Kicks-butikken i byen min er veldig bra, god service og hjelpsomme og hyggelige ansatte. Den andre Kicks-butikken er litt mer varierende, noen ansatte er hyggelige, og noen direkte overser deg når du kommer inn. Virker nesten som du plager de ved å handle der; er bare så vidt de orker og komme til kassa for å ta betalt. 
Har bare en Fredrik&Louisa i byen, og der er de ansatte hyggelige. Har ikke handlet så mye der, men har fått god hjelp til å finne gaver der. 
 

Tror du har hatt uflaks med de ansatte, eventuelt er du ikke spesielt hyggelig selv. Er det gjennomgående dårlig service på alle butikker du handler på bør du kanskje vurdere din egen oppførsel. 

Anonymkode: c1edb...18d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (20 minutter siden):

De kan jo ha det inne på nettlager selvom de ikke har det i butikken 

Sjekket beholdningen i aktuell fysisk butikk, ene ansatte forsvant da hun så meg.

Anonymkode: b2e4e...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...