Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 time siden):

Åh, ble klokken skrudd frem i natt? :ninja:

Den yougurten må prøves! :jepp: Jeg prøver Gryr fyldig havredrikk for tiden (når jeg vil ha ekstra god kaffe), den kan anbefales og :jepp:

Det lurer jeg også på nå! :ler: :ninja:
Ja hvor kjøpte du den @Daryl Dixon ? Har aldri sett noen som heter Alpro tror jeg :klo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (4 minutter siden):

Det lurer jeg også på nå! :ler: :ninja:
Ja hvor kjøpte du den @Daryl Dixon ? Har aldri sett noen som heter Alpro tror jeg :klo: 

Oatly bruker han vel? Den er veldig god i kaffe :jepp: Den selges overalt, tror jeg. Jeg har kjøpt på Meny og obs i alle fall.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Veldig enig i alt du skriver, jeg reagerte også veldig på hvor usannsynlig Pål sine groteske handlinger var, basert på hvordan vi kjente ham fra tidligere.

På Netflix? Den skal jeg sjekke ut og :jepp:

Ja ikke sant! :jepp: 

Jeg aner ikke om de har noe av Pedro Almodovar på Netflix, hadde vært veldig fint hvis de har det da. Jeg så den på svensk tv .Husker når jeg var med på filmfestivalene at hans filmer alltid var blant høydepunktene for meg, og jeg ble bare glad av denne ganske nye som jeg fant på tv. :hjerte:  Filmkunst føler jeg, er bare ofte så fint filmet og gode historier.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Oatly bruker han vel? Den er veldig god i kaffe :jepp:

En youghurt? :klo: nei det er vel en havremelk? Jeg tenkte på den yghurten med kokos og aramell han nevnte :spise:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

En youghurt? :klo: nei det er vel en havremelk? Jeg tenkte på den yghurten med kokos og aramell han nevnte :spise:

Aha! Jeg tenker bare på havremelk! :ler:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 minutter siden):

Oatly bruker jeg og mest, men liker å prøve forskjellige innimellom, har en mandelmelk og nå som skal prøves etterpå :jepp: Det står på kartongen at Gryr kan steames, ja. Der gjelder da den rosa, fyldig havredrikk.

Da skal jeg se etter den og prøve! Lage meg litt fancy kaffe.

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

Det lurer jeg også på nå! :ler: :ninja:
Ja hvor kjøpte du den @Daryl Dixon ? Har aldri sett noen som heter Alpro tror jeg :klo: 

Den yougurten ja, den kjøpte jeg på en extra butikk. 

webimage-9E70AFAF-844E-4072-A62E4D1C0EA9843D.thumb.png.f38d5ccd02d2b37783c139b1da26f5ad.png

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Ja ikke sant! :jepp: 

Jeg aner ikke om de har noe av Pedro Almodovar på Netflix, hadde vært veldig fint hvis de har det da. Jeg så den på svensk tv .Husker når jeg var med på filmfestivalene at hans filmer alltid var blant høydepunktene for meg, og jeg ble bare glad av denne ganske nye som jeg fant på tv. :hjerte:  Filmkunst føler jeg, er bare ofte så fint filmet og gode historier.

Forstår, ser ikke ut som de har noe av ham på Netflix i alle fall.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Aha! Jeg tenker bare på havremelk! :ler:

 

:ler: Jeg må bla tilbake og sjekke 😅Men jeg burde prøve havremelk også :jepp: Sikkert godt i kaffen!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Da skal jeg se etter den og prøve! Lage meg litt fancy kaffe.

Den yougurten ja, den kjøpte jeg på en extra butikk. 

webimage-9E70AFAF-844E-4072-A62E4D1C0EA9843D.thumb.png.f38d5ccd02d2b37783c139b1da26f5ad.png

Takk! :blomst2: Har en extra her, men jeg har ikke sett denne. Får se i en annen større en :jepp: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringen så på en skrekkfilm i stua her i dag, jeg gikk til og fra. Var noen creepy scener der, og vi skvatt skyhøyt et par ganger. Så ikke slutten, men den var vist ikke så bra.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Takk! :blomst2: Har en extra her, men jeg har ikke sett denne. Får se i en annen større en :jepp: 

Jeg likte den hverfall veldig godt. :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Firstår, ser ikke ut som de har noe av ham på Netflix i alle fall.

Nei det ville egentlig vært litt rart om de hadde filmene hans der. De har jo ikke andre sånne type  regissører heller, tenker woody allen, martin scorsese osv. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Jeg likte den hverfall veldig godt. :nikke:

Minner meg om yoghurtene i italia, de hadde så mye rart og godt. Jeg må prøve den iallefall :jepp: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Nei det ville egentlig vært litt rart om de hadde filmene hans der. De har jo ikke andre sånne type  regissører heller, tenker woody allen, martin scorsese osv. 

De har en del lignende filmer innimellom, men mye blir nok byttet ut. Mener å ha sett noen filmer av ham på NRK, kanskje det ligger noe der.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

De har en del lignende filmer innimellom, men mye blir nok byttet ut. Mener å ha sett noen filmer av ham på NRK, kanskje det ligger noe der.

Kan jo hende at de har hatt noe av han på Netflix i Spania feks, vi får jo heller ikke helt samme tilgang på serier/filmer som i USA eller UK. Ja kanskje det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den er på teliaplay, og med betaling på viaplay og blockbuster.no. Smerte og ære på norsk :opplyser: Måtte sjekke litt! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en annen plante basert yougurt jeg liker, men husker ikke navnet. Den var med skogsbær, og jeg syntes den var så frisk og god. Må kjøpe meg den igjen og.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Denne solgte de på Meny før i alle fall, den var vanvittig god https://www.liberteyoghurt.no/produkter/liberte-salt-karamell-yoghurt/ Andre som har smakt den? Vet ikke hvor den er i salg nå :vetikke:

Nå ser jeg at det står på siden hvor den selges jo :fnise: Mulig den stadig er på Meny da :jepp:

Har hørt om de,aldri prøvd. Men det skal jeg nå! Ingen meny i nærheten, men kanskje de er andre steder og.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...