Gå til innhold

Man må forvente at mannen er utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at menn ikke kan være lojale. Derfor krever jeg det ikke, og jeg er ikke i forhold med dem. Da unngår jeg også utroskap. 

Anonymkode: 3075d...b4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunello skrev (1 time siden):

Utroskap er sosialt betinget. Jo støtte negativ konsekvens for en selv, jo mindre sjanse for at en er det. Derfor har kvinner historisk vert mye mindre utro (de har vært forsørger av mannen sin). Etter hvert som kvinner er frigjort fra sine menn økonomisk, er de blitt mer utro, og er snart oppe på samme nivå som menn. Etter hvert som kvinnene blir de overlegne med flest med lange utdannelser og høyere lønn enn menn, skal man heller ikke se bort fra at de blir mer utro.

Og det er jo fullt forståelig. Jeg har aldri hatt samvittighet til å være utro, men forstår de kvinnene som er det, spesielt når man ser hvor tafatte mennene de er sammen med, er. Kvinner som har vært utro som jeg kjenner har ofte vært det som hevn fordi mannen har vært utro først for øvrig. 

Monogame forhold eksisterer ikke lenger rett og slett. Men det er helt greit. Kvinner er ikke avhengig av menn i samme grad lenger, om man velger å satse på karriere og droppe barn og familieliv, så kan man forsørge seg selv. Jeg tror også at man som kvinne vil være langt mer lykkeligere som enslig. Det er omvendt for menn, merkelig nok. Hører jo stadig vekk om menn som ikke får seg kjæreste og som blir bitter for det, mens mange kvinner lever lykkelig som singel med et bar pulekompiser. 

Å ha en FWB i stedet for forhold er helt perfekt. Verste som kan skje er at man får en kjønnssykdom liksom, og da er det bare å kvitte seg med mannen, for menn er det nok av der ute. 

Anonymkode: 3075d...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (8 minutter siden):

Nei men menn som er i forhold øker sin attraktivitet. Og da mener jeg dama burde være såpass allright at hun annerkjenner dette og legger til rette for at han kan kose seg om han vil det. 

Du snakker som at bare menn er utro. Kvinner er da snart like mye utro. Hvorfor ikke bare ha åpent forhold? 

Anonymkode: 6f3b8...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tittelen sier seg selv. Hvorfor mener mange at de skal kontrollere dem de er glad i? De færreste menn har ligget med så mange de ønsker før de fikk kjæreste. Menn blir mer populære med alderen så at de ønsker rettferdighet kan de ikke lastes for. Aksepter det istedenfor å holde kjæresten som gissel. 

Anonymkode: fffc9...bbc

Føler man at man ikke har ligget med mange nok, er man ikke nødvendigvis klar for et monogamt forhold. Det er ikke rettferdighet å gå bak ryggen på sin partner, så selvsagt skal de lastes for å gjøre det.

Man er ikke et gissel om man frivillig går inn i et monogamt forhold. Det du skriver gir ingen mening. 

Anonymkode: ba795...146

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, RehabilitertIncel said:

Nei men menn som er i forhold øker sin attraktivitet. Og da mener jeg dama burde være såpass allright at hun annerkjenner dette og legger til rette for at han kan kose seg om han vil det. 

Er du i et forhold? Hvor gammel er du?

Anonymkode: f43ad...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det er jo fullt forståelig. Jeg har aldri hatt samvittighet til å være utro, men forstår de kvinnene som er det, spesielt når man ser hvor tafatte mennene de er sammen med, er. Kvinner som har vært utro som jeg kjenner har ofte vært det som hevn fordi mannen har vært utro først for øvrig. 

Monogame forhold eksisterer ikke lenger rett og slett. Men det er helt greit. Kvinner er ikke avhengig av menn i samme grad lenger, om man velger å satse på karriere og droppe barn og familieliv, så kan man forsørge seg selv. Jeg tror også at man som kvinne vil være langt mer lykkeligere som enslig. Det er omvendt for menn, merkelig nok. Hører jo stadig vekk om menn som ikke får seg kjæreste og som blir bitter for det, mens mange kvinner lever lykkelig som singel med et bar pulekompiser. 

Å ha en FWB i stedet for forhold er helt perfekt. Verste som kan skje er at man får en kjønnssykdom liksom, og da er det bare å kvitte seg med mannen, for menn er det nok av der ute. 

Anonymkode: 3075d...b4d

Alt er biologi og tilpassing. Får man noe ut av et forhold, vil en være i det. For de fleste vil det være aktuelt med et forhold for å få barn.

Tror også man må skille på hvorfor menn og kvinner er sammen med noen. Mennene du sikter til (som ikke er en berikelse for kvinnen) er de som har kvinner som hushjelp. Vi er faktisk ganske mange menn som gir store merverdier for våre kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RehabilitertIncel
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du snakker som at bare menn er utro. Kvinner er da snart like mye utro. Hvorfor ikke bare ha åpent forhold? 

Anonymkode: 6f3b8...f1a

Altså det er ikke utroskap om dama går med på at mannen kan kose seg litt. 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er du i et forhold? Hvor gammel er du?

Anonymkode: f43ad...cb9

Jeg er i slutten av 30 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Altså det er ikke utroskap om dama går med på at mannen kan kose seg litt. 

Det kalles åpent forhold, og må gå begge veier. 

Anonymkode: 6f3b8...f1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (4 timer siden):

Helt enig. Kvinner støtter andre kvinner i å rase fra seg seksuelt før de blir seriøse. Syns det er greit at menn også skal få rase fra seg. Siden det er forskjell mellom menn og kvinner i når de er mest attraktive, så er det bare rett at menn burde få lov til å knulle litt her og der når de er i et forhold

Helt uenig. Man kan slå opp om man ikke lenger ønsker å være med på premissene i forholdet. 

Anonymkode: ba795...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, RehabilitertIncel said:

Nei men menn som er i forhold øker sin attraktivitet. Og da mener jeg dama burde være såpass allright at hun annerkjenner dette og legger til rette for at han kan kose seg om han vil det. 

Aha, da forstår jeg problemet. Mannen må selvfølgelig få være utro mens han er i et forhold, for dersom han slår opp er han han singel og ikke lenger så attraktiv! 🙈

Menn har ikke så mye egenverdi forstår jeg? 
 

 

Anonymkode: 44fb3...5a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det kalles åpent forhold, og må gå begge veier. 

Anonymkode: 6f3b8...f1a

Må ingenting. Hvis dama går med på det er hun en cuckquean og det er den kvinnelige varianten av en cuckold. Syns hun kan unne mannen sin såpass at han kan kose seg om han har blitt mer attraktiv med årene. 

Just now, AnonymBruker said:

Helt uenig. Man kan slå opp om man ikke lenger ønsker å være med på premissene i forholdet. 

Anonymkode: ba795...146

Ja du skal få lov til å være uenig, men jeg mener fortsatt at det er urimelig at en mann skal holde igjen på sitt potensiale, bare fordi dama er usikker på seg selv. Altså han har jo valgt henne å tilbringe hverdagen med, og å ha sex med. Men de gangene hun ikke orker burde han få lov itl å kose seg med sidehoes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (4 minutter siden):

Alt er biologi og tilpassing. Får man noe ut av et forhold, vil en være i det. For de fleste vil det være aktuelt med et forhold for å få barn.

Tror også man må skille på hvorfor menn og kvinner er sammen med noen. Mennene du sikter til (som ikke er en berikelse for kvinnen) er de som har kvinner som hushjelp. Vi er faktisk ganske mange menn som gir store merverdier for våre kvinner.

Men nå kan vi kvinner få barn også uten å være i et forhold. Jeg kan få barn uten å i det hele tatt ha sex med en mann. Jeg ønsker ikke barn, men muligheten er der for meg. Menn er som oftest i forhold kun fordi de tror de får regelmessig sex, men som vi alle vet så dabber sex ofte av etter en stund i forholdet. Unntaket er gjerne hos frisinnede par som har åpne forhold (da er det jo ikke utroskap å ha sex med andre), driver med swingers og lignende. En del menn vil jo også ha barn, men så blir det for mye styr med oppdragelse og sint konemor, så da søker de lykken andre steder. Noen ender jo opp med å ikke bry seg så mye om avkommene sine heller. 

Hva mener du med merverdier? At dere tjener mer for eksempel i jobb? Jeg har vært i en del forhold og mennene har egentlig aldri gitt meg noe som helst annet enn bekymringer og usikre tanker. Men jeg har menn i familien som har gitt meg mye da som trygghet, materielle ressurser og diverse. 



 

Anonymkode: 3075d...b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Aha, da forstår jeg problemet. Mannen må selvfølgelig få være utro mens han er i et forhold, for dersom han slår opp er han han singel og ikke lenger så attraktiv! 🙈

Menn har ikke så mye egenverdi forstår jeg? 
 

 

Anonymkode: 44fb3...5a9

Det har mer med at kvinner vil ha det andre kvinner har. En mann som er i en relasjon med en kvinne har fått "the womans seal of approval" og sekundet han er godkjent av en - så er han godkjent av alle. Videre er også menn som er i forhold mindre desperate og de har med tiden også blitt flinkere til å prate med damer. De øker rett og slett sin attraktivitet på mange måter som gjør at andre kvinner vil ha dem. 

Det høres sikkert sykt ut, men det er fakta. Er en grunn til at kvinner kan slite med at venninner kaprer mannen deres. Menn i forhold er hot av en eller annen fucka grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke noe man planlegger. Man er forelsket og tror man skal være trofast med dama, men så dukker ei annen deilig dame opp. Menn er laget for å spre sæden sin.

Anonymkode: 85f3a...429

Så vær ærlig da, og slå opp dersom nødvendig. Jeg synes utroskap er feigt, man vil ikke lenger ha et forhold på de samme premissene som før, men man tør ikke å være ærlig fordi man vet at det vil slå tilbake på en selv. 

Jeg tror ikke alle menn vil være enige i påstanden om at de er laget for å spre sæden sin, heller. 

Anonymkode: ba795...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (8 minutter siden):

Altså det er ikke utroskap om dama går med på at mannen kan kose seg litt. 

Jeg er i slutten av 30 årene

Men da regner jeg med at du unner dama di å kose seg litt også? Det kan hende at hun heller ikke har ligget med mange før hun ble sammen med deg. Og da er jo åpent forhold perfekt for dere? 

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Men da regner jeg med at du unner dama di å kose seg litt også? Det kan hende at hun heller ikke har ligget med mange før hun ble sammen med deg. Og da er jo åpent forhold perfekt for dere? 

Anonymkode: 22cb5...84d

Hvis hun vil knulle rundt så får hun gjøre det som singel. Vil anta hun har null problemer med å få knullet fra seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RehabilitertIncel skrev (7 minutter siden):

Må ingenting. Hvis dama går med på det er hun en cuckquean og det er den kvinnelige varianten av en cuckold. Syns hun kan unne mannen sin såpass at han kan kose seg om han har blitt mer attraktiv med årene. 

Ja du skal få lov til å være uenig, men jeg mener fortsatt at det er urimelig at en mann skal holde igjen på sitt potensiale, bare fordi dama er usikker på seg selv. Altså han har jo valgt henne å tilbringe hverdagen med, og å ha sex med. Men de gangene hun ikke orker burde han få lov itl å kose seg med sidehoes

Og de gangene han ikke orker?

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Hvis hun vil knulle rundt så får hun gjøre det som singel. Vil anta hun har null problemer med å få knullet fra seg. 

Men hvis mannen vil knulle fra seg, får han gjøre det som singel. Ikke sant? 

Anonymkode: 22cb5...84d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RehabilitertIncel said:

Hvis hun vil knulle rundt så får hun gjøre det som singel. Vil anta hun har null problemer med å få knullet fra seg. 

Du er ikke sann. :roll:

Anonymkode: f43ad...cb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Aha, da forstår jeg problemet. Mannen må selvfølgelig få være utro mens han er i et forhold, for dersom han slår opp er han han singel og ikke lenger så attraktiv! 🙈

Menn har ikke så mye egenverdi forstår jeg? 
 

 

Anonymkode: 44fb3...5a9

👍😊

Anonymkode: b13fb...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...