Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som har skiftet kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har skiftet kjønn, født kvinne, lever nå som mann. Jeg er ferdig med alt av operasjoner, og har levd som mann en god del å. Jeg har vært på flere dates, har da brukt tinder og det er ålreit det, selv om jeg ikke er så stor fan av tinder. Hvis jeg har gått på flere dater med samme person, og jeg føler at det kan føre til noe så forteller jeg om kjønnskifte.  Jeg forteller det med andre ord aldri på første date, da jeg tenker at det handler først om å se om det er kjemi der.

Jeg ønsker ikke å skjule noe sånt, det går heller ikke. MEN lurer på hva dere tenker om å bli sammen med noen som har gjenomgått kjønnskifte? Jeg aner ikke hva folk generelt tenker om sånt? Jeg har skjegg, du kunne aldri sett at jeg er født jente hvis du så meg på gata, det kunne du nesten ikke før hormoner og operasjoner heller ;) Så heldig der. Maskulin og kjekk i følge venner og jenter jeg har datet. Jeg kan ikke få barn, men det er det mange heterofile par som heller ikke kan. Litt skummelt å spørre her inne på kvinneguiden, vet mange her inne ikke helt har filter og kan si ting som at jeg er "mentalt syk " osv, men det er jeg forberedt på.- Uansett, jeg ser frem til gode  svar! :)

Anonymkode: 1174e...f29

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke trodd at jeg kunne det, men har sett en del som har skiftet kjønn på tiktok og wow, de er hotte!!!! 

Har i tillegg fått de barna jeg skal ha, så er ikke noe problem der heller. 😉 

Anonymkode: c3e30...1e8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var singel så hadde jeg sagt ja så lenge vedkommende hadde blitt helt mann biologisk sett. 

Derimot om denne personen fortsatt hadde pupper/kvinnelig kjønnsorgan fortsatt, men følte seg som en mann så nei. Ikke fordi jeg har noe i mot transer men jeg tenner på menn og ikke kvinner når det kommer til det biologiske 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Ja, det hadde ikke vært noe problem. Jeg ser personen ikke kjønnet. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss at jeg tror mange som har byttet kjønn tar ekstra vare på seg selv. De trener og steller seg. Men det er bare noe jeg tror da 

Anonymkode: c3e30...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg helt klart. Skal ikke ha barn jeg heller.

Hadde ikke brydd meg om du ikke hadde operert nedentil heller, men jeg er biseksuell da.

Anonymkode: ee4ca...61e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kunne det, men jeg har de barna jeg skal ha. Dersom jeg var 25 år og tenkte på barn i fremtiden ville jeg gått en runde med meg selv og antagelig funnet ut at jeg kunne fortsette forholdet så lenge vi sammen hadde hatt en plan om hvordan vi skulle fått barn. Dersom vi fremdeles tenkte likt om dette og var enige, så hadde jeg absolutt fortsatt forholdet.

Anonymkode: 46c76...75e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Råååsa

Ja, det kunne jeg. 

Men har du skifta kjønn? Du har ikke bare tatt en kjønnsbekreftende operasjon da? 

Endret av Råååsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne fint hvert sammen med en som har skiftet kjønn. Vil uansett ikke ha barn, så det er ikke noe problem, men om jeg/vi ville hatt det, er jo adopsjon en mulighet. 

Håper du finner noen å dele livet ditt med, ts! 

Anonymkode: a58a3...275

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, av den enkle grunn at en sex med en person med neopenis ikke vil kunne gi meg det jeg ønsker av sex i et forhold. Da hjelper det dessverre ikke om denne personen er aldri så kjekk og har en bra personlighet. 

 

Anonymkode: 96385...220

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg kunne det, men jeg har de barna jeg skal ha. Dersom jeg var 25 år og tenkte på barn i fremtiden ville jeg gått en runde med meg selv og antagelig funnet ut at jeg kunne fortsette forholdet så lenge vi sammen hadde hatt en plan om hvordan vi skulle fått barn. Dersom vi fremdeles tenkte likt om dette og var enige, så hadde jeg absolutt fortsatt forholdet.

Anonymkode: 46c76...75e

Må legge til at sex er viktig for meg, og jeg vet for lite om hvordan det fungerer ved kjønnskifte fra kvinne til mann, men det måtte vi også løst på en måte dersom utstyret ikke fungerer som på en mann.

Anonymkode: 46c76...75e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg, men hadde nok hatt en million spørsmål 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg.

Anonymkode: 1af58...eff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer an på om vi hadde kjemi og om valget var riktig for deg. Hadde vært bekymret for det psykiske aspektet, da det ofte kommer en dyp depresjon når kvinne-> mann blir «trygg på den de var» og forstår at kjønnet ikke var feil likevel. Det er et hav av jenter som har det slik i statene.
 Kan du oppnå orgasme? Det er ganske vesentlig. 

Anonymkode: 26503...e09

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting mot ftm, men som heterofil mann er det litt vanskelig å finne andre menn tiltrekkende. Du tenker sikkert på kvinner da, men måtte bare😇 

Det enkleste er nok å møte noen panfile og være åpen fra starten av. Personlig kan jeg ikke tenne på mtf, men det har sikkert noe med tenningsmønsteret mitt å gjøre. Hadde jeg vært biseksuell eller "enda skeivere" så hadde det nok gått fint. Fordelen med at du er mft er at de aller fleste jenter er biseksuelle.

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råååsa skrev (5 minutter siden):

Ja, det kunne jeg. 

Men har du skifta kjønn? Du har ikke bare tatt en kjønnsbekreftende operasjon da? 

Ts her. Skiftet kjønn så godt det lar seg gjøre , ja ;)  Kjønnsbekreftende operasjon er jo det siste man gjør, og den har jeg og tatt.

Anonymkode: 1174e...f29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer an på om vi hadde kjemi og om valget var riktig for deg. Hadde vært bekymret for det psykiske aspektet, da det ofte kommer en dyp depresjon når kvinne-> mann blir «trygg på den de var» og forstår at kjønnet ikke var feil likevel. Det er et hav av jenter som har det slik i statene.
 Kan du oppnå orgasme? Det er ganske vesentlig. 

Anonymkode: 26503...e09

ts her. Litt annen utredning i statene enn i Norge, så få personer som angrer her. ;) Ja, for oragasmer.

Anonymkode: 1174e...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen :)

 

takk for fine og konstruktive svar! Ha en fin kveld :)

Anonymkode: 1174e...f29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veldig mange er åpne for slike forhold i dag. det er mer aksept for det. Men det vil nok fortsatt være en del som blir usikre. 

Håper du finner kjærligheten:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...