Gå til innhold

Man må forvente at mannen er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

RehabilitertIncel skrev (28 minutter siden):

Må ingenting. Hvis dama går med på det er hun en cuckquean og det er den kvinnelige varianten av en cuckold. Syns hun kan unne mannen sin såpass at han kan kose seg om han har blitt mer attraktiv med årene. 

Jo det må gå begge veier. 

Anonymkode: 6f3b8...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

RehabilitertIncel skrev (1 time siden):

Fordi det føles godt å være attraktiv og ha valgmuligeter. Men altså det er jo bare sex, så jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer sånn? Han har jo valgt å være sammen med deg så du burde jo være fornøyd med det?

Det er ikke alle som har samme syn på sex som deg. For meg er det oppriktig ikke noe som heter "bare sex". Det er viktig at vi blir respektert for vårt syn også. 

Anonymkode: ba795...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis min mann vil fortsette å være kjæresten min kan han ikke ligge rundt. Jeg kan ikke nekte ham å ligge rundt, men jeg kan si at da er oss som kjærester over. Ikke noe gisselsituasjon eller ultimatum, men et valg han står helt fritt til å ta hver dag. Og bare for å presisere, jeg ligger heller ikke med andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal det være sårende? Hvorfor ikke være stolt av at du er sammen med en mann ALLE vil ligge med? Hæ? Hvorfor så negativ?

PMA = Positive mental attittude. Se positivt på det!

Det er ikke det at det skal være sårende fordi vi gjør det sårende, det er sårende. Du kjenner tydeligvis ikke på dette selv, men prøv å forstå at vi er forskjellige. Hvis det er viktig for deg, så kan du fra start si at du kun ønsker et åpent forhold. Så finner du noen som vil det samme. 

Anonymkode: ba795...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, RehabilitertIncel said:

Hvorfor skal det være sårende? Hvorfor ikke være stolt av at du er sammen med en mann ALLE vil ligge med? Hæ? Hvorfor så negativ?

PMA = Positive mental attittude. Se positivt på det!

Er du i et forhold/gift?

Anonymkode: f43ad...cb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (4 timer siden):

Fordi jeg mener at menn også burde få lov til å rase fra seg når de blir mer attraktive? Ønsker jo bare litt likestilling her.

Ja og siden hun blir avvist, så innser hun at hun i det minste kan få pult. Så de koser seg på tinder eller byen med de beste mannfolka de finner. Også kjent som the hoe phase

Så bitter så bitter en mann kan bli. Veldig få av mine venninner har hatt holdningen «men jeg får i hvert fall pult» da de var single. Fordi du anser ligging som livets viktigste aktivitet så er det ikke slik for alle andre.

Om menn vil ligge rundt når de blir eldre så er de jo absolutt frie til å gjøre det. De kan bare ikke regne med at kvinnen de er i et forhold med ønsker å være sammen med dem. Om du vil ligge rundt og samtidig komme hjem til middag en gang i blant da må du skaffe deg kokk og gjerne en vaskehjelp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, Perleugla said:

Så bitter så bitter en mann kan bli. Veldig få av mine venninner har hatt holdningen «men jeg får i hvert fall pult» da de var single. Fordi du anser ligging som livets viktigste aktivitet så er det ikke slik for alle andre.

Om menn vil ligge rundt når de blir eldre så er de jo absolutt frie til å gjøre det. De kan bare ikke regne med at kvinnen de er i et forhold med ønsker å være sammen med dem. Om du vil ligge rundt og samtidig komme hjem til middag en gang i blant da må du skaffe deg kokk og gjerne en vaskehjelp.

Hvorfor tillegger du meg egenskaper og følelser jeg ikke har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke det at det skal være sårende fordi vi gjør det sårende, det er sårende. Du kjenner tydeligvis ikke på dette selv, men prøv å forstå at vi er forskjellige. Hvis det er viktig for deg, så kan du fra start si at du kun ønsker et åpent forhold. Så finner du noen som vil det samme. 

Anonymkode: ba795...146

Godt poeng med det å bli såret. Skjønner det kan være tøft. Derfor oppfordrer jeg menn til å holde det skjult om de får litt mus på siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (1 time siden):

Nei men menn som er i forhold øker sin attraktivitet. Og da mener jeg dama burde være såpass allright at hun annerkjenner dette og legger til rette for at han kan kose seg om han vil det. 

Hvis han ville kose seg med andre enn meg så ville jeg veldig seriøst tenkt på å avslutte forholdet om han ikke gjorde det. Jeg ville ikke lagt til rette for at han kunne gjøre noe sånt om vi var i et forhold, men jeg ville begynt å tenke at vi ikke har de samme verdiene likevel. 

Anonymkode: ba795...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tillegger du meg egenskaper og følelser jeg ikke har

Har du sett sketsjen med Trond Kirkvåg - «jeg vil pule»? Den tenker jeg på når jeg leser dine innlegg. Not hot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (1 minutt siden):

Godt poeng med det å bli såret. Skjønner det kan være tøft. Derfor oppfordrer jeg menn til å holde det skjult om de får litt mus på siden

Et veldig dårlig råd - det er ikke greit å bedra andre. 

Anonymkode: ba795...146

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (32 minutter siden):

Nei, merverdi som at du har en å ha alt ansvaret for barna sammen med. Og en som bidrar med mye annet i hjemmet. Mange damer har det faktisk slik, til tross for at du tydelig vis ikke har hatt hell ved valg av partnere.

Har aldri hørt en kvinne si at hun er 100% fornøyd med mannen sin. Det er alltid klaging. Tror nok det er unntaket fra regelen du snakker om. Jeg tror også mange kvinner er naive og tror at mannen deres er tro, når han egentlig ikke er det. Å stole på partneren sin er det dummeste man gjør, for da gir man partneren fritt spillerom, og han kan være utro så mye han vil uten å bli tatt. Jeg mistenker at dette er en strategi kvinner tar i bruk for å få ro i sjela. Noen kvinner er slik at de bare kan ignorere problemer og late som ingenting, mens andre er som meg, de klarer det bare ikke. 

Anonymkode: 3075d...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RehabilitertIncel
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis han ville kose seg med andre enn meg så ville jeg veldig seriøst tenkt på å avslutte forholdet om han ikke gjorde det. Jeg ville ikke lagt til rette for at han kunne gjøre noe sånt om vi var i et forhold, men jeg ville begynt å tenke at vi ikke har de samme verdiene likevel. 

Anonymkode: ba795...146

Skjønner ikke hvorfor dere tenker på sex som noe hellig og stort. Det er penis i vagina som oftest og varer ikke lange stunden. Ellers så er han bare rundt deg. Alle de koselige studene dere har sammen er jo nettopp mellom dere. Så du får jo masse i forholdet!

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Et veldig dårlig råd - det er ikke greit å bedra andre. 

Anonymkode: ba795...146

Nei men han må jo ikke legge begrensingner på seg selv og sin seksualitet! Er ikke riktig å la kvinner slippe unna sine lenker og samtidig påføre menn lenker. Frislipp er veien å gå!

1 minutt siden, Perleugla said:

Har du sett sketsjen med Trond Kirkvåg - «jeg vil pule»? Den tenker jeg på når jeg leser dine innlegg. Not hot.

Har du flere uinteressante og usaklige ting å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvorfor dere tenker på sex som noe hellig og stort. Det er penis i vagina som oftest og varer ikke lange stunden. Ellers så er han bare rundt deg. Alle de koselige studene dere har sammen er jo nettopp mellom dere. Så du får jo masse i forholdet!

Nei men han må jo ikke legge begrensingner på seg selv og sin seksualitet! Er ikke riktig å la kvinner slippe unna sine lenker og samtidig påføre menn lenker. Frislipp er veien å gå!

Har du flere uinteressante og usaklige ting å komme med?

Har du? Eller er det mer pisspreik på lager fra den bitre mannen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (39 minutter siden):

Sex er ingen menneskerett og hun kan bruke en vibrator. Har hørt womanizer er bra.

Hvorfor det? Når han er langt mer attraktiv ovenfor kvinner når han er i et forhold? Skjønner dere ikke den enkle logikken? Kvinner og menns attraktivtet når de er single kontra når de er i et forhold er forskjellig. Når en kvinne havner i et forhold forsvinner interessen fra det motsatte kjønn. Når en mann havner i et forhold blir han mer interessant for kvinner. Derfor mener jeg det er OK for en mann å kose seg litt når han har fått bygd seg opp. Dama burde være mindre usikker påseg selv.

bare tull. Ingenting som er mer turnoff for en singel dame enn en mann som er opptatt. og spesielt en opptatt mann som legger seg etter andre damer enn hun han er sammen med

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RehabilitertIncel skrev (35 minutter siden):

Kvinner kan være utro fordi de lyver om at de ikke er i et forhold. De aller fleste menn som veit en kvinne er i et forhold holder seg unna.

Poenget jeg prøver å få frem er at dama skal gå med på det. Såpass burde hun vel unne den hun er glad i?

Nei jeg sier bare at det hadde vært gunstig for forholdet om mannen fikk knulla litt

I andre land hvor prostitusjon er lovlig så har gifte kvinnfolk null problemer med at mannen får knullet litt fra seg. Det redder langt flere forhold enn man skulle trodd. I Australia gikk skilsmisseraten ned etter at de legaliserte sexkjøp. 

Skjønner virkelig ikke hvorfor kvinner i denne tråden kan være så usikre på seg selv. Det er bare sex lol. La mannen få knulle litt siden han har høy sexdrift som følge av testosteron

Men da må menn også være sikre nok på seg selv til å la dama knulle litt rundt hvis dama har høy sexdrift og er attraktiv? 

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (6 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor dere tenker på sex som noe hellig og stort. Det er penis i vagina som oftest og varer ikke lange stunden. Ellers så er han bare rundt deg. Alle de koselige studene dere har sammen er jo nettopp mellom dere. Så du får jo masse i forholdet!

Nei men han må jo ikke legge begrensingner på seg selv og sin seksualitet! Er ikke riktig å la kvinner slippe unna sine lenker og samtidig påføre menn lenker. Frislipp er veien å gå!

Har du flere uinteressante og usaklige ting å komme med?

Hvis sex for deg er kun penis i vagina i en kort stund, så synes jeg synd på damer som du har sex med. 

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (4 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor dere tenker på sex som noe hellig og stort. Det er penis i vagina som oftest og varer ikke lange stunden. Ellers så er han bare rundt deg. Alle de koselige studene dere har sammen er jo nettopp mellom dere. Så du får jo masse i forholdet!

Nei men han må jo ikke legge begrensingner på seg selv og sin seksualitet! Er ikke riktig å la kvinner slippe unna sine lenker og samtidig påføre menn lenker. Frislipp er veien å gå!

Har du flere uinteressante og usaklige ting å komme med?

om sex for deg bare er inn ut så må sexlivet ditt være dønn kjedelig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men da må menn også være sikre nok på seg selv til å la dama knulle litt rundt hvis dama har høy sexdrift og er attraktiv? 

Anonymkode: 22cb5...84d

Nå har jeg jo ikke oppfordret til å knulle andre damer før dama si. Hvis dama i forholdet vil pule og man selv er kåt så får dama førstepri. Men jeg tenker på de kveldene der hun sitter og glaner på TV, strikker eller gjør ting han ikke er så interessert i. Da mener jeg at det er greit at han tar seg en liten tur ut og koser seg litt. Så kan hun lukte på fingrene hans når han er hjemme igjen.

Just now, AnonymBruker said:

Hvis sex for deg er kun penis i vagina i en kort stund, så synes jeg synd på damer som du har sex med. 

Anonymkode: 22cb5...84d

Altså hva mer er sex egentlig? Så lenge mannen får stukket den inn og tømt seg så er mye gjort??? Og så snu seg for å sove på sin side av sengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...