AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #201 Del Skrevet 27. mars 2021 Så krevende og urimelige norske kvinner er, så forstår jeg at menn heller blir single. Dere er jo mestere på å bare klage, aldri fornøyd. Alt skal skje på kvinnens premisser. Anonymkode: d4cd8...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #202 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så krevende og urimelige norske kvinner er, så forstår jeg at menn heller blir single. Dere er jo mestere på å bare klage, aldri fornøyd. Alt skal skje på kvinnens premisser. Anonymkode: d4cd8...b43 Det meste blir dumt når man skal komme med dom over halve befolkninga. Anonymkode: 4dcde...a9d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #203 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 13.59): Er du mann? Hva tenker du om dette som en annen kvinnelig bruker her inne (ikke meg) skrev? Og hvorfor er det kynisk å forvente at to voksne mennesker deler sånn noenlunde likt på ansvaret for familien? "Jeg skal slå meg til ro med en mann når han går med på å gjøre like mye husarbeid som meg ( og da faktisk gjør det uten at jeg må mase og kjefte ), klarer å følge opp lekser og skolearbeid til ungene og oppfører seg som en voksen. Dessverre har jeg i de par forholdene jeg har vært i opplevd at mannen blir som et ekstra barn som bidrar lite på hjemmebane og som sender ungene avgårde til skolen uten matpakke og riktige klær etter været. For ikke å snakke om hvor jævla irriterende det er når jeg kommer hjem fra fulltidsjobben min og må gjøre alt hjemme alene, mens han ligger på sofaen foran tven eller rømmer avgårde for å holde på med hobbyene sine." Anonymkode: 3b013...b57 Man skal jo like det man går inn i. Men neida. Husarbeid og hjemmeoppgaver. Det fremstilles som helvete på jord. Uansett. Det er absolutt ikke kynisk å forvente at to voksne mennesker, uten mas, fordeler husarbeidet jevnt. Med mindre han ikke er hjemmeværende da. Og hun må jobbe ekstra for å få det økonomiske til å gå rundt. Da ville jeg forventet at han tok seg mer av pliktene hjemme, barn og matlaging. Vedrørende sitatet, så tenker jeg at hun ble sammen med feil mann. To ganger. At de ikke ble godt nok kjent før de parret barn til verden. Og at det blir tøvete å generalisere alle menn som forvokste guttunger uten å fremstå som mannefiendtlig. Dessuten vet vi bare én side av saken(e), så enhver stilling man tar blir unyansert uansett. Anonymkode: ba12d...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #204 Del Skrevet 29. mars 2021 Jeg blir sammen med en dame og putter barn på hu når hun går med på å gjøre like mye husarbeid som meg eller hun kan kan gjøre mer hvis hun ønsker. Hvis min måte ikke er bra nok kan hun gjøre ting på sin måte, men jeg kommer ikke til å gjøre mer av den grunn. Anonymkode: 18bf0...2e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #205 Del Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 7.24): Mitt inntrykk og erfaringer er helt motsatt. Jeg opplever at menn helst vil bo alene og gjøre som de vil, de trenger ikke en dame, kun til sex og noe å se på. Menn oppfører seg snålere og dårligere enn noen gang også, nettopp fordi de får lettvint sex på tinder fra desperate damer som lures til sengs ved å gi de komplimenter og lovnader om barn og ekteskap snarest imorgen. Synes ikke damer er så selvstendige som de påstar. Synes damer er mer opptatt av mann, babyer og sex og forhold mer enn noe annet. De fleste dropper vennskap og seg selv helt for dette. Menn oppfører seg som playere og umodne tenåringer uten folkeskikk og kalde roboter som ikke har en nerve til langvarig forhold, fast kvinnfolk og familieforøkelse. disse mennene som ønsker kvinnfolk og samboer så fælt, de er jo uselvstendige, puslete, passive, selvmedlidende, kjedelige, har lite å by på, tar ikke vare på seg selv og ønsker helst en kvinne på grunnlag av at de trenger noen som tar vare på de og redder de fra et miserabelt liv. Hva har de å tilby en kvinne? Hva kan de bidra med tilbake? forøvrig finnes det uselvstendige og selvmedlidende folk hos begge kjønn, som ikke lever for annet enn å jakte etter en livspartner i desperasjon og frykt for å være alene og uten sex. må være kjipt for deg ts å ha gått glipp av noe av livets største gleder(når den er ekte og gjensidig). Å ha sex og forhold med en mann du ikke er tiltrukket av eller ikke har det bra sammen med, er ikke en god løsning. Da er det bedre å være alene og vente på den rette. Jeg bor forøvrig alene selv, uten barn og noe nettverk. Jeg hadde en samboer i fire år der jeg var lykkelig, men det snudde brått. Hadde en hund, men den er død. Har ikke hatt nærhet på et år og det er tungt. Er tungt å lese, høre om og se par og familier overalt. Anonymkode: ed871...377 Disse følelsesløse mennene du snakker om, er de 20%-mennene som alle damer kjemper om, men etterpå hater og bruker som generaliseringsgrunnlag. Det er i grunnen forståelig. For blant disse finnes det skikkelig playere, menn du blir lurt og pult av. Og såret selvsagt. Brent barn skyr ilden. Men ikke glem at DU valgte hen like mye som omvendt. You play, you pay. Og forresten. Damer player skikkelig rundt de også. Mye. Masse. Som kvinne, vet du kanskje mindre om dette enn menn. Ja, det kan være tungt å være alene dersom man ønsker seg en sjelvenn og elsker, en som tar vare på deg, bryr seg om deg og vice versa. Men om man sitter og venter på at den rette skal komme, blir det bare enda verre. Noe som kan hjelpe, er å innfinne seg med sannheten. Hvor drama er det egentlig å være singel resten av livet? Finn egen lykke. Elsk deg selv. Rett som det er, så kan en av de rette dukke opp. Og du slapp å vente. Anonymkode: ba12d...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #206 Del Skrevet 30. mars 2021 Expandable86 skrev (På 17.3.2021 den 22.26): Hvordan har dette gått til? Veldig trist å høre, men har det noe med høye krav og forventninger å gjøre? Greit nok at det gjelder begge kjønn, men det må da være ok at enkelte artikler fokuserer på menns problemer? Det er nok av kvinnesaker som blir tatt opp av media. Det er sjeldent fokus på mannlige ofre for me too, f.eks. Nettopp fordi det i hovedsak er et kvinneproblem. Menn og kvinner lever i to forskjellige verdener når det kommer til sex, kjærester osv. Kvinner kan nesten alltid få sex og nærhet hvis de vil, mens en stor andel menn kan ikke. Ikke noen sur/bitter incel her, men en subjektiv mannsmening fra en som bare ønsker å finne kjærligheten. Ikke å ligge rundt og være en uansvarlig dritt, som mange menn anklages for. Det er jo denne gruppen menn mange kvinner blir utsatt for, mens oss som faktisk ønsker noe varig og stabilt ikke blir veid som god nok. Alle menn kan få sex og forhold og barn hvis de vil. Vet om mange som er langt fra noe catch personlighetsmessig og utseendemessig, men allikevel drar attraktive damer. Vet om uføre menn med sinneproblemer og andre mentale begrensninger og henger etter på flere områder, men allikevel klarer å få dame og leve lykkelige i lange forhold. Jeg vet faktisk ikke om en eneste mann som sliter med å få dame eller sex. Jeg opplever selv at alle menn jeg kommer borti ikke er interessert i samboerskap, barn og ekteskap, da jeg ser etter dette selv. Mine relasjoner tar alltid slutt med de jeg finner attraktive og får følelser for etter noen måneder eller sex et par ganger. Menn lyver, sårer og svikter. Menn gjør virkelig alt for sex for så å stikke. Det er jo ikke noe gøy! Men dere menn her på forumet henger dere så veldig oppi at vi damer får sex og burde være takknemlige for å ha sex med en ekkel og stygg mann som behandler oss dårlig, ser på oss som søppel. Mens dere påstår at dere ikke får noenting! Skjønner overhodet ikke den tankegangen. Tror du det er så gøy å bare være puls og et hull for menn?? Jeg sliter selv med å finne en mann å stifte familie med og som oppfører seg ordentlig, det er vondt å se alle andre får gå gravide og våkne opp hver dag med den de vil ha, sånt får aldri jeg oppleve. Har prøvd i tre år uten å lykkes og begynner å bli gammel og miste markedsverdi. Trodde voksne menn flest oppførte seg bedre, men nei. Man blir spist opp innvendig av å bli konstant avvist, ikke få bekreftelse på at man er god nok som person, deilig nok, pen nok, verdt å elske, for mennene jeg har datet har holdt meg i skjul. Føler meg helt dritt som ikke har opplevd å være gravid i en alder av 29. mange damer kan få sex av en ganske kjekk mann enda de ikke er så heldige selv og har feit kropp. Mens for meg er det ikke sånn, har ingen å ha sex med engang over lengre tid, de mennene jeg får kontakt med er ganske stygge også og rare og byr lite på seg selv. Lurer på hva som er feil med meg mtp at jeg ikke tiltrekker meg kjekke og oppegående menn. Blir aldri invitert på date, en skikkelig date. Det er noen år siden det, da var det mange dater også. Jeg kan ikke noe for at menn går lei av meg så fort og hater meg fordi jeg liker de veldig godt. Menn blir skremt av damer som er forelsket og som ønsker noe seriøst. grunnen til at du sliter med å bli sett og valgt av en dame, kan være at du kanskje ikke kommuniserer godt nok at du ønsker barn/familie med henne, men bare generelt og at ting kanskje går litt treigt og du tar lite initiativ. Synes mange menn tar lite initiativ i en relasjon som skal utvikle seg. Da blir man lett oppfattet som uinteressert. Anonymkode: ed871...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 30. mars 2021 #207 Del Skrevet 30. mars 2021 (endret) . Endret 27. juli 2021 av Pappadrømmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #208 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Disse følelsesløse mennene du snakker om, er de 20%-mennene som alle damer kjemper om, men etterpå hater og bruker som generaliseringsgrunnlag. Det er i grunnen forståelig. For blant disse finnes det skikkelig playere, menn du blir lurt og pult av. Og såret selvsagt. Brent barn skyr ilden. Men ikke glem at DU valgte hen like mye som omvendt. You play, you pay. Og forresten. Damer player skikkelig rundt de også. Mye. Masse. Som kvinne, vet du kanskje mindre om dette enn menn. Ja, det kan være tungt å være alene dersom man ønsker seg en sjelvenn og elsker, en som tar vare på deg, bryr seg om deg og vice versa. Men om man sitter og venter på at den rette skal komme, blir det bare enda verre. Noe som kan hjelpe, er å innfinne seg med sannheten. Hvor drama er det egentlig å være singel resten av livet? Finn egen lykke. Elsk deg selv. Rett som det er, så kan en av de rette dukke opp. Og du slapp å vente. Anonymkode: ba12d...dae Du tar rimelig feil. Hvorfor klarer ikke dere menn å fatte noe som helst eller lære? Hvorfor er dere alltid så rigide og fastkjørte i mønstrene deres? Det er ikke de kjekke mennene som er playere og drittsekker, det er de vanlige småbarns mennene med vanlige jobber som holder på som verst. Jeg personlig er heller ikke en som velger eller ligger med folk på første date, jeg avventer og ser oftest hva de er etter litt chatting, et møte eller dating over noen måneder. Det er urovekkende hvor mye søppel det er der ute. Og forresten, når man har brukt lang tid på å bli kjent med noen og innleder et forhold med noen man traff over nettet, de plutselig forandrer seg blir drittsekker/kjerringer etter en liten stund eller man hoppet til sengs, så er jo problemet deres og oftest er det ekser og andre bekjente som bekrefter deres dårlige personlighet. Mange menn er utrolig gode på å manipulere og skjule sitt sanne jeg. Jeg er ganske lei av å lese at damer har selv skylda for at menn behandler de dårlig og at menns drittoppførsel forsvares. At dere kamuflerer med at dere er de snille mennene her inne som mener at alle damer skylder dere sex og kjærlighet, og at dere snakker ned damer som velger menn som er mer attraktive enn dere og liker å tro at de bare vil såre og bruke oss. Når sannheten er at sånne bittre menn som dere, er nettopp de som player og behandler oss damer helt elendig der ute og dumper oss etter sex. En pen og snill dame som mest sannsynlig er på knærne etter dere der ute, som dere ignorerer og behandler dårlig og havner i kategorien «ingen». Har møtt på gamle bekjentskaper som en gang var omsorgsfulle og artige menn, som har blitt bittre, sytete, avstøtende, forlatt og krever sex av en og behandler damer plutselig veldig dårlig. Anonymkode: ed871...377 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 30. mars 2021 #209 Del Skrevet 30. mars 2021 (endret) . Endret 27. juli 2021 av Pappadrømmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #210 Del Skrevet 30. mars 2021 ... skrev (6 minutter siden): Den enorme gruppen single, barnløse og deprimerte menn får knapt oppmerksomhet, skal jeg si deg. Kvinner godter seg over den gruppen. I media skrives det knapt om annet enn kvinners rettigheter. Hvilke grep har du selv tatt for å gjøre deg mer attraktiv for datingmarkedet? Anonymkode: 0bada...491 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #211 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Alle menn kan få sex og forhold og barn hvis de vil. Vet om mange som er langt fra noe catch personlighetsmessig og utseendemessig, men allikevel drar attraktive damer. Vet om uføre menn med sinneproblemer og andre mentale begrensninger og henger etter på flere områder, men allikevel klarer å få dame og leve lykkelige i lange forhold. Jeg vet faktisk ikke om en eneste mann som sliter med å få dame eller sex. Jeg opplever selv at alle menn jeg kommer borti ikke er interessert i samboerskap, barn og ekteskap, da jeg ser etter dette selv. Mine relasjoner tar alltid slutt med de jeg finner attraktive og får følelser for etter noen måneder eller sex et par ganger. Menn lyver, sårer og svikter. Menn gjør virkelig alt for sex for så å stikke. Det er jo ikke noe gøy! Men dere menn her på forumet henger dere så veldig oppi at vi damer får sex og burde være takknemlige for å ha sex med en ekkel og stygg mann som behandler oss dårlig, ser på oss som søppel. Mens dere påstår at dere ikke får noenting! Skjønner overhodet ikke den tankegangen. Tror du det er så gøy å bare være puls og et hull for menn?? Jeg sliter selv med å finne en mann å stifte familie med og som oppfører seg ordentlig, det er vondt å se alle andre får gå gravide og våkne opp hver dag med den de vil ha, sånt får aldri jeg oppleve. Har prøvd i tre år uten å lykkes og begynner å bli gammel og miste markedsverdi. Trodde voksne menn flest oppførte seg bedre, men nei. Man blir spist opp innvendig av å bli konstant avvist, ikke få bekreftelse på at man er god nok som person, deilig nok, pen nok, verdt å elske, for mennene jeg har datet har holdt meg i skjul. Føler meg helt dritt som ikke har opplevd å være gravid i en alder av 29. mange damer kan få sex av en ganske kjekk mann enda de ikke er så heldige selv og har feit kropp. Mens for meg er det ikke sånn, har ingen å ha sex med engang over lengre tid, de mennene jeg får kontakt med er ganske stygge også og rare og byr lite på seg selv. Lurer på hva som er feil med meg mtp at jeg ikke tiltrekker meg kjekke og oppegående menn. Blir aldri invitert på date, en skikkelig date. Det er noen år siden det, da var det mange dater også. Jeg kan ikke noe for at menn går lei av meg så fort og hater meg fordi jeg liker de veldig godt. Menn blir skremt av damer som er forelsket og som ønsker noe seriøst. grunnen til at du sliter med å bli sett og valgt av en dame, kan være at du kanskje ikke kommuniserer godt nok at du ønsker barn/familie med henne, men bare generelt og at ting kanskje går litt treigt og du tar lite initiativ. Synes mange menn tar lite initiativ i en relasjon som skal utvikle seg. Da blir man lett oppfattet som uinteressert. Anonymkode: ed871...377 Tviler på at det er så mange menn med store mentale problemer som får dame. Ingen av de med betydelige psykiske problemer har dame blant de jeg vet om, og de har så vidt meg bekjent har de aldri hatt det heller. Kjenner også flere, vanlig oppegående, normale menn med mye å tilby som heller ikke har hatt dame, så det er nok ikke helt usant at de "kjekkeste" stikker av med flest kvinner på apper som Tinder. Når det er sagt, så er virkeligheten litt mer nyansert, og det er trist å høre om dine opplevelser. Men husk at det ikke er alle menn som faktisk ønsker barn da, og det syntes jeg må være helt greit så lenge man ikke sier at man vil ha når man ikke vil det. Du er fortsatt bare 29 og har relativt god tid på deg ennå, så ikke stress. Anonymkode: 49631...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 30. mars 2021 #212 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvilke grep har du selv tatt for å gjøre deg mer attraktiv for datingmarkedet? Anonymkode: 0bada...491 Tråden handler ikke om meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #213 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor klarer ikke dere menn å fatte noe som helst eller lære? Hvorfor er dere alltid så rigide og fastkjørte i mønstrene deres? Er ikke dette veldig generaliserende da, kompis? Menn sier ofte det samme om damer. Er det egentlig noe forskjell mellom kjønnene her? AnonymBruker skrev (2 timer siden): de vanlige småbarns mennene "Vanlige" betyr at du går etter spesielt disse mennene da, eller? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og forresten, når man har brukt lang tid på å bli kjent med noen og innleder et forhold med noen man traff over nettet, de plutselig forandrer seg blir drittsekker/kjerringer Ja, men da har du jo ikke blitt kjent med hen! Ikke legg deg på siden og være et objekt! DU må også bli kjent med dem. DU må være det styrende individet, som både gir og får. Ikke bare mottar "sann kjærlighet" a ´la Disney. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ganske lei av å lese at damer har selv skylda for at menn behandler de dårlig og at menns drittoppførsel forsvares. At dere kamuflerer med at dere er de snille mennene her inne som mener at alle damer skylder dere sex og kjærlighet Jeg kan anbefale å turne off KG hvis du bare ser negative konsepter, fordi jeg er enig. Det er mye hat her inne. Btw; Sex og kjærlighet er dessverre ikke det samme. Det vet jo du, siden du føler deg bedratt av menn hvis ideal DU ga dem før du ble kjent med penisen hans. Var det digg? Husker du noe som helst annet enn at du ble forelsket? Hva var du egentlig forelsket i? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når sannheten er at sånne bittre menn som dere, er nettopp de som player og behandler oss damer helt elendig der ute og dumper oss etter sex Du har det virkelig vanskelig med menn. Synd å høre. Du har valgt feil. Det er ikke bare hans valg, sorry å si det rett ut. Så velg bedre! Ta ansvar! Bli kjent med dem!! Ikke sett på stoppeklokka! La det flyte og gå av seg selv. Bli venner. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har møtt på gamle bekjentskaper som en gang var omsorgsfulle og artige menn, som har blitt bittre, sytete, avstøtende, forlatt og krever sex av en og behandler damer plutselig veldig dårlig Tipper du ser også ser etter dårlige signaler . Uansett, vi utvikler oss alle sammen. I forhold også. Når trygghet og kona (familie) blir så integrert at vi nesten tar det for gitt, så tillater vi også mer med oss selv. Verbale uttalelser kan bli sleivete. Jeg kjenner også til sure koner, men generaliserer ikke alle forhold på dette. Ikke glem, at dersom du forsøker sette terskelen på et "perfekt forhold", så vil du sjelden nå opp selv. Anonymkode: ba12d...dae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #214 Del Skrevet 30. mars 2021 ... skrev (2 timer siden): Og der er den store forskjellen på menn og kvinner. Dere velger det selv, det gjør ikke menn. Mange menn velger det selv. Det er flest kvinner som velger singellivet, men menn velger d også Anonymkode: ba12d...dae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #215 Del Skrevet 30. mars 2021 Er jo mange kvinner som også bor alene. Men, de fleste samlivsbrudd ender med at barna blir boende hos mor, så i visse aldersgrupper er det en skjevhet mellom kjønnene. Anonymkode: 49da8...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest irkan90 Skrevet 30. mars 2021 #216 Del Skrevet 30. mars 2021 Jeg synes det er viktig å sette fokus på utfordringer som menn i større grad opplever enn kvinner. Kvinner får veldig mye oppmerksomhet og støtte for sine utfordringer, og da er det bare fair andre veien også. Synes for eksempel det er flott at Høie og en god del andre nå står frem og snakker om selvmord blant unge gutter. Et par år for sent, men bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #217 Del Skrevet 30. mars 2021 Kvinne, 39, bor sammen med to barn under 18. Har kjæreste, men vi er særboere. Han blir da registrert som aleneboende (og sikkert indirekte som singel også). Anonymkode: 49da8...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #218 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinne, 39, bor sammen med to barn under 18. Har kjæreste, men vi er særboere. Han blir da registrert som aleneboende (og sikkert indirekte som singel også). Anonymkode: 49da8...563 Ja. Han blir registrert som aleneboende. Nei, ikke som singel uten videre. De sjekker med hver og en før de registrerer sivil status på for eks SSB. Anonymkode: ba12d...dae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #219 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bli venner Haha . Du vet at du snakker om damer ikke sant? De vil ikke ha venner. da blir du bare friend zona. Og da vil de aldri i livet ha mer med deg og gjøre Anonymkode: ba12d...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #220 Del Skrevet 30. mars 2021 ... skrev (6 timer siden): Den enorme gruppen single, barnløse og deprimerte menn får knapt oppmerksomhet, skal jeg si deg. Kvinner godter seg over den gruppen. I media skrives det knapt om annet enn kvinners rettigheter. Har da sannelig ikke hørt om noe annet enn disse stakkars mennene og covid-19 det siste året. Hele denne tråden er jo opprettet pga en programserie om disse mennene. Anonymkode: a4e14...5bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå