Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 hours ago, AnonymBruker said:

2 mill? Ingen hytteområder rundt byen jeg bor i har det som vanlig pris. Vanskelig å finne hytte under 3-3,5mnok. 4 mnok for ei hytte er ganske vanlig🤷‍♀️

Anonymkode: fa5aa...0f3

Der jeg er fra er det kun ett hyttefelt hvor hyttene går for over 1 mill. Vanlig pris er rundt 8-900000 Generelt nord for Dovre er det vel omtrent bare hitra/Frøya, Røros og Oppdal som har såpass dyre hytter at man må ut med mer enn 2.5 mill. Og så vidt jeg har forstått trenger man ikke lengr enda Oslo enn 2 timer for å finne priser ru det 2-2.5mill. Det er kun luksuskommunene og områdene like ved Oslo, Bergen og Stavanger som har de syke hytteprisene.

Anonymkode: bf91a...4f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man ser at å være dårlig taper ligger i familien. Her klager da faren til Anna. Jeg spyr  

I tillegg hadde Anna sponsorer på instagrammen sin ift interiør.  Så er det noen som burde vært diska er det henne. 9328135A-58E0-47D6-A421-9734E819773F.thumb.jpeg.9678ee5d723f7bab7cbe9bcc47ae0821.jpeg

Anonymkode: 6ee85...c99

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Man ser at å være dårlig taper ligger i familien. Her klager da faren til Anna. Jeg spyr  

I tillegg hadde Anna sponsorer på instagrammen sin ift interiør.  Så er det noen som burde vært diska er det henne. 9328135A-58E0-47D6-A421-9734E819773F.thumb.jpeg.9678ee5d723f7bab7cbe9bcc47ae0821.jpeg

Hvor er dette tatt fra, kan du linke?
Jeg synes det er helt ok at han svarer på kritikk angående Annas ferdigheter, men det med Veronica kunne han virkelig spart seg. Flau på hans vegne, voksene mannen…

Anonymkode: 1fc0a...88c

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner godt at faren føler for å forsvare datteren mtp all den stygge hetsen hun har fått i over 10 uker, og at han avkrefter at hun så og si er utdannet snekker pga faren. Enkelte har jo påstått at Anna er like snekkerkyndig som Kurt... noe hun vitterlig ikke var. Det sier seg selv at ei på 23 år ikke har samme snekrekyndigheten som en på 50 år som har tidligere erfaring innen snekring. 

Veronica har gjennom hele programmet snakket om sin store interesse for interiør, så det er ikke bare Anna som er imteriørinteressert. I en episode (stue-uken) så snakket Veronica om at hun var innom Instagram-kontoen til Aina for å har hva Aina liker; så også der så var det ikke bare Anna som var opptatt av å tilfredsstille Aina. 

Synes det er helt sprøtt at det er Anna og Jone som får mesteparten av hetsen når både tvillingene og meglerparet også har vært ute i media og kritisert den mildt sagt ujevne castingen av deltagere. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sjarmerende familie det der åpenbart🙄 Eplet har ikke falt så langt fra stammen. Hvis han er «bankmann» så kan han vel hjelpe dattera si slik at de kan kjøpe hytte selv? 

Anonymkode: e497b...da9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Merkelig at Anna snakket om faren og hvor flink han var og hvor mye han har lært henne, og at hun alltid ringte han når de trengte hjelp... kanskje de brukte fem år på det gulvet? 

Anonymkode: 137e2...fd5

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.6.2021 den 22.49):

Som Kurt sa selv, så vant de fordi de vant to konkurranser i finaleuken. AJ vant jo flest hammere på selve byggingen? De vant jo både kjøkken- og baderomsuken, så at de klager på at kv var så mye mer erfaren?🤔

Men har du ikke skjønt at alt e Kurt sin feil? Klarer ikke male panel=Kurt sin feil, klarer ikke å skjære ut til lysbryter=Kurt sin feil, vinner konkurranse og velger ikke snekker å derfor ikke så bra fullførelse=Kurt sin feil , klarer ikke legge akryl eller hva det var på badet i hjørnet og legger derfor sånn 3 cm bredt=Kurt sin feil.

er det noen andre som noen gang har fått 0 hammere i sommerhytta?

