Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høyglans på hytte. Hvorfor? Hadde høyglans kjøkken i 2009.. Glad vi uansett skulle selge to år etter, for det var ikke noe særlig. 

Skulle ønske det var mer fokus på det programmet faktisk handler om. Å bygge en sommerhytte.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tirsdag ep:

Spoiler

Jone kan ikke komme å klage her altså. Anna spurte «trenger vi hjelp» og han sa «nei». De kunne valgt kjøkkenmontør, men han sa «nei». Det er faktisk nesten litt kjekkere når de ikke kan velge hjelp, for da er hele rommet lager av den selv 😄

Jeg gleder meg til å se hva de ender opp med til slutt 😄

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så fordi du har forklart det grundig (fra ditt syn) flere ganger så betyr det at du har rett og alle som ikke enig med deg tar feil?

Anonymkode: 788c4...b84

I mine øyne: ja.

På samme måte som du mener jeg tar feil og du har rett. 

Du sitter ikke med fasiten her heller. 

Slutt å kverulere bare for å gjøre det. 

Endret av Ctrl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN DERE VÆRE GREIE Å SLUTTE AVSPORINGENE OM HVEM SOM HAR SAGT HVA HER I TRÅDEN OG HVEM SOM IKKE SA DET OG HVORFOR DERE ER UENIGE !

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, den småpirkingen til Anna hver gang Jone sier feil 🥵 Og at hun alltid spurter frem når det er konkurranse. Blir for mye for meg.

Anonymkode: 79320...79e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (9 timer siden):

Tirsdag ep:

  Skjul innhold

Jone kan ikke komme å klage her altså. Anna spurte «trenger vi hjelp» og han sa «nei». De kunne valgt kjøkkenmontør, men han sa «nei». Det er faktisk nesten litt kjekkere når de ikke kan velge hjelp, for da er hele rommet lager av den selv 😄

Jeg gleder meg til å se hva de ender opp med til slutt 😄


Spoiler

Tja! Et mer ledende spørsmål har jeg sjelden sett. Var jammen ikke mye rom for å si nei der altså!

 

Anonymkode: 57ed1...b97

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Argh, den småpirkingen til Anna hver gang Jone sier feil 🥵 Og at hun alltid spurter frem når det er konkurranse. Blir for mye for meg.

Anonymkode: 79320...79e

Ja, så står hun å smiler på en skikkelig hånete måte. Æsj! Takler ikke slike mennesker som herser slik med andre. Jeg får lyst å dukke inn i tvn og svare henne hardt tilbake, Jone tør tydeligvis ikke.

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, så står hun å smiler på en skikkelig hånete måte. Æsj! Takler ikke slike mennesker som herser slik med andre. Jeg får lyst å dukke inn i tvn og svare henne hardt tilbake, Jone tør tydeligvis ikke.

Anonymkode: d9969...53a

Hun tok jo fullstendig over når dem skulle planlegge kjøkkenet i butikken. Hersketeknikken har hun gått innøvd!

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Tja! Et mer ledende spørsmål har jeg sjelden sett. Var jammen ikke mye rom for å si nei der altså!

 

Anonymkode: 57ed1...b97

Spoiler

Når man får et spørsmål, selv om man kan se hva personen vil man skal svare, kan fortsatt svares ærlig på. Jone har ikke noen ting han skulle sagt i etterkant av at han valgte bort den kjøkkenhjelpen. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Deltakerne fikk velge vask og kran, men vi fikk igjen ikke se hva de valgte. Vi fikk heller ikke i dag innblikk i hva slags kjøkken de ulike har gått for. Hvorfor blir valg av materialer og interiør hemmeligholdt på denne måten? Sykt irriterende.

Og hvorfor i alle dager er Finn av alle en dommer i en bakekonkurranse? Hva med å leie inn en konditor til å avgjøre konkurransen, slik at utseende og smak blir faglig vurdert? Kakene ble selvfølgelig seende ut som en blomstereng for anledningen, og ble ikke smakt på heller. 

Jeg er overrasket over valget til Anna og Jone på det gavekortet. Jeg tenker en kjøkkenmontør i 3 timer er svært undervurdert. En kjøkkenmontør er så dreven i jobben og har montert opp tusenvis av kjøkkenskrog, at 3 timers jobb for vedkommende utgjør fort 6-7-8 timer for noen som aldri har gjort det før, og som må følge bruksanvisning ned på detaljnivå hele veien. En kjøkkenmontør kan fort være forskjellen på seier eller ikke seier denne uken, fordi man blir frikjøpt mye jobb og da får mye tid til andre ting.

For øvrig valgte Anna og Jone gavekortet i lag. Jone både sa ja til gavekort og bekreftet at de to skulle klare å komme i havn på egenhånd, og Anna la flere ganger opp til at Jone skulle få si sitt om det. Så ingen overkjøring her, bare en passiv og tvetydig Jone som åpenbart sliter med å uttrykke seg. Og som legger "skylden" på Anna etterpå. 

Som en annen skrev tidligere i tråden: Denne kjøkkenhagen er jo bare tull og tøv. Snakk om bortkastet bruk av tid og ressurser. Det blir mat for sau og geit, som tydeligvis lever fritt på andres eiendommer. 

Jeg likte veldig godt fargevalget til Anna og Jone på trepanelet. Nå håper jeg bare at kjøkkenet står i stil til dette igjen. 
Jeg liker fortsatt ikke gipsveggene til Kurt og Veronica, som nå også har fått en steril hvit maling på seg. 
Ellers fikk vi lite innblikk i hvordan ting blir hos de to andre parene. 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Guri pleid å gå rundt til deltakerne underveis i konkurransene de andre sesongene? Kan ikke huske å ha lagt merke til det før. Virker skikkelig irriterende at hun skal komme bort og stille åpenbare spørsmål til dem når de står og stresser med oppgaven og er under tidspress. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna er så hånlig og selvgod. En ekkel fremtoning med dårlig holdning. 

Anonymkode: da1a7...ade

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Argh, den småpirkingen til Anna hver gang Jone sier feil 🥵 Og at hun alltid spurter frem når det er konkurranse. Blir for mye for meg.

Anonymkode: 79320...79e

 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, så står hun å smiler på en skikkelig hånete måte. Æsj! Takler ikke slike mennesker som herser slik med andre. Jeg får lyst å dukke inn i tvn og svare henne hardt tilbake, Jone tør tydeligvis ikke.

Anonymkode: d9969...53a

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anna er så hånlig og selvgod. En ekkel fremtoning med dårlig holdning. 

Anonymkode: da1a7...ade

Kanskje dere burde finne et annet program å se på. Det kan jo ikke være godt for dere å bli så frustrert - av bare et TV program.

Dessuten så er det ikke greit å kommentere personer her, det er jo arbeidet og hyttene denne tråden handler om. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjtupp

Syntes det så ut som C+A ikke isolerte hele veggen når de la panel? Flere som reagerte på dette, evt kan si om de gjorde det før de la det siste panelet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingene kake var helt klart bedre!

Anonymkode: 9f3c4...a75

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna og Jone fortjente å vinne idag, syns det var den kaka som var finest pyntet uten at det ble for mye av alt mulig🍰

Er så koselig å se papsen og Veronica jobbe sammen😄💕 

Ellers var det litt lite å se av selve kjøkken prosjektet idag..😬 men har troa på at kjøkkenet til Adrian og Christine blir ganske kult mtp fargevalget😄🌿

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt spesielt at Far og Datter ikke vant konkurransen, regnbue å greier. Skulle trodd det traff Finn midt i blinken. A&J skjønner jeg meg bare mindre og mindre på, hvorfor i alle dager valgte de bort kjøkkenmontør? 

Anonymkode: 027ec...981

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Mperle said:

Har Guri pleid å gå rundt til deltakerne underveis i konkurransene de andre sesongene? Kan ikke huske å ha lagt merke til det før. Virker skikkelig irriterende at hun skal komme bort og stille åpenbare spørsmål til dem når de står og stresser med oppgaven og er under tidspress. 

Har irritert meg grønn over dette før, både i sommerhytta og hele Norge baker eller hva hun var programleder for før. Synes hun plager deltakerne og stiller frekke og/eller unødvendige spørsmål. Kan tidvis virke litt spydig nesten.

Anonymkode: 120ea...7e0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Ctrl said:

Og hvorfor i alle dager er Finn av alle en dommer i en bakekonkurranse? Hva med å leie inn en konditor til å avgjøre konkurransen, slik at utseende og smak blir faglig vurdert

Synes generelt de har færre gjestedommere i år, kan det være koronarelatert? Typ at de tre dommerne og Guri har definert seg som en slags kohort og at de prøver å ta inn færrest mulig andre feks?

Anonymkode: 120ea...7e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litjtupp skrev (2 timer siden):

Syntes det så ut som C+A ikke isolerte hele veggen når de la panel? Flere som reagerte på dette, evt kan si om de gjorde det før de la det siste panelet?

Etter hva jeg kunne se var hele veggen isolert. Det er mye rar klipping i dette programmet, det viser ikke fremdrift i byggeprosessen kronologisk. I gårdagens episode virket det som kjæresteparet ikke hadde plast utenpå isolasjonen før de la panelet.

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Litt spesielt at Far og Datter ikke vant konkurransen, regnbue å greier. Skulle trodd det traff Finn midt i blinken. A&J skjønner jeg meg bare mindre og mindre på, hvorfor i alle dager valgte de bort kjøkkenmontør? 

Anonymkode: 027ec...981

Litt spesielt at du mener det er en selvfølge at en homofil mann skulle velge ut en vinner som gikk for regnbue dekorasjon. Jeg har null problem med å se hvorfor slik opplagt smisking blir valgt bort.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...