BrukonymAner Skrevet 12. mai 2021 #881 Del Skrevet 12. mai 2021 Liker både Anna og Jone (må bryte opp litt i mønsteret til sutregjengen her inne som selv er så perfekte). 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #882 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg synes gulvvask er kjempestilig! Ikke like fan av blåfargen til tvillingene, synes blått på store flater for ser billig ut. spent på hvem som vinner gullhammer denne uka, og enig i at det er mye fokus på deltakernes akking og huffing denne sesongen. Anonymkode: 5ba07...1d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 12. mai 2021 #883 Del Skrevet 12. mai 2021 Når Christine malte den fine saltbøssa med sort beis 😭 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #884 Del Skrevet 12. mai 2021 Irja skrev (6 minutter siden): Når Christine malte den fine saltbøssa med sort beis 😭 Og argumenterte for at det hvertfall ikke skulle være sterilt og upersonlig hos dem.. Anonymkode: c1845...a02 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 12. mai 2021 #885 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og argumenterte for at det hvertfall ikke skulle være sterilt og upersonlig hos dem.. Anonymkode: c1845...a02 Ikke sant 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 12. mai 2021 #886 Del Skrevet 12. mai 2021 (endret) Jeg leste at den sesongen som spilles inn nå er Strix' siste sesong! Mon tro hvem som tar over? Satser på nye dommere, mindre tullete konkurranser/hjelpedesomtrengerdetmedåvinnesnekkerhjelp, mer anonymiserte konkurranser (hvor dommerne ikke får beskjed på bakrommet hvem de skal velge som vinnere), mer fokus på byggingen og planleggingen underveis og kronologisk klippede episoder. Kanskje ett og annet tips om hva man burde tenke på når man selv pusser opp det samme som deltakerne. Som da Lars viste hvordan man la platting rundt stein (men han ga dessverre ikke bort alle triks for å få det resultatet han fikk til sist. ;)). Til dagens episode, mine meninger, ikke fasit: Anna og Jone prøvde å fikse benkeplata si og jeg synes de valgte feil løsning, men de funket jo tålig greit slik de gjorde det også. Men hadde nok vært bedre å skru opp, trekke ut fra vegg og skru fast igjen slik Jone snakket om. Merker at de begge er slitne nå, selv motoren Anna merker nok all jobbingen på kroppen. Fortsatt fokus på en misforståelse, blablabla. Anna er stort sett veldig klar i meningene sine og Jone dilter etter. Jeg tror at Jone trodde at Anna ville ha gavekort fordi hun foreslo det. Spiller ingen rolle om hun spurte Jone, for Jone vet at når Anna spør om noe så er det fordi hun vil ha det slik som hun spør om. Hennes spørsmål er veldig ledende, det har vi sett gjennom hele sesongen. Problemet er at Anna faktisk trodde at Jone ønsket gavekort, så denne gangen var hun nok åpen for andre forslag. Men Anna virket også veldig sikker på at de skulle klare dette selv, og det merket sikkert Jone på henne og ga henne det han trodde hun ville ha. De kan ha en litt ødeleggende dynamikk seg imellom som jo dessverre kommer til uttrykk på dumme tidspunkter. Jeg tror de hadde valgt snekker hvis Jone hadde foreslått det og ikke trodde at Anna ville ha gavekort og Anna ikke trodde at Jone ville ha gavekort. Igjen kult at de lagde eget bord. Far og datter. Litt voldsomt med to høyskap på det lille kjøkkenet. Det er aldri en god idé å ha platetopp eller vask inntil en vegg, noe de ble nødt til å ha pga høyskapene, da det er best å ha god plass på begge sider av disse tingene. Rundt vasken fordi du kan stable skitten oppvask på venstre side av vasken og sette den rene oppvasken på høyre side (eller omvendt). Har man bare mulighet til å stable på én side må man løfte det rene over det skitne eller omvendt og det blir bare søl. Rundt koketoppen er det greit å ha plass for å kunne dra av kjeler rett til siden fra kokeplaten den står på. Når ting koker over på den øverste plata oppi hjørnet er det dumt å måtte løfte kjelen som koker over over alle de andre kjelene som står på platetoppen. Igjen fordi det bare blir søl og gris på den måten. Gullvask.., sikkert kult på Instagram... 😜 Jeg elsker gips, men må innrømme at det på ei hytte ser best ut med panel. Handler om å ta naturen inn og omfavne den. Da helst også beiset panel, i en fin dus farge. Gips er dødt materiale og passer best i stramme omgivelser. Tvillingene har jeg ikke så mye å si om, blir ikke engasjert. Men nå forstår jeg jo hvorfor det enda selges høyglans kjøkken, folk vil faktisk enda ha det... Jeg trodde det ble solgt mest som deler til folk som allerede hadde høyglans fra 2005... 😉 Meglerne virket også slitne og demotiverte. Så vi egentlig så mye fra kjøkkenet deres, husker ikke så mye? Jeg synes frontene var fine, men de må få den skarpe hvitheten fra skapene til å harmonere med den mørke grønnfargen på et vis, blir spennende å se hvordan de løser det. Håper de bruker mye grønne planter o.l. Fargen på veggen var veldig tung, så håper de også henger opp nok ting på veggen til å lette det voldsomme uttrykket. Vanligvis liker jeg å ha lysere farger øverst i en komposisjon og mørke farger nederst, rett og slett fordi f.eks. lyse benkeskap og veldig mørk vegg over vil gjøre at jeg føler at veggen faller mot meg fordi det blir så topptungt. Som en skjev "/" . En vegg ser mer stødig og velbalansert ut dersom det mørke er nederst. Synes synd på deltakerne da de ble bedt på kaffe og kake hos hyttenaboen, DE HAR IKKE TID!!! Hadde man ikke vært presset til å takke ja fordi man må prøve å få kloa i nabohammeren så hadde de nok ikke blitt med. 😛 Stakkars folk, de får det forhåpentligvis litt lettere neste uke. Blir spennende å se hvordan sluttresultatene blir i morgen. Endret 13. mai 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 12. mai 2021 #887 Del Skrevet 12. mai 2021 Kjøkkenet til Papsen og Veronica🤩 altsåå..wow! Og grønn fargen på kjøkkenet til Christine og Adrian var super fin og passer inn i hytta deres😌🌿 Får bare bedre og bedre inntrykk av twinsa, super herlige rett gjennom!😄 Gøy at de vant konkurransen idag!🥳 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #888 Del Skrevet 12. mai 2021 Smurfii skrev (5 minutter siden): Kjøkkenet til Papsen og Veronica🤩 altsåå..wow! Og grønn fargen på kjøkkenet til Christine og Adrian var super fin og passer inn i hytta deres😌🌿 Får bare bedre og bedre inntrykk av twinsa, super herlige rett gjennom!😄 Gøy at de vant konkurransen idag!🥳 Det er veldig vanskelig å lese de lys rosa ordene dine ... Anonymkode: a38b3...d5e 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 12. mai 2021 #889 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er veldig vanskelig å lese de lys rosa ordene dine ... Anonymkode: a38b3...d5e 😝 du kan blokkere..😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #890 Del Skrevet 12. mai 2021 Smurfii skrev (1 minutt siden): 😝 du kan blokkere..😌 Flere har sagt det. Ønsker du ikke at folk skal lese hva du skriver? Anonymkode: a38b3...d5e 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 12. mai 2021 #891 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Flere har sagt det. Ønsker du ikke at folk skal lese hva du skriver? Anonymkode: a38b3...d5e Er ikke alle her inne som er fargeblinde, om noen velger å blokkere meg så er det null stress..men plis, ikke avspor tråden ved å kommentere det under hver kommentar jeg skriver her inne..🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #892 Del Skrevet 12. mai 2021 Smurfii skrev (12 minutter siden): Er ikke alle her inne som er fargeblinde, om noen velger å blokkere meg så er det null stress..men plis, ikke avspor tråden ved å kommentere det under hver kommentar jeg skriver her inne..🥸 Er du Anna? Samme hår i alle fall. Anonymkode: 56cbe...680 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 12. mai 2021 #893 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er du Anna? Samme hår i alle fall. Anonymkode: 56cbe...680 Nei, er nok ikke det..men tar det som et kompliment!💗😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #894 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde vært fint om du skrev "onsdagens episode" over spoiler. Helt enig! Den var jo stygt skjøtet på det rosa og ikke noe særlig fin. Trine og Lars' kake var mye finere, den burde vunnet. Anonymkode: 6bf95...834 Når Finn er med på å dømme på disse konkurransene, så er det alltid det styggeste som vinner. Han forklarer det med at det har sjarme, som i dagens episode var det vel kurven til Anna og Jone som så best ut, men det var tvillingene som vant pga noen perler de hadde satt på. Den var jo så sjarmerende. Anonymkode: 6b5f0...bd3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #895 Del Skrevet 13. mai 2021 Torsdagens episode Spoiler Tror Kurt må få bestemme mer.... K+V rekker igjen å gjøre sååååå mye mer enn de andre både ute og inne, ser ut som Aina og interiør fikk bestemme mest denne uka. Det vinnende laget hadde et kjedelig kjøkken. Kun hjemmelaget bord som skaffet de seieren. Jeg syntes ikke inredningen deres passet med veggen (som jeg likte). Var glad Anna var så sluten så hun ikke hadde like mye kraft til å pirke og klage. Anonymkode: 17c6e...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 13. mai 2021 #896 Del Skrevet 13. mai 2021 Jeg sier bare "takk og lov for snekker-Lars", jeg 🙂 Skulle ønske alle dommerene viste like høyt faglig nivå på sitt område. Liker at han er vennlig, nøye, og at han lærer bort litt uten å virke besserwisser. Han virker også oppriktig interessert og motivert. Som flere nevner ila. tråden, skulle også jeg ønske at jeg kunne lære mer av å se på. En del av det som blir sagt er bare selvfølgeligheter. Synes programmet har et stort potensiale til å bli mye bedre, men kommer til å fortsette å se på 🌼 Håper at de siste episodene i denne sesongen blir mer interessante nå som hyttene blir mer blir ferdige, og deltakerene er litt tryggere med kamera rundt seg. Synes Guri er en hyggelig programleder, men at det kan bli litt mye 👐🙏👐🙏 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora99 Skrevet 13. mai 2021 #897 Del Skrevet 13. mai 2021 Advarsel, spoiler! Spoiler Årets sesong blir også fucka, at Jone og Anna vant kjøkkenuka er helt sinnsykt, det er helt tydelig at de favoriserer et lag og det er de! Kjøkkenet demmes mener jeg skulle vært sist, de hadde jo feil med benkeplate osv.. at ikke far og datter vant denne uka beviser at nok en gang er det programmet bestemt på forhånd, far og datter hadde det absolutt beste kjøkkenet og den beste kjøkkenhagen! hvorfor i helvete er det alltid aina som får siste ordet?? dette var siste episode jeg gidder å se på det idiotiske programmet!! meglerne var soleklart nr 2, men fremdeles godt under far og datter! skammelig!!!!!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. mai 2021 #898 Del Skrevet 13. mai 2021 Ukes finale: Spoiler Jeg var litt usikker på hvem som kom til å vinne denne gangen. Før dommerene hadde runden trodde jeg det ville være far og datter, at de var helt 100% ferdig, men det var de ikke. De hadde også små ting, som frontene som manglet. Tvillingene hadde jeg håper kunne vinne denne uken, da de så ut til å ligge godt ann, men så kom da denne vaskemaskinen, som jeg tror er noe av det som trakk dem ned denne gangen. Meglerene hadde ikke fått til kjøkkenhagen, som alle andre lag hadde funnet tid til, litt mangler på kjøkkenet som håndtak. Anna og Jone hadde da denne benkeplata som var for kort, men utenom det som Lars sa det, var det bra. Jeg ble mer sikker i hvem som kom til å få hammeren etter dommer-runden. Anna og Jone hadde totalt sett det beste resultatet denne gangen. Selv med benkeplata, så var de best. Far og datter hadde også mye bra, men jeg tror at den fronten som manglet og den ene som Lars sa det var et problem med, sammen med at stolene kresjet med stilen, er det som gjorde at de ikke vant. De var like i helene, selv om jeg ikke likte den gull-marmor stilen, så var de nesten 100%, men bare nesten. Jeg er fornøyd med ukens finale. Synes den bar fortjent. Men jeg liker nå Anna og Jone da 😄 ser at de som hater dem mener den benkeplata burde satt dem på bunn. Bare husk at det er det hele totale bilde som teller ikke bare en liten feil. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 13. mai 2021 #899 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg synes Jone er vel så irriterende. Han er alltid så kjapt ute å legge skyld på Anna for ting han selv et ansvarlig for (kapper han feil klarer han å vri det til at det er Annas skyld, når han sier ja til gavekort og er enig i at de klarer å få opp kjøkkenet selv så sier han etterpå at det var ikke det han ville selv om han fikk flere muligheter til å si sin mening). I tillegg virker han veldig pessimistisk og til tider sutrete. Kjenner jeg blir jeg helt matt av hvor urettferdig han kan være, for noen ting må man klare å ta ansvar for selv altså. Anonymkode: 5ba07...1d0 Hele forholdet virker ganske destruktivt. Kanskje ville de være mye hyggeligere mennesker hver for seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 13. mai 2021 #900 Del Skrevet 13. mai 2021 Spoiler I dagens episode ble jeg faktisk forbannet på Anna. Jone synger «Dum og deilig, Juba Juba» og da kommer det fra Anna at han var iallefall dum. Faen for ett nek hu er altså. De er flinke, men jeg kjenner jeg får mer og mer i mot Anna. At Jone holder ut skjønner jeg ikke. Jeg likte veldig godt at de brukte panel og fargen de valgte er utrolig fin. Syns ikke den helt passet til innredningen. En ting jeg la merke til er fra høyskapet/kjøleskapet og bort til vindusveggen så er det ett tomrom. Det ser jo helt dumt ut, får jo ikke brukt plassen til noe som helst (kanskje moppestativet). Hva var poenget med det? Jeg liker ikke blått på vegger, men fargen TT valgte var utrolig fin. Det gjorde seg veldig med de splashplatene. Synd de ikke fikk til plata på oppvaskmaskins. Ellers var kjøkken lyst og fint. Flinke damer. Jeg synes grønnfargen CA bruker er altfor mørk. Om de tenker på å dra naturens farger inn i hytta, så finnes det et hav av andre grønnfarget som ville vært dusere. De har blitt veldig flinke. Kjlkkeninnredningen til VK er ikke noe jeg ville gått for, men passet fint til fargen de valgte på veggen og avtrekksvifta. De har vært flinke helt fra begynnelsen og virker som samarbeidet er bra. At Jone og Anna fikk gullhammer overrasket meg faktisk. Jeg syns det et rart Lars ikke bemerket den åpningen mellom skapet og veggen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå