Gå til innhold

Man må forvente at mannen er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste menn er stygge og de blir selvsagt bare styggere og slappere med alderen. Hjelper lite med penger på bok, hus og hytte når dama synes du på en god dag, ser ut som en møllspist grevling. Hvis menn absolutt skal være utro fordi de anser seg som berettiget dette fordi de ikke hadde draget når de var yngre, så værsågod. Men vær bare klar over at dere får ikke se fordi DERE er attraktive, men fordi dere har et fint hus eller hytte eller tilsvarende som dama har lyst å benytte seg av. Så værsågod, kos dere med pseudotilværelsen deres med innbilt attraktivitet. 

Anonymkode: 20e37...dfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RehabilitertIncel
11 minutter siden, mjaus said:

Det er ingen andre enn mannen selv sitt ansvar om han får oppleve å "hore" fra seg??? Jeg forstår virkelig ikke logikken din. Om mannen vil hore fra seg så får han da gjøre det før han går inn i et forhold, er han i et forhold har han retten til å slå opp? 

Jeg ser for meg en mann med babystemme som gråter å sier til dama si "det er så urettferdig at jeg ikke får hore fra meg nå siden du gjorde det! ujettfejdig":baby:

Nå må du vite at menns attraktivitet øker med årene mens kvinners faller. Så det er ikke dermed slik at det er like lett for menn å få oppmerksomhet av kvinner når de er single. Veldig ofte får de mer oppmerksomhet når de er i et forhold. Og derfor syns jeg det bare er riktig at han skal få lov til å utnytte seg av mulighetnee det medfører seg. Dama burde i det minste unne han å ha det godt. Det er ingen som snakker om gråting her, men heller litt logikk. For alt man veit så medfører det at mannen er langt mer lykkelig og glad, og det tjener kvinnen på i hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er sosialt betinget. Jo støtte negativ konsekvens for en selv, jo mindre sjanse for at en er det. Derfor har kvinner historisk vert mye mindre utro (de har vært forsørger av mannen sin). Etter hvert som kvinner er frigjort fra sine menn økonomisk, er de blitt mer utro, og er snart oppe på samme nivå som menn. Etter hvert som kvinnene blir de overlegne med flest med lange utdannelser og høyere lønn enn menn, skal man heller ikke se bort fra at de blir mer utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (1 time siden):

Jeg har da ikke oppfrdret til at han skal være stygg med henne, men heller at hun unner han å rase litt fra seg når han har blitt mer attraktiv og har litt valgmuligheter. Akkurat som hun gjorde i årene før hun fant han. Jeg syns slik omsorg fra kvinner er sexy og viser at hun er moden og virkelig bryr seg om han. At han skal få oppleve ting. Når han er ferdig så fortsetter jo forholdet til dama som før. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et problem for dama? 😃

 

Hva med oss som aldri har hatt noe ønske om å rase fra oss før vi gikk inn i et forhold? Da jeg giftet meg første gangen, var det med min første sexpartner. Noen år ut i forholdet bestemte han seg for å hore rundt bak ryggen min. Hvorfor i huleste skulle jeg unne ham det? 

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har helt rett. I Norge ligger vi på verdenstopp når det gjelder ONS. Derfor er det naturlig å forvente at vi er også utro.

Anonymkode: 0c311...7e2

Det er ingenting annet enn "utro" som er naturlig. De monogame tulleskikkene vi har innført, er derimot unaturlig.

Anonymkode: bd545...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Hva med oss som aldri har hatt noe ønske om å rase fra oss før vi gikk inn i et forhold? Da jeg giftet meg første gangen, var det med min første sexpartner. Noen år ut i forholdet bestemte han seg for å hore rundt bak ryggen min. Hvorfor i huleste skulle jeg unne ham det? 

Anonymkode: 22cb5...84d

Fordi det føles godt å være attraktiv og ha valgmuligeter. Men altså det er jo bare sex, så jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer sånn? Han har jo valgt å være sammen med deg så du burde jo være fornøyd med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RehabilitertIncel skrev (14 minutter siden):

Nå må du vite at menns attraktivitet øker med årene mens kvinners faller. Så det er ikke dermed slik at det er like lett for menn å få oppmerksomhet av kvinner når de er single. Veldig ofte får de mer oppmerksomhet når de er i et forhold. Og derfor syns jeg det bare er riktig at han skal få lov til å utnytte seg av mulighetnee det medfører seg. Dama burde i det minste unne han å ha det godt. Det er ingen som snakker om gråting her, men heller litt logikk. For alt man veit så medfører det at mannen er langt mer lykkelig og glad, og det tjener kvinnen på i hverdagen :)

Jeg ble mye mer attraktiv etter fylte 30 enn da jeg var ung, og jeg er kvinne. Både jeg og samboer har hatt 8 partnere i løpet av livet, og vi er like gamle. Hvem av oss skal unne den andre til å pule rundt for å kompensere? 

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingenting annet enn "utro" som er naturlig. De monogame tulleskikkene vi har innført, er derimot unaturlig.

Anonymkode: bd545...200

Men da avtaler man åpent forhold med en gang. Da er det ikke noe utroskap. Men når man lyver om at man ønsker å være monogam for å få dama på kroken, og så er utro, er man en drittsekk. 

