Fhuzzy Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #121 Del Skrevet 13. mai 2021 Lianne skrev (2 timer siden): Takk for hyggelig melding i min dagbok! 🥰 Det er så koselig å lese de sprudlende innleggene dine i denne spennende tiden! 😊 Og har full forståelse for at man bare vil rope det ut til alle med en gang at man er gravid, hehe 😅 Kan tenke meg det blir veldig fint å fortelle det til svigers når de har ventet så lenge 😊 Koselig at du titter innom her også! 🥰 Hehe, ja jeg er veldig glad i disse tider, men da er det jo hyggelig at det synes i innleggene mine også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #122 Del Skrevet 13. mai 2021 4+2 Dagene snegler seg avgårde, men jeg prøver så godt jeg kan å fylle de med noe positivt 😊 Merker kanskje antydning til de første symptomene, kan selvfølgelig være tilfeldig, men det er tre ting som jeg har lagt tydelig merke til: økt hvilepuls, trøtt og trenger powernap, liker ikke freia melkesjokolade lenger 😱 Det med sjokoladen var veldig rart! Klarte ikke spise en liten rute engang - det smakte ikke sånn som det skal! 😂 Pulsøkningen er veldig tydelig fordi jeg går med Fitbit på hele døgnet og den måler puls kontinuerlig. De siste to dagene har jeg også vært veldig trøtt. Måtte ta meg en powernap både i går og i dag. Utover dette føler jeg meg fortsatt helt topp 🤩🥳 Trener som normalt og spiller så mye golf jeg bare orker! Har tatt ut avspasering i morgen og da skal vi på en ny visning 🤞🏻🏡 Ble litt bedre kjent med megler under forrige budrunde, så nå har han invitert til en privat visning mens bilder skal tas, så huset blir ikke offisielt lagt ut før over helgen 🤞🏻 Maybe it’s the one? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. mai 2021 #123 Del Skrevet 14. mai 2021 Oioi, så spesielt med symptomer da! Og at smaksløkene forandrer seg! Kanskje ikke det verste å ikke like sjokolade lenger... hehe. Men nesten litt gøy med symptomer da! Må være lettere å tro på graviditeten da..? Masse lykke til på visning i morgen! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 14. mai 2021 #124 Del Skrevet 14. mai 2021 Her merker jeg også forskjell på smaksløkene, liker ikke rødt kjøtt lenger 🙈 biff har alltid vert favoritten her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 14. mai 2021 #125 Del Skrevet 14. mai 2021 Ååh de symptomene har jeg vært igjennom også! Hvilepuls nå i uke 15 er mellom 90 og 100 🙈 Pleide ligge rundt 63.. Sjokolade har jeg også hatt avsmak for så utenom nå siste uken har jeg ikke rørt det på over 1 mnd 🤩😅 Neste jeg kjente intenst var tissetrengthet, men det forsvant rundt uke 6 og nå tisser jeg om mulig enda sjeldnere enn det jeg pleide 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 14. mai 2021 #126 Del Skrevet 14. mai 2021 Ånei, etter å ha lest dette håper ikke jeg at jeg også får avsmak på sjokolade 😅 Neida, det må da egentlig være et ok symptom det sånn alt i alt kanskje Jeg kjenner meg igjen litt økt trøtthetsfølelse og kanskje litt mindre kapasitet i pusten (ved trening). I tillegg flyr jeg på toalettet enda oftere enn før 🙈 Spennende med visning! Lykke til 🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 14. mai 2021 Forfatter #127 Del Skrevet 14. mai 2021 (endret) Jeg tenker at det kanskje kan være en ekstra liten velsignelse at sjokolade ikke smaker så godt Jeg kan ha tendenser til å overdrive inntaket noe ellers! Men ja, det er litt ålreit med «symptomer», selv om jeg ikke helt vet om det er det er enda. Blir i alle fall mer og mer virkelig det som vokser i magen Visning i dag var veldig spennende, kanskje litt i dyreste laget for oss, men tilstandsrapporten var ikke helt ferdig enda og endelig takst vil avhenge av den. Det er mulig at det går så mye som 1 mill over vår max... 🤞🏻 Svømmebasseng, ferdig oppusset, masse plass... 😍 Hehe, det er så merkelig @Fioritura! Jeg hadde en sånn opplevelse i forrige uke med biffsmørbrød også! Biff har aldri vært min favoritt i utgangspunktet da, men jeg brakk meg av en biffsandwich Det er så utrolig deilig med en dagbok hvor man også får høre at andre har, eller har hatt, det akkurat på samme måte! 