Gå til innhold

Hvorfor trakter ikke kvinner mer etter menn som jobber med barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 12.44):

Jeg tenker også slik. Vil ha en myk mann, men da bare en side han viser ovenfor meg, mens han er mandig ellers.

Samme tenker jeg. Var da menn entret barnehagene at det kom massive overgrep i barnehagene, dessverre.

Anonymkode: fb03c...162

Kan du dokumentere denne påstanden? Og kan du i tillegg dokumentere at det skyltes menn? Det er jo dette med korrelasjon og kausalitet, da. Man har jo fått en enorm bevissthet rundt overgrep de siste årene, noe man ikke hadde tidligere. Med økt bevissthet vil man også få flere anmeldelser av overgrep, fordi man har lært barn hva det er og at de må si fra når det skjer. Det kan sammenlignes med bevisstheten rundt seksuell trakassering etter metoo: når man bevisstgjør folk på hva seksuell trakassering er vil flere reagere når de blir utsatt for det. Det er ingenting som tyder på at den seksuelle trakasseringen økte under metoo, men likevel var det flere som rapporterte om seksuell trakassering i den perioden.

Kvinner er også pedofile, og kvinner utfører også overgrep. De har derimot ikke den samme mistanken rettet mot seg som menn, kanskje det gjør det enklere å komme unna med overgrep?

Jeg tror det er svært få som søker seg til barnehagen fordi de ønsker å begå overgrep. Å være pedofil er noe fryktelig skambelagt, og de aller fleste pedofile begår ikke, og ønsker heller ikke å begå overgrep. 

RehabilitertIncel skrev (2 timer siden):

Du kan lese innlegget rett over det du skrev 😂 Sier nøyaktig det samme

Har ingenting med fordommer å gjøre, men heller hva kvinner er programmert til å søke. Kall det instinkter. Men enkjelte kvinner velger å kalle det for "følelser". Derfor de også veldig fort blir kalde om fyren viser seg å bli syk eller at han ikke kan tilby henne ressurser eller statusen hun forventer. "Jeg bare mista følelser liksom" 😂 Nei, det er instinktene hennes som sier at hun må løpe og finne seg en ny fyr

Kvinner, som menn, har noe som kalles «fri vilje». Jeg forstår at det er lettere å akseptere avvisning når man kan skylde på at det er instinktene hennes som får henne til å velge noen andre, men realiteten er at kvinner velger de mennene de faller for, om de så har «status» eller ikke. De fleste kvinner i Norge tjener sine egne penger og kan derfor selv skaffe seg «status» om de så ønsker. Vi trenger ingen mann for å gi oss penger, vi har våre egne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RehabilitertIncel
18 minutter siden, venus24 said:

Kvinner, som menn, har noe som kalles «fri vilje». Jeg forstår at det er lettere å akseptere avvisning når man kan skylde på at det er instinktene hennes som får henne til å velge noen andre, men realiteten er at kvinner velger de mennene de faller for, om de så har «status» eller ikke. De fleste kvinner i Norge tjener sine egne penger og kan derfor selv skaffe seg «status» om de så ønsker. Vi trenger ingen mann for å gi oss penger, vi har våre egne.

Jada jada jada jeg skjønner hele den sterk og "fri" kvinne pitchen, men i bunn så ligger status og ressurser som drivkraft i alle mennesker, ikke bare kvinner. Det at de "faller" for noen er bare et sett med kriterier som gjelder i det gitte miljøet de er. Det hele er relativt. Derfor det er slik at flere kvinner faller for norske menn i utlandet enn her til lands. Fordi det hele er relativt og norske menn når rett og slett høyere opp når det kommer til ressurser og status. Det er ikke noe hokus pokus. Det er elementær vitenskap

Den eneste grunnen til at norske kvinner nå har muligheter er fordi menn har gitt dem det. Økonomisk har de staten til å backe de med jobber og velferdsgoder som er finansert av menn de selv ikke vil ha noe med å gjøre. Men jeg skjønner at norske kvinners selvtillit og selvfølelse er viktig, så det er viktig å skape illusjonen om at de er sterke og fri. Men i virkeligheten er de lenket fast, på samme måte som at de aller fleste menn er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (17 minutter siden):

Jada jada jada jeg skjønner hele den sterk og "fri" kvinne pitchen, men i bunn så ligger status og ressurser som drivkraft i alle mennesker, ikke bare kvinner. Det at de "faller" for noen er bare et sett med kriterier som gjelder i det gitte miljøet de er. Det hele er relativt. Derfor det er slik at flere kvinner faller for norske menn i utlandet enn her til lands. Fordi det hele er relativt og norske menn når rett og slett høyere opp når det kommer til ressurser og status. Det er ikke noe hokus pokus. Det er elementær vitenskap

Den eneste grunnen til at norske kvinner nå har muligheter er fordi menn har gitt dem det. Økonomisk har de staten til å backe de med jobber og velferdsgoder som er finansert av menn de selv ikke vil ha noe med å gjøre. Men jeg skjønner at norske kvinners selvtillit og selvfølelse er viktig, så det er viktig å skape illusjonen om at de er sterke og fri. Men i virkeligheten er de lenket fast, på samme måte som at de aller fleste menn er det

Det finnes ingenting som heter elementær vitenskap. Hva mener du med at flere kvinner faller for norske menn i utlandet enn her? De aller fleste norske menn som er i forhold er det med norske kvinner.

Nei, den eneste grunnen til at norske kvinner nå har muligheter er fordi vi har kjempet for dem. Kvinner holder velferdssamfunnet oppe. Jeg forstår at mye av din selvtillit avhengigher av å føle deg bedre enn andre, og det er helt greit. Men ikke la det gå ut over oss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (2 timer siden):

Du kan lese innlegget rett over det du skrev 😂 Sier nøyaktig det samme

Har ingenting med fordommer å gjøre, men heller hva kvinner er programmert til å søke. Kall det instinkter. Men enkjelte kvinner velger å kalle det for "følelser". Derfor de også veldig fort blir kalde om fyren viser seg å bli syk eller at han ikke kan tilby henne ressurser eller statusen hun forventer. "Jeg bare mista følelser liksom" 😂 Nei, det er instinktene hennes som sier at hun må løpe og finne seg en ny fyr

Merkelige kvinner du kjenner.

Jeg har alltid bevisst unngått menn som kaver og styrer for å leve opp til et eller annet oppkonstruert macho-mannsideal. De virker så usikre på seg selv. Livredde for å trå selv et ørlite steg utfor den pittelille manneboksen. Og flere av dem sammen blir som en gjeng brølaper. Veldig lite tiltrekkende.

Nei, takker meg til en trygg mann. Som er seg selv fullt ut. Som kan skifte en bleie, vaske vinduer, og være en likeverdig partner. En som ikke er redd kvinner, og også lar meg få være meg selv.

Anonymkode: 989ac...3cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
36 minutter siden, venus24 said:

Det finnes ingenting som heter elementær vitenskap. Hva mener du med at flere kvinner faller for norske menn i utlandet enn her? De aller fleste norske menn som er i forhold er det med norske kvinner.

Nei, den eneste grunnen til at norske kvinner nå har muligheter er fordi vi har kjempet for dem. Kvinner holder velferdssamfunnet oppe. Jeg forstår at mye av din selvtillit avhengigher av å føle deg bedre enn andre, og det er helt greit. Men ikke la det gå ut over oss.

Skjønner du ikke at høye, kjekke og ressursterke menn er populære i utlandet? Norske menn topper statistikken over hvem som gjør mest i hjemmet. De er snille og gode, og mange jobber og står på. De når kanskje ikke opp blant norske kvinner, men sammenliknet med menn i 2 og 3 verden er de utrolig attraktive. Det hele er relativt samfunnet de beveger seg i.

Og jeg måtte le litt at du måtte finne en artikkel fra balleløse Stoltenberg fra 2012. Jeg sjekket verdien på oljefondet i 2012. Det var rundt 3000 milliarder kroner. Noe som også går igjen i en annen artikkel over kvinners verdiskapning oppgjennom historien. De sa 3000-5000 milliarder brutto. 

Det morsomme? Siden 70 tallet så har den totale BNP i Norge vært rundt 73 000 eller så var det 75 000 milliarder kroner. Husker ikke helt da jeg gikk gjennom statistikken og summerte. Kvinner går rundt og klapper seg selv på skuldrene for at de har bidratt med rundt 5000 av 75 000 milliarder til statskassa. LOL

Det er ikke jeg som har noe behov for å øke min selvtillit her, eller at jeg skal la det gå utover noen andre. Men fakta og tall lyver ikke. Ikke det at kvinnfolk bryr seg så mye om virkeligheten så lenge de føler seg verdifulle LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Merkelige kvinner du kjenner.