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, RehabilitertIncel said:

Jeg har da ikke oppfordret til utroskap. Har jo sagt at kvinnen i forholdet burde tillate det sånn at mannen får opplevd litt av det å hore fra seg. Hivs han føler for det. Syns det er fryktelig urettferdig at kvinner kan oppleve mye oppmerksomhet og sex i sine yngre dager, og så forvente at menn ikke skal få lov itl å føle på det samme selv.

Snakker du om deg selv nå?

Anonymkode: f43ad...cb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (12 minutter siden):

Fordi det føles godt å være attraktiv og ha valgmuligeter. Men altså det er jo bare sex, så jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer sånn? Han har jo valgt å være sammen med deg så du burde jo være fornøyd med det?

Det er ikke alle kvinner som har vært attraktive som unge og hatt masse valgmuligheter. Ja, han har valgt å være saem med henne, og da har han valgt bort andre kvinner. Et forhold er ikke noe kvinner må ta til takke med. I 2021 trenger kvinner ikke å være i et forhold for å forsørge seg selv, få barn, kjøpe hus eller være lykkelig. For å være attraktive for kvinner må dere tilby noe annet enn en kuk i huset som tidvis blir lånt til bruk av andre damer. 

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis noen er misfornøyde med mengden sex i forholdet er løsningen å bli single, ikke være utro bak partnerens rygg. 

Anonymkode: b92ab...aee

Nei det er sant. Ei heller bli sur for at jeg bryter opp pga. lite sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (10 minutter siden):

Nei det er sant. Ei heller bli sur for at jeg bryter opp pga. lite sex. 

Selvfølgelig ikke. Men er ikke ønsket mengde sex noe man snakker om før man innleder et forhold? 

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ble mye mer attraktiv etter fylte 30 enn da jeg var ung, og jeg er kvinne. Både jeg og samboer har hatt 8 partnere i løpet av livet, og vi er like gamle. Hvem av oss skal unne den andre til å pule rundt for å kompensere? 

Anonymkode: 22cb5...84d

Nei nei hvis han ikke har behov for å pule rundt så trenger han ikke det. Men jeg snakker utelukket om menn som får mer tilbud men må si nei fordi han har en dame.

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Snakker du om deg selv nå?

Anonymkode: f43ad...cb9

Nei

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke alle kvinner som har vært attraktive som unge og hatt masse valgmuligheter. Ja, han har valgt å være saem med henne, og da har han valgt bort andre kvinner. Et forhold er ikke noe kvinner må ta til takke med. I 2021 trenger kvinner ikke å være i et forhold for å forsørge seg selv, få barn, kjøpe hus eller være lykkelig. For å være attraktive for kvinner må dere tilby noe annet enn en kuk i huset som tidvis blir lånt til bruk av andre damer. 

Anonymkode: 22cb5...84d

Jaja for all del kjør på med selvstendighet og alt det der. Men ikke spy ut mannehat fordi du blir valgt bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig ikke. Men er ikke ønsket mengde sex noe man snakker om før man innleder et forhold? 

Anonymkode: 22cb5...84d

Jo det er det. Desverre pleier damer å ha et litt for ambisiøst syn på dette ved å opplyse feil behov. Vi kan vel sammenligne dette med det som skjer ellers i samffunnet når f.eks. et anbud blir gitt. Det sprekker som regel med noen 100%. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke noe man planlegger. Man er forelsket og tror man skal være trofast med dama, men så dukker ei annen deilig dame opp. Menn er laget for å spre sæden sin.

Anonymkode: 85f3a...429

Har du ikke høyere ambisjoner enn å være summen av naturinstiktene dine?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes vel ikke noe mindre tiltrekkende enn bitre menn i offerrollen.

Hvis man inntar en litt mindre ynkelig holdning, så kan man sikkert få seg dame, til og med ei som ønsker det samme som deg, et åpent forhold. 

Anonymkode: b13fb...b54

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis noen er misfornøyde med mengden sex i forholdet er løsningen å bli single, ikke være utro bak partnerens rygg. 

Anonymkode: b92ab...aee

.

Endret av privatbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tittelen sier seg selv. Hvorfor mener mange at de skal kontrollere dem de er glad i? De færreste menn har ligget med så mange de ønsker før de fikk kjæreste. Menn blir mer populære med alderen så at de ønsker rettferdighet kan de ikke lastes for. Aksepter det istedenfor å holde kjæresten som gissel. 

Anonymkode: fffc9...bbc

om de har lyst å ligge rundt så er det ingen som tvinger dem til å ha kjæreste

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (3 timer siden):

Helt enig. Kvinner støtter andre kvinner i å rase fra seg seksuelt før de blir seriøse. Syns det er greit at menn også skal få rase fra seg. Siden det er forskjell mellom menn og kvinner i når de er mest attraktive, så er det bare rett at menn burde få lov til å knulle litt her og der når de er i et forhold

da får de rase fra seg før de innleder forhold da. Er flust av menn som gjør det. Og det er jo ikke sant at menn blir mer attraktive jo eldre de blir

Endret av Maleficenta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, Maleficenta said:

da får de rase fra seg før de innleder forhold da. Er flust av menn som gjør det. Og det er jo ikke sant at menn blir mer attraktive jo eldre de blir

Nei men menn som er i forhold øker sin attraktivitet. Og da mener jeg dama burde være såpass allright at hun annerkjenner dette og legger til rette for at han kan kose seg om han vil det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...