🤩 Spent på hvordan pulsen min utvikler seg videre, du har jo virkelig hatt et hopp @Niny! Jeg har ligget og vaket mellom 55-53 i lang tid, men jeg ligger nå ganske jevnt på 60. Veldig rart det der med sjokoladen, men godt å vite at jeg ikke er alene om den! 🤩 Ikke for å ødelegg motet ditt nå @Eira2020, men det ser jo faktisk ut til at flere har opplevd akkurat dette med sjokoladen. Men igjen, kanskje ikke det verste her i verden å spise litt mindre av? Nå kan jeg bare snakke for meg selv da 😊🙈 Ser det er mange som skriver om hyppig tissing, men det har jeg kjent veldig lite til. Spent på hvordan det blir for oss begge i ukene som kommer 🥳🤩 Endret 14. mai 2021 av Fhuzzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 14. mai 2021 #128 Del Skrevet 14. mai 2021 Fhuzzy skrev (39 minutter siden): Ikke for å ødelegg motet ditt nå @Eira2020, men det ser jo faktisk ut til at flere har opplevd akkurat dette med sjokoladen. Men igjen, kanskje ikke det verste her i verden å spise litt mindre av? Nå kan jeg bare snakke for meg selv da 😊🙈 Ser det er mange som skriver om hyppig tissing, men det har jeg kjent veldig lite til. Spent på hvordan det blir for oss begge i ukene som kommer 🥳🤩 Hehe, ja det skal bli spennende å se hva som kommer av symptomer de neste ukene nå 😅 Siden jeg ikke har fått avsmak på noe enda bekymrer jeg meg noe for at jeg plutselig skal bli helt slått ut av både kvalme og avsmak for alt jeg liker her 🙊 Spennende tider for oss dette ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #129 Del Skrevet 15. mai 2021 4+4 🥰🤩 Nettopp kommet hjem etter tidenes beste golfrunde for min del. Spilte match mot gutta og hadde avgjort hele matchen allerede på hull 13 🤩 da lå jeg 6 opp med 5 hull igjen å spille. For de som skjønte noe av det da... Nå er det litt avslapning og en deilig dusj før vi skal i middag hos svigers og da skal vi «drop the bomb» 😱🙈 Kjenner at jeg faktisk er veldig spent! På en positiv måte, de kommer jo bare til å bli veldig glade, men jeg er litt mer spent enn jeg hadde trodd 😅 Blir ikke gjort så mye ut av dagens avsløring, men vi har kjøpt inn en ny type champagne, venner av oss som driver med import som har importert den. Så skjenker vi opp i 5 glass og gjør klar til en skål, men rett før jeg skal drikke så skal jeg si «Men *navnet på svigermor*, jeg kan jo ikke drikke alkohol når jeg er gravid!» Skal fortelle senere om hvordan det gikk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 15. mai 2021 #130 Del Skrevet 15. mai 2021 Spennende 🤩 masse lykke til 😊 vi skal dele nyheten med bestemor og min mor idag, og jeg syns det er så utrolig kleint å skulle si det høyt 🙈 vurderer å bare ta med ultralyd bilde og bare levere det 🙈😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. mai 2021 #131 Del Skrevet 15. mai 2021 Gleder meg til å høre rapport etter avsløringen Fhuzzy! Og når dere først står der med hevet glass og de sikkert blir akutt overrasket, så kan dere jo bare fortsette med å si "skååål for de kommende besteforeldrene" 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 15. mai 2021 #132 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Ååå, så spent på dine vegne! 😄 Jeg blanda jo helt her da vi snakket om at du skulle avsløre det tidligere denne uka. Jeg tenkte at det var lørdag på torsdag denne uka jeg nemlig pga fridagen 😅🙃 Gleder meg til å høre om reaksjonen 🥰 Og kult med golfen! 💪🏼🤰🏼 Endret 15. mai 2021 av Eira2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 16. mai 2021 Forfatter #133 Del Skrevet 16. mai 2021 (endret) For en kveld det ble i går! 