Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg synes ikke det er det minste rart at de tre andre parene føler for å stå fram i media og være sinte på KV og TV2. De har slitt akkurat like mye og akkurat like lenge og prøvd flere ganger underveis å si i fra og bare blitt avvist. De føler de har deltatt på feil premisser og det har de også.

Men altså. Når de melder seg på en konkurranse som angår ferdigheter og kunnskaper mot andre mennesker, uten å ha et snev av ferdigheter og kunnskaper på forhånd selv, hva forventer disse da? 

Forventet de virkelig å vinne hytta? 

At noen ender opp med å bli underdogs skjer jo i alle konkurranser stort sett overalt. At disse parene helt uten ferdigheter, kunnskaper, forberedelser og driven endte opp som underdog burde jo ikke komme som et sjokk for noen. Iallefall ikke disse selv. 

Er det de som er dårligst som skal få definere hva "fair game" er? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del kunne jeg heller tenkt meg å bytte ut Aina og Finn til en evt. ny sesong. De har utspilt sin rolle og klarer ikke alltid å være 100% objektive dessverre. Lars er ok og bør fortsette.

Endret av Krutthøna
Ett ord for mye 🙈
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her har det blitt gjort en gedigen tabbe ja. Kurt skulle aldri vært med i programmet. For oss som så på var det åpenbart veldig tidlig at to av fire par ikke hadde sjanse. Det var dessuten veldig tydelig at K har gjort alt arbeidet selv og at V har bidratt minimalt utover å plante og pusle med puter og pynt i deres beige orgie av en hytte. Det kom veldig godt fram under spikringskonkurransen den nest siste uka, hvor AJ vant en soleklar seier. V holdt hammeren som et lite barn ville gjort. Jeg ble helt sjokkert da jeg så det. En som liksom skal ha vært med på å bytte en hel hytte i 9 uker kan ikke spikre en spiker en gang? Den seieren skulle aldri vært deres og KVs deltagelse ødela hele programmet. 

Anonymkode: c1d4f...cb2

Helt enig ,hun kunne ikke slå i spiker engang. Og faren sa jo selv han gav datteren opplæring. Da må vell det bety at han kunne dette godt?

Anonymkode: 779e3...b75

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T&T eller A&C hadde ikke hatt sjangs forrige sesong heller. Sannsynligvis INGEN av de andre sesongene. Tvillingene var slurvete fra dag en og hadde ”godt nok” som frase helt til slutten. Det er skikkelig provoserende å se de være like slappe gjennom hele programmet.  Sammenligne det med Øyunn og Levi fra forrige sesong. De var helt elendige med bygging og ustrukturerte flere uker inn i programmet. De viste imidlertid interesse for å lære. Jeg hørte på Jerrys og Kornelius sommerhytta-pod og der sa Levi at han brukte hver snekkerhjelp til å spør om tips å få snekkeren til å vise han Hvordan han kunne klare det Selv fremover. Tvillingene sto bare og så på eller surret når de fikk hjelp. Enten det var av familie eller snekker. Det gjorde de helt fra starten så det var ikke fordi de allerede hadde gitt opp. 
 

Samme med A&C. De var veldig morsomme og oppåtgående folk. Jeg har imidlertid aldrig sett tidligere deltakere gjøre så mye sammen som de tidligere sesonger. I starten skjønner Jeg at de trengte å hjelpe hverendre men å se de fortsette stå klistret sammen på hver moment gjennom hele konkurrensen var provoserende. Tenk så mye mer de kunne fått gjort om de disponert tiden bedre. Det blir litt som med T&T i forhold til kvaliteten. De var like fornøyde med slurv etter fem uker som de var dag 1 og A&C var like dårlige på å jobbe selvstendig etter fem uker som de var dag 1. 
 

