Gå til innhold

Man må forvente at mannen er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

RehabilitertIncel skrev (3 minutter siden):

Snakker om dem som hyller "the hoe phase". Og fakta er at veldig mange kvinner gjør nettopp det i sine yngre dager. Da er det greit for menn å få oppleve det samme.

Der er ingen horefase for kvinner..de fleste kvinner er da mer enn klar for å kaste seg inn i livsvarige forhold fra tenåringsalderen. 

Men en 18 år gammel kvinne kan bare drite i å finne en mann som vil det samme, med mindre hun er villig til å gå for mannsgriser på hennes fars alder. Hun vil bli avvist, avvist og avvist. Og sånn vil livet hennes fortsette i minst 10 år. 

Anonymkode: 9f019...a0b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår ikke hvorfor menn som planlegger å være utro ikke holder seg singel? Hvorfor gå inn i et forhold, love troskap og så bryte løftet? Klarer du ikke å være tro, så ikke gå inn i et forhold.

Ja det er noe i samme gata til de damer som ikke vil ha sex. Mange rare spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Da slår man opp.

Det kan hende man allerede har barn med dama og da er det kanskje ikke så lurt å rive opp familien. Du må tenke på barna!

Anonymkode: 85f3a...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan hende man allerede har barn med dama og da er det kanskje ikke så lurt å rive opp familien. Du må tenke på barna!

Anonymkode: 85f3a...429

Mener du at man tenker på barna når man er utro? Ærlig talt. Utroskap er en hinsides egoistisk handling der man setter seg selv først, og glemmer resten av familien.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Der er ingen horefase for kvinner..de fleste kvinner er da mer enn klar for å kaste seg inn i livsvarige forhold fra tenåringsalderen. 

Men en 18 år gammel kvinne kan bare drite i å finne en mann som vil det samme, med mindre hun er villig til å gå for mannsgriser på hennes fars alder. Hun vil bli avvist, avvist og avvist. Og sånn vil livet hennes fortsette i minst 10 år. 

Anonymkode: 9f019...a0b

Hun på 18 kan ofte finne en jevnaldrende mann som vil være sammen med henne, men må ofte vente år på ekteskap og barn. 

Anonymkode: f1cd0...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan hende man allerede har barn med dama...

Anonymkode: 85f3a...429

Det kan hende. Da må man reparere forholdet eller gå hvert til sitt. 

Anonymkode: f1cd0...0cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RehabilitertIncel
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Du høres ikke veldig rehabilitert ut.

Anonymkode: f1cd0...0cb

Fordi jeg mener at menn også burde få lov til å rase fra seg når de blir mer attraktive? Ønsker jo bare litt likestilling her.

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Der er ingen horefase for kvinner..de fleste kvinner er da mer enn klar for å kaste seg inn i livsvarige forhold fra tenåringsalderen. 

Men en 18 år gammel kvinne kan bare drite i å finne en mann som vil det samme, med mindre hun er villig til å gå for mannsgriser på hennes fars alder. Hun vil bli avvist, avvist og avvist. Og sånn vil livet hennes fortsette i minst 10 år. 

Anonymkode: 9f019...a0b

Ja og siden hun blir avvist, så innser hun at hun i det minste kan få pult. Så de koser seg på tinder eller byen med de beste mannfolka de finner. Også kjent som the hoe phase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er ikke nødvendig. Åpent forhold er tingen. Flere burde være mere villig til å ha et åpent forhold. 

Anonymkode: 6f3b8...f1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (7 minutter siden):

Fordi jeg mener at menn også burde få lov til å rase fra seg når de blir mer attraktive? Ønsker jo bare litt likestilling her.

Ja og siden hun blir avvist, så innser hun at hun i det minste kan få pult. Så de koser seg på tinder eller byen med de beste mannfolka de finner. Også kjent som the hoe phase

Du virker bare som en kvinnehater som unnskylder egen møkkaoppførsel med : "hun fortjener at jeg er stygg med henne fordi hun er kvinne!". Kvinner flest ønsker seg bare én eneste mann som er glad i dem som de kan ha et helt vanlig familieliv med. Samme om de ser etter den mannen på byn, tinder eller bussen.

 

Anonymkode: 9f019...a0b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du virker bare som en kvinnehater som unnskylder egen møkkaoppførsel med : "hun fortjener at jeg er stygg med henne fordi hun er kvinne!". Kvinner flest ønsker seg bare én eneste mann som er glad i dem som de kan ha et helt vanlig familieliv med. Samme om de ser etter den mannen på byn, tinder eller bussen.

 

Anonymkode: 9f019...a0b

Jeg har da ikke oppfrdret til at han skal være stygg med henne, men heller at hun unner han å rase litt fra seg når han har blitt mer attraktiv og har litt valgmuligheter. Akkurat som hun gjorde i årene før hun fant han. Jeg syns slik omsorg fra kvinner er sexy og viser at hun er moden og virkelig bryr seg om han. At han skal få oppleve ting. Når han er ferdig så fortsetter jo forholdet til dama som før. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et problem for dama? 😃

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (49 minutter siden):

Snakker om dem som hyller "the hoe phase". Og fakta er at veldig mange kvinner gjør nettopp det i sine yngre dager. Da er det greit for menn å få oppleve det samme.

Da får de gjøre det slutt med dama før de begynner å «oppleve det samme». 

Anonymkode: 6da67...19e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (6 minutter siden):

Jeg har da ikke oppfrdret til at han skal være stygg med henne, men heller at hun unner han å rase litt fra seg når han har blitt mer attraktiv og har litt valgmuligheter. Akkurat som hun gjorde i årene før hun fant han. Jeg syns slik omsorg fra kvinner er sexy og viser at hun er moden og virkelig bryr seg om han. At han skal få oppleve ting. Når han er ferdig så fortsetter jo forholdet til dama som før. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et problem for dama? 😃

 

Du din løk, ser du ikke forskjellen på å rase fra seg mens man er singel kontra å være utro?💩

Anonymkode: 61d3f...7fc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du din løk, ser du ikke forskjellen på å rase fra seg mens man er singel kontra å være utro?💩

Anonymkode: 61d3f...7fc

Dama kan jo gå med på at han koser seg litt? Ser ikke problemet

Videre er det også slik at menn oftere blir mer attraktive når de er i et forhold enn når de er single. Så da er det lettere for dem å få pult litt her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Nei ingen må forvente at noen er utro. Utroskap er aldri greit. De fleste vil ikke såre den de elsker av hele sitt hjerte. Vil man ligge rundt så holder man seg singel. Så enkelt er det, og hvis noen føler seg kontrollert i et forhold så er det bedre å slå opp. Ingen må være i et forhold bare for å være i et forhold. Man er i et forhold fordi man elsker kjæresten sin og vil dele livet sammen og da er utroskap uaktuelt. Sånn tenker jeg.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tittelen sier seg selv. Hvorfor mener mange at de skal kontrollere dem de er glad i? De færreste menn har ligget med så mange de ønsker før de fikk kjæreste. Menn blir mer populære med alderen så at de ønsker rettferdighet kan de ikke lastes for. Aksepter det istedenfor å holde kjæresten som gissel. 

Anonymkode: fffc9...bbc

Dette må være det DUMMESTE jeg har lest. Du beskriver det som om folk som er i et forhold ikke har valg til å slå opp. Det å holde seg til partneren er noe som følger med i de fleste forhold, det er ikke kontrollering. Om man ikke vil låse seg til en person så forbli singel eller bli sammen med noen som er enig i et åpent forhold. 🤦‍♀️

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Ja det er noe i samme gata til de damer som ikke vil ha sex. Mange rare spørsmål.

Hvis noen er misfornøyde med mengden sex i forholdet er løsningen å bli single, ikke være utro bak partnerens rygg. 

Anonymkode: b92ab...aee

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RehabilitertIncel skrev (43 minutter siden):

Jeg har da ikke oppfrdret til at han skal være stygg med henne, men heller at hun unner han å rase litt fra seg når han har blitt mer attraktiv og har litt valgmuligheter. Akkurat som hun gjorde i årene før hun fant han. Jeg syns slik omsorg fra kvinner er sexy og viser at hun er moden og virkelig bryr seg om han. At han skal få oppleve ting. Når han er ferdig så fortsetter jo forholdet til dama som før. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være et problem for dama? 😃

 

Hvem fikk du kvinnesynet ditt av? Satan?

Man er stygg med andre når man er utro. I tillegg blir partner eksponert for sykdommer og kompliserte familieforhold, da disse elskerinnene også kan bli gravide. 

Det er ikke sexy at en mann ligger med andre. 

Anonymkode: 9f019...a0b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvem fikk du kvinnesynet ditt av? Satan?

Man er stygg med andre når man er utro. I tillegg blir partner eksponert for sykdommer og kompliserte familieforhold, da disse elskerinnene også kan bli gravide. 

Det er ikke sexy at en mann ligger med andre. 

Anonymkode: 9f019...a0b

Jeg har da ikke oppfordret til utroskap. Har jo sagt at kvinnen i forholdet burde tillate det sånn at mannen får opplevd litt av det å hore fra seg. Hivs han føler for det. Syns det er fryktelig urettferdig at kvinner kan oppleve mye oppmerksomhet og sex i sine yngre dager, og så forvente at menn ikke skal få lov itl å føle på det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi bør holde oss unna menn som ikke har kjangs på damer?

Takk for tips, men tror det skjer naturlig.

Anonymkode: 9b955...f16

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (27 minutter siden):

Jeg har da ikke oppfordret til utroskap. Har jo sagt at kvinnen i forholdet burde tillate det sånn at mannen får opplevd litt av det å hore fra seg. Hivs han føler for det. Syns det er fryktelig urettferdig at kvinner kan oppleve mye oppmerksomhet og sex i sine yngre dager, og så forvente at menn ikke skal få lov itl å føle på det samme selv.

Det er ingen andre enn mannen selv sitt ansvar om han får oppleve å "hore" fra seg??? Jeg forstår virkelig ikke logikken din. Om mannen vil hore fra seg så får han da gjøre det før han går inn i et forhold, er han i et forhold har han retten til å slå opp? 

Jeg ser for meg en mann med babystemme som gråter å sier til dama si "det er så urettferdig at jeg ikke får hore fra meg nå siden du gjorde det! ujettfejdig":baby:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...