Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har irritert meg grønn over dette før, både i sommerhytta og hele Norge baker eller hva hun var programleder for før. Synes hun plager deltakerne og stiller frekke og/eller unødvendige spørsmål. Kan tidvis virke litt spydig nesten.

Anonymkode: 120ea...7e0

Frekke spørsmål? På hvilken måte? Guri må være en av de dyktigste programlederne på norsk tv gjennom tidene! 

Anonymkode: 027ec...981

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heier på Kurt og Veronica. De er flinkest, og veldig nøyaktige i det de gjør :) 

Anonymkode: 15bb6...13c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 minutt siden):

Etter hva jeg kunne se var hele veggen isolert. Det er mye rar klipping i dette programmet, det viser ikke fremdrift i byggeprosessen kronologisk. I gårdagens episode virket det som kjæresteparet ikke hadde plast utenpå isolasjonen før de la panelet.

Litt spesielt at du mener det er en selvfølge at en homofil mann skulle velge ut en vinner som gikk for regnbue dekorasjon. Jeg har null problem med å se hvorfor slik opplagt smisking blir valgt bort.

Ta en spøk, vær så snill a . 

Anonymkode: 027ec...981

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg lo så jeg grein av far og datter sin kake 😂😂 Snakk om å kjøre over-the-top helt ut 😄

Jeg syntes kaka til Trine med følge var absolutt best, en helt annen klasse enn de andre, så ble veldig overrasket over at ikke de vant. 

Anonymkode: 152a5...efb

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Onsd episode Kjedelig produksjon, det er 5 min med kjøkken, resten er kaffeslabberas, teit konkurranse, Veronicas vanning eller Annas klaging. 

 

Anonymkode: 17c6e...9da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Åå, jeg lo så jeg grein av far og datter sin kake 😂😂 Snakk om å kjøre over-the-top helt ut 😄

Jeg syntes kaka til Trine med følge var absolutt best, en helt annen klasse enn de andre, så ble veldig overrasket over at ikke de vant. 

Anonymkode: 152a5...efb

Veldig dumt at ikke en konditor berømte resultatet. Nå ble det heller en dommers smak og personlige mening som ble avgjørende, heller enn teknisk utførelse på marsipanen og pynten, hvilken kake som smakte best, hvilken kake som var best komponert, ja... hvem som utførte oppgaven best innenfor konditorfaget generelt. Vet ikke om best kake vant da, har begynt å spole over disse konkurransene. Men det er irrelevant.

En blomsterdekoratør med svært sprikende meninger og varierende dagsform skulle stå med hendene bak på ryggen og bøye seg over kakene og bedømme dem etter gefylen. Ok.

Hva med å heller finne på en annen konkurranse når de vet de ikke kan få inn relevante gjestedommere pga korona? Lag en blomsterkrans eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Onsd episode Kjedelig produksjon, det er 5 min med kjøkken, resten er kaffeslabberas, teit konkurranse, Veronicas vanning eller Annas klaging. 

 

Anonymkode: 17c6e...9da

Spoiler

Helt enig! Jeg hadde på «sakte spoling» gjennom det meste av episoden. Er så merkelig hva de vektlegger å vise frem i hver episode. Disse meningsløse konkurransene vises frem i detalj og langdrag, mens selve byggingen/oppussingen vises i korte glimt.

 

Anonymkode: b7449...6bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (2 timer siden):

Veldig dumt at ikke en konditor berømte resultatet. Nå ble det heller en dommers smak og personlige mening som ble avgjørende, heller enn teknisk utførelse på marsipanen og pynten, hvilken kake som smakte best, hvilken kake som var best komponert, ja... hvem som utførte oppgaven best innenfor konditorfaget generelt. Vet ikke om best kake vant da, har begynt å spole over disse konkurransene. Men det er irrelevant.

En blomsterdekoratør med svært sprikende meninger og varierende dagsform skulle stå med hendene bak på ryggen og bøye seg over kakene og bedømme dem etter gefylen. Ok.

Hva med å heller finne på en annen konkurranse når de vet de ikke kan få inn relevante gjestedommere pga korona? Lag en blomsterkrans eller noe.

Du spoler over konkurransene, og vet ikke om det var beste kaken som vant. Hvorfor henger du deg sånn opp i resultatet i desse konkurransene da? Du er så klagete!! Du skjønner jo at det er korona som gjør at de ikke kan ta inn gud og hver mann? Og om det hadde vært å lage en blomsterkrans så hadde jo selvfølgelig BLOMSTERFINN vært å bedømt den også med sine sprikende meninger og varierende dagsform. Husk å puste til ti når du ser dagens episode da. 

Det som gleder meg å se er at tvilingene som jeg ikke klarer å skille begynner å ta konkurransen seriøst :)  :)  :) 

Anonymkode: 027ec...981

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du spoler over konkurransene, og vet ikke om det var beste kaken som vant. Hvorfor henger du deg sånn opp i resultatet i desse konkurransene da? Du er så klagete!! Du skjønner jo at det er korona som gjør at de ikke kan ta inn gud og hver mann? Og om det hadde vært å lage en blomsterkrans så hadde jo selvfølgelig BLOMSTERFINN vært å bedømt den også med sine sprikende meninger og varierende dagsform. Husk å puste til ti når du ser dagens episode da. 

Det som gleder meg å se er at tvilingene som jeg ikke klarer å skille begynner å ta konkurransen seriøst :)  :)  :) 

Anonymkode: 027ec...981

Husk å ikke bruke opp alle hersketeknikkene dine på én gang da, lurt å spare noen til senere også. Til når jeg har sett dagens episode f.eks. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna irriterer meg noe sinnsykt 😮 Føler Jone er en dott, som ikke tørr å si i mot Anna. Merkelig at de fortsatt er sammen. 

Anonymkode: 15bb6...13c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 time siden):

Husk å ikke bruke opp alle hersketeknikkene dine på én gang da, lurt å spare noen til senere også. Til når jeg har sett dagens episode f.eks. 🤗

kom fra rette roooooompa. 

Anonymkode: 027ec...981

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anna irriterer meg noe sinnsykt 😮 Føler Jone er en dott, som ikke tørr å si i mot Anna. Merkelig at de fortsatt er sammen. 

Anonymkode: 15bb6...13c

Jeg synes Jone er vel så irriterende. Han er alltid så kjapt ute å legge skyld på Anna for ting han selv et ansvarlig for (kapper han feil klarer han å vri det til at det er Annas skyld, når han sier ja til gavekort og er enig i at de klarer å få opp kjøkkenet selv så sier han etterpå at det var ikke det han ville selv om han fikk flere muligheter til å si sin mening). I tillegg virker han veldig pessimistisk og til tider sutrete. Kjenner jeg blir jeg helt matt av hvor urettferdig han kan være, for noen ting må man klare å ta ansvar for selv altså.

Anonymkode: 5ba07...1d0

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg synes Jone er vel så irriterende. Han er alltid så kjapt ute å legge skyld på Anna for ting han selv et ansvarlig for (kapper han feil klarer han å vri det til at det er Annas skyld, når han sier ja til gavekort og er enig i at de klarer å få opp kjøkkenet selv så sier han etterpå at det var ikke det han ville selv om han fikk flere muligheter til å si sin mening). I tillegg virker han veldig pessimistisk og til tider sutrete. Kjenner jeg blir jeg helt matt av hvor urettferdig han kan være, for noen ting må man klare å ta ansvar for selv altså.

Anonymkode: 5ba07...1d0

Enig. Skjønner ikke at de fortsatt er sammen. Hadde aldri orket et sånt forhold, selv om tv sendingen er klippet 😕 

Anonymkode: 15bb6...13c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (På 11.5.2021 den 9.47):

I mine øyne: ja.

På samme måte som du mener jeg tar feil og du har rett. 

Du sitter ikke med fasiten her heller. 

Slutt å kverulere bare for å gjøre det. 

Jeg sier ikke jeg sittet med fasiten,men du derimot...

Anonymkode: 788c4...b84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kunne Anna og Jone sin kake vinne? Marsipanen på siden var rufsete.. Tvillingen hadde den desidert beste kaken. Selv om jeg ikke liker marsipankake var den veldig pent laget. Meglerne på andreplass. 

Er det foresten meningen at dette programmet skal være ett slags parterapi program for Anna og Jone? 😴

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg synes parene bruker mye tid på å sutre og klage i år. På arbeidsmengden, at ting er tungt eller vanskelig, arbeidsoppgavene, resultatet, sin egen innsats og kunnskaper, tiden, hverandre, temperaturen, stillingen... bare generelt mye negativitet i år. Og negativiteten ble spesielt merkbar i denne kjøkkenuken ettersom alle holder på å svartmale alt ihjel. Er i alle fall ikke lett å være seer og samtidig være positiv på deres vegne når de selv ikke er det. Savner at parene har mer positiv energi og mer optimistisk holdning. Men det skal sies at produksjonen har levert Days of our lifes versjon Sommerhytta i år, så da må det vel bli slik.

"Trådsløydkonkurranse". Snakk om tullete konkurranse uten mål og mening, hvor resultatet og vinnere i høyeste grad er flytende og kan diskuteres! 

Ellers ble det prioritert mye tid på kaffeslabberas hos hyttenaboene (!), hagearbeid, intervjuer og annet sedvanlig pisspreik. Jeg har gitt opp å få innblikk i hvordan parene jobber og hvordan de tenker, men hadde sett fram til å endelig få se hvordan ting blir. Ble også denne gang sittende igjen med svært lite etter episoden. 

Hvem har jobbet best? Hvilke smarte løsninger har de? Hva kan man bli inspirert av? Hva kan man lære av? Hva må egentlig til? Hvem ligger an til seier? Hvordan ville du laget ting utifra hvordan parene gjør det? 
Jeg klarer ikke å skape meg formeninger om det. Fordi ukesprosjektet er jo helt klippet bort fra programmet. 
Og i morgen når programmet starter så har vel alle parene gått fra å ha mye igjen til å være helt ferdig. Pussig det der. 

 

Endret av Ctrl
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Onsdag ep:

Spoiler

Ja de er på vei 😅

Liker virkelig ikke stilen til far og datter, den benkeplata, den gullfargen, nei 😑 ser ut som om de går for et romersk bad eller noe 😅

Den grusomt mørke fargen til meglerene 😑 selv om jeg likte det lille vi fikk se av fremsiden av skapene. 

For meg står det mellom de to siste lagene. Har ikke sett nok til å vite helt, men tror kanskje jeg kommer til å like tvillingenes kjøkken best.

Liker både den blå fargen deres og Anna go Jone sin. Men likte ikke helt den svarte benkeplata til sistnevnte.

Men jeg er spent på å se sluttresultatet :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):
  Skjul innhold

Onsd episode Kjedelig produksjon, det er 5 min med kjøkken, resten er kaffeslabberas, teit konkurranse, Veronicas vanning eller Annas klaging. 

 

Anonymkode: 17c6e...9da

Hadde vært fint om du skrev "onsdagens episode" over spoiler. :) 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kunne Anna og Jone sin kake vinne? Marsipanen på siden var rufsete.. Tvillingen hadde den desidert beste kaken. Selv om jeg ikke liker marsipankake var den veldig pent laget. Meglerne på andreplass. 

Er det foresten meningen at dette programmet skal være ett slags parterapi program for Anna og Jone? 😴

Anonymkode: 6ee85...c99

Helt enig! Den var jo stygt skjøtet på det rosa og ikke noe særlig fin. Trine og Lars' kake var mye finere, den burde vunnet. 

Anonymkode: 6bf95...834

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dagbladet har fanget opp den dårlige stemningen mellom A+J i kveldens episode

https://www.dagbladet.no/video/-na-ma-du-slutte/3g50RC9U 

Anonymkode: ac846...3a6

Ja dårlig stemning av at Jone har gullfisk hukommelse 😂 han kan jo ikke sitte der å si at han aldri sa seg enig i gavekort, når det bokstavlig talt er filmet at han sier ja til det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...