Man kunne delt inn deltakerene i forskjellige kategorier. A&J og K&V borde vært med samme sesong som Fetterne og Kjæresteparet fra sesong 2. Den sesongen var de to parene og helt overlegne de andre to. De hadde 7 hammere hver sammenlignet med 1 hver til de andre to. Hade Fetterne og kjæresteparet byttet sesong med A&C og T&T hadde de fått møte mor og datter og søsterene med en hammer hver. Skal Jeg være helt ærlig tror Jeg ingen av A&C eller T&T hadde vunnet da heller.

Anonymkode: a2261...4f5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjtupp

Hadde det ikke vært spennende med en sesong Sommerhytta der tidligere deltagere hadde møttes? Jostein og Emma, Arber og Ezra, Anna og Jone imot hverandre for eksempel 😃 Dét kunne jeg tenkt meg skulle bli morsomt å se på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Joda. Kurt var flink. Meglerne og tvillingene var ikke så flink. Men selv om Kurt og Veronica var flink, så vant faktisk Anna og Jone aller flest gullhammere på selve hytten. 4 av 5 gullhammere på innerom, 1 fra interiøreksperten og 1 fra naboene. Problemet var jo at Kurt og Veronica stakk av med 2 gratishammere i disse pisskonkurransene som ikke hadde noe med hytta å gjøre. Dermed vant Kurt og Veronica hytta. Men det var faktisk Anna og Jone som satt igjen med flest gullhammere fra selve hytten.

Litt rart at argumentet om at Anna og Jone var total sett best og vant flest gullhammere på hytten ikke nevnes når dere mener at Kurt var overkvalifisert for programmet. 

Men nå er konseptet lagt opp slik at det hvert år er slik av disse «tullekonkurransene». Så da må dere heller diskutere konseptet. Ikke deltagerne. 

Anonymkode: 20346...d97

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et jævla mas om urettferdighet. Det står ingen steder at det ikke er lov å være flink. Man må kunne forutsette at de som melder seg på en slik konkurranse mener at de er ganske gode på oppussing. Det er ingen konkurranse om å ha størst fremgang. Det er om å gjøre å være best. At en mann på snart 50 har pusset opp mer enn en på 25 er ikke sikkert. 
Virker som om mange vil ha egne klasser som i Paralympisk. Neste år får de ha sommerhytta for par født mellom 1995 og 1998 der ingen har brukt verktøy mer enn 1 time før.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytta som Anna og Jone har innredet kommer nok til å få noen fine eiere om ikke lenge💗 En hytte hvor det er lagt ned et veldig fint, gjennomført og ikke minst nøyaktig arbeid🌟Stilen treffer ikke helt meg, men det er jo ikke uten grunn at de kapret hammeren fra naboene😌🔨 Bare det er noe å være stolt av, tenker jeg 
 

Jeg har unnet Anna å vinne hytta, mye fordi jeg har beundret henne for å ikke gi opp selv om Jone av og til har satt seg litt på bakbeina og har gitt litt inntrykk av at han er lei og vil gi opp noe de har jobbet med. Det å klare å holde oppe spiriten og legge ned så mye arbeid i det man holder på med etter så mange uker, når man er så sinnsykt sliten, er beundringsverdig i mine øyne Føler hun også har slått «et lite slag» for oss jentene av den yngre garde🌟 at vi kan ta i en hammer og vi kan vi også om vi vil💪🏼 Selv om de ikke vant selve hytta, virker det som de har vunnet mange der ute likevel💗

Samtidig er jeg en av mange som syns Kurt og Veronica er veldig verdige vinnere💗🌟 Håper de får det helt amazing på Mjøsli med resten av fammen og geitene💗🥰 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Helt enig ,hun kunne ikke slå i spiker engang. Og faren sa jo selv han gav datteren opplæring. Da må vell det bety at han kunne dette godt?

Anonymkode: 779e3...b75

Jeg er vokst opp på et småbruk der det var naturlig å lære seg å både sage, hamre og bruke diverse verktøy for å fikse på bygninger og maskiner. Dette har gitt meg en viss praktisk sans som jeg kan ta med meg den dagen jeg skal pusse opp noe eller bygge noe. Jeg er ingen snekker og har ikke mye erfaring med oppussing, men den praktiske sansen gjorde at det ikke var noe hokus pokus å forstå hvordan jeg skulle legge gulv da det var på tide å bytte ut vegg-til-vegg-teppet på stua, og det gikk helt fint å bruke sirkelsaga da jeg måtte bytte ut deler av den råtne ytterveggen. Er jeg da diskvalifisert fra å søke? Siden jeg kan lære deg opp i å slå spiker og å bruke sirkelsag mener jeg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter dere og flisespikker. Det er normalt at de fleste voksne mennesker har gjort noe snekkerarbeid. Folk flest har malt et par vegger, spikret opp et par hyller, kanskje til og med montert et Ikea-kjøkken. Det er på ingen måte slik at man bare skal få delta på Sommerhytta hvis man ikke vet hva en vannpumpetang er og må ringe pappa for å feste et par lister. Det er likevel enorm forskjell på å ha bedret litt normal oppussing hjemme hos seg selv og å være Kurt. Kurt har helt åpenbart drevet med mye og innehar ferdigheter og kunnskap langt over det man kan lære seg ved å kikke litt på YouTube (tror de vi er dumme eller?). Det er også en del av reglene for deltagelse i Sommerhytta, at man ikke kan være for erfaren med denne typen arbeid

Anonymkode: c1d4f...cb2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selv om de andre deltagerne sier at de ikke behandlet HK annerledes og stengte de ute, tror du ikke KV kjente det på stemningen da de andre 3 parene gikk til produksjonen og klaget allerede i starten av serien? Jeg ser her det samme som V, at det har vært 6 mot 2. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Hva snakker du om, seks mot to? Jeg vil anta deltagerne har oppført seg som de voksne mennesker de er og ikke som barneskole elever. Om datteren følte dette så ubehagelig, kunne hun da ikke være voksen nok til å ta det opp med de andre? Eller kan det være at hun følte på ubehag fordi hun selv så at hennes fars kunnskaper lå langt over tvillingene og meglernes?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har vært bråk tidligere sesonger også, blir revet med selv, men begynner å lure på om det bare er så dritt å ikke vinne at man ikke klarer annet enn å bråke litt rundt det. Eller om tv2 vil ha litt drama, kanskje? 

Syns det er helt unødvendig å opprette spleis, parene vet hva de går med på. 

Anonymkode: f78d2...08c

At det blir noe diskusjon etter en sesong ser jeg ikke på som rart da tv2 ønsker å skape engasjement. Men en slik ekstrem forskjell på kunnskapsnivået og ferdigheter hos deltagerne har det aldri vært. Jeg har sett, til og fra, på Sommerhytta de siste årene. Men denne sesongen synes jeg det har vært ubehagelig å se på urettferdigheten i kunnskapen blant parene. Så jeg har spolet meg gjennom episodene og droppet fullstendig finaleuken. 

Når det gjelder opprettelse av Spleis er det en greie jeg ikke skjønner noe av. Men det er frivillig å delta, så da får folk gjøre som dem vil.

Ctrl skrev (1 time siden):

Men altså. Når de melder seg på en konkurranse som angår ferdigheter og kunnskaper mot andre mennesker, uten å ha et snev av ferdigheter og kunnskaper på forhånd selv, hva forventer disse da? 

Forventet de virkelig å vinne hytta? 

At noen ender opp med å bli underdogs skjer jo i alle konkurranser stort sett overalt. At disse parene helt uten ferdigheter, kunnskaper, forberedelser og driven endte opp som underdog burde jo ikke komme som et sjokk for noen. Iallefall ikke disse selv. 

Er det de som er dårligst som skal få definere hva "fair game" er? 

Så du ser ikke problemet med at noen av deltagerne her tydeligvis er ført bak lyset? Når du gjentatte ganger spør om dine konkurrenter har like lite erfaring som deg, og får bekreftet dette, så er det deres feil? Skulle de da forvente å være statister? Eller er det muligens castingen som er fullstendig på tryne?

Men det er klart, de kunne jo sett  snekker videoer på YouTube  24/7 de døgnene de satt i karantene før innspillingen startet, så hadde de blitt nesten like god som Kurt. Han har jo opparbeidet sine ferdigheter og kompetanse på seks uker med YouTube videoer.

Endret av Oida
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk skriver at det var noe galt med castingen, eller alle de som klager på Kurt og Veronica. De vant ikke kun fordi Kurt var god på snekring, Anna og Jone fikk tross alt flere hamre for hytta innvendig (som er snekring, viss folk har glemt det). Så i følge hamrene var Anna og Jone like god på snekring, så at argumentet om at Kurt var for god på snekring holder ikke vann.

Grunnen til at Kurt og Veronica vant var fordi de vant begge konkurranse hammerene, og de kunne hvem som helst vunnet.

Her er det snakk om marginer og flaks/uflaks. Anna og Jone vant ingen av konkurranse hammerene, hadde de vunnet bare en av de, hadde de også vunnet hytta. Så at Kurt og Veronica vant handler ikke om at Kurt var for god til å snekre.

Det var en helhet, hvor Kurt var god til å snekre, Veronica var flink med interiør, også var de heldige på konkurransene hvor de kunne vinne hammer, som til slutt viste seg å være avgjørende.

Så dette kunne gått begge veier. Konklusjonen er derfor, rett par vant, på rettferdig vis. Man kan godt være misfornøyd fordi sin favoritt ikke vant, men Kurt og Veronica vant på ærlig og redelig måte, og er derfor verdige vinnere. 

Nå må folk slutte å spekulere, klage, syte og si det er urettferdig, fordi det var det ikke. Hadde Anna og Jone vært litt bedre i kunnskap så hadde de vunnet hytta. Ikke noe mer urettferdig enn at noen har mer kunnskap enn andre i f.eks. en Farmen finale (for de som har sett på det).

Vinneren er en helhet, hvor de som er best på mest vinner. Det hjelper ikke å bare være god på snekring, det så vi med Mikkel og Cornelius i fjor, som var overlegne på snekring, men ikke vant fordi de ikke var gode nok på andre ting. Kurt og Veronica vant fordi de var gode på flere forskjellige områder, som i sum gjorde at de vant.

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er forresten ikke første gang TV2 tabber seg ut på realityprogrammer. Knut og Kjartan som vant en tidligere sesong av Sommerhytta burde ikke vært med i programmet i det hele tatt (de har jobbet sammen med Aina). Og alle husker vel aller første sesong av Farmen hvor Gaute vant med ett poengs seier, og så viser det seg etterpå at Gaute hadde svart feil og Ronny hadde svart rett og det burde vært Ronny som vant. Og dette er bare de tingene jeg personlig, som ser lite reality, vet om. Så jeg blir ikke overrasket om det er andre lignende situasjoner.

Selvfølgelig har KV framstilt seg selv som liksom-beskjedne, de visste godt at de hadde en enorm fordel som de derfor bevisst prøvde å tone ned under filmingen. Jeg synes ikke det er det minste rart at de tre andre parene føler for å stå fram i media og være sinte på KV og TV2. De har slitt akkurat like mye og akkurat like lenge og prøvd flere ganger underveis å si i fra og bare blitt avvist. De føler de har deltatt på feil premisser og det har de også. Det er ikke bitching, det er å stå opp for seg selv og for urettferdighet.

Anonymkode: c1d4f...cb2

Hare AC og TT klaget til produksjonen om AJ også? De hadde aldri klart å slå de heller, det var i grunnen kun flaks som førte til at KV vant over AJ. Kanskje KV burde klagd til produksjonen også? For at Anna har øvd hele livet med far som er snekker, og over Jone som er leder i en bygge bedrift? Er ikke det urettferdig når Kurt bare er bokbinder? *sutre sutre   Så jeg forstår virkelig ikke alt dette dritet. Er dere virkelig så dramalystne at dere hopper i det med begge beina bare for å ha negative meninger om ett eller annet? 

Og at Kurt nærmer  seg 50 og har for mye erfaring? Vel, da burde ikke TT være med heller, de er vel også snart 50? 

Se på dere selv! Hva er det dere sitter p raller om? Dette er jo helt idiotisk.

Verdig vinner! Og det hadde også AJ vært om det vant... og jeg er sikker på at KV ikke hadde sagt et vondt ord om de! 

 

Og de spleisene? Jeg blir kvalm! 

Anonymkode: 137e2...fd5

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (11 minutter siden):

Så du ser ikke problemet med at noen av deltagerne her tydeligvis er ført bak lyset? Når du gjentatte ganger spør om dine konkurrenter har like lite erfaring som deg, og får bekreftet dette, så er det deres feil? Skulle de da forvente å være statister? Eller er det muligens castingen som er fullstendig på tryne?

Men det er klart, de kunne jo sett  snekker videoer på YouTube  24/7 de døgnene de satt i karantene før innspillingen startet, så hadde de blitt nesten like god som Kurt. Han har jo opparbeidet sine ferdigheter og kompetanse på seks uker med YouTube videoer.

Ført bak lyset? Nei, jeg ser ikke at deltakerne er bevisst ført bak lyset. Casten kan jo aldri spå hvordan deltakerne leverer tilslutt. I utgangspunkt ser jeg en amatørcast med forskjellige mennesker med forskjellige motivasjoner, måter å forberede seg på, arbeidsmetoder, holdninger, interesser, innsatser, energinivåer, lærevilligheter, samarbeid og utgangspunkt. Dette kalles å være menneskelig, og burde vært forventet uavhengig hva deltakerne trodde på forhånd.

Alle deltakerne hadde faktisk noe ekstra ved seg. Trine og Trude hadde omdømmet på seg for å være "det kreative paret" med sprudlende energi fra start. Kreativiteten til Trine og Trude skulle være deres våpen i mangel på erfaring, men kreativiteten kom ikke særlig fram. Noe for øvrig dommerne har påpekt hele veien. Særlig Finn. For han, oppsiktsvekkende nok, anbefalte begge å "legge ifra seg saksene og finn kreativiteten i seg mer". Er det casten sin feil at T&T ikke leverte? Nei.

Dessuten så henger dere dere veldig oppi snekkermessig. Problemet til T&T og C&A var ikke snekkerferdighetene i seg selv, men totaltproduktet mellom farger, interiør, materialer, møbler osv. Mye var rett og slett skivebom i forhold til A&J og K&V. Er det Kurt sin feil? Nei, selvfølgelig ikke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige sesong av Sommerhytta hadde jeg egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle se programmene mer - ihvertfall ikke før et par av dommerne var byttet ut. Det virker som om kriteriene for bedømmelse er veldig tilfeldige og uklare.

Denne gangen var det tross alt de to lagene som faktisk gjorde en hederlig innsats som kom best ut. Sluttresultatet ble jo avgjort av "tullekonkurransene" i finaleuken, og så kan man jo spørre seg om dette er en fornuftig tilnærming når det er en så stor premie som står på spill. De kunne jo nesten like gjerne trukket lodd. Fjolleriet med hageanlegg i et område der beitedyr gikk fritt, er jo også bare tragisk, da måtte de jo ihvertfall startet konkurransen med å sette opp skigard rund tomten.

Jeg synes ikke det var den beste hytta som vant, selv om det håndverksmessige sikkert var bra. Den etterspurte sammenheng mellom ute- og inneområde synes jeg manglet. Hyttens utvendige stil krasjet etter min mening fullstendig med gipsplater, "gull" kraner og fake marmor benkeplater. Det er sånt som man forventer i en litt harry leilighet i en betongblokk i Groruddalen.

AJ var mine favoritter, selv om stilen var litt stereotyp moderne hyttestil. Men de skjønte nok at det var dette som gikk hjem hos Aina, og tilpasset seg etter det. Og de sto jo på som bare det hele tiden, jeg forstår godt at de var skuffede og hadde vansker med å klistre på seg falske smil etter sluttresultatet.

Meglerne var jo søte og morsomme, men resultatet ble veldig mørkt og dystert. Jeg syntes jo det var rart at de ikke hadde brukt tiden før opptaksstart til å lære seg det mest grunnleggende, men forstår nå at lagene hadde fått svært ulike tidsrom til å forberede seg på - nytt minus til produksjonen!

Anonymkode: 69f2d...9ba

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveli
Oida skrev (33 minutter siden):

Hva snakker du om, seks mot to? Jeg vil anta deltagerne har oppført seg som de voksne mennesker de er og ikke som barneskole elever. Om datteren følte dette så ubehagelig, kunne hun da ikke være voksen nok til å ta det opp med de andre? Eller kan det være at hun følte på ubehag fordi hun selv så at hennes fars kunnskaper lå langt over tvillingene og meglernes?

At det blir noe diskusjon etter en sesong ser jeg ikke på som rart da tv2 ønsker å skape engasjement. Men en slik ekstrem forskjell på kunnskapsnivået og ferdigheter hos deltagerne har det aldri vært. Jeg har sett, til og fra, på Sommerhytta de siste årene. Men denne sesongen synes jeg det har vært ubehagelig å se på urettferdigheten i kunnskapen blant parene. Så jeg har spolet meg gjennom episodene og droppet fullstendig finaleuken. 

Når det gjelder opprettelse av Spleis er det en greie jeg ikke skjønner noe av. Men det er frivillig å delta, så da får folk gjøre som dem vil.

Så du ser ikke problemet med at noen av deltagerne her tydeligvis er ført bak lyset? Når du gjentatte ganger spør om dine konkurrenter har like lite erfaring som deg, og får bekreftet dette, så er det deres feil? Skulle de da forvente å være statister? Eller er det muligens castingen som er fullstendig på tryne?

Men det er klart, de kunne jo sett  snekker videoer på YouTube  24/7 de døgnene de satt i karantene før innspillingen startet, så hadde de blitt nesten like god som Kurt. Han har jo opparbeidet sine ferdigheter og kompetanse på seks uker med YouTube videoer.

Det uthevede er hele problemet her og er grunnen til at AC og TT reagerer så sterkt. De ville jo ikke delta når noen andre kunne så mye og de er helt tydelig ført bak lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (5 minutter siden):

Det uthevede er hele problemet her og er grunnen til at AC og TT reagerer så sterkt. De ville jo ikke delta når noen andre kunne så mye og de er helt tydelig ført bak lyset.

AogJ meldte ifra om det samme til produksjonen. De reagerer jo helt likt som de andre parene. Om ikke verre. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (10 minutter siden):

Det uthevede er hele problemet her og er grunnen til at AC og TT reagerer så sterkt. De ville jo ikke delta når noen andre kunne så mye og de er helt tydelig ført bak lyset.

Jeg skjønner ikke denne "ført bak lyset"-definisjonen deres. Snakker vi ikke om å lure eller bedra da?

Sommerhytta har jo sikkert 1000-vis av forskjellige søkere. Kanskje 10.000-vis. Hvorfor skulle casten ha motivasjon for å føre enkelte mennesker bak lyset? 

Så kan man jo snu på det. T&T hadde potensiale til å være kreative. C&A hadde jo et utgangspunkt som meglere som var opptatte av detaljer og sammenheng. Gir ikke casten egentlig T&T og C&A en mulighet her, foran å føre de bak lyset? 

Endret av Ctrl
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men nå er konseptet lagt opp slik at det hvert år er slik av disse «tullekonkurransene». Så da må dere heller diskutere konseptet. Ikke deltagerne. 

Anonymkode: 20346...d97

Kunne ikke sagt det bedre selv. Er jo ikke deltakerne sin feil at det er sånn konkurranser. Det er tross alt femte sesongen med dette konseptet. Det ble ikke funnet opp i går...🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...