Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som har skiftet kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts her! Jeg må bare si at jeg respekterer dere som ikke kunne datet en som har byttet kjønn. Og jeg synes det er deilig å høre at det er flere som er åpne for å date en som har byttet kjønn :)

Anonymkode: 1174e...f29

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, absolutt!

Anonymkode: 273c4...fc1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt, jeg er super straight og det er kun aktuelt å være sammen med noen som kan reprodusere seg på en naturlig måte. 

Anonymkode: 6745f...1d4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her! Jeg må bare si at jeg respekterer dere som ikke kunne datet en som har byttet kjønn. Og jeg synes det er deilig å høre at det er flere som er åpne for å date en som har byttet kjønn :)

Anonymkode: 1174e...f29

Samfunnet går heldigvis fremover og folk er mer og mer aksepterende, og mindre og mindre fordomsfulle. Vi er flere her som ikke hadde hatt problem med å date en transperson, så du skal se at du også finner deg noen som vil elske deg for den du er. De som fordømmer er vel kanskje uansett ikke aktuelle for deg? :) 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Det blir bare helt feil. 

Anonymkode: 99557...58a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært et problem for meg. Kjærlighet er kjærlighet

Anonymkode: 9d5d9...25b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg vet faktisk ikke. I utgangspunktet tenker jeg nei, men vil ikke utelukke det helt. 

Anonymkode: 505a2...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts her! Jeg må bare si at jeg respekterer dere som ikke kunne datet en som har byttet kjønn. Og jeg synes det er deilig å høre at det er flere som er åpne for å date en som har byttet kjønn :)

Anonymkode: 1174e...f29

 

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Samfunnet går heldigvis fremover og folk er mer og mer aksepterende, og mindre og mindre fordomsfulle. Vi er flere her som ikke hadde hatt problem med å date en transperson, så du skal se at du også finner deg noen som vil elske deg for den du er. De som fordømmer er vel kanskje uansett ikke aktuelle for deg? :) 

Men det er ikke nødvendigvis snakk om å være åpen/respektfull/aksepterende/fordomsfull. Det handler om hvem/hva man er fysisk tiltrukket av. Det kommer selvfølgelig an på hver enkelt person og hvor tidlig man får kjønnskorrigerende behandling, men om man begynner i voksen alder beholder man mange av trekkene til kjønnet man var født som.

Anonymkode: ae6c4...6f5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg ikke. Og det er utelukkende fordi jeg ønsker å ha muligheten for å få barn, åpen. 

Ikke noe i mot at folk har skifta kjønn, bare så det er sagt. ❤

Anonymkode: 6c4c1...dd6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg hadde vært fullstendig uaktuelt. 

Anonymkode: 1a6ec...167

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det kommer an på om vi hadde kjemi og om valget var riktig for deg. Hadde vært bekymret for det psykiske aspektet, da det ofte kommer en dyp depresjon når kvinne-> mann blir «trygg på den de var» og forstår at kjønnet ikke var feil likevel. Det er et hav av jenter som har det slik i statene.
 Kan du oppnå orgasme? Det er ganske vesentlig. 

Anonymkode: 26503...e09

Feil. Dette er svært få som "angrer", bare rundt 0,4%.

De aller fleste som har hatt nedre operasjon kan oppnå orgasme. 

Anonymkode: 3fdfb...67e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så lenge han er ferdig operert eller har planer om å operere i nærmeste framtid. Han må også være villig til å få barn med sæddonor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kunne jeg ikke.

Anonymkode: fa4cb...67b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, uvant tanke. Jeg tror nok det. Men, veldig nysgjerrig på hvordan sexen ville vært. Fungerer penis helt likt som på de som er født som menn?

Anonymkode: e24dc...db4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (12 minutter siden):

Samfunnet går heldigvis fremover og folk er mer og mer aksepterende, og mindre og mindre fordomsfulle. Vi er flere her som ikke hadde hatt problem med å date en transperson, så du skal se at du også finner deg noen som vil elske deg for den du er. De som fordømmer er vel kanskje uansett ikke aktuelle for deg? :) 

Det er ikke snakk om fordommer, men preferanser. Vi har alle preferanser: noen kan aldri se på overvektige som attraktive, noen liker ikke tynne folk. Noen foretrekker menn med feminine trekk, andre går kun etter menn med lumberjack-looken. Noen menn liker høye, slanke jenter som bruker mye sminke og falske negler, andre synes ikke det er attraktivt i det hele tatt og foretrekker jenter med lite sminke og en mer naturlig look. 

Det er helt innenfor å ha preferanser. Selv kunne jeg ikke vært med en transperson. Jeg har en veldig spesifikk type, og alt annet er uaktuelt for meg. Det betyr ikke at jeg har fordommer mot transpersoner.

Ts, det ser ut som om mange som har svart ikke har noen problemer med at du har skiftet kjønn, så du har nok å velge i 😊 

Anonymkode: 252e3...506

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ts her. Skiftet kjønn så godt det lar seg gjøre , ja ;)  Kjønnsbekreftende operasjon er jo det siste man gjør, og den har jeg og tatt.

Anonymkode: 1174e...f29

Men har du fått operert så du har en penis som fungerer?

Anonymkode: cd0e4...3f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet. Du kan ikke bestemme kjønnet ditt selv. 

Anonymkode: c52a6...796

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig overrasket over hvor mange som sier at de ikke ville ha noe problem med det... Heeelt uaktuelt for meg som heterofil kvinne. Hadde også blitt ganske sint hvis dette var noe som ikke ble lagt på bordet umiddelbart.

Anonymkode: 431e3...322

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (1 time siden):

Om jeg var singel så hadde jeg sagt ja så lenge vedkommende hadde blitt helt mann biologisk sett. 

Derimot om denne personen fortsatt hadde pupper/kvinnelig kjønnsorgan fortsatt, men følte seg som en mann så nei. Ikke fordi jeg har noe i mot transer men jeg tenner på menn og ikke kvinner når det kommer til det biologiske 

Født kvinne kan ikke bli biologisk mann da, men ok. 

Anonymkode: c09f2...17e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...