Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som har skiftet kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går ikke an å skifte kjønn. Dersom man forsøker ender man kun opp som kjønnslemlestet.

Anonymkode: 0f7da...d1d

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke! Kanskje? Det ville nok kommet an på personen. Jeg kunne vært med mann eller en annen kvinne, så hvorfor ikke en trans-mann?

Det eneste jeg vet er at jeg aldri kunne vært med en sånn millitant trans-person som skal kjefte på alt og alle for småting, kalle hver minste ting som f.eks. det å ha preferanser som «hatkriminalitet» eller «trans-fobi» eller kreve å være med i kvinneidrett osv. Sånne intålerante folk, for det er det de er, klarer jeg ikke. 

Anonymkode: 29cca...74f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er heterofil og kunne bare vært sammen med en som var født kvinne. Det gjør ikke saken bedre om vedkommende prøver å holde det skjult og ikke spiller med åpne kort.

Anonymkode: f9b76...3a6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For du som har skiftet kjønn totalt, så ville det ikke vært noe problem. 
Men hadde du fremdeles hatt kvinnelige kjønnsdeler eller bryster, så ville det vært høyst uaktuelt. Jeg er heterofil, og ønsker en mann med mannlige kjønnsdeler. Der kvalifiserer du hundre prosent. 

Anonymkode: 9c288...137

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Råååsa
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her. Skiftet kjønn så godt det lar seg gjøre , ja ;)  Kjønnsbekreftende operasjon er jo det siste man gjør, og den har jeg og tatt.

Anonymkode: 1174e...f29

Åja. Hmm, jeg har mye å lære😅 men som hun sa hun over, vi kunne ha blitt sammen om jeg kunne ha spurt en million spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 8
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en mann som bare hadde vært med med kvinner så data jeg ei som var trans  hadde det svært fint sammen men endte opp med å ende forholdet pga av at hun skulle flytte utenlands for studier vi er fortsatt venner den dag idag.

For meg en helt ny erfaring som gjorde at jeg ble mer åpen og hun sa spøkefult til meg etter at vi hadde liggi sammen du har sikkert en million spørsmål surrende rundt hodet ditt nå er jeg straight eller gay  ? jeg sa bare nei og kyssa henne fordi hun og jeg hadde en bra connection og hun var ett fantastisk menneske med en fantastisk personlighet.

Og at to mennesker har en bra connection er vel det som betyr noe uansett synes nå jeg da.

Anonymkode: bcff3...db8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det går ikke an å skifte kjønn. Dersom man forsøker ender man kun opp som kjønnslemlestet.

Anonymkode: 0f7da...d1d

Du bør lese deg opp litt ;)

Anonymkode: 1174e...f29

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil kroppsfasongen fremdeles være kvinnelig? Både med tanke på form (bredere hofter f.eks) og "sammensetning" av hvor fettet legger seg, muskelmasse osv. Litt klønete formulert, dette her 🤭 Eller får man smalere hofter og bredere skuldre av hormonbehandling og sånt?

Høyde vil også spille en rolle for min del.

Anonymkode: ae6c4...6f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunshineyellow skrev (10 minutter siden):

Jeg tror veldig mange er åpne for slike forhold i dag. det er mer aksept for det. Men det vil nok fortsatt være en del som blir usikre. 

Håper du finner kjærligheten:)

Takk :)

kaleidoskop skrev (16 minutter siden):

Ja det tror jeg, men hadde nok hatt en million spørsmål 

Og du hadde selvfølgelig full rett til å spørre og fått svar :)

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Må legge til at sex er viktig for meg, og jeg vet for lite om hvordan det fungerer ved kjønnskifte fra kvinne til mann, men det måtte vi også løst på en måte dersom utstyret ikke fungerer som på en mann.

Anonymkode: 46c76...75e

Så fin tankegang!

 

Jeg må supplere med at jeg selvfølgelig ikke skjuler dette for en partner, det går ikke. Så jeg forteller alltid om kjønnskifte hvis det er en relasjon som kan utvikle seg til noe annet mer romantisk. ;)

Anonymkode: 1174e...f29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du bør lese deg opp litt ;)

Anonymkode: 1174e...f29

På psykoser...?

Anonymkode: 0f7da...d1d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville vært uaktuelt.

Anonymkode: 70b2b...9b4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt litt mer på dette.

Jeg dater både kvinner og menn. Jeg liker generelt de mennene som er litt feminine, og de kvinnene som er litt maskuline. Dersom du ble født som en litt maskulin-utseende kvinne og alltid har oppført deg maskulint i kroppsspråket, så kan det godt hende at jeg ville likt deg slik du opprinnelig var. 

Det er liksom noe med kjønnsplastikk. Som med all anden plastisk kirurgi. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men jeg er i utgangspunktet tilhenger av det som er naturlig og ekte. Det er naturlig å bli født som skeiv eller intersex, og ja, med en kjønnsidentitet som ikke matcher kroppen. Men en kropp laget ved hjelp av medisiner og kirurgi blir aldri ekte for meg. Hadde nok foretrukket deg som du var.
 

Men aldri si aldri.

Anonymkode: 29cca...74f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På psykoser...?

Anonymkode: 0f7da...d1d

ja, det kan du og lese deg litt opp på for å bli klokere. Du er uviten.  Men skriv ha du vil, jeg bryr meg ikke. Kanskje det er du som er psykotisk? ;) Hvetfall blotta for empati og trangsynt ;)

Anonymkode: 1174e...f29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...