Rumle Skrevet 9. oktober 2021 #1681 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Jeg har begynt på serien om Kim Wall, føler på mange måter det er altfor tidlig å lage serie om det, men sånn er vel verden blitt i dag. Liker at de tar det rolig da, og at de ikke fokuserer på gjerningsmannen. Hvertfall så langt jeg har sett har de ikke hatt fokuset direkte der. Danskene er flinke med krimserier, det skal de jammen ha. Endret 9. oktober 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #1682 Del Skrevet 9. oktober 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg har begynt på serien om Kim Wall, føler på mange måter det er altfor tidlig å lage serie om det, men sånn er vel verden blitt i dag. Liker at de tar det rolig da, og at de ikke fokuserer på gjerningsmannen. Hvertfall så langt jeg har sett har de ikke hatt fokuset direkte der. Danskene er flinke med krimserier, det skal de jammen ha. Ja! Veldig flinke. Og syntes de gjør det med verdighet. For jeg sittet igjen med en veldig sympati for foreldrene, samtidig som stor respekt for Kim som journalist. Og for politiet, som virkelig finner nåla i høystakken. Er nok litt tidlig ja, men heldigvis gjort på en bra måte, for kunne vært katastrofalt om fokuset ble lagt på annen måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. oktober 2021 #1683 Del Skrevet 9. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Ja! Veldig flinke. Og syntes de gjør det med verdighet. For jeg sittet igjen med en veldig sympati for foreldrene, samtidig som stor respekt for Kim som journalist. Og for politiet, som virkelig finner nåla i høystakken. Er nok litt tidlig ja, men heldigvis gjort på en bra måte, for kunne vært katastrofalt om fokuset ble lagt på annen måte. Ja, veldig enig! Det er nesten ikke til å forstå at alt det skjedde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #1684 Del Skrevet 9. oktober 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Ja, veldig enig! Det er nesten ikke til å forstå at alt det skjedde Det er så ufattelig trist og grotesk. Håper at han aldri skal bli en fri mann igjen. Uansett hvor mye han prøver å rømme... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. oktober 2021 #1685 Del Skrevet 9. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Det er så ufattelig trist og grotesk. Håper at han aldri skal bli en fri mann igjen. Uansett hvor mye han prøver å rømme... Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #1686 Del Skrevet 10. oktober 2021 I går ble det en fin kveld. Begge litt daffe, og når SB våknet etter en hard nattevakt så hadde han så lyst på vin og rakfisk. Så jeg fortet meg på polet før stengetid og plukket med vin, og handlet til rakfisk. Ble litt sent før vi spiste, men Gud så godt! Endelig tid for rakfisk. Vi koste oss, pratet mye, hadde levende lys, rolig musikk og drakk vin, ble en skikkelig fin kveld. Etter mat tok vi rn kopp gløgg! Det er godt etter rakfisk.❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #1687 Del Skrevet 10. oktober 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. oktober 2021 #1688 Del Skrevet 10. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (9 timer siden): I går ble det en fin kveld. Begge litt daffe, og når SB våknet etter en hard nattevakt så hadde han så lyst på vin og rakfisk. Så jeg fortet meg på polet før stengetid og plukket med vin, og handlet til rakfisk. Ble litt sent før vi spiste, men Gud så godt! Endelig tid for rakfisk. Vi koste oss, pratet mye, hadde levende lys, rolig musikk og drakk vin, ble en skikkelig fin kveld. Etter mat tok vi rn kopp gløgg! Det er godt etter rakfisk.❤❤ Så romantisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #1689 Del Skrevet 10. oktober 2021 Sola de skrev (1 time siden): Så romantisk Ja. Lenge siden vi har hatt det sånn. Det trengte vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #1690 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg får nok ikke Halloween fest i år. Orker ikke. Men er vel lov å håpe at neste år blir bedre, og da kan jeg slå på stortromma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. oktober 2021 #1691 Del Skrevet 10. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (12 minutter siden): Ja. Lenge siden vi har hatt det sånn. Det trengte vi. Er fint med slike stunder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #1692 Del Skrevet 11. oktober 2021 Jeg har fått time til MR nå på fredag. Og nevrolog neste mandag. Da håper jeg at de rekker å se på bildene til da, for jeg har mange spørsmål, og har planer om å ikke gå der i fra uten å få stilt alle, har fått ganske lang time ser det ut som. Og han psyk.spl som var hos meg forrige tirsdag, skrev så blekket sprutet når jeg pratet. Heldigvis så blir mine bekymringer tatt på alvor og ikke avfeid. Han sa at det var helt relevante bekymringer, og at det egentlig var positivt for min del, fordi det viser rasjonell tankegang, selv om det så klart er litt krisemaksimering. Ingen tegn til bekymringer over rosa elefanter eller noe sånn hverfall, så er ikke så gal. Er litt mer rolig til alt nå. Nå vil jeg begynne bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #1693 Del Skrevet 11. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Jeg har fått time til MR nå på fredag. Og nevrolog neste mandag. Da håper jeg at de rekker å se på bildene til da, for jeg har mange spørsmål, og har planer om å ikke gå der i fra uten å få stilt alle, har fått ganske lang time ser det ut som. Og han psyk.spl som var hos meg forrige tirsdag, skrev så blekket sprutet når jeg pratet. Heldigvis så blir mine bekymringer tatt på alvor og ikke avfeid. Han sa at det var helt relevante bekymringer, og at det egentlig var positivt for min del, fordi det viser rasjonell tankegang, selv om det så klart er litt krisemaksimering. Ingen tegn til bekymringer over rosa elefanter eller noe sånn hverfall, så er ikke så gal. Er litt mer rolig til alt nå. Nå vil jeg begynne bare. Så bra, håper du får de svarene du trenger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #1694 Del Skrevet 11. oktober 2021 I går bakte jeg pai. Den ble god, men var enda bedre i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #1695 Del Skrevet 11. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): I går bakte jeg pai. Den ble god, men var enda bedre i dag! Eplepai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #1696 Del Skrevet 11. oktober 2021 Rumle skrev (8 minutter siden): Eplepai? Yes! Fikk epler av en venn som har trær, så ut som to ulike typer. Faste og syrlige. Ble en god pai! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #1697 Del Skrevet 11. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Yes! Fikk epler av en venn som har trær, så ut som to ulike typer. Faste og syrlige. Ble en god pai! Nam nam, bruker du mye epler i? Jeg har litt sånn hat/elsk forhold til varmebehandlede epler, eller egentlig frukt generelt, så jeg må som oftest finhakke de og blande inn i røren for å klare å like det, men tenkte å lage en kake til min far, der bør jeg nok kjøre på med myyye mer epleskiver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #1698 Del Skrevet 11. oktober 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Nam nam, bruker du mye epler i? Jeg har litt sånn hat/elsk forhold til varmebehandlede epler, eller egentlig frukt generelt, så jeg må som oftest finhakke de og blande inn i røren for å klare å like det, men tenkte å lage en kake til min far, der bør jeg nok kjøre på med myyye mer epleskiver Jeg brukte 5 store epler, sukker og kanel. Ble en syrlig og god pai. Brukte både store skiver og litt finhakket. Hva slags kake tenkte du å bake? Vanlig eplekake? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. oktober 2021 #1699 Del Skrevet 11. oktober 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg brukte 5 store epler, sukker og kanel. Ble en syrlig og god pai. Brukte både store skiver og litt finhakket. Hva slags kake tenkte du å bake? Vanlig eplekake? Ja, vanlig. Høres bra ut sånn som du har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #1700 Del Skrevet 11. oktober 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, vanlig. Høres bra ut sånn som du har gjort det Bestemor lagde eplekake som var sååå god! Men har ikke oppskrifta. Alle eplekakene jeg baker blir tørre, så holder meg til pai.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå