Anneisabell Skrevet 19. juli 2021 #461 Del Skrevet 19. juli 2021 Vanilje70 skrev (4 minutter siden): hu skjems ikke engang, å ta i mot alt på campingen der, virka ikke glad, mer som hun forventa det.. jeg blir asså så flau, klarte ikke se på mere🙈🙈🙈 Ja ser ut som det er forventa at folk skal stille opp og gi og gi. Fy søren så flaut 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 19. juli 2021 #462 Del Skrevet 19. juli 2021 Anneisabell skrev (1 time siden): Ja ser ut som det er forventa at folk skal stille opp og gi og gi. Fy søren så flaut Ja, høres ut som hu trur hu er kjendis... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. juli 2021 #463 Del Skrevet 19. juli 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol,admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 19. juli 2021 #464 Del Skrevet 19. juli 2021 EllaSays skrev (På 18.7.2021 den 12.05): Får ikke fjernet det som står over.. Meeen... Håper hun har leid denne campingvogna? At det ikke er noe de har fått låne gratis av en tilfeldig følger? Makan til frekkhet om dette er noe hun har fått. Jeg blir faktisk skamfull! Jeg har ikke noe problemer med å se at hun får en blomst eller noe en gang i blandt, men når hun satt å snakket om at huset de skulle få leie var så dyrt osv så tenkte jeg i mitt stille sinn om dette var en måte å "be" om spons på... Og jeg håper virkelig ikke det stemmer! Dette syns jeg isåfall er så langt over streken så det går an! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 19. juli 2021 #465 Del Skrevet 19. juli 2021 Jajajane skrev (46 minutter siden): Får ikke fjernet det som står over.. Meeen... Håper hun har leid denne campingvogna? At det ikke er noe de har fått låne gratis av en tilfeldig følger? Makan til frekkhet om dette er noe hun har fått. Jeg blir faktisk skamfull! Jeg har ikke noe problemer med å se at hun får en blomst eller noe en gang i blandt, men når hun satt å snakket om at huset de skulle få leie var så dyrt osv så tenkte jeg i mitt stille sinn om dette var en måte å "be" om spons på... Og jeg håper virkelig ikke det stemmer! Dette syns jeg isåfall er så langt over streken så det går an! De fikk låne den gratis, og jeg spurte om de fikk til å ta imot alt dette, da blokkerte hun meg🙈🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 19. juli 2021 #466 Del Skrevet 19. juli 2021 Vanilje70 skrev (3 minutter siden): De fikk låne den gratis, og jeg spurte om de fikk til å ta imot alt dette, da blokkerte hun meg🙈🙈 Hvis hun nå tok i mot dette gratis , så mista jeg fullstendig sansen for dama. Dette er skamfullt! Nå er det vel nok med å ri på andres bekostning. Helt i orden, hun har hatt det jævlig, men dette går over stokk og stein. Nesten så jeg tror snappen går for å få ting gratis..... Og dette drar hun med barna og familien på?! Æsj, nå avfølger jeg dama! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 19. juli 2021 #467 Del Skrevet 19. juli 2021 Jajajane skrev (1 minutt siden): Hvis hun nå tok i mot dette gratis , så mista jeg fullstendig sansen for dama. Dette er skamfullt! Nå er det vel nok med å ri på andres bekostning. Helt i orden, hun har hatt det jævlig, men dette går over stokk og stein. Nesten så jeg tror snappen går for å få ting gratis..... Og dette drar hun med barna og familien på?! Æsj, nå avfølger jeg dama! Fikk mat og is i fryseren også å hvitvin og goodinag, virka ikke glad engang, som hun forventa å få det 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boralis Skrevet 19. juli 2021 #468 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg har tidligere forsvart Stine her inne, det jeg skrev den gang kan jeg dessverre ikke stå for den dag idag. Jeg lot meg "lure" og gikk 5 på det "skuespillet" hun holder på med. Trist! Tror nok de fleste føler det som meg, de sitter stille å ser på mens de tenker sitt. Om hun har en heiagjeng på 100-200 stk, så er det kun er lite fåtall om hun har 6000 følgere på kanalen sin..😉 de færreste sender meldinger til snapper, enda færre er på anonyme forum, og kun et lite fåtall er så naive at de sender gaver og gir hun ting gratis. Ergo, flere tusen sitter mest sannsynlig å rister på hodet mens de tenker sitt i det stille. Dette er første og siste gangen jeg kommer til å skrive noe negativt om noen på nett, men følte et ansvar ettersom jeg tidligere har forsvart hun. hun er sikkert en flott dame, men det hun holder på med nå er langt fra greit, på tide å se seg selv i speilet og ta til seg velmenende ord og ikke bare blokkere! ønsker alle en god natt, og håper alle får en fin dag i morgen🙂❤️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 20. juli 2021 #469 Del Skrevet 20. juli 2021 Hun fikk vel leie den vogna? Snakket jo om at de skulle ordne med betaling osv på snappen nå tidligere, når det var klart at de fikk leie den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 20. juli 2021 #470 Del Skrevet 20. juli 2021 Usmakelig sånn som hun snakker om barna og ferie. Enda godt det var noe positivt igår når de så film. Ære være dem for å holde ut med dette her! ja, en skal være ærlig og alt, men ikke fremstill ungene dine som et ork og byrde!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 20. juli 2021 #471 Del Skrevet 20. juli 2021 Klementine skrev (8 minutter siden): Usmakelig sånn som hun snakker om barna og ferie. Enda godt det var noe positivt igår når de så film. Ære være dem for å holde ut med dette her! ja, en skal være ærlig og alt, men ikke fremstill ungene dine som et ork og byrde!!! Det handler jo ofte om hennes følelser og issues. Jeg hørte på podcasten Bra damer med Karoline Krüger i helga. Hun fortalte om hvordan oppmerksomhet føles i starten. Hun sa noe sånt som at det føles litt som kullsyre i kroppen. Så fortsatte hun "så går det jo litt over og dalene kommer, sånn er det". Dette er mekanismer som vanlige folk forstår, men som er helt ukjent for influensere. Og kommer dalene er det ikke influenserenes feil, det er alle andres. Kanskje Stine tror at hun ikke er influenser? I starten var hun kanskje ikke det, men nå er hun absolutt det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 20. juli 2021 #472 Del Skrevet 20. juli 2021 EllaSays skrev (2 minutter siden): Det handler jo ofte om hennes følelser og issues. Jeg hørte på podcasten Bra damer med Karoline Krüger i helga. Hun fortalte om hvordan oppmerksomhet føles i starten. Hun sa noe sånt som at det føles litt som kullsyre i kroppen. Så fortsatte hun "så går det jo litt over og dalene kommer, sånn er det". Dette er mekanismer som vanlige folk forstår, men som er helt ukjent for influensere. Og kommer dalene er det ikke influenserenes feil, det er alle andres. Kanskje Stine tror at hun ikke er influenser? I starten var hun kanskje ikke det, men nå er hun absolutt det. Ja, helt enig med deg. Jeg bare tenker det er trist at barn og ungdom skal måtte forholde seg til at deres egen mor blottlegger sine egne utfordringer i den grad hun gjør, når det er så fokus på utfordringene hun opplever med å være sammen med dem fremfor det å glede seg eller ha fokus på å ha det bra. Helt ok å skru forventningene ned, men dessverre viser hun at det er hun som er i sentrum og at de andre er prisgitt hennes humør. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttenatributten Skrevet 20. juli 2021 #473 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) L.F skrev (2 timer siden): Hun fikk vel leie den vogna? Snakket jo om at de skulle ordne med betaling osv på snappen nå tidligere, når det var klart at de fikk leie den. Nope. Fikk låne den. Håper virkelig at de har folkeskikk nok til å kjøpe inn en blomst eller legge igjen noe som takk for lånet. Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor de vil gjøre seg så stakkarslig og ta i mot veldedighet og donasjoner. Fikk svidd av noen tusenlapper på en el-sparkesykkel, blir ekstra penger til overs når donasjonene renner inn fra tilhengerne. Beklager, greide ikke å holde meg mer saklig enn dette. Har ikke så mye til overs for folk som manipulerer og spiller på folks godhet. Vanskelig barndom eller ei. Kom jo frem at faren har egen hytte. Kanskje ikke fancy nok for Stine. Ikke vet jeg, men noe skurrer. Endret 20. juli 2021 av Tuttenatributten 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 20. juli 2021 #474 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) Klementine skrev (1 time siden): Ja, helt enig med deg. Jeg bare tenker det er trist at barn og ungdom skal måtte forholde seg til at deres egen mor blottlegger sine egne utfordringer i den grad hun gjør, når det er så fokus på utfordringene hun opplever med å være sammen med dem fremfor det å glede seg eller ha fokus på å ha det bra. Helt ok å skru forventningene ned, men dessverre viser hun at det er hun som er i sentrum og at de andre er prisgitt hennes humør. (Tar meg i det - holder meg for god til å snakke om barna. Beklager.) Endret 20. juli 2021 av EllaSays Unødvendig kommentar om uskyldige tredjeparter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 20. juli 2021 #475 Del Skrevet 20. juli 2021 Tuttenatributten skrev (5 minutter siden): Nope. Fikk låne den. Håper virkelig at de har folkeskikk nok til å kjøpe inn en blomst eller legge igjen noe som takk for lånet. Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor de vil besvergelser seg til å ta i mot veldedighet og donasjoner. Fikk svidd av noen tusenlapper på en el-sparkesykkel, blir ekstra penger til overs når donasjonene renner inn fra tilhengerne. Beklager, greide ikke å holde meg mer saklig enn dette. Har ikke så mye til overs for folk som manipulerer og spiller på folks godhet. Vanskelig barndom eller ei. Burde fikse en skikkelig goodiebag til de som låner ut, det er det minste. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 20. juli 2021 #476 Del Skrevet 20. juli 2021 Tuttenatributten skrev (6 minutter siden): Nope. Fikk låne den. Håper virkelig at de har folkeskikk nok til å kjøpe inn en blomst eller legge igjen noe som takk for lånet. Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor de vil gjøre seg så stakkarslig og ta i mot veldedighet og donasjoner. Fikk svidd av noen tusenlapper på en el-sparkesykkel, blir ekstra penger til overs når donasjonene renner inn fra tilhengerne. Beklager, greide ikke å holde meg mer saklig enn dette. Har ikke så mye til overs for folk som manipulerer og spiller på folks godhet. Vanskelig barndom eller ei. Kom jo frem at faren har egen hytte. Kanskje ikke fancy nok for Stine. Ikke vet jeg, men noe skurrer. Lånt en campinghytte i Stavern midt i fellesferien gratis!?!?! jeg så at hun sutret over at ting var dyrt osv, men herregud da... låne noe sånt gratis med den oppvartningen mm! Ja, da må jeg si at jeg hadde forventet et skikkelig smil - om det så var et påklistret et for dama fremstår jo direkte bortskjemt fra alle kanter 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 20. juli 2021 #477 Del Skrevet 20. juli 2021 Blir faktisk lei meg, for dette blir garantert snakket om på bygda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 20. juli 2021 #478 Del Skrevet 20. juli 2021 EllaSays skrev (2 minutter siden): Burde fikse en skikkelig goodiebag til de som låner ut, det er det minste. Andre som ikke har råd til ferie, dropper det. Og legger ikke ut om spons og spleis. Nå har de da inntekt begge to så burde seriøst vært litt penger på ferie kontoen. De om det. Jeg synes det blir bare mer og mer usmakelig 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 20. juli 2021 #479 Del Skrevet 20. juli 2021 Klementine skrev (6 minutter siden): Lånt en campinghytte i Stavern midt i fellesferien gratis!?!?! jeg så at hun sutret over at ting var dyrt osv, men herregud da... låne noe sånt gratis med den oppvartningen mm! Ja, da må jeg si at jeg hadde forventet et skikkelig smil - om det så var et påklistret et for dama fremstår jo direkte bortskjemt fra alle kanter Og jeg ble sletta for å spørre om hun til å ta i mot det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 20. juli 2021 #480 Del Skrevet 20. juli 2021 No tykkjer eg at de er urettferdige. Det får vere opp til kvar enkelt om ein vil låne ut campingvogn eller hytte til familiar med dårlegare økonomi, og om ein vil ha goodie bag klar eller ikkje. Sjølv har eg lånt ut både hus og hytte til andre familiar og har alltid sett fram noko godt. Ikkje tykkjer eg Stine verkar noko anna enn takknemlig heller. Ho har jo sagt takk og sikkert takka vedkommande direkte også. Skal ho lage ein parade eller kva ville gjort dykk fornøgde? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå