Doratheexplorer Skrevet 23. april 2007 #261 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) hei anneb,koselig du er innom,lurer på om du hadde nick som begynte på L før? tenke tenke..... jeg gleder meg til tingene kommer og håper de er som forventet, i morgen er det jobb igjen etter 1 år hjemme med min lille.på en måte er det godt å begynne bare halv dag,så det blir myk start.heldigvis har hatt det godt hjemme kost meg hvert sekund men dessverre er det de pengene som styrer litt for mye.... håper ¨på nr 3 en gang i fremtiden,trodde aldri jeg skulle si det før,men nå som vi har to så har jeg lyst på en til,men om noen år ← Ja er innom her rett som det er, men skriver ikke så ofte, bare kikker Kan stemme det med L-nicket God hukommelse du har Er spennende gå å vente på ting man har bestilt. Blir mye venting når man skal gifte seg Vet du, akkurat det samme har jeg også sagt om nr. 3. Men nå går vi å planlegger her så det så det rasler i eggstokkene. Har to jenter på 5 og snart 8 fra før, hvor gammel er din eldste? Endret 23. april 2007 av Anneb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 23. april 2007 Forfatter #262 Del Skrevet 23. april 2007 jeg husker enda jeg har også to jenter 10 mnd og 4 år fin alder til nr 3 hos dere da da er de så pass store at de klarer en del selv også,merker det bare på eldste min.men merker at det ble fort mer og gjøre med to stk.men jeg koser meg mer nå pga jeg har mer erfaring og det skjer så mye gøyt hele tiden med de.... skriver jeg mer om barm nå så begynner eggstokkene mine også å hoppe tusen takk for lykke ønsker darknessj nå er det legge tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 24. april 2007 #263 Del Skrevet 24. april 2007 Rart hvordan det blir så mye babyprat her inne på bryllupsdagbøkene altså Bestevenninne mi var på UL i går, hun er 18 uker på vei. Jeg blir ikke babysyk i det heeeele tatt. Neida... Hvordan gikk det på jobb i dag? Var det godt å være tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 24. april 2007 Forfatter #264 Del Skrevet 24. april 2007 ingen baby prat her...... er sååååå glad i prinsessene mine :rødme: da var første arb.dag ferdig,trøtt i hodet godt det ikke er fulle dager og hver dag enda.ikke før til høsten, tidlig kveld i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 25. april 2007 #265 Del Skrevet 25. april 2007 Hehe, ja jeg kan tenke meg at det er hardt å begynne på igjen. Vet jo hvordan det er bare etter en ukes ferie, så kan tenke meg at det blir en omstillingsprosess. Så heldig du er som har to bryllup!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 25. april 2007 Forfatter #266 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) floja feliz har kommet meg nå....godt med hvile dag har funnet facebook jeg også såååååååååååå gøyt. nå er det lost Endret 26. april 2007 av minnimy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 26. april 2007 #267 Del Skrevet 26. april 2007 har kommet meg nå....godt med hvile dag har funnet facebook jeg også såååååååååååå gøyt. nå er det lost ← Jeg også snublet inn på facebook i går og er blitt hekta!!! funnet mange gamle klassekamerater, skikkelig morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. april 2007 #268 Del Skrevet 26. april 2007 Facebook er skumle saker, ja! Har blitt helt hekta jeg Finner jo så mange gamle kjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 26. april 2007 Forfatter #269 Del Skrevet 26. april 2007 ja kan trygt si det ja gøy å sende litt mld til de som vi ikke ser så ofte. men må innom kg litt også... kjekt dere er innom kath og melloncollie stor til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 26. april 2007 #270 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg kommer ikke til å bidra så mye i baby-snakkingen. Har ingen barn og har ingen umiddelbare planer om å få noen enda heller. Men vil gjerne lese om bryllupsplanene dine for det, hvis det er ok? Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. april 2007 #271 Del Skrevet 26. april 2007 Hei på deg. Heldige deg som har helg Må ikke sitte på facebook hele dagen nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. april 2007 #272 Del Skrevet 26. april 2007 Facebook er jo bare kjempegøy da! Alle jeg kjenner sitter der å nerder hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 26. april 2007 Forfatter #273 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg kommer ikke til å bidra så mye i baby-snakkingen. Har ingen barn og har ingen umiddelbare planer om å få noen enda heller. Men vil gjerne lese om bryllupsplanene dine for det, hvis det er ok? Piglet ← velkommen her er alle med og uten barn velkommen,vi tok feil rekkefølge,barn først bryllup etterpå Hei på deg. Heldige deg som har helg Må ikke sitte på facebook hele dagen nå da ← nå har det roet seg litt på face book,ble mye med en gang,men må inn ett par ganger og sjekke ikke sikkert det blir helg før i morgen kveld,lite folk.ja ja. Facebook er jo bare kjempegøy da! Alle jeg kjenner sitter der å nerder hele dagen ← ja det er kjempe gøyt,det er så mange som jeg ikke får sett så ofte så er det ett perfekt sted å preike litt. ------------------------------------------ sett på barnevakt,hjelpe meg følger meg så heldig som har snille barn"bank i bordet" jeg fanger opp litt tips av nanny. nå er det nok en gang sove tid må se og ta runden i morgen natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. april 2007 #274 Del Skrevet 27. april 2007 Heisann! Oi oi.. beibi-snakk overalt her inne i bøkene nå.*sukk-er beibisyk* Jeg merker at det begynner å nærme seg nå, gjør du? Jeg og mannen har såvidt begynt å pludre med bordplassering.. akk.. for et slit.. det største problemet er samboeren til pappa og hennes to bråkete barn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 27. april 2007 #275 Del Skrevet 27. april 2007 Helgeklem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 27. april 2007 Forfatter #276 Del Skrevet 27. april 2007 Heisann! Oi oi.. beibi-snakk overalt her inne i bøkene nå.*sukk-er beibisyk* Jeg merker at det begynner å nærme seg nå, gjør du? Jeg og mannen har såvidt begynt å pludre med bordplassering.. akk.. for et slit.. det største problemet er samboeren til pappa og hennes to bråkete barn.... ← ja jeg merker det på at folk begynner å spørre mer og snakke om det,ikke bare bare med bråkete barn,har du reserve rom? ha en fin helg og sender baby støv Helgeklem!! ← sttttttttttttooooooooooooooorrrrrrrrrrr klem tilbake _________________________ nå er det HELG JIPPI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. april 2007 #277 Del Skrevet 27. april 2007 God helg Kos deg med jentene og mannen din. Jeg holder på å brette meny og kirkeprogram til den store gullmedaljen. Har foreløpig brettet 90 stk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 27. april 2007 Forfatter #278 Del Skrevet 27. april 2007 ,du kommer til å drømme om bretting en stund fremover,men sikkert skikkelig gøyt, skal dere ha sanghefte? jeg tenkte å ha den på 1 siden etter forsiden. jeg ønsker ikke å vite hvem som har laget sanger osv så jeg har avtalt med toastmaster og en annen i familien at de kan feste sangene sammen med det jeg har gjordt, jeg skriver en liste nr også, så har de noe å gå etter,hva gjør jeg ikke for ikke å se sangene før vi skal synge god helg og lykke til 1 mai er svar frist,spennende.mangler 5 svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. april 2007 #279 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Vi kommer nok til å få sanghefter, men de blir vel ikke i samme format som menyen. Menyen kommer nok til å ligge oppå sangheftet. Jeg kan legge ut bilde av menyen og kirkeprogrammet når jeg har laget et ferdig eksemplar, men det er sikkert en stund til Vi har forresten satt fristen for svar 15. mai. Mangler kun ét svar, og det har vi gjort lenge.. Endret 27. april 2007 av darkness| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 27. april 2007 #280 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg holder på å brette meny og kirkeprogram til den store gullmedaljen. Har foreløpig brettet 90 stk.. ← Hvordan vet man hvor mange kirkeprogrammer man skal lage?? Hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå