Gå til innhold

Fhuzzy skal endelig prøve!

Fhuzzy

Anbefalte innlegg

Hm ja dette er ikke helt enkelt å tolke. Men mente premom at du skulle hatt mensen på onsdag nå, på din CD22? Det er jo en temmelig kort syklus, pleier du å ha det?

Håper du plutselig får deg en overraskelse med positiv test..! Og hvis ikke håper jeg mensen kommer slik at du får deg en ny start. FF sliter nok da du ikke har noen evnt. før EL-temper på denne charten din så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja Premom mente på CD22, men den har ikke sååå mye data å jobbe med den heller. Forrige syklus var kortere enn normalt, så det har nok påvirket den en del. Pleier å ha syklus på 24 dager, så FF mener tanta skal komme i dag. Men igjen så har FF enda mindre data å gå ut ifra 😅

Forvirrende greier, og særlig når man i utgangspunktet har kort syklus. Men begge apper får sikkert mer enn nok data etter hvert slik at de blir mer nøyaktige 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei... Nå er jeg i villrede her 😱 Om jeg tar utgangspunkt i normal 24 dagers syklus var IKM i går. Det kom ingenting så jeg bestemte meg for å teste på morgenurin i dag. Den første er en tidligstes fra RFSU, den andre er fra babyplan, men ikke en tidligtest... Ser tydelig rosa strek på babyplan sin irl! 😱 jeg trodde jo ikke at jeg hadde hatt EL en gang...? Kan jeg være gravid? 

7FAE14C9-2C36-4505-B5C9-D74B00447D9C.jpeg

180DF239-85A4-4D9E-9A52-A84810E99724.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyplan sin test ser ut slik som min positive 9dpo! Krysser fingrene for babystrek 🤞🤞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ nå tror jeg glad-smilyene mine får tidenes dag på jobb! happy2.gif.8b36609079a1c6fb188af933d215b17b.gifdanser.gif.9dc09168b7996a560771fc83c7b979e2.gifhurra.gif.cab4d08170dc46b96341c0d1f0088d16.gif
For en fantastisk nyhet Fhuzzy!! Er det ikke sprøtt hvordan kroppen kan få til ting!? Jeg har også opplevd èn gang før å bli gravid uten at jeg trodde jeg hadde hatt EL, så vet hvor sjokkerende det føles.

Men du ER gravid!! Gratulerer!! Den strimmelen der er sterkere enn min til og med. Vil gjette den er minst 12 dpo. Jeg tror du hadde EL 27. april, og at den testen ikke ble helt positiv fordi urinkonsentrasjonen ikke var så god. Den skiller seg jo ut i styrke fra de andre så.

Endret av Amatariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene! :nordvesta::hoppendeglad::bolledeig:

Jeg har faktisk tenkt det samme @Amatariel! Den skiller seg liksom så tydelig fra de andre. Tror du jeg vil få utslag på en digital i morgen? Vil så gjerne si det til sambo med en digital test hvor det står svart på hvitt, sammen med body jeg kjøpte på nett i vinter. Den er gul også står det «born to play golf with my dad» på den 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kooselig med bodygave ♥ Ja jeg tror definitivt det vil slå ut på en digital i morgen. Egentlig ville den gjort det på denne urinen også, men den har du vel kastet nå. Dog om du tester på konsentrert urin i ettermiddag så tror jeg også den vil slå ut på en digital - så jeg hadde faktisk forsøkt det om du er ivrig på å fortelle mannen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den urinen kastet jeg umiddelbart etter dypping dessverre 🙈 men jeg kan jo se an om jeg får til konsentrert litt seinere i dag. Vil jo veldig gjerne fortelle han det ❤️

Tusen takk @ME97 😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (5 minutter siden):

Testet noe mer? :)

Skal teste snart, har vært ute og spilt golfturnering, så nå skal jeg bare holde meg en stund til så jeg er helt sikker på at jeg får testa på konsentrert 😅 det ble i alle fall ikke noe god golf i dag, jeg tenkte jo bare på den lille hemmeligheten min! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud! Dere hadde rett alle sammen 😍🤩😱 for en følelse å få det bekreftet digitalt! Tok en strips først for å bekrefte at det fortsatt var noe der, og jammen sa ikke den digitale også at her er det noe på gang 😱🙈🤰🏻

Nå er mannen på vei hjem, så da skal han få seg en gave når han kommer hjem 😍❤️

67D894F6-DED0-4B42-8519-8B13B6BA11E0.jpeg

Endret av Fhuzzy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! Er virkelig spesielt å se det sånn på en digital test!! :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så mange følelser og så mye å prosessere i løpet av en liten helg! Samtidig er jeg veldig glad det er helg, hadde ikke klart å konsentrere meg mye om jobb etter en sånn oppdagelse 😍🙈 Selv om jeg nå har fått bekreftelsen med en digital test, føler jeg at det egentlig ikke har gått helt opp for meg enda! 

Mannen ble så glad! Og det kom veldig ut av det blå for han. Vi hadde spilt samme golfturnering, men han hadde starttid nesten to timer etter meg. Så da jeg kom hjem fikk jeg tatt digital test og gjort klar den og body i en boks med sløyfe på. Jeg hadde også gjort unna helgehandelen på vei hjem. Så da han kom hjem ga jeg han en kald øl, og da han hadde satt seg i sofaen sa jeg at jeg har en liten presang til deg og ga han boksen. Hadde vært lur og lagt testen i en pose i bunnen med body oppå. Han tok opp body og begynte først å le og sa «åå, den var liten og søt», men så kikket han i boksen og fikk se testen 😅🙈 Første reaksjon var «er du seriøs? Er det sant?». Så måtte jeg si at jeg hadde visst det hele dagen, men ventet til jeg kunne ta en digital så han skulle få se det svart på hvitt. Så kom tårene hos begge to også bare satt vi der i en eneste stor kos mens vi gråt litt ❤️❤️

Skjønner ikke hvordan i all verden jeg skal få gjort noe som helst på jobb den kommende uka, men håper det går seg til 😅🙈 Har allerede lastet ned Preglife, Preggers, babyverden og Helseoversikt for å følge med på utviklingen i ukene fremover. Blir nok noen nervepirrende uker fremover nå, jeg håper så inderlig at den sitter 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Jeg er også helt sykt spent på om det er en eller to der inne. Bare for å gjøre ting enda mer spennende, så er både tvillinger, og trillinger, noe som går igjen i min familie på morssiden. Mormor var tvilling, og hennes tvillingsøster fikk trillinger 😳😳 Jaja, ingenting er sikkkert enda, men det er likevel ulidelig spennende når man ikke vet hva man går til🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så fin reaksjon fra mannen 😍❤️ Ble litt rørt nå og mintes da jeg fortalte min kjære i februar 🥰 Egentlig nesten lik fremgangsmåte - body i boks og digital test, med en øl til 😅🙈Men han kom hjem fra reisejobb da, så jeg hadde visst det hele helgen når han kom hjem mandags kveld. Var sååååå vanskelig å snakke normalt på telefonen hele helgen uten å si det! 🙄

Etter litt bekymring fra min side om det var kanskje flere hos meg, pga flere tvillinger på barnefars side så fant jeg jo ut at det er kun genetisk på mors side som du skriver her. Fant da samtidig ut at identiske tvillinger/trillinger er tilfeldig, mens flereggede er genetisk. Hva er det du har i din familie? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nå ble jeg rørt 1913463046_rrt.gif.c0221021db9ca8dacf0d8e398d80af94.gif Så utrooolig koselig å høre om annonseringen til mannen. Den lignet veldig på 2.gang jeg fortalte min, det er så koselig å kunne gi en body for de blir så berørt av den - er nok litt mer virkelig når de får ta på et klesplagg og SE hvor liten den er ♥
Og skjønner hva du mener ang. helg vs. jobb. Dette har vært noen utrolig forvirrende og mentalt utslitende dager! Tenk om vi skulle ha sittet å gjort jobb samtidig. Vi får prøve å skjerpe hodet til i morgen ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...