Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Klink skrev (2 minutter siden):

Hvor ser dere at hun har shoppet? Story er det strikkegensere, kaffe og katt. Hår er spons. 

Slutten av story står det ny plante+vita på bordet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm🤔kommentarfeltet slått av på instagram? Eller er jeg ute i kulden og kan bare se, men ikke lese?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazzie skrev (7 minutter siden):

Hmmmm🤔kommentarfeltet slått av på instagram? Eller er jeg ute i kulden og kan bare se, men ikke lese?

Jeg kan sende mld på story i alle fall. Og kommentar på innlegg. Er ikke følger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lehangolta skrev (2 timer siden):

Igår sa hun jo at hun skulle slutte på snapp for å ta mer vare på seg selv og familien, og idag er det kaffeskål og strikking på insta story, med samme regi som hun har kjørt på snap i all tid. 
 

Hun hadde jo ikke trengt den lange farvel talen og tårene på snap, hadde jo holdt å bare si hun byttet plattform. For det er jo den eneste forskjellen.

Var et voldsomt leven bare for å bytte plattform... Det er jo helt hinsides all fornuft. Jeg klarer ikke å sette meg inn i den voldsomme reaksjonen hun hadde med tårer, grining og banning for å slutte med snap, og når det viser seg at hun bare skulle skifte over til Instagram blir det hele enda mer uforståelig. 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (14 minutter siden):

 

Klink skrev (17 minutter siden):

Hvor ser dere at hun har shoppet? Story er det strikkegensere, kaffe og katt. Hår er spons

 

 

0C7562EF-D792-44BF-8254-D5E9D9110DAB.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er verst, at hun holder på sånn som hun gjør, manipulerer, lyver og melker alt for å få sympati og penger, eller folk som er dumme nok til å bite på, forsvare og støtte henne. 

  • Liker 25
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, alle kan gå inn på Iriseyf sin Snapchat å høre og se. Ikke bare «anonyme troll» som reagerer og syns dette er sinnsykt.

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
Konfliktsky skrev (8 minutter siden):

Nå snakker Iris om henne på snappen sin 👍 Noen har tipset henne. 

Iris? Hvor? Hva?  *fikk svar*

Endret av Vilja1892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892
LinaHg skrev (5 minutter siden):

Jepp, alle kan gå inn på Iriseyf sin Snapchat å høre og se. Ikke bare «anonyme troll» som reagerer og syns dette er sinnsykt.

Det er så bra at det kommer frem nå. 🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke straffbart?  Håper det kommer i avisa snart. Er absolutt ikke greit dette her. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (1 time siden):

Jeg kan sende mld på story i alle fall. Og kommentar på innlegg. Er ikke følger.

Jeg ser kun kommentar på gamle innlegg. Reelen med ansiktsmaske (der mange hadde kommentert) har ingen kommentarer når jeg ser..... Var interessant å følge med på kommentarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jazzie skrev (11 minutter siden):

Jeg ser kun kommentar på gamle innlegg. Reelen med ansiktsmaske (der mange hadde kommentert) har ingen kommentarer når jeg ser..... Var interessant å følge med på kommentarer.

Ser kommentarer på reel’n du snakker om. Jeg følger ikke, bare snoker 🤣🤓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygdefruen skrev (3 timer siden):

Ja det er en stor, tragisk vits. Og så lenge folk går på alle løgnene hennes kan hun le hele veien til banken. Hun skjemmer ut oss andre som har hatt en vond oppvekst! 

Og ikke bare har hun shoppet, nå har hun også vært på bingo. Og er allerede tilbake på snap. Hva var det jeg sa? "Flere som tørr å vedde på at hun er tilbake i morgen?". Akkurat det som skjedde. Hun er så forutsigbar…

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (2 timer siden):

Jepp, alle kan gå inn på Iriseyf sin Snapchat å høre og se. Ikke bare «anonyme troll» som reagerer og syns dette er sinnsykt.

Sendte en mld til Iris på snap og takket henne for at hun brukte stemmen sin og plattformen sin til å belyse🙏🏻👏🏻 Håper mange andre gjør det samme👍🏻

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HVA er forskjellen på at hun bruker Instagram og ikke snap? Blir for dumt. Tårevåte avskjeder på snap, men hei hvor det går på Instagram. Helt komisk å se på. 
 

Er en baktanke med at hun stenger snappen og vil ha alle over på Instagram. Enkelt og greit! 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tilfeldig å nevne konkret sum (60 000) i går i samma setting med tårer, tristhet, alt snæppen har gitt henne osv og at hun nå MÅ slutte å snæppe (flytte til insta bare i realiteten, men det nevner hun ikke- hva er egentlig forskjellen på å jabbe om kaffe, klær, katter og vond kropp på instastory eller snapstory??) 

Veeeeldig tilfeldig ja, å nevne summen ……… akkurat som at det er veeeeeeldig tilfeldig at hun i dag nevner at det sikkert er mange som har tlf nummeret hennes (her tente hun en liten ide til de som ikke allerede har vippset) det er så utrolig lett å gjennomskue!! Hun har aldri nevnt meldinger på sms før- men det passa jo perfekt å nevne det i samme slengen som at hun ikke skal opprette ny spleis 🤪 helt tilfeldig!!! 
hvis en person har fått mange rapporteringer på tidligere spleiser, så er det vel ikke så enkelt å starte ny spleis kanskje?? 

  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserende!

Har selv brukt 500.000 i rettssystemet på ca. 3 år som utgjorde ca. 166.000 pr. år i advokat og rettslige utgifter.

Vi hadde hus og billån + og 4 barn som skulle leve som "normalt". Og ingen av oss har høy inntekt.

Vi har klart det, men det kostet! Alt som kunne selges ble solgt. Å reise bort på ferie kunne i hvertfall vi glemme. Da samboer kom hjem med blomter flippet jeg totalt frem til han fikk sagt at han hadde fått de av jobben, og penger på hobbyene våre var heller ikke tema.

Å måtte avse nesten 15.000 i måneden var mye penger for oss, og vi hadde faktisk ikke 15.000 å avse hver måned i utgangspunktet så vi måtte starte å spare ekstra i forkant og alle våre sparepenger som var spart fra før ble borte + vi måtte låne noe i tillegg til at vi måtte kutte ned på enkelte ting.

Uforutsette utgifter har aldri følt så kvelende ut. Og det føltes ut som de aldri stoppet, men det var kun fordi det ikke var like mye rom for det på denne tiden. Og konfirmasjoner kom som planlagt, samme med bursdager og jul så det var bare å bite tennene sammen for det var fult mulig, men det tok lengre tid å betale for vi ville ikke at barna skulle påvirkes mer enn nødvendig, selv om de sikkert hadde skjønt det.

Så hun kan i det minste slutte å fronte livsstilen sin eller slutte å fremstå slik før hun sutrer om penger.. for skam skyld!

Endret av duskelapp
  • Liker 19
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (51 minutter siden):

Provoserende!

Har selv brukt 500.000 i rettssystemet på ca. 3 år som utgjorde ca. 166.000 pr. år i advokat og rettslige utgifter.

 

Vi hadde hus og billån + og 4 barn som skulle leve som "normalt". Og ingen av oss har høy inntekt.

 

Vi har klart det, men det kostet! Alt som kunne selges ble solgt. Å reise bort på ferie kunne i hvertfall vi glemme. Da samboer kom hjem med blomter flippet jeg totalt frem til han fikk sagt at han hadde fått de av jobben, og penger på hobbyene våre var heller ikke tema.

Å måtte avse nesten 15.000 i måneden er mye penger for oss, og vi har faktisk ikke 15.000 å avse hver måned så vi måtte starte å spare ekstra i forkant og alle våre sparepenger som var spart fra før er borte + vi måtte låne noe.

 

Hun kan i det minste slutte å fronte livsstilen sin eller slutte å fremstå slik før hun sutrer om penger.. for skam skyld!

Hvilken sak var det du kjørte som du måtte punge ut en halv million for? 😮 Samme type sak som den Stine fronter?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...