Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaja, nå er programmet over med nok en urettferdig vinner. Det har vel vært krise hvert år, spesielt ett år med rettssak? Aldri sett programmet før men ga det en sjanse etter alt oppstyr tidligere år. Og skjønner godt bråket hvert år om det har vært like urettferdig som i år. Første og siste gang for min del 👍

Anonymkode: a38b3...d5e

Første året jeg faktisk synes det var riktig vinner. Velfortjent seier med et nødskrik 😊👍

Anonymkode: 67c9f...a44

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kath H. skrev (1 time siden):

Skjerp deg da! 

Står ved mine ord. Hadde Anna ikke vært «mannen» i det teamet så hadde hun heller ikke fått så mye hets; ung og vakker kvinne som rokker med de inngrodde kjønnsrollene får tydeligvis mange til å se rødt. 

Anonymkode: edf64...f72

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ahhh, den uerfarne Anna. Eller, vent nå litt..! 

Alle bilder funnet på Anna sin egen Instagram. 

Anna spiller med åpne kort og er ærlig om den lille oppussingen de har gjort i sin gamle bolig, mens snekker Kurt har sett på youtube. Troverdig, not so much...

Endret av BrukonymAner
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BrukonymAner said:

 

Anna spiller med åpne kort og er ærlig om den lille oppussingen de har gjort i sin gamle bolig, mens snekker Kurt har sett på youtube. God jul

Youtube er genialt. Lurer du på hvordan noe gjøres så ligger det film med fremgangsmåte på det meste og det er fullt mulig å lære seg mye. Du må bare trene på det i praksis og ikke bare se film. 

Kurt begynte å øve i det de meldte seg på i tilfelle de skulle bli trukket ut som deltagere. Smart! Så får jo de andre bare være bitre for at de ikke forberedte seg bedre eller at Finn ikke likte hagen deres bedre enn KV sin. 

Men for en hytte til 4 mill så hadde nok jeg øvd litt også..

Anonymkode: 67c9f...a44

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BrukonymAner said:

 

Anna spiller med åpne kort og er ærlig om den lille oppussingen de har gjort i sin gamle bolig, mens snekker Kurt har sett på youtube. God jul

Du mener de 7 kvm med laminat hun hadde lagt sammen med faren sin 🤭

Anonymkode: 67c9f...a44

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteVigdis skrev (Akkurat nå):

Kurt og Veronica vinner alt. Synes egentlig Trude og Trine var best. Spesielt den blåfargen på soverommet deres.

 

K&V er verdige vinnere.

Jeg likte tvillingene veldig godt, og syntes de skapte liv og røre til programmet. Men jeg mistet respekten for de da jeg leste hvordan de og de andre taper parene har gått ut i media og slengt ufortjent dritt om Kurt. De var også med på å lage en sånn stemning at Veronica følte at de var 6 mot 2. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

K&V er verdige vinnere.

Jeg likte tvillingene veldig godt, og syntes de skapte liv og røre til programmet. Men jeg mistet respekten for de da jeg leste hvordan de og de andre taper parene har gått ut i media og slengt ufortjent dritt om Kurt. De var også med på å lage en sånn stemning at Veronica følte at de var 6 mot 2. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Helt enig. Vond stemning. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestavind skrev (2 minutter siden):

Helt enig. Vond stemning. 

Mistet i grunnen respekten for alle de flott parene når de reagerte sånn som de gjorde. Hipphipp for verdige vinnere...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Står ved mine ord. Hadde Anna ikke vært «mannen» i det teamet så hadde hun heller ikke fått så mye hets; ung og vakker kvinne som rokker med de inngrodde kjønnsrollene får tydeligvis mange til å se rødt. 

Anonymkode: edf64...f72

 

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Står ved mine ord. Hadde Anna ikke vært «mannen» i det teamet så hadde hun heller ikke fått så mye hets; ung og vakker kvinne som rokker med de inngrodde kjønnsrollene får tydeligvis mange til å se rødt. 

Anonymkode: edf64...f72

For min del handler mer om hva som har kommet ut av munnen hennes. Og det hadde vært like usympatisk om hun var mindre pen, gammel eller om det kom ut av munnen på en mann. Nedlatenhet og smålighet er sjeldent sjarmerende uansett hvem som uttaler det. 

Hets er uansett ikke greit.