🤩😍🥰❤️ Vi måtte jo bare få det unna så fort som mulig for vi visste jo at de allerede hadde ALLE antenner ute. Så jeg plumpa ut med det midt i skålen som planlagt. Svigermor ble litt indignert og sa «Nei, du må ikke tulle med sånt», svoger bare fnyste litt og sa «Særlig» 😂 Så jeg måtte jo bare insistere å si at det ikke er tøys «jeg er faktisk gravid!» Og da kom tårene hos svigermor, hun dro meg inn i en stor klem, «til helvete med korona» sa hun mens hun strigråt 🥲🥲 Så da gråt jeg litt også kom hele resten av familien og lagde en stor gruppeklem ❤️❤️ Det morsomste var da vi hadde fått summet oss litt, jeg hadde vist frem bilder av tester og samboer hadde gitt dem en liten body, og så sier svigermor «vil du kanskje ha litt alkoholfri spruddel? Jeg har det klart i kjelleren for alle tilfellers skyld» 😂❤️ Hele resten av kvelden kunne man se på henne at hun bare satt og prosesserte og koste seg med at hun skal bli farmor ❤️ Hun viste meg alle babyklærne som hun allerede har laget og lurte på om ikke jeg kunne komme med en bestilling på mer tøy 🥳 Etter middagen hadde vi litt idémyldring omkring navn, og det ble jo bare hysterisk morsomt 😂 Mange kreative og morsomme forslag! Svoger begynte seriøs planlegging av å flytte tilbake til hjembyen vår, han bor typ en time unna i dag. Han skal nemlig bli superonkel, så da var det best å flytte med en gang ❤️🤩😂 Sitter her i senga nå med en liten kopp kaffe og den lille hunden min i fanget og er egentlig ganske full av følelser 🥰 Takknemlig for at jeg har en så utrolig flott svigerfamilie, spent og glad over det som vokser i magen, så utrolig glad i samboeren min som er den fineste jeg vet om, spent på neste avsløring som blir til mine foreldre 💙💚💛 Kliss og klass herfra altså, men denne morgenen var det mange følelser i sving! Nå er jeg tom for BP-tester så jeg skal legge ut hele testrekka for den siste uka etterpå 🤩 Endret 16. mai 2021 av Fhuzzy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. mai 2021 #134 Del Skrevet 16. mai 2021 Åå dette var tidenes koseligste innlegg! ❤️ Så herlig avsløring! Svigerfamilien din virker som det beste altså! Bare nyyyyt denne herlige følelsen. Slike nyheter er det ikke ofte man kommer med i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira2020 Skrevet 16. mai 2021 #135 Del Skrevet 16. mai 2021 Ååå, så utrolig rørende å lese ❤️ Fantastiske reaksjoner og så elsket den babyen vil bli 🥰 Nå gleder jeg meg bare enda mer til å selv fortelle! Må være litt surrealistisk å si ordene høyt til noen tenker jeg enn så lenge 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 16. mai 2021 Forfatter #136 Del Skrevet 16. mai 2021 (endret) Og her er hele testrekka fra 09.05 til og med i dag 😍 Ser ikke så voldsomt stor forandring de siste dagene, men ser ut til at jeg fikk en ganske rask økning. På dagens test vil jeg si at teststreken er like sterk som kontrollstreken 🥳 Har spart en digital test som jeg skal ta på onsdag før vi skal til mine foreldre 🤩 Skal ikke ha for høye forhåpninger, men det hadde vært utrolig gøy om det stod 3+ da! Har akkurat prøvd på bunaden og konstatert at den fortsatt passer 😂 Blir nok litt mer spennende til neste 17. mai! 🇳🇴 Så nå skal jeg bake kaker og stryke bunadsskjorta så alt er klart til vi får gjester i morgen! 5 av de nærmeste vennene våre kommer på frokost, så det kan godt hende at de får vite i morgen de også! Ble enige om at vi bare tar det som det kommer og avslører hvis det føles naturlig 🤷🏻♀️ Har ellers en plan om at samboer administrerer blanding og utdeling av mimosa så han kan blande alkoholfritt i min uten at noen ser det 🤩 Endret 16. mai 2021 av Fhuzzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 16. mai 2021 #137 Del Skrevet 16. mai 2021 Fikk gåsehud av å lese om gårsdagen! Så fantastisk ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. mai 2021 #138 Del Skrevet 16. mai 2021 Nydelig og så sterk testerekke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lianne Skrevet 16. mai 2021 #139 Del Skrevet 16. mai 2021 Kjempefin testrekke! Og så koselig å høre om gårsdagens avsløring. Fikk skikkelig gåsehud da jeg leste innlegg 😅 Herlig å ha en så flott og inkluderende svigerfamilie! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 17. mai 2021 Forfatter #140 Del Skrevet 17. mai 2021 GRATULERER MED DAGEN ALLE FLOTTE KG’ere! 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🥳 håper dere alle får en strålende feiring i dag! 🇳🇴🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå