AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #101 Skrevet 13. mai 2021 Hvis Fred er faren til babyen til Serina, er det da ikke en mulighet Fred kan være faren til Nicole likevel? For June hadde jo sex med både Nick og Fred samtidig. Anonymkode: 2f440...20d 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #102 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis Fred er faren til babyen til Serina, er det da ikke en mulighet Fred kan være faren til Nicole likevel? For June hadde jo sex med både Nick og Fred samtidig. Anonymkode: 2f440...20d Det vil være logisk, er ikke Nicole helt lys og blåøyd? Anonymkode: 15d87...32e 1
Violetta Skrevet 13. mai 2021 #103 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun ville til Chicago fordi det fremdeles var folk som sloss der. Hun virket temmelig skytelysten og aggressiv i siste episode så det er ganske tydelig hvorfor hun ville til Chicago. Hun ser vel på det å bryte ned Gilead som eneste måten å få tilbake datteren på. Jeg er svært spent på hva samarbeidet til Joseph og Nick vil føre til! Jeg digger Joseph. Anonymkode: 12cd3...a3c Helt enig. Men jeg håper vi får en annen vri enn at June bare stirrer inn i kamera og blir igjen. Den er nokså oppbrukt. 8
Violetta Skrevet 13. mai 2021 #104 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis Fred er faren til babyen til Serina, er det da ikke en mulighet Fred kan være faren til Nicole likevel? For June hadde jo sex med både Nick og Fred samtidig. Anonymkode: 2f440...20d Fred og June har ikke sex. Fred voldtar June. 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #105 Skrevet 13. mai 2021 Violetta skrev (3 timer siden): Fred og June har ikke sex. Fred voldtar June. Jo, men poenget er at hvis han er fertil så kan han teoretisk sett være like mye faren til Nicole som Nick er. Det vil endre litt av plottet. Anonymkode: 2f440...20d 5
Tuttifrutti843950 Skrevet 13. mai 2021 #106 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, Fred sier et sted at det er hans skyld at de ikke har barn. Men er det i det hele tatt noen av husfruene i Gilead som har født egne barn? Kanskje ektefellene ikke lenger ligger sammen? Det har vel ikke vært problematisert, men virker jo rart at hun plutselig ble gravid etter at hun lå med han en gang. Anonymkode: 5b332...ded Det var jo så langt jeg også husker fred som var steril.. var jo derfor det ikke funket med June og Fred og Serena ville ha June til å ligge med Nick 2
Tuttifrutti843950 Skrevet 13. mai 2021 #107 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis Fred er faren til babyen til Serina, er det da ikke en mulighet Fred kan være faren til Nicole likevel? For June hadde jo sex med både Nick og Fred samtidig. Anonymkode: 2f440...20d Det samme tenker jeg...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #108 Skrevet 13. mai 2021 Jeg tviler sterkt på at hun blir med til Canada. Det er vel grensekontroller for hjelpemannskapet, så da er de vel nødt å gjemme henne isåfall, men jeg tror June ønsker å krige mot Gilead enten til hun dør eller til Gilead faller. Anonymkode: a0823...319 1
Gasellen Skrevet 14. mai 2021 #109 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jo, men poenget er at hvis han er fertil så kan han teoretisk sett være like mye faren til Nicole som Nick er. Det vil endre litt av plottet. Anonymkode: 2f440...20d Så veldig mye plotendring trenger det ikke bety. En enkel blodprøve viser jo om Fred er faren til Holly/Nicole eller ikke. Jeg tenker heller at graviditeten gjør at Waterfords "slipper" Nicole og slutter å jage etter henne. Kanskje brukes det som påskudd for at de slipper ut og får reise hjem og blir hyllet som helter 2
Gasellen Skrevet 14. mai 2021 #110 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 13.5.2021 den 11.06): Nei, Fred sier et sted at det er hans skyld at de ikke har barn. Men er det i det hele tatt noen av husfruene i Gilead som har født egne barn? Kanskje ektefellene ikke lenger ligger sammen? Det har vel ikke vært problematisert, men virker jo rart at hun plutselig ble gravid etter at hun lå med han en gang. Anonymkode: 5b332...ded Ja faktisk! I en episode i en av de første sesongene snakker Fred med en annen kommandant som hadde fått opptill flere biologiske barn sammen med kona si. Det ble sagt at det var en av årsakene til at han ble forfremmet. Han hadde bare en liten rolle. Når det er sagt: èn ting er å bli gravid. Vi må huske at veldig mange av graviditene ender i spontanaborter, dødfødsler, krybbedød og missdannelser/sykdommer. Det er ikke bare det å bli gravid som er issuet, men det å få ett fullgått friskt barn. Sånn sett er ikke Waterfords ute av skogen riktig enda. Serena er jo ikke så himla mange uker på vei 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #111 Skrevet 14. mai 2021 Gasellen skrev (10 minutter siden): Så veldig mye plotendring trenger det ikke bety. En enkel blodprøve viser jo om Fred er faren til Holly/Nicole eller ikke. Jeg tenker heller at graviditeten gjør at Waterfords "slipper" Nicole og slutter å jage etter henne. Kanskje brukes det som påskudd for at de slipper ut og får reise hjem og blir hyllet som helter Når de har fått en handmaid, så har de ikke lov til å ligge med ektefellene lenger. Det er synd å gi etter for lyst, og den eneste grunnen til at man skal ligge sammen er for å få barn. Om de kommer tilbake til Gillead og de andre for vite at Serena er gravid, så blir de begge staffet. Anonymkode: 0fbee...75c 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #112 Skrevet 14. mai 2021 Gasellen skrev (44 minutter siden): Så veldig mye plotendring trenger det ikke bety. En enkel blodprøve viser jo om Fred er faren til Holly/Nicole eller ikke. Jeg tenker heller at graviditeten gjør at Waterfords "slipper" Nicole og slutter å jage etter henne. Kanskje brukes det som påskudd for at de slipper ut og får reise hjem og blir hyllet som helter Jo, for er Fred faren så kan Gilliad kreve Nicole utlevert hvis hun er barnet til Fred. Spesielt hvis det blir slik at Gillead lager en utleveringsavtale med Canada, noe som ikke er totalt utenkelig siden det trues med krig pga barna som ble smuglet ut. Det er et par andre hit som tyder på dette om man har sett traileren for sesongen og annet, men skal ikke legge inn spoilere 😊 Anonymkode: 2f440...20d
Hatsumomo Skrevet 14. mai 2021 #113 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når de har fått en handmaid, så har de ikke lov til å ligge med ektefellene lenger. Det er synd å gi etter for lyst, og den eneste grunnen til at man skal ligge sammen er for å få barn. Om de kommer tilbake til Gillead og de andre for vite at Serena er gravid, så blir de begge staffet. Anonymkode: 0fbee...75c Så ikke sex med kona, men sex med horene på de illegale bordellene er «greit». 1
Riju Skrevet 14. mai 2021 #114 Skrevet 14. mai 2021 Angående om June blir med til Canada eller ikke (info fra trailer): Spoiler I sesong-traileren ser vi jo at hun er i Canada, og ser ut som hun deltar i rettssak mot Waterfords? Så jeg tipper hun blir med nå. Det vil jo endre serien en del, hun må leve med skyldfølelsen for å ha forlatt Hanna i Gilead. Og må møte Luke, med alt det innebærer. Nick vil høre at hun har dratt over, og sannsynligvis gjenforenes med mannen. Virker som mye av motivasjonen hans har vært å redde June, så hva gjør han videre da? Jeg ble overrasket over at Serena sa hun og Rita kunne oppdra barnet sammen. Som Rita sa, hun har vært Serenas eiendel. Tror virkelig Serena at de er venner? 8
Mrs Robinson Skrevet 14. mai 2021 #115 Skrevet 14. mai 2021 Riju skrev (3 minutter siden): Angående om June blir med til Canada eller ikke (info fra trailer): Vis skjult innhold I sesong-traileren ser vi jo at hun er i Canada, og ser ut som hun deltar i rettssak mot Waterfords? Så jeg tipper hun blir med nå. Det vil jo endre serien en del, hun må leve med skyldfølelsen for å ha forlatt Hanna i Gilead. Og må møte Luke, med alt det innebærer. Nick vil høre at hun har dratt over, og sannsynligvis gjenforenes med mannen. Virker som mye av motivasjonen hans har vært å redde June, så hva gjør han videre da? Jeg ble overrasket over at Serena sa hun og Rita kunne oppdra barnet sammen. Som Rita sa, hun har vært Serenas eiendel. Tror virkelig Serena at de er venner? Jeg tenker at Serena prøver å manipulere Rita til å ikke være ærlig i rettssaken mot henne 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #116 Skrevet 14. mai 2021 Hvorfor beordret egentlig Joseph at det skulle bombes på frontene inntil hjelpemannskapene kom? Var det for å spille et headgame med Nick eller hva? Skjønte ikke helt logikken bak det der. Anonymkode: b1ccc...723 1
Gjest TheCatLady Skrevet 14. mai 2021 #117 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor beordret egentlig Joseph at det skulle bombes på frontene inntil hjelpemannskapene kom? Var det for å spille et headgame med Nick eller hva? Skjønte ikke helt logikken bak det der. Anonymkode: b1ccc...723 Kanskje han prøvde å fremprovosere noe hos Nick? Eller kanskje for å vise at han hadde makt over Nick? Han visste jo at noe sånt ville være veldig vanskelig for Nick å gjøre og også at Nick måtte gjøre det om han ikke ville dø eller bli straffet på en eller annen.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #118 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor beordret egentlig Joseph at det skulle bombes på frontene inntil hjelpemannskapene kom? Var det for å spille et headgame med Nick eller hva? Skjønte ikke helt logikken bak det der. Anonymkode: b1ccc...723 Jeg tenkte at det var for å få gjennomslag for forslaget om å få inn hjelpemannskapene. At det viste at han ikke bare var soft når han skulle få tilbake plassen på bordet. Jeg tror ikke det var direkte rettet mot Nick. Anonymkode: 2f440...20d 8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #119 Skrevet 16. mai 2021 On 5/13/2021 at 11:06 AM, AnonymBruker said: On 5/13/2021 at 5:27 PM, AnonymBruker said: Det vil være logisk, er ikke Nicole helt lys og blåøyd? Anonymkode: 15d87...32e Ser ikke helt relevansen her da verken Fred eller Nick er lyshåret og blåøyd? Nichole ligner nok på moren sin der. Anonymkode: 596cd...ffc 3
Maleficenta Skrevet 16. mai 2021 #120 Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 23.18): Hvorfor beordret egentlig Joseph at det skulle bombes på frontene inntil hjelpemannskapene kom? Var det for å spille et headgame med Nick eller hva? Skjønte ikke helt logikken bak det der. Anonymkode: b1ccc...723 lurte jeg og på. Blir helt forvirret av joseph jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå