Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blir helt sjokkert over det innlegget til faren til Anna! 😮 Greit å forklare, selv om forklaringen ikke samsvarer med hva Anna selv har sagt, men å henge ut Veronica på den drittale måten! Så utrolig smålig! Men burde vel egentlig ikke bli overrasket, skjønner jo nå hvorfor dattera er som hun er...

Anonymkode: bbd2f...f6b

Hvor kan jeg lese innlegget som faren til Anna skrev? På hennes IG? Under hvilket bilde?

Anonymkode: 15bb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tv2 burde i det minste caste deltagerene samtidig. Far og datter fikk vite at de fikk være med 6 uker før innspilling tror jeg, mens venneparet fikk beskjed om at de var med rett før. Ergo fikk Kurt og Veronica 6 uker på seg til å forberede seg og øve mens Adrian og Christine fikk ikke noe tid til å forberede seg.

Tv2 burde også ha vært ærlige på at det var stor forskjell i ferdighetsnivå. I et intervju jeg leste så uttalte venneparet at de var åpne ang at de var helt grønne på snekring og oppussing, og da de spurte om de andre deltagerene var på samme nivå så bekreftet tv2 det. De sa ingenting om den store forskjellen i erfaring og kyndighet. Adrian og Christine sa i det intervjuet at hadde de visst at Kurt var så erfaren så hadde de trukket seg. Så de ble løyet til. 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (6 minutter siden):

Tv2 burde i det minste caste deltagerene samtidig. Far og datter fikk vite at de fikk være med 6 uker før innspilling tror jeg, mens venneparet fikk beskjed om at de var med rett før. Ergo fikk Kurt og Veronica 6 uker på seg til å forberede seg og øve mens Adrian og Christine fikk ikke noe tid til å forberede seg.

Tv2 burde også ha vært ærlige på at det var stor forskjell i ferdighetsnivå. I et intervju jeg leste så uttalte venneparet at de var åpne ang at de var helt grønne på snekring og oppussing, og da de spurte om de andre deltagerene var på samme nivå så bekreftet tv2 det. De sa ingenting om den store forskjellen i erfaring og kyndighet. Adrian og Christine sa i det intervjuet at hadde de visst at Kurt var så erfaren så hadde de trukket seg. Så de ble løyet til. 

 

Det er jo også veldig spesielt og melde seg på et sånt program og tro at de bare skulle male litt og style hytta. De burde sett litt på tidligere sesonger før de meldte seg på.

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kath H. skrev (1 time siden):

Fikk et forsprang? Vel, Anna og Jone fikk et godt ettersprang da, siden de avsluttet de ordinære ukene med like mange hammere. Er det alltid slik at den som skårer det første målet spiller skittent? 
Uansett hvem som hadde vunnet ville de vært 3-4 mill rikere. 
"Fyren" er fargeblind, Anna har sponsorer på sin instakonto fordi hun er så dyktig på interiør. Er det noe urettferdig i Kurt sin deltagelse så er det urettferdig at Anna fikk delta også.
De andre deltagerne visste de risikerte å tape. 

De andre deltakerne har vel heller ikke reagert på det at de tapte. Det de reagerer på er at dette skulle være en konkurranse mellom folk med så og si likt grunnlag for oppussing. Tre strake hammere i starten av programmet som vel aldri har skjedd før sier jo alt om hvor skjevt det grunnlaget egentlig var. Kurt'en var på et helt eget nivå allerede fra start, det så jo alle, og da måtte det nesten et mirakel til om noen andre skulle vinne. Som sagt, AJ startet på et relativt lavt nivå på snekringen som de to andre parene, men hadde naturlig progresjon og ble bedre og bedre, ganske likt paret som vant i fjor. 

Hvem som helst med et visst antall følgere kan vel få sponsorer på IG. Om man er dyktig på interiør er langt mer smak og behag og øyet som ser. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (2 timer siden):

Jeg tror kanskje veldig mange ville gjort det samme. Datteren hans har fått mye hat for hvordan hun fremstilles på tv, så han kritiserer ko kurrenten for hvordan hun fremstilles på tv. For jo, Victoria gjorde kanskje mye på prosjektet, men 90% av hennes tilstedeværelse på programmet var blomstervanning mens hun fortalte hva Kurt skulle få gjort unna.

Mange voksne folk ville ikke det nei. Han viser jo bare at han er ekstremt sneversynt og umoden. Anna  minner meg mer og mer om Veruka i charlie og sjokoladefabrikken. 

I første episode snakker de om at far har hjulpet Anna mye å pusse opp i huset deres, faren kommer i denne episoden bærende på plank og verktøy, klar til å hjelpe Anna... de bygger noe, og det er IKKE gulv. Jone sitter å sier han er like flink som Anna, men slipper ikke til for Anna vil at far skal hjelpe. 

Så HVORFOR er ikke KV like mye verdige vinnere? 

Denne diskusjonen er helt ute....

Anonymkode: 137e2...fd5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble ikke Anna og faren filmet mens de snekret i introen til programmet? Eller husker jeg feil? 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Jo

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt denne tråden med stor interesse, og det er ikke bare «naturlig progresjon» hos kjæresteparet 🙈 

 

Synes diskusjonen om Kurts forberedelser faller på sin egen urimelighet når det så åpenbart er andre som har forberedt seg også. Det for øvrig det eneste fornuftige å gjøre - fra tidspunktet man melder seg på.DBAABA57-8691-4E08-8CBA-B4F982F5EA07.thumb.png.fc7bda4ae4466bdf80f07c1b0c6b3df1.png

Anonymkode: a9487...65b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Grattis til Veronica og Kurt! Flott hytte og fine folk. 

Hadde håpet Jone og Anna skulle vinne men ble ikke sånn. Verdige vinnere uansett 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Man ser at å være dårlig taper ligger i familien. Her klager da faren til Anna. Jeg spyr  

I tillegg hadde Anna sponsorer på instagrammen sin ift interiør.  Så er det noen som burde vært diska er det henne. 9328135A-58E0-47D6-A421-9734E819773F.thumb.jpeg.9678ee5d723f7bab7cbe9bcc47ae0821.jpeg

Anonymkode: 6ee85...c99

Hvor kan jeg lese dette? 😱

Anonymkode: 15bb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har tydeligvis sett to forskjellige utgaver av sommerhytta, for jeg oppfattet ikke Anna sånn, heller ikke Jone som kuet. 

Jeg synes det er helt horribelt hvor mye hets Anna får. Tydeligvis mange som får trusa helt i krøll og blir provosert over ei ung, vakker kvinne med bein i nesen som står på og jobber som en mann. Som tydeligvis truer de tillærte kjønnsrollene i samfunnet. 

Hadde Anna gjort som Veronica, vært søt og mild og overlatt alt til den mannlige parten mens hun selv har vannet blomster, dillet med puter og pledd så hadde nok ikke Anna fått så mye hets. Veronica som viste for hele landet at hun kunne faktisk ikke slå inn en spiker engang. 

Anonymkode: edf64...f72

Skjerp deg da! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Man ser at å være dårlig taper ligger i familien. Her klager da faren til Anna. Jeg spyr  

I tillegg hadde Anna sponsorer på instagrammen sin ift interiør.  Så er det noen som burde vært diska er det henne. 9328135A-58E0-47D6-A421-9734E819773F.thumb.jpeg.9678ee5d723f7bab7cbe9bcc47ae0821.jpeg

Anonymkode: 6ee85...c99

Er det relevant hvor lenge han har jobbet i bank?  🤔😅🤦‍♀️

(Hersketeknikk deluxe)

 

Anonymkode: 67c9f...a44

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

 Veronica som viste for hele landet at hun kunne faktisk ikke slå inn en spiker engang. 

Anonymkode: edf64...f72

Behøver ikke kunne det. Det er derfor vi har spikerpistol. Forøvrig et verktøy Veronica håndterte utmerket 😉 

Anonymkode: 67c9f...a44

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Behøver ikke kunne det. Det er derfor vi har spikerpistol. Forøvrig et verktøy Veronica håndterte utmerket 😉 

Anonymkode: 67c9f...a44

Nettopp.

ikke mange skruer eller spikre det ikke ble brukt verktøy på.

 

Anonymkode: 17c6e...9da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå er det opprettet en spleis for at Kurt og Veronica skal få en "velfortjent ferie til Maldivene etter den beinharde jobbingen på Sommerhytta"... 😲😖 

Ikke kritikk av K og V, men av de som oppretter slike spleiser... Jeg dauer ab skam :flau:

Anonymkode: 154fe...8e8

Hahahaahahahahahaha! Det må jo bare være kødd fordi de andre spleisene har fått så mye hat. 🤣

Jeg forstår humoren og vurderer å gi penger bare fordi det gav meg en god latter! Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, den uerfarne Anna. Eller, vent nå litt..! 

Alle bilder funnet på Anna sin egen Instagram. 
 

7EBEB87D-194B-4328-8FF9-F49550D46CAF.thumb.jpeg.411d07ea8a1ea031a92c933504b0ee72.jpeg
 

3B26F03C-B393-4206-B651-AEA5B3956718.thumb.jpeg.dd9247cff6a733836b033c1aeca03d7d.jpeg

 

35EC97AF-B8FF-4E90-BC3C-3AE63B699349.thumb.jpeg.f197501bba49631104fec4790275ebad.jpeg

CF770543-122A-44ED-A198-2F8D8F494980.thumb.jpeg.c0a6dcaf1b42bc440adb5700e2176371.jpeg

 

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har fulgt denne tråden med stor interesse, og det er ikke bare «naturlig progresjon» hos kjæresteparet 🙈 

 

Synes diskusjonen om Kurts forberedelser faller på sin egen urimelighet når det så åpenbart er andre som har forberedt seg også. Det for øvrig det eneste fornuftige å gjøre - fra tidspunktet man melder seg på.DBAABA57-8691-4E08-8CBA-B4F982F5EA07.thumb.png.fc7bda4ae4466bdf80f07c1b0c6b3df1.png

Anonymkode: a9487...65b

Great minds think alike. 
Jeg la akkurat ut det samme bildet, samt noen til 😂 Hadde ikke sett at du allerede hadde lagt ut. 

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nå er programmet over med nok en urettferdig vinner. Det har vel vært krise hvert år, spesielt ett år med rettssak? Aldri sett programmet før men ga det en sjanse etter alt oppstyr tidligere år. Og skjønner godt bråket hvert år om det har vært like urettferdig som i år. Første og siste gang for min del 👍

Anonymkode: a38b3...d5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K og V vant med ett hammerslag....  mere skilte ikke. Så hvorfor all denne hetsen? Tror A var bortimot like god som K med snekringen...lagde det ene og det andre møbelet. Håper vinnerne koser seg på hytta...velfortjent. 

Endret av vestavind
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det rettssak? Vet ikke folk hva de deltar på? 

Anonymkode: f78d2...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...