Gå til innhold

BYTILBYGD

Annelinb

Anbefalte innlegg

abanabi skrev (2 timer siden):

Vet hvem Bytilbygd er, og har fulgt henne en liten stund, men hvem er hun Cecilie egentlig? Er de barndomsvenner eller noe sånt? Er hun også influenser? 

Blitt kjent gjennom snappingkanaler de siste årene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager det jeg delte. Håper de ordner opp som voksene mennesker og at folk sletter det de har delt. Vi blandet oss litt for mye. Og det er ikke våres sak 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Sushiii skrev (1 time siden):

Hvorfor er hun meldt til barnevernet? 

Det lurte jeg på å 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der, burde det ikke vært lovlig å ta betalt for 😔 hun bør øve my mer før hun skal ha betalende kunder. Skjønner det kan bli penere på noe andre, en på egene hender. Men hun har en lang vei å gå syns jeg.

Screenshot_20210711-172326_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (5 timer siden):

Det der, burde det ikke vært lovlig å ta betalt for 😔 hun bør øve my mer før hun skal ha betalende kunder. Skjønner det kan bli penere på noe andre, en på egene hender. Men hun har en lang vei å gå syns jeg.

Enig. Ville heller spurt noen om å sitte gratis modell så hun fikk øve. For dette var ille. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushiii skrev (2 timer siden):

Hvor er det folk skriver så mye dritt om henne som hun la ut skjermbilde av? 

Diskord eller noe i den dur.

Har aldei sett slik skriving her inn, som de skjermbildene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner hele greia bissarr. Såg henne først da hun var medlem i en mammasnapp-kanal. Fikk inntrykk av henne som en normal dame med jobb i helsesektoren med familie, og med sykdom i tillegg. Da det ble konflikt i en av mammasnapp-kontoene sa hun at hun ikke ville blande seg inn men at hun gjorde det for å forsvare de som var hengt ut av andre, eller noe sånt. Ja, poenget mitt er egenltig at jeg hadde et godt inntrykk av henne, hun virket voksen og rolig.

Nå er hele bildet forandret. At hun tok en pause pga skilsmisse er forståelig. Men nå driver hun med negler og mlm? Jeg må si jeg blir skuffet når damer endrer seg til dette, selv om det blir mer vanlig og det sikkert er en måte å starte «på nytt». Men det er trist at det nå er mye drittslenging som pågår og ikke noe jeg hadde ventet kom til å skje med henne. Jeg har ikke fulgt henne siden hun sluttet på mammasnappen, men leser og får med oppdateringer her inne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 11.7.2021 den 20.56):

Og de hun la ut idag fra dagens modell.. Skjønner ikke at hun tør uten å vite hva hun gjør. Det kan jo være direkte farlig hvis det gjøres feil. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (7 timer siden):

Virker som det alltid er drama rundt henne synes jeg.

Hele tiden….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene...- det er lov å prøve seg på nye ting og da må man selvfølgelig øve seg, men det siste bilde hun la ut nå om disse neglene hun har lagt er jo faktisk helt krise. Huff. 😕

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 12.7.2021 den 17.39):

Diskord eller noe i den dur.

Har aldei sett slik skriving her inn, som de skjermbildene der.

Ja det skrives alt på Discord. Det diskuteres andre typiske omtalte snappere. 

https://discord.gg/6BQ2MVG7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...