Anonymkode: 67c9f...a44

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

For min del handler mer om hva som har kommet ut av munnen hennes. Og det hadde vært like usympatisk om hun var mindre pen, gammel eller om det kom ut av munnen på en mann. Nedlatenhet og smålighet er sjeldent sjarmerende uansett hvem som uttaler det. 

Hets er uansett ikke greit.

Anonymkode: 67c9f...a44

Men dette er jo bare humor dem i mellom, jeg og mannen skjønte det, og hun sier det jo selv. 

Anonymkode: f78d2...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets sesong ser ut til å bli et NM i spleis. Siste jeg så var innsamling til KV for å innrede andre etasje :ler:

Skjønner at ikke de står bak selv, men hele konseptet fremstår underlig. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (1 minutt siden):

Årets sesong ser ut til å bli et NM i spleis. Siste jeg så var innsamling til KV for å innrede andre etasje :ler:

Skjønner at ikke de står bak selv, men hele konseptet fremstår underlig. 

 

Og usmakelig. De greier nok innrede selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestavind skrev (2 minutter siden):

Og usmakelig. De greier nok innrede selv.

De kan både  snekre og innrede :)  håper de og familien koser seg på hytta. Vel fortjent. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men dette er jo bare humor dem i mellom, jeg og mannen skjønte det, og hun sier det jo selv. 

Anonymkode: f78d2...08c

I konkurransen om å lage fuglekasse mente hun at de hadde god sjanse til å vinne for de andre lagenes sine var ikke noe fine. Ett år etter at finalen er avgjort så går hun ut i media og sier at hun ikke unner vinneren hytta. 

De må gjerne ha intern humor og det viktigste er jo at de er fornøyd med forholdet deres. Kunne ikke brydd meg mindre.

Men min misnøye har ingenting med at Anna er kvinne, pen og kan håndtere verktøy 🤷‍♀️

Anonymkode: 67c9f...a44

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I konkurransen om å lage fuglekasse mente hun at de hadde god sjanse til å vinne for de andre lagenes sine var ikke noe fine. Ett år etter at finalen er avgjort så går hun ut i media og sier at hun ikke unner vinneren hytta. 

De må gjerne ha intern humor og det viktigste er jo at de er fornøyd med forholdet deres. Kunne ikke brydd meg mindre.

Men min misnøye har ingenting med at Anna er kvinne, pen og kan håndtere verktøy 🤷‍♀️

Anonymkode: 67c9f...a44

Anna og Jone hadde vært verdige vinnere de og,husk at det skilte bare en hammer. Men K og V vant, like verdige de. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, vestavind said:

Anna og Jone hadde vært verdige vinnere de og,husk at det skilte bare en hammer. Men K og V vant, like verdige de. 

Det er jeg helt enig i, men det gjør det enda mindre forståelig hvorfor de mener at Kurt er for flink og de ikke unner KV seieren 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 0e599...188

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jeg helt enig i, men det gjør det enda mindre forståelig hvorfor de mener at Kurt er for flink og de ikke unner KV seieren 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 0e599...188

Forstå det den som kan 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteVigdis skrev (1 time siden):

Føler hets er unødvendig. Ville aldri gjort noe lignende selv

Snakk om å kaste stein i glasshus. Hvis du føler hets er unødvendig, hvorfor da opprette en tråd hvor du hetser homofile? Så jo, du gjør slikt selv!

Endret av Oida
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Står ved mine ord. Hadde Anna ikke vært «mannen» i det teamet så hadde hun heller ikke fått så mye hets; ung og vakker kvinne som rokker med de inngrodde kjønnsrollene får tydeligvis mange til å se rødt. 

Anonymkode: edf64...f72


Jeg er uenig. Jeg tviler sterkt på at det har med kjønn å gjøre. Jeg får mer bildet av at det folk reagerar på er måten Anna snakker til Jone på. Selvsagt kan det være vinklet fra TV, men hun har vær spydig og nedlatende fra dag 1. Det kommer ofte kommentarer, blikk eller nedlatende piker fra henne på en veldig passiv aggressiv måte. Hun trenger ikke å si rett ut hva hun mener er teit/feil/galt. Hun gjør det veeeeldig klart for han med de spydige kommentarene og det kroppspråket og det føles veldig bevist ut. Jone kan og være ufin og furten andre veien og, men han legger i det minste ikke skjul på det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...