Gå til innhold

Man må forvente at mannen er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

RehabilitertIncel skrev (19 timer siden):

Nå må du vite at menns attraktivitet øker med årene mens kvinners faller. Så det er ikke dermed slik at det er like lett for menn å få oppmerksomhet av kvinner når de er single. Veldig ofte får de mer oppmerksomhet når de er i et forhold. Og derfor syns jeg det bare er riktig at han skal få lov til å utnytte seg av mulighetnee det medfører seg. Dama burde i det minste unne han å ha det godt. Det er ingen som snakker om gråting her, men heller litt logikk. For alt man veit så medfører det at mannen er langt mer lykkelig og glad, og det tjener kvinnen på i hverdagen :)

Den derre såkalte økte attraktiviten din fatter jeg ikke hvor du tar fra. På tide å skjekke synet kanskje? Noen får bedre selvtillit med åra kanskje, men at de blir mer attraktive mens kvinner blir mindre er bare bs, og helt latterlig. Også den evinnelige "menn er skapt for å spre sæden sin" Herregud.. Kvinner er like mye skapt for å samle inn sæd fra ulike. 

Anonymkode: be2df...cff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RehabilitertIncel
6 hours ago, AnonymBruker said:

Da får han rase fra seg som singel så kan dama finne seg en ekte mann som kun vil ha henne, ikke ti andre i tilegg. Mange damer har heller ikke rast fra seg før de fikk en mer fast kjæreste, skal da mannen gi henne lov til å knulle hvem hun vil fordi hun er blitt mer populært med årene?

Skjønner ikek hvorfor en slik mann skulle være så taper og feig at han ikke er mann nok til å slå opp før han skal knulle de damene han vil

Anonymkode: ec748...955

Lettere å be om tilgivelse enn tillatelse ser jeg. Nei jeg får bare fortsette å oppfordre gutta til å kose seg i all hemmelighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de kunne jo ha hatt masse mannfolk før, og de kan lyve om at de er monogame. Lettlurt altså 🤣

Anonymkode: 22cb5...84d

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Men de kunne jo ha hatt masse mannfolk før, og de kan lyve om at de er monogame. Lettlurt altså 🤣

Anonymkode: 22cb5...84d

Kvinner som hr hatt mange partnere har ofte andre tegn som viser det, enn ordene som kommer ut av munnen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (6 minutter siden):

Kvinner som hr hatt mange partnere har ofte andre tegn som viser det, enn ordene som kommer ut av munnen hennes.

Mens du gjør ditt beste for å få fram hvor stor kødd du er ved bruk av ord👏👍👍 greit å overkompensere vett

Anonymkode: 61d3f...7fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, RehabilitertIncel said:

Kvinner som hr hatt mange partnere har ofte andre tegn som viser det, enn ordene som kommer ut av munnen hennes.

Hvor mange kvinner har du vært til sengs med?

Anonymkode: f43ad...cb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RehabilitertIncel
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mens du gjør ditt beste for å få fram hvor stor kødd du er ved bruk av ord👏👍👍 greit å overkompensere vett

Anonymkode: 61d3f...7fc

Leit at du oppfatter min ærlighet som at jeg er en stør kødd. Skjønner ikke helt hva du mener jeg overkompenserer for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 8.52):

Tittelen sier seg selv. Hvorfor mener mange at de skal kontrollere dem de er glad i? De færreste menn har ligget med så mange de ønsker før de fikk kjæreste. Menn blir mer populære med alderen så at de ønsker rettferdighet kan de ikke lastes for. Aksepter det istedenfor å holde kjæresten som gissel. 

Anonymkode: fffc9...bbc

Må sitere for å huske påstandene. 

Det har ingenting å si hvor mange en mann har lagt med før han inngår et monogamt varig forhold. Er han ikke klar for det bør han la det være, og være singel en stund til. Ingen tvinger noen til å gå inn i eller å være i et forhold. 

Kvinner er i samme situasjon, og det kan godt være at det er kvinnen som har lagt med svært få, mannen med svært mange, og det gir heller ikke kvinnen rett til å prøve ut mer ved svik og utroskap. 

Noen menn blir mer populære med alderen. Det er ikke en allmenn sannhet at alle menn blir det. Kvinner kan dessuten oppleve det samme. Igjen uten at det gir noen rett til svik og utroskap. 

Det er ikke normalt å holde sin kjære som gissel. Som nevnt er forhold et valg. Vil man ikke være i et forhold kan man bli singel, når som helst. 

Jeg forventer at min mann er trofast, like mye som jeg forventer at jeg er trofast, uansett hvilke fristelser noen av oss møter på. 

Min kjære kan ta valget om å være utro, men vil da samtidig velge bort vårt forhold. Samme kan jeg. Blir slikt oppdaget blir det brudd. Noe begge to er klar over. 

Ingen av oss holdes som gissel, begge har valgt å være i dette forholdet, begge har valgt å være trofast, og begge kan velge å ikke være det, men vet at det vil koste forholdet vårt. 

Det er rettferdig, og valgt. Alltid mulig å velge annet. Ingen av oss er gissel, men ingen av oss vil akseptere svik og utroskap heller. Begge to kan ha mulighet til utroskap og la seg friste til det, men begge to vet at det vil være å risikere forholdet, og at vi ikke får både og. 

Han har hatt sex med betydelig flere enn meg, men det gir meg på ingen måte større aksept for utroskap. Jeg valgte i likhet med ham å avstå fra flere da vi ble sammen. 

Enkelt og greit, og valgt av begge. 

Anonymkode: d1944...04b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende innhold, avsporinger og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig få er utro i et forhold, atskillig færre enn statistikken tilsier. Statistikken teller også de som er utro når forholdet strengt tatt ikke er et forhold lenger. Hadde vi kun telt de som er utro i et godt stabilt forhold, og som også er i forholdet et par år etter, ville det blitt veldig lite utroskap registrert. 

Anonymkode: da3d9...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (7 timer siden):

Kvinner som hr hatt mange partnere har ofte andre tegn som viser det, enn ordene som kommer ut av munnen hennes.

Da er jo saka klar. Du kan spotte damer som har ligga med dødsmange og du kan spotte jomfruer. Lykke til med valget. 

Anonymkode: f1cd0...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Drit i å gi denne rare personen som har skrevet dette innlegget mer oppmerksomhet . Skriver det nok kun for å få folk irriterte, ikke noe annet.  Alle har en hjerne til å skjønne at man ikke skal ligge rundt i et forhold uansett.

Anonymkode: 2ae7a...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese alle over 200 svar, men man må forvente at mannen er TROFAST ganske enkelt.

Anonymkode: 1542b...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 8.52):

Tittelen sier seg selv. Hvorfor mener mange at de skal kontrollere dem de er glad i? De færreste menn har ligget med så mange de ønsker før de fikk kjæreste. Menn blir mer populære med alderen så at de ønsker rettferdighet kan de ikke lastes for. Aksepter det istedenfor å holde kjæresten som gissel. 

Anonymkode: fffc9...bbc

Han er jo ikke gissel? Fri til å gå når han måtte ønske det. Da kan han ligge rundt så mye han vil.

Anonymkode: 00ef4...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...