Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som har skiftet kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja om det du beskriver stemmer, at du har et maskulint utseende og er ferdig med operasjonene og har er fungerende kjønnsorgan. 
Hadde hatt problemer med å forelske meg i en som fremdeles mangler operasjoner og som ellers ser feminin ut.

Anonymkode: 7934e...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg er ganske "kjedelig" sånn sett, bare en vanlig heterofil mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne svart et fordomsfritt og uforbeholdent ja på det spørsmålet, men helt ærlig vet jeg ikke hvordan jeg ville reagert på en sånn opplysning. Jeg ville nok trengt litt tid til å fordøye det og svar på en del spørsmål. Hadde vi datet en stund og jeg hadde rukket å få følelser og et godt inntrykk tror jeg på den ene siden ikke at det ville være en umiddelbar dealbreaker - men samtidig er det en opplysning man ikke kan drøye for lenge å komme med før det kan føles som et tillitsbrudd og at man har holdt noe viktig skjult. Jeg ville nok synes det var litt vanskelig, men samtidig tenker jeg at situasjonen nok er en enda mye vanskeligere for den andre parten, så jeg håper at jeg i det minste ville håndtert det på en god måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! klarte selvfølgelig ikke å holde meg helt unna tråden ;)

 

Takk for  alle svar! Vil bare si at jeg selvfølgelig ikke drøyer lenge med en slik opplysning, men jeg sier det aldri første date. Det sies ofte 2 date hvis jeg tenker at jeg ønsker en date nr 3, så det er sagt ;)

Kommentaren om at jeg kler meg ut som mann, men fortsatt er dame driter  jeg i, men godt forsøk

Identiteten min har alltdi vært mann/gutt. Det er forskning der ute og teorier som ser på hormonelle årsaker til tilstanden.

igjen, jeg respekterer alles meninger om at de ikke kunne/eller kan date en som har byttet kjønn. Setter ekstremt stor pris på dere som backer og forsvarer de nedverdige og ukompetente menneskene her inne som bare slenger dritt. Helt sikker på at de ikke er like tøffe face 2 face som bak tastaturet ;) 

Veldig gøy at så mange har svart !

Anonymkode: 1174e...f29

Ryddet for svar til slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 16.48):

Ts her! klarte selvfølgelig ikke å holde meg helt unna tråden ;)

 

Takk for  alle svar! Vil bare si at jeg selvfølgelig ikke drøyer lenge med en slik opplysning, men jeg sier det aldri første date. Det sies ofte 2 date hvis jeg tenker at jeg ønsker en date nr 3, så det er sagt ;)

Kommentaren om at jeg kler meg ut som mann, men fortsatt er dame driter  jeg i, men godt forsøk

Identiteten min har alltdi vært mann/gutt. Det er forskning der ute og teorier som ser på hormonelle årsaker til tilstanden.

igjen, jeg respekterer alles meninger om at de ikke kunne/eller kan date en som har byttet kjønn. Setter ekstremt stor pris på dere som backer og forsvarer de nedverdige og ukompetente menneskene her inne som bare slenger dritt. Helt sikker på at de ikke er like tøffe face 2 face som bak tastaturet ;) 

Veldig gøy at så mange har svart !

Anonymkode: 1174e...f29

Ryddet for svar til slettet innhold. Perelandra, mod. 

Ts her igjen! gikk veldig fort bak tastaturet!  Mener selvfølgelig at jeg setter pris på de som støtter meg, og korrigerer og svarer de som er uvitene og ukompetente og driver med herkseteknikker ;)

Anonymkode: 1174e...f29

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kunne jeg! Er hetero, så kunne vært sammen med en transmann☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kunne eg. Det forutsetter at prosessen er ferdig og personen har landa psykisk også. Eg vil ikkje date noen som er i ubalanse uansett grunn. Eg trenger ikkje drama og spenning i livet mitt. 

Anonymkode: 18a49...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg liker menn som er født menn.  Det kalte man før å være normal, idag heter det superstraight. 

Anonymkode: 30387...36b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ut som ein mann og lever livet ditt som ein mann så er du for meg ein mann. Det med sex finnest masse kreativt for. Folk har som regel armar også xD 

Anonymkode: 18a49...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg. Jeg er panfil, så kjønn eller hva man har eller har hatt mellom bena er ikke viktig for meg. Var i tvil om jeg ønsket meg barn når jeg var yngre, men er ikke i tvil om det nå lenger.

Anonymkode: b681c...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en som sannsynligvis ikke ville vært sammen med noen som er trans, men man kan vel for faen la de være i fred ? Man er uansett ikke kompatibel med hvem som helst, så blir bare en faktor av mange.

Hva enkelte mener om hva som definerer kvinne eller mann har ingenting med temaet for denne tråden å gjøre.

Man kan mene hva man vil, men man er ikke fritatt for å oppføre seg med normal folkeskikk bare fordi noen velger å leve livet sitt litt  annerledes.

Ryddet for sitat av slettet innhold, og svar til dette. Perelandra, mod

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Mest pga det med biologiske barn. Dernest pga personlige grunner. Men jeg kunne vært venn med en. Såklart! Jeg har mange gode venner in real life som jeg digger, men som jeg ikke kunne vært sammen med også.🙂

Anonymkode: 638d1...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, aldri og jeg hadde blitt litt sint om jeg kastet bort flere timer med chatting før møte. For så å finne ut at alt var forgjeves. Så å vente til date nr 2-3-4 hadde jeg ikke satt pris på.

Anonymkode: 6474e...bc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å få egne barn, så nei.

Anonymkode: a459a...92c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du klarer å ikke ta til deg kommentarer fra mennesker som bare er ute etter å såre deg. Deres «sannhet» er ikke min sannhet, og heller ikke din. I mine øyne er du mann på lik linje som en person som ble født mann. Det er ingen forskjell, og det håper jeg at du har klart å integrere. Jeg håper at du ikke bærer sorg over dette. Jeg håper du er trygg i deg selv og at andre som prøver å trykke deg ned ikke går inn på deg.

Folkens, ta hensyn. Du trenger ikke å tre din «sannhet» over hodet på et menneske i en vanskelig situasjon. Din sannhet er ikke alles sannhet.

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 9
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 16.59):

Nei, jeg liker menn som er født menn.  Det kalte man før å være normal, idag heter det superstraight. 

Anonymkode: 30387...36b

SLUTT å leve under en stein! Samfunnet vet bedre i dag enn for bare 20 år siden. 

Anonymkode: 8cac9...a2f

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg kan ikke nok om det og har ikke satt meg nok inn i det. Det har aldri vært en situasjon for meg eller noen jeg kjenner, så da kan jeg lite om det. Jeg hadde nok måttet lest meg opp litt og stilt mange spørsmål, men jeg hadde ikke automatisk utelukket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis hun hadde skiftet frem og tilbake et partall antall ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Helt uaktuelt, jeg er super straight og det er kun aktuelt å være sammen med noen som kan reprodusere seg på en naturlig måte. 

Anonymkode: 6745f...1d4

Så om du får en partner som viser seg å være steril så stikker du?

Tenk deg om...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...