AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #101 Del Skrevet 27. april 2021 Lunsj: 3 rugsprø med bringebærsyltetøy og lettere norvegia. Middag: 200 g fiskegrateng med 150 g potet, 10 g smeltet smør, gulrot og brokkoli. Ikke spist kvelds enda. Anonymkode: 0dbdb...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 27. april 2021 #102 Del Skrevet 27. april 2021 Frokost: kokt egg med brødskive Lunsj: kyllingsuppe Mellommåltid: Yoghurt og appelsin Middag: Paprika, squash, sopp, cherrytomat og haloumi med spaghetti Kveldsmat: To skiver med paprika og litt revet ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 27. april 2021 #103 Del Skrevet 27. april 2021 Tråden er ryddet for avsporinger og lavt matinntak. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #104 Del Skrevet 27. april 2021 Frokost: to knekkebrød med vegetarpostei Lunsj: litt rester av risotto-middag, en neve mandler Middag: en toro-sak med kylling, crème fraishe og ris. Anonymkode: 31fee...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #105 Del Skrevet 27. april 2021 Lunsj: omelett med skinke, mager jalapeño smøre ost, tomat og ruccola mellommåltid: oppkuttet eple med kanel og cottage cheese middag: kyllingwok kvelds: cottage cheese med 1ss jordbærsyltetøy Anonymkode: f8676...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #106 Del Skrevet 28. april 2021 Frokost: seks ruter melkesjokolade (rester fra desserten i går hehe) og en brødskive med peanøttsmør og et glass helmelk lunsj: en hel mango middag: i dag blir det hjemmelaget kyllingsuppe med hvitløksbaguette til dessert: lakris-is (pinneis) Anonymkode: f3cdd...341 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 28. april 2021 #107 Del Skrevet 28. april 2021 Vi hadde besøk i går & da ble det altfor mye mat og kcal på meg. Så i dag spiser jeg litt mindre enn normalt for å balansere. Frokost: 2 knekkebrød med kaviar, cherrytomater og agurk. Lunsj: banan Middag: kyllingbryst m/skinn og 300 gr grønnsaker Også unner jeg meg er knekkebrød og eple til kvelds, hvis jeg er for sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #108 Del Skrevet 28. april 2021 Frokost: Dobbel 0 yoghurt med havegryn. Lunsj: stor salat med skinke i + en ss gresk rømmedressing. middag: Fullkornspasta (litt), kjøttdeig, spaghettisaus, mye salat og en ss gresk rømmedressing. kvelds: to speltlomper med skinke og ost - smeltet i ovnen. En halv appelsin som mellommåltid. Anonymkode: 6e968...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. april 2021 #109 Del Skrevet 28. april 2021 Knekkebrød med ost og agurk Strimlet svinekjøtt og grønnsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #110 Del Skrevet 28. april 2021 Lunsj: omelett Middag: vegetargryte Anonymkode: f8676...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #111 Del Skrevet 28. april 2021 Lunsj: Lompe med kalkunpålegg, litt mager smøreost (Jalapeño) og rødløk i toastjern. Blomkålsuppe og en brødskive til middag. Kvelds: To rugsprø med en halv lett Jarlsberg på hver, litt mager smøreost, reddik og agurk. Anonymkode: 0dbdb...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 28. april 2021 #112 Del Skrevet 28. april 2021 Frokost: Udon nudler med biff- og soppsmak. Lunsj: To skiver gresk landbrød: en med lett smør, lettost og paprika og en med lett smør og makrell i tomat. Mellommåltid: En rett i koppen bali nudelsuppe og litt skivet sylteagurk med tajin. Middag: Tre veganske dumplings og stekte gulrøtter med sweet chili saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 28. april 2021 #113 Del Skrevet 28. april 2021 Frokost: Bananpannekaker med jordbær og lønnesirup Lunsj: To brødskiver med paprika og revet ost Middag: Tacoform med kalkunkjøttdeig, blomkålris, svarte bønner og mais Kvelds: To quinoamuffins med skinke-, ost- og grønnsaksfyll Snack: En appelsin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #114 Del Skrevet 29. april 2021 Lunsj: salat med tunfisk og cottage cheese Middag: tacosalat Snack: gulrot og dip Anonymkode: f8676...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #115 Del Skrevet 29. april 2021 En skål havregrøt med bær, ett glass Biola. Salat og suppe til lunch. Fikk ikke tid til varm middag, ble en yoghurt og noen nøtter. Blir knekkebrød med smøreost når jeg kommer hjem 1930. Anonymkode: a0369...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 29. april 2021 #116 Del Skrevet 29. april 2021 I dag har jeg stresset rundt uten å ha tid til et skikkelig måltid, men tenker jeg lager meg et større kveldsmåltidet om litt & koser meg med det. Til nå har jeg spist 2 knekkebrød, 1 eple, reddiker, 1 gulrot og en nutrilett bar (nødmat når jeg er på farta for å unngå sjokolade). Gleder meg til et godt kveldsmåltid 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #117 Del Skrevet 29. april 2021 Faster frem til lunsj. Lunsj: Brød med sjokoladepålegg Middag: fiskeburgere uten brød med masse gulrot. Snaks: en 0,25 Coca cola og liten sjokolade Kvelds: jordbær, agurk og melon. Ikke min sunneste dag denne uka, men har vært på farten idag. Anonymkode: b8fff...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #118 Del Skrevet 29. april 2021 Lunch: 2 knekkebrød med pålegg Middag: karbonader, potetstappe og brokkoli. Kvelds: Blir sikkert en stor skål med bringebær og vaniljesaus uten sukker. Anonymkode: 19f04...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #119 Del Skrevet 29. april 2021 Middag: Mungbønnepasta med kremet soppsaus, dampet brokkoli og cherrytomater. Kveldsmat blir trolig en skive grovt brød med guacamole, stekte grønnsaker (kål, purre, rødbeter, grønnkål, paprika og chili) med noen friske grønnsaker på toppen. Blir jeg oppe lenge, er det mulig jeg tar en yogurt med druer og banan i biter, blåbær og puffet quinoa. Anonymkode: b2006...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 29. april 2021 #120 Del Skrevet 29. april 2021 Frokost: To brødskiver og to kokte egg Lunsj: En liten pai Middag: Kalkunkoller med nudler og grønnsaker Kvelds: En brødskive med blåbærsyltetøy Spiste også en lettyoghurt og én rute mørk sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå