Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blueberrymuffin skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Måten Anna snakker om Jone.

«Tror han er litt sliten og lei»

«Jone er ikke så tålmodig»

Jone, Jone, Jone, hu er jo helt opphengt i å kommentere hver minst ting han gjør, og snakker om han som om han var et lite barn 😒

Men er jeg den eneste som synes stilen til Anna og Jone blir mer og mer bestemor stil?

 

 


 

Spoiler

Får meg virker det helt tydelig at hun snakker jo om han, da hun får spørsmål fra de bak kameraene (uten at vi får høre selve intervju spørsmålene) om noe relatert til det. Hun svarer jo bare på det. Trist at TV2 har valgt å fremstille dette paret på denne måten. Jeg synes nå de virker begge to som hyggelige mennesker :) 

Stilen føler jeg ikke jeg har sett nok av. Bestemorstil er ikke noe som har falt meg inn heller da. Blir lettere å se jo mer de gjør inne, på hva salgs stil de har synes jeg 😄 

 

Endret av Ariana807
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra det ene til det andre.....noen som har lagt merke til utestolene til Trine og Trude og som vet hvor disser kan kjøpes?

Anonymkode: 91839...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fra det ene til det andre.....noen som har lagt merke til utestolene til Trine og Trude og som vet hvor disser kan kjøpes?

Anonymkode: 91839...d6a

Du får slike på home & cottage og Nille☺️

Anonymkode: eaf88...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du får slike på home & cottage og Nille☺️

Anonymkode: eaf88...9b7

Takk :)

Anonymkode: 91839...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Det er fryktelig pussig at vi ikke fikk innblikk i hvilke kjøkken de ulike parene gikk for. Kun en rask innføring i designet av kjøkkenet. Lite å bli inspirert av!

Tvillingene går for hvit helglans. Det er no-go på et hyttekjøkken for min del. 

Kurt og Veronica går for gips på veggene. Det er jeg heller ikke særlig fan av på en hytte. Dog interessant å se hvordan de løser denne kjøkkenøya med en spiseplass. Kan fort bli trangt.

Christine og Adrian går for mørkegrønn panel på veggene. Joda, håper bare ikke at det blir for mørkt og "tungt", og at de maler skikkelig denne gang. 

Anna og Jone fikk vi lite innblikk i annet enn at de gikk for panel, og at Anna er god i å sage hull i panelet til kontakter.

Konklusjon: Dagens episode var fryktelig innholdsfattig rundt viktige ting, og fokuset var som vanlig på mye annet irrelevant tull. Dropper man å se dagens episode så går man ikke glipp av noe.

Men jeg lurer på hvorfor alle parene går for umalt panel, for så være nødt til å male det? Tenker at ferdigmalt panel må jo være 10 ganger bedre og lettere å sette opp. Tvillingene la jo ferdigmalt panel på soverommet, så det bør jo være lov. Eller? 

Ellers blir det jo selvfølgelig spennende å se hvordan det blir seende ut tilslutt, og hvem som vinner. Umulig å danne seg favorittkjøkken når man ikke vet hva de ulike parene gikk for. 

 

De må betale mellomlegget for wall 2 paint selv. Dette ble sagt i en tidligere sesong. De får et begrenset budsjett, så ja. De kan ikke bare gjøre det. Tv2 er for dårlig til å opplyse. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite oppussing/bygging og så mye fjas og vas :sukk:Jeg ser ikke Sommerhytta for å plukke blomster, pynte kaker, dra på hengekøyetur eller feire bursdag. Jeg vil lære deltakerne å kjenne gjennom oppussingen og valgene de tar, ikke annet fjas! Og så vil jeg få gode tips og ny inspirasjon. Nå føler jeg at jeg heller ser på en lettbeint dramaserie... Inkludert "stemningsmusikk".

Beklager, trengte å få lettet litt på frustrasjonen. Skal slutte klagesangen nå... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare spole forbi alt med Anna i dag.  Hun må jo selv forstå snart at all nagginga hennes må komme frem - selv om hun kanskje bare svarer på intervju spørsmål.  Hun virker mer uspiselig for hver dag og Jone mer tøffel (som virker mer lei av henne enn av jobbingen, men sier ikke alt han vil for å ikke gjøre Anna sur) 

Anonymkode: ac846...3a6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at sommerhytta har gått fra å handle om hvordan ulike par klarer (eller ikke klarer) å planlegge og gjennomføre oppussing av ei hytte på 10 uker til å bli et lappverk av dårlig oppkonstruert drama, bursdagsfeiringer, bading, sykdom, matspising og alt mulig annet uinteressant.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Fra det ene til det andre.....noen som har lagt merke til utestolene til Trine og Trude og som vet hvor disser kan kjøpes?

Anonymkode: 91839...d6a

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du får slike på home & cottage og Nille☺️

Anonymkode: eaf88...9b7

.. og de er mer eller mindre en tro kopi av Fiam stolene som fås på diverse nettbutikker men de er dyrere enn Nille/H&C. 

Anonymkode: 3caab...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 6.5.2021 den 21.39):

For deg er det kanskje et underholdningsprogram, men du må huske at det er en konkurranse som krever mye av deltakerne og samtidig har høy gevinst. I det lyset er det jammen meg kritikkverdig at dømmingen ikke er fair and square med lik dømming på tvers av deltakerne, og biased dømming fordi resultattavla må "rettes opp" fordi enkelte har prestert godt over lang tid. Det må være innenfor å diskutere måten dommerne opptrer på i denne tråden. Og det handler ikke om Christine og Adrian som personer. 

Christine og Adrian leverte ifra seg en bra terrasse. Noe annet har jeg aldri sagt. Men terrassen var ikke best i dag. Og Kurt og Veronica ville aldri vunnet med denne terrassen om det var de som hadde laget den. Kall det gjerne konspirasjon, men det er jeg rimelig sikker på. Og kanskje klarer du å se at det ligger litt logikk bak den "konspirasjonen" du også. 

Enig i at det er mye unødvendige personangrep i tråden, og det bør folk holde seg for god til. 

Fair and sqaure fordi du er uenig? Jeg og flere med meg synes det var riktige vinnere

Anonymkode: 788c4...b84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fair and sqaure fordi du er uenig? Jeg og flere med meg synes det var riktige vinnere

Anonymkode: 788c4...b84

Jeg har begrunnet den påstanden flere ganger. Det forventes ulikt av forskjellige deltakere. Finn la i forrige uke ikke engang skjul på at han forventet mer fra Kurt og Veronica enn resten. Er det fair and square? Nei, mener jeg. 

Så bra at vinnerne falt i smak for deg/dere da. Jeg mener enda at Kurt og Veronica aldri ville vunnet med Christine og Adrians terrasse, og Christine og Adrian ville ha vunnet med Kurt og Veronicas terrasse. Det må det være lov å mene, eller? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av der lille jeg så av kjøkken virka meglerne som det fineste. 

Liker både grønt, panel og å droppe høyskap.

Veldig skuffa over hvit høyglans fra T og T. Synes de har hatt så koselig stil.

Anonymkode: 9f3c4...a75

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

 

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Jeg har begrunnet den påstanden flere ganger. Det forventes ulikt av forskjellige deltakere. Finn la i forrige uke ikke engang skjul på at han forventet mer fra Kurt og Veronica enn resten. Er det fair and square? Nei, mener jeg. 

Så bra at vinnerne falt i smak for deg/dere da. Jeg mener enda at Kurt og Veronica aldri ville vunnet med Christine og Adrians terrasse, og Christine og Adrian ville ha vunnet med Kurt og Veronicas terrasse. Det må det være lov å mene, eller? 

Du har begrunnet det godt og dommerne har innrømmet det du påstår, så du har jo rett. 🤗  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jone snakket om å ha/ikke ha en Grorudpalme i hjørnet ved kjøkkenbenken. :ler:

Anonymkode: 37940...11d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i svarte huleste heiteste gamperæva tenker produksjonen på når de krever av deltagerne anlegger kjøkkenhage på fjellet? Hvor det attpåtil går geiter fritt rundt og som allerede spiser opp blomster, hvor mange minutter får den kjøkkenhagen stå i fred? Herregud for en utrolig tåpelig oppgave! Hva er poenget? Det er ikke akkurat sånn at deltagerne har for lite å gjøre med å lage kjøkken, det er da virkelig ingen grunn til at de skal sløse vekk tid på å planere en del av fjelltomten og lage et ekstra vakkert matfat for geitene….

Anonymkode: a6a37...c9e

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva i svarte huleste heiteste gamperæva tenker produksjonen på når de krever av deltagerne anlegger kjøkkenhage på fjellet? Hvor det attpåtil går geiter fritt rundt og som allerede spiser opp blomster, hvor mange minutter får den kjøkkenhagen stå i fred? Herregud for en utrolig tåpelig oppgave! Hva er poenget? Det er ikke akkurat sånn at deltagerne har for lite å gjøre med å lage kjøkken, det er da virkelig ingen grunn til at de skal sløse vekk tid på å planere en del av fjelltomten og lage et ekstra vakkert matfat for geitene….

Anonymkode: a6a37...c9e

Jeg har ventet på det. :laugh:

Skrev dette tidligere i tråden.

On 4/6/2021 at 11:28 PM, AnonymBruker said:

Herlig med geitene som går løse der. Og ligger helt inntil hytteveggen. 

Blir spennende å så hva som skjer når deltagerne skal begynne med beplantning ute. 😄

 

Anonymkode: 37940...11d

 

Anonymkode: 37940...11d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit høyglans på hytta?! Eller i 2020 i det hele tatt🤔 hm. Og helt enig i det som nevnes over her, altfor mange pølsepikniker og lune vennemiddager med teit bakgrunnsmusikk, og altfor lite fokus på faktisk bygging, planlegging og gjennomføring av de ulike prosjektene. De fleste ser nok på dette programmet fordi de interesserer seg for hus og hage, ikke livshistoriene til vilt fremmede herr og fru hvemsomhelst.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Jeg har begrunnet den påstanden flere ganger. Det forventes ulikt av forskjellige deltakere. Finn la i forrige uke ikke engang skjul på at han forventet mer fra Kurt og Veronica enn resten. Er det fair and square? Nei, mener jeg. 

Så bra at vinnerne falt i smak for deg/dere da. Jeg mener enda at Kurt og Veronica aldri ville vunnet med Christine og Adrians terrasse, og Christine og Adrian ville ha vunnet med Kurt og Veronicas terrasse. Det må det være lov å mene, eller? 

Så fordi du har forklart det grundig (fra ditt syn) flere ganger så betyr det at du har rett og alle som ikke enig med deg tar feil?

Anonymkode: 788c4...b84

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 time siden):

 

Du har begrunnet det godt og dommerne har innrømmet det du påstår, så du har jo rett. 🤗  

Kilde takk?

Anonymkode: 788c4...b84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...