Lakrisen Skrevet 18. august 2023 Forfatter #101 Del Skrevet 18. august 2023 (endret) PP1 - CD16 Litt mørkt lys på enkelte av testene i pre mom, de tre siste fra CD15 er samme test bare i forskjellig lys. Fikk en test jeg tolket som negativ tidligere i dag, men den jeg tok nå for morro skyld er jo vel positiv?🧐 Forvirrende greier.. Får ta en test til i ettermiddag å se hva den viser! Endret 18. august 2023 av Lakrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 18. august 2023 Forfatter #102 Del Skrevet 18. august 2023 Ble ikke så mye klokere av testen jeg tok nå🙈 synes streke ser nesten like sterke ut.. Kanskje teststreken er hakket lysere? Får ta en ny senere i kveld eller imorgen tidlig, må jo bare teste til jeg får en klar negativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 18. august 2023 #103 Del Skrevet 18. august 2023 (endret) Synes den så litt svakere ut, ja! kan eventuelt hende at egget ikke har sluppet ordentlig enda? Forhåpentligvis får du en klar negativ test veldig snart, så kan du vite at du er i dpo-land med sikkerhet🥰 Endret 18. august 2023 av Annabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 18. august 2023 #104 Del Skrevet 18. august 2023 Ikke lett å tolke, nei! Blir spennende å se om den blir negativ imorgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 19. august 2023 Forfatter #105 Del Skrevet 19. august 2023 (endret) PP1 - CD17 Når jeg ser på testene slik så vil jeg si at den siste positive er fra i går, den som scorer 0.82. Premom vurderer hvertfall eggløsningsdagen til å være i dag🎉 Endret 19. august 2023 av Lakrisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 19. august 2023 #106 Del Skrevet 19. august 2023 Straks dpoland da 🙌🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 21. august 2023 Forfatter #107 Del Skrevet 21. august 2023 (endret) PP1 - CD19 - 2DPO Så var vi her da, første turen til DPO-land🎉 Rart å være i denne situasjonen igjen, håper tiden frem til IKM går raskt! Sist graviditet testet jeg positiv kvelden 8DPO, det var ganske tidlig! IKM er jo onsdag neste uke, så kommer nok til å prøve meg på en test mandag🙈 Det er jo fortsatt tidlig å få positivt resultat, men tviler på jeg klarer å holde meg lengre enn det! Ser forresten at noen har sagt at den syklusen de ble gravide tok de høy dose d-vitamin, jeg går for tiden på en dose på 2000 IE som er reseptbelagt. Kanskje er det bare tull, men kanskje kan det være til hjelp🤷🏼♀️ Det blir spennende, prøver å ha realistiske forventninger, tviler på at det går på første forsøk!🤞🏻 Endret 21. august 2023 av Lakrisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 21. august 2023 #108 Del Skrevet 21. august 2023 Ååh, blir spennende å se! Får håpe tiden fram mot mandag går kjapt 😁🤞 Ante ikke at det med d-vitamin var linka til økte sjanser, har ikke hjulpet meg hittil, men kan godt være mulig at det har en effekt for andre 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 21. august 2023 Forfatter #109 Del Skrevet 21. august 2023 Lillrex skrev (3 timer siden): Ååh, blir spennende å se! Får håpe tiden fram mot mandag går kjapt 😁🤞 Ante ikke at det med d-vitamin var linka til økte sjanser, har ikke hjulpet meg hittil, men kan godt være mulig at det har en effekt for andre 🤞🤞 Det er ikke sikkert det stemmer, bare sett at flere har nevnt det. Får krysse fingrene for at det kan stemme🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 21. august 2023 Forfatter #110 Del Skrevet 21. august 2023 PP1 - CD19 - 2DPO Må bare skrive det ned så jeg har det ‘på papiret’, men kjenner på myyye myrringer i korsryggen, kjennes nesten ut som mensen kommer i hvert øyeblikk! Har også litt unormal utflod. Det er garantert tilfeldig siden jeg er der jeg er i syklusen, men da har jeg hvertfall notert det slik at jeg kan lese tilbake til det dersom det skjer hver syklus🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 22. august 2023 #111 Del Skrevet 22. august 2023 Så gøy at du også skal prøve på nummer to, og ligger såå likt med meg!! Jeg er PP1 - 2DPO i forsøk på nummer to jeg også! Gleder meg til å følge deg fremover i dpo-land, og videre på ferden. En spennende tid i vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 23. august 2023 Forfatter #112 Del Skrevet 23. august 2023 Lykkefrø skrev (11 timer siden): Så gøy at du også skal prøve på nummer to, og ligger såå likt med meg!! Jeg er PP1 - 2DPO i forsøk på nummer to jeg også! Gleder meg til å følge deg fremover i dpo-land, og videre på ferden. En spennende tid i vente! Åh, så spennende! Det er kjekt å ha noen man ligger likt i løypa med😍 Hvor gammel er din første da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 23. august 2023 #113 Del Skrevet 23. august 2023 Lakrisen skrev (1 time siden): Åh, så spennende! Det er kjekt å ha noen man ligger likt i løypa med😍 Hvor gammel er din første da? Ja, veldig! ☺️ Første min er 13 måneder nå. Så omtrent like gammel som din? 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 23. august 2023 Forfatter #114 Del Skrevet 23. august 2023 Lykkefrø skrev (3 timer siden): Ja, veldig! ☺️ Første min er 13 måneder nå. Så omtrent like gammel som din? 😍 Hun er 14 mnd, så det er jo helt likt det😍 så morro! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 23. august 2023 #115 Del Skrevet 23. august 2023 Jeg vil gjerne følge deg videre 😄 Jeg er også i gang med prøving på nr 2, og min første er 15 mnd 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 23. august 2023 Forfatter #116 Del Skrevet 23. august 2023 Julie97 skrev (1 time siden): Jeg vil gjerne følge deg videre 😄 Jeg er også i gang med prøving på nr 2, og min første er 15 mnd 😊 Spennende! Har vært innom dagboka di, kjekt med flere i samme situasjon ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 23. august 2023 Forfatter #117 Del Skrevet 23. august 2023 PP1 - CD21 - 4DPO Murringene og utflod fortsatt til stede, kjennes ut som mensen skal komme i hvert øyeblikk. Synes det er greit å notere det ned, spesielt siden det er i dpo-land. Når man er prøver er det jo så fort å overanalysere aaalt man kjenner på, så da kan det være greit å ha loggført alt også de mnd man får negativ test🙈 ser at jeg har vært alt for dårlig på det siden mensen kom tilbake etter fødsel, og det irriterer meg litt nå😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 25. august 2023 Forfatter #118 Del Skrevet 25. august 2023 PP1 - CD23 - 6DPO Dagene går så sakte nå🙈 Har så voldsomt ‘testetrang’, selv om det ikke er vits i det hele tatt enda. Sist testet jeg svaaakt positivt på kvelden 8 DPO, så vil prøve å holde meg til mandag/tirsdag med testing. Kjenner jeg meg selv rett ryker det nok en test søndag kveld🤪 Prøver så godt jeg kan å innstille meg på negativ test, men helt ærlig er det vanskelig. Ønsker så gjerne at testen skal være positiv. Det er jo ikke verdens undergang om jeg ikke blir gravid nå, det kommer jo flere sjangser og vi har jo sånn sett ikke noe hastverk. Det er rart med det, det er jo så altoppslukende å være prøver🙈 Med det sagt så kjenner jeg mye murringer og stikking i korsryggen. Det er jo lov å håpe på at det er en god ting🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 26. august 2023 #119 Del Skrevet 26. august 2023 Kjenner meg sånn igjen. Synes dagene snegler seg av sted jeg også. Går bare å venter på å få vite. Føler jo som deg at det ikke haster, men likevel vil man jo gjerne ha fulltreffer når man prøver. Føler det litt som å flippe mynt, kanskje, kanskje ikke.. Blir koko av å tenke på det. Men så er det umulig å la være også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lakrisen Skrevet 26. august 2023 Forfatter #120 Del Skrevet 26. august 2023 Lykkefrø skrev (7 timer siden): Kjenner meg sånn igjen. Synes dagene snegler seg av sted jeg også. Går bare å venter på å få vite. Føler jo som deg at det ikke haster, men likevel vil man jo gjerne ha fulltreffer når man prøver. Føler det litt som å flippe mynt, kanskje, kanskje ikke.. Blir koko av å tenke på det. Men så er det umulig å la være også. Ja, ikke sant🤯 man legger jo ned innsatsen, og håper jo selvfølgelig at det går. Prøver jo å få tankene over på noe annet, men det er ganske vanskelig🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå