Gå til innhold

Dama trekker seg mer og mer unna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er samboere og har hatt våre kamper. Men nå føler jeg dama trekker seg mer og mer unna, og er veldig opptatt med telefonen. 

Har spurt flere ganger om noe er galt, noe som trengs å gjøres, noe jeg har gjort, rett og slett prøvd å snakke, men får ikke ut noe annet enn alt er okey. 

Ikke at det har noe betydning, men sluttet med hjerter på meldinger sånn plutselig. Og væremåten er annerledes. 

Skal ha en operasjon i morgen, ikke store greiene, men uansett er nervøs, men dama velger å sitte å høre på musikk og drikke øl på kjøkkenet, og holde på med telefonen. 

Ja jeg tenker litt vell mye. Trenger bare å lufte tankene mine. 

Anonymkode: e3d03...d2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitte alene på kjøkkenet med øl, musikk og tlf? Alt for å unngå det faktumet at du også er i leil tydeligvis.

Er mye felles med når min dame var utro(betyr jo nødvendigvis ikke at din er det). 

Jeg hadde uansett vært bekymret. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Mac, denne dama holder på med en annen. Det er kun snakk om kort tid nå så vil hun ta praten.  Hun vil selvsagt legge all skyld på deg, og har allerede gått videre. Stålsett deg, vær forberedt og la dritten prelle av. Gå ut med hodet hevet. 

Anonymkode: 0fcc6...bd1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ga opp forholdet til x'en sluttet jeg å krangle med han og trakk meg unna...Så etter å ha tenkt og planlagt noen måneder ba jeg om skilsmisse og kjøpte han ut av leiligheten.

Anonymkode: 055a0...570

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da jeg ga opp forholdet til x'en sluttet jeg å krangle med han og trakk meg unna...Så etter å ha tenkt og planlagt noen måneder ba jeg om skilsmisse og kjøpte han ut av leiligheten.

Anonymkode: 055a0...570

Nettopp. 

Anonymkode: 0fcc6...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er tydeligvis lei av deg og trenger rom/tid for seg selv. 

Ja det kan hende kjærligheten også er på hell....

Sier hun «jeg elsker deg/glad i deg» fortsatt? Sex? Fysisk kontakt i løpet av dagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Eryn said:

Hun er tydeligvis lei av deg og trenger rom/tid for seg selv. 

Ja det kan hende kjærligheten også er på hell....

Sier hun «jeg elsker deg/glad i deg» fortsatt? Sex? Fysisk kontakt i løpet av dagen? 

Men er det riktig tid å gjøre det på når jeg har en operasjon i morgen som jeg klart har sagt ifra om at jeg er nervøs? 

Sier det, ja, men det kan jo være tomme ord. 

Anonymkode: e3d03...d2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men er det riktig tid å gjøre det på når jeg har en operasjon i morgen som jeg klart har sagt ifra om at jeg er nervøs? 

Sier det, ja, men det kan jo være tomme ord. 

Anonymkode: e3d03...d2d

Litt lite empatisk ja. 

Men kanskje hun sliter med noe selv? At det er derfor hun trekker seg unna? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med operasjonen Ts, håper det går fint :)

Så får du prøve å nøste opp i dette med kjæresten senere når du har kommet deg.

Anonymkode: 203c4...68f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Eryn said:

Litt lite empatisk ja. 

Men kanskje hun sliter med noe selv? At det er derfor hun trekker seg unna? 

Vanskelig å svare på, for om jeg spør får jeg svar at alt er fint. Og om jeg fortsetter å spørre blir det tatt som mas fra meg. 

Anonymkode: e3d03...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere kranglet mye kan det hende hun kjenner på sårede følelser og er litt lunken mot deg. 

Anonymkode: 3c43a...1a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Har dere kranglet mye kan det hende hun kjenner på sårede følelser og er litt lunken mot deg. 

Anonymkode: 3c43a...1a5

Vi har hatt våre kamper ja, men ordner seg. Nå er det mer tilbaketrukket, sitter mer alene i et annet rom, har tilogmed fått passord på telefonen. 

Anonymkode: e3d03...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da jeg ga opp forholdet til x'en sluttet jeg å krangle med han og trakk meg unna...Så etter å ha tenkt og planlagt noen måneder ba jeg om skilsmisse og kjøpte han ut av leiligheten.

Anonymkode: 055a0...570

Jepp, samme her. Hvorfor gidde å krangle eller diskutere når man har bestemt seg for å dra. En dame som blir stille i stedet for å diskutere som normalt er ikke er godt tegn. 

Ville forberedt meg på det verste TS. Og lykke til med operasjonen, kjip timing :(

Anonymkode: 906e8...47b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke et godt tegn at hun trekker seg unna.

Tenker jo at det kan være hun er mutt fordi hun har gitt litt opp, og kanskje også at hun også sitter og tekster med en annen og forbereder et brudd hvor hun har rebounden stående klar. 

Ikke noe grunnlag for å vite dette såklart, men bare noen tanker jeg får.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tekstet mye da jeg bestemte meg for å dra, men det var ikke med en annen fyr, det var med en venninne jeg stoler på. Ville uansett ikke at han skulle se meldingene. Jeg hadde forsøkt å snakke med ham over lengre tid, og innså vel at det aldri ville hjelpe. Gikk til slutt fra ham. Det skal likevel sies at dersom han hadde hatt en operasjon eller noe annet stort i livet, ville jeg ha vært der for ham. Han hadde (og har) mange gode sider, og jeg er fremdeles glad i ham. Veldig kaldt ikke å være der for deg i den spesifikke situasjonen.

Anonymkode: 0aa91...3d5

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi er samboere og har hatt våre kamper. Men nå føler jeg dama trekker seg mer og mer unna, og er veldig opptatt med telefonen. 

Har spurt flere ganger om noe er galt, noe som trengs å gjøres, noe jeg har gjort, rett og slett prøvd å snakke, men får ikke ut noe annet enn alt er okey. 

Ikke at det har noe betydning, men sluttet med hjerter på meldinger sånn plutselig. Og væremåten er annerledes. 

Skal ha en operasjon i morgen, ikke store greiene, men uansett er nervøs, men dama velger å sitte å høre på musikk og drikke øl på kjøkkenet, og holde på med telefonen. 

Ja jeg tenker litt vell mye. Trenger bare å lufte tankene mine. 

Anonymkode: e3d03...d2d

Dette er noe hun gjør for å skape seg et alibi for å unnslippe forholdet med deg. Hun har allerede bestemt seg for at hun vil bort, men må skape seg en "uro og bråk" for egen samvittighets skyld. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden):

Dette er noe hun gjør for å skape seg et alibi for å unnslippe forholdet med deg. Hun har allerede bestemt seg for at hun vil bort, men må skape seg en "uro og bråk" for egen samvittighets skyld. 

De færreste mennesker har så kyniske strategier, med mindre det er noe alvorlig galt med dem. De fleste prøver bare å manøvrere seg gjennom livet så godt (eller dårlig) de kan uten at de selv og andre får det altfor vondt.

Ts: Hun tekster nok med en venninne. Har du spurt henne om hun ønsker å forlate deg? Spør henne også om hva som skal til for at dere skal fortsette å være sammen. 

Anonymkode: b116f...d88

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har hatt våre kamper ja, men ordner seg. Nå er det mer tilbaketrukket, sitter mer alene i et annet rom, har tilogmed fått passord på telefonen. 

Anonymkode: e3d03...d2d

Hmm... Alle telefoner har passord i dag 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Vi har hatt våre kamper ja, men ordner seg. Nå er det mer tilbaketrukket, sitter mer alene i et annet rom, har tilogmed fått passord på telefonen. 

Anonymkode: e3d03...d2d

Tilogmed fått passord på telefonen....pleier du å sjekke den?

Tror hun er på vei vekk, orker vel ikke mer krangling.

Anonymkode: dbd6c...7e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig klassisk at kvinner trekker seg unna, slutter å krangle og diskutere, og heller blir fraværende når de ikke har det bra i forholdet.

Det sies at kvinner har sørget og grått fra seg den dagen de forlater sin partner, som ofte sitter igjen som et spørsmålstegn. Hun har kanskje allerede gått gjennom alle stadier som menn går gjennom etter et brudd. Gråt, sinne, frustrasjon, tigger om oppmerksomhet og kjærlighet, likegyldig, og til slutt gidd opp. 

Tenk nøye gjennom de siste månedene/året. Har hun bedt deg om noe, fortalt deg hva hun trenger fra deg? Mange kvinner føler seg ikke hørt og forstått, selv om de har uttrykt sine behov mange ganger. Når de da har sørget fra seg, og bestemt seg for å dra, er det for sent for mannen å gjøre noe, og han skjønner ingenting om hvorfor dama dro.. 

 

Anonymkode: e03db...b96

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...