Jeg har alltid bevisst unngått menn som kaver og styrer for å leve opp til et eller annet oppkonstruert macho-mannsideal. De virker så usikre på seg selv. Livredde for å trå selv et ørlite steg utfor den pittelille manneboksen. Og flere av dem sammen blir som en gjeng brølaper. Veldig lite tiltrekkende.

Nei, takker meg til en trygg mann. Som er seg selv fullt ut. Som kan skifte en bleie, vaske vinduer, og være en likeverdig partner. En som ikke er redd kvinner, og også lar meg få være meg selv.

Anonymkode: 989ac...3cd

Jajajaja jeg skjønner du sier du vil ha noe som er gunstig for deg selv. Det overrasker ikke meg. Hadde kvinner i Norge trengt en mann til å bygge huset for dem, så hadde du ført det opp på lista også. Det eneste jeg leser er "MEG MEG MEG MEG MEG OG MINE BEHOV" LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RehabilitertIncel skrev (4 minutter siden):

Jajajaja jeg skjønner du sier du vil ha noe som er gunstig for deg selv. Det overrasker ikke meg. Hadde kvinner i Norge trengt en mann til å bygge huset for dem, så hadde du ført det opp på lista også. Det eneste jeg leser er "MEG MEG MEG MEG MEG OG MINE BEHOV" LOL

😆

Anonymkode: 989ac...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (8 minutter siden):

Jajajaja jeg skjønner du sier du vil ha noe som er gunstig for deg selv. Det overrasker ikke meg. Hadde kvinner i Norge trengt en mann til å bygge huset for dem, så hadde du ført det opp på lista også. Det eneste jeg leser er "MEG MEG MEG MEG MEG OG MINE BEHOV" LOL

Blablabla...

Du påstår at mine instinkter er å gå etter en brølapemann. Jeg sier nei. Og jeg kjenner heller ikke mange kvinner som er det. 

Ja, selvfølgelig tenker jeg på mine behov. Jeg er ihvertfall ikke interessert i å please menn.

Anonymkode: 989ac...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Blablabla...

Du påstår at mine instinkter er å gå etter en brølapemann. Jeg sier nei. Og jeg kjenner heller ikke mange kvinner som er det. 

Ja, selvfølgelig tenker jeg på mine behov. Jeg er ihvertfall ikke interessert i å please menn.

Anonymkode: 989ac...3cd

Men forventer at menn skal please deg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (5 minutter siden):

Men forventer at menn skal please deg 😂

Jeg holder meg til å please en mann, og han er den eneste jeg trenger til å please meg😊

Anonymkode: 989ac...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (17 minutter siden):

Skjønner du ikke at høye, kjekke og ressursterke menn er populære i utlandet? Norske menn topper statistikken over hvem som gjør mest i hjemmet. De er snille og gode, og mange jobber og står på. De når kanskje ikke opp blant norske kvinner, men sammenliknet med menn i 2 og 3 verden er de utrolig attraktive. Det hele er relativt samfunnet de beveger seg i.

Og jeg måtte le litt at du måtte finne en artikkel fra balleløse Stoltenberg fra 2012. Jeg sjekket verdien på oljefondet i 2012. Det var rundt 3000 milliarder kroner. Noe som også går igjen i en annen artikkel over kvinners verdiskapning oppgjennom historien. De sa 3000-5000 milliarder brutto. 

Det morsomme? Siden 70 tallet så har den totale BNP i Norge vært rundt 73 000 eller så var det 75 000 milliarder kroner. Husker ikke helt da jeg gikk gjennom statistikken og summerte. Kvinner går rundt og klapper seg selv på skuldrene for at de har bidratt med rundt 5000 av 75 000 milliarder til statskassa. LOL

Det er ikke jeg som har noe behov for å øke min selvtillit her, eller at jeg skal la det gå utover noen andre. Men fakta og tall lyver ikke. Ikke det at kvinnfolk bryr seg så mye om virkeligheten så lenge de føler seg verdifulle LOL

Du kan altså ikke dokumentere påstanden din. Helt ok det!

At du fant «en artikkel som sier...» er ikke verdt spesielt mye. Kanskje du skal prøve å vise de faktiske kildene dine?

Kvinners deltagelse i arbeidslivet er verdt 8000 milliarder kroner, sannsynligvis mer. Oljefondet ligger vel på rundt 8-10 000 milliarder kroner. Fakta og tall lyver ikke. Men du bryr deg vel ikke så mye om fakta med mindre de støtter synet du har fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Jeg holder meg til å please en mann, og han er den eneste jeg trenger til å please meg😊

Anonymkode: 989ac...3cd

Du bør være god i senga for at en mann skal orke deg mentalt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (1 minutt siden):

Du bør være god i senga for at en mann skal orke deg mentalt 😂

Ja, jeg har funnet en kvalitetsmann. 

Anonymkode: 989ac...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RehabilitertIncel
5 minutter siden, venus24 said:

Du kan altså ikke dokumentere påstanden din. Helt ok det!

At du fant «en artikkel som sier...» er ikke verdt spesielt mye. Kanskje du skal prøve å vise de faktiske kildene dine?

Kvinners deltagelse i arbeidslivet er verdt 8000 milliarder kroner, sannsynligvis mer. Oljefondet ligger vel på rundt 8-10 000 milliarder kroner. Fakta og tall lyver ikke. Men du bryr deg vel ikke så mye om fakta med mindre de støtter synet du har fra før.

Hvor har du de tallene fra? Jeg prøvde finne den artikkelen jeg leste det i, men fant en annen som kommer med de samme talllene. 3300 milliarder er tallet på kvinners bidrag til fastlands BNP siden 70 tallet

"I forskningsrapporten «Likestilling og verdiskaping», viser Kjersti Misje Østbakken at Norge har tjent tusenvis av milliarder på å få kvinner inn i arbeidslivet. Om sysselsettingen blant kvinner ikke hadde vokst siden 1972, hadde fastlands BNP vært 3.300 milliarder lavere."

https://www.utrop.no/plenum/ytringer/209228/

Så jeg skjønner ikke åssen du klarer få det til å bli 8000

 


 

Endret av RehabilitertIncel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (4 minutter siden):

Du bør være god i senga for at en mann skal orke deg mentalt 😂

Kjipt du må synke så lavt da:/ kanskje du ikke er så rehabilitert allikevel. Red pill all the way ser det ut som

Anonymkode: 0e561...ebe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 21.07):

Føler at det å jobbe med barn er noe som blir sett litt ned på av kvinner hvis du er mann. Er det rett og slett et tegn på at personlige egenskaper kommer i andre rekke, og at status og lønn betyr mer?

For det finnes vel knapt det yrket man trenger mer sosial kompetanse enn som lærer/barnehagelærer eller barn og ungdomsarbeider? Tenker ikke folk at mennesker i disse yrkene kanskje er enda mer forståelsesfulle, sosialt kompetente og har mye mer erfaring med barn enn i de fleste andre yrker?

For kvinner vil jo stort ha barn, og med en far som er tilstede for barnet sitt. Med den enorme kunnskapen man får om barn og dets utvikling gjennom jobben, gjør jo personen veldig skikket til å være en god far.

Jeg tenker litt over dette når jeg hører om alle fedre som er dårlige foreldre for barna sine. Alenemødre som klager over å bli forlatt og bedratt. Hva med å velge fedre til barnet sitt som har de beste personlige egenskapene, og ikke den beste jobben og økonomien?

Anonymkode: d0261...bec

De er for mye hjemme og tjener for lite samt de får en bedre relasjon til sine barn noe som blir et hinder den dagen brudd er et faktum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Kjipt du må synke så lavt da:/ kanskje du ikke er så rehabilitert allikevel. Red pill all the way ser det ut som

Anonymkode: 0e561...ebe

Nei men jeg sitter her og lurer på hvorfor i alle dager en oppegående mann skal orke å forholde seg mentalt til en slik dame. Da er det eneste man kan tenke på sex/kropp eller kanskje hun er god til å varte opp med mat. Har ingenting med de forskjellige pillene å gjøre, men ren logikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (1 minutt siden):

Nei men jeg sitter her og lurer på hvorfor i alle dager en oppegående mann skal orke å forholde seg mentalt til en slik dame. Da er det eneste man kan tenke på sex/kropp eller kanskje hun er god til å varte opp med mat. Har ingenting med de forskjellige pillene å gjøre, men ren logikk

Men du vet jo ingenting om meg? 😁

Anonymkode: 989ac...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du vet jo ingenting om meg? 😁

Anonymkode: 989ac...3cd

Det lille du har skrevet sier alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sammen med en som er b og u arbeider. Han er sjefen i gjengen fordi ungene må høre. Har er omsorgsfull og beskyttende og passer på dw han er glad i. Varm og følsom. Veldig fin fyr som er lett bli glad i. Jeg har faktisk ikke hatt en MER maskulin kjæreste før.

Anonymkode: aa239...5d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...