Anonymkode: 7e490...f9c

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner godt at faren føler for å forsvare datteren mtp all den stygge hetsen hun har fått i over 10 uker, og at han avkrefter at hun så og si er utdannet snekker pga faren. Enkelte har jo påstått at Anna er like snekkerkyndig som Kurt... noe hun vitterlig ikke var. Det sier seg selv at ei på 23 år ikke har samme snekrekyndigheten som en på 50 år som har tidligere erfaring innen snekring. 

Veronica har gjennom hele programmet snakket om sin store interesse for interiør, så det er ikke bare Anna som er imteriørinteressert. I en episode (stue-uken) så snakket Veronica om at hun var innom Instagram-kontoen til Aina for å har hva Aina liker; så også der så var det ikke bare Anna som var opptatt av å tilfredsstille Aina. 

Synes det er helt sprøtt at det er Anna og Jone som får mesteparten av hetsen når både tvillingene og meglerparet også har vært ute i media og kritisert den mildt sagt ujevne castingen av deltagere. 

Jeg er enig i mye av det du skriver, men er usikker på om castingen var så ujevn mlm AJ og VK. VK vant jo med bare en hammer og fikk to mer tilfeldige hammere i finaleuka… Men jeg vet alt for lite om dem til å si om TV2 har gjort en feil her… Jeg tror at grunnen til at ikke AK og TT får så mye kritikk nå etterpå er måten de klappet og gratulerte vinnerparet på. Anna klappet jo knapt, og det ga ikke spes godt inntrykk selv om hun selvfølgelig var kjempe skuffet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei, jeg sammenlikner ikke en hytta på 4 millioner med en kinotur, men heller spleis på unødvendige saker med en kinotur. Som forøvrig folk kan legge hva de vil av penger i. Poenget er at det går til noe som ikke "er det mest moralsk riktige" (som å gi penger til fattige, trengende ett). 

Hvorfor skal ikke folk få gi penger til det de vil? Poenget er at det er jo dustete å gå på kino, om de pengene kunne gått til veldedighet istedenfor, over 200 kroner er mye mat for trengende. Er grensen ved flere hundre tusen? Hva med de som tjener fett over hva en trenger for å kjøpe inn mat og annet grunnleggende. De som bruker penger på ferieturer, betaler båter etc. Dette er jo mange tusen også som går til "mindre moralske ting". Folk kan lage spleiser på hva en de vil, folk kan gi penger til hva de vil.

Anonymkode: 019b1...3f7

Nettopp. Folk må få bruke pengene sine som de vil ja. Ikke kom her og fortell meg at ingen i denne tråden har kjøpt noe unødvendig for 200,- noen gang? Ikke engang siste måneden? Eller uken? Tre kopper kaffe koster 200,- når man kjøper de ute liksom... Sist i dag brukte jeg unødvendig 2500,- på hageting. Kunne like så godt sendt 200,- til Spleisen til AJ og ikke kjøpt den nye jorda. Det spiller ingen rolle for dem som uansett ikke får penger til livsnødvendige medisiner inne på Spleis om jeg bruker unødvendig med penger på meg selv eller på AJ. Man bruker bevisst pengene på noe man ønsker heller enn å gi til noen som trenger dem. Same same.

Tenk alle de som drikker pils ute på byen i løpet av et år. For meg som ikke drikker virker jo dét helt dust. For etter ørten overprisede øl og drinker til et par tusen er det unødvendig nattmat til et par hundre kroner som man uansett bare kaster opp. Så er det taxi hjem for en tusenlapp. Og så er det "sykedag" fra jobb dagen etter. Altså, ikke bare bruker folk enorme summer på tull og tøys hele tiden, men dette tullet og tøyset koster også samfunnet penger i form av sykepenger, legevakt, fyllearresten, politi som må passe på de fulle idiotene osv osv. Fylla koster enorme summer for veldig mange og for samfunnet veldig ofte. Å gi 200,- til en spleis er virkelig ikke så ille å bruke penger på.

Jeg var en av dem som ga penger til far og datter for 2(?) år siden. Jeg kommer ikke til å gi til AJ pga oppførselen til Anna i ettertid. Synd, for jeg mener hytta deres var den desidert fineste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill Og slutt. Ta kranglingen et annet sted. 

Anonymkode: 15bb6...13c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse innleggene om spleis... Det er vel så enkelt at de som vil, står fritt til støtte tapende/ev vinnende deltakere?

Jeg kunne brukt mye av min inntekt til å støtte ulike veldedige formål. Men jeg gjør det ikke. Jeg bidrar heller ikke til spleis for å øke inntekten til deltakerne i Sommerhytta.

Men OM jeg hadde gjort det, hadde det ikke påvirket økonomien til f.eks Røde Kors 😊 

Heller enn å kritisere de som ønsker å støtte tvillingene, kjæresteparet eller meglerne, hva med å droppe neste utepils og SELV sende et bidrag til veldedighet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser hvor nedlatende og nebbete de andre parene har vært mot KV, kan jeg ikke si annet enn at jeg unner dem seieren desto mer.

Unner ikke de andre parene noe seier etter å ha lest alt drittslengingen de har kommet med i media mot Kurt og Veronica i ettertid.

Den dårlige holdningen de andre parene viser nå, beviser kun at rett par vant. Og at KV fortjente seieren.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sirkus disse dårlige taperne lager. Ligner mer på paradise hotel. 

Håper de caster modne og voksne deltagere som kan lese kontrakter og mestrer logisk tenkning til neste sesong. 

Anonymkode: b6362...0f3

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor er dette tatt fra, kan du linke?
Jeg synes det er helt ok at han svarer på kritikk angående Annas ferdigheter, men det med Veronica kunne han virkelig spart seg. Flau på hans vegne, voksene mannen…

Noen la ut bildet i gruppen Reality tv under lupen. Vedkommende hadde sett det under ett tv2 innlegg, men jeg vet dessverre ikke hvilket. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Lurer på om det får noen konsekvenser for pappa  til Anna eller Jone at han skrev på Facebook i uke 2(?) at de ikke vant. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk dette, hvert år på sommerhytta har det vært noen dårlige tapere som klager 😄 

Slik blir det nok hvert år, så slapp helt av.

Det er faktisk mye du kan lære deg FØR du skal inn dit, lese og teste ut ting. Er viktig å forberede seg, noen lærer også ting raskere enn andre. Man er "handy" av natur, mens andre er helt håpløse.

Anonymkode: a1a97...576

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så sjukt lavmål! Barnslig dritt oppførsel fra en voksen mann...i ettertid etter å ha lest hvor ufyselig han er så er det synd Veronica ikke ga han en finger, han satt rett ved siden av under finalen😤

Anonymkode: d9969...53a

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (18 timer siden):

Det gjør du nok. Har nok allikevel så å si null å si for hvordan den praktiske utførelsen blir om du ikke har tatt i noen av verktøyene du ser på videoene før, eller prøvd deg minst et par ganger på å gjøre det samme. Trenger ikke å være veldig oppegående for å se at "Kurt'en" nok holdt kraftig tilbake om hvor mye erfaring han egentlig hadde.  

Igjen, Anna og Jone fikk flere hammere for rommene enn Veronica og Kurt.. Så hvem som hadde erfaring de ikke sa et ord om burde ikke A og J diskutere i det hele tatt! Smålige er de!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sjokkert over det innlegget til faren til Anna! 😮 Greit å forklare, selv om forklaringen ikke samsvarer med hva Anna selv har sagt, men å henge ut Veronica på den drittale måten! Så utrolig smålig! Men burde vel egentlig ikke bli overrasket, skjønner jo nå hvorfor dattera er som hun er...

Anonymkode: bbd2f...f6b

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tull og tøys. Bare å sjekke Finn det. Men klart, skal man ha en overdådig hytte med høyere standard enn man har hjemme blir det dyrt 😊

Anonymkode: a38b3...d5e

Jeg bor i Trondheim, og vi ser på hytte nå. På Oppdal, Røros eller andre steder det er fint å va hytte er det vanskelig å kjøpe hytte til under 3 mill jo. De er jo ikke overdådig, men har vann, strøm og kloakk ja..

Anonymkode: fa5aa...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...