Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

5 hours ago, Daryl Dixon said:

Hørte en gammel mann si at vi var noen jævla homoer i dag. :himle: Det lot vi bare passere. 

Trist du måtte høre det. Trist det fortsatt er folk som har slike holdninger. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/28/2023 at 5:02 PM, Daryl Dixon said:

Kjøpte meg sånne egg i lilla kartong, og joda, kremen var hvitaktig den. Men husket den som bedre før. Var stusselige greier. 

Selv kjøpte jeg disse:

file.jpg

Er Smarties i egg-fasong. Siden de er en del større enn vanlig smarties så smaker man veldig mye mer av det fargelaget som er utenpå sjokoladen. Jeg likte dem! :jepp:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Trist du måtte høre det. Trist det fortsatt er folk som har slike holdninger. 

På en måte er det bedre å høre det, og vite hvem som sier det, da trenger jeg ikke være hyggelig mot dem liksom. Selv om jeg føler jeg har mye skam i livet er SB hvertfall ikke en del av det. Så da får folk bare slenge kommentarer, hvis de absolutt må. :nikke:

SVK skrev (3 timer siden):

Selv kjøpte jeg disse:

file.jpg

Er Smarties i egg-fasong. Siden de er en del større enn vanlig smarties så smaker man veldig mye mer av det fargelaget som er utenpå sjokoladen. Jeg likte dem! :jepp:

Smarties, er bedre enn non stopp, som jeg aldri har syntes noe om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Daryl Dixon said:

Smarties, er bedre enn non stopp, som jeg aldri har syntes noe om. 

Er som deg mer glad i Smarties enn Non Stop. Kjøper regelmessig disse små rørene med Smarties. Jeg er en som sluker alt av godteri når jeg har åpnet pakningen, så det at Smarties selges i porsjonspakker er et pluss. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Er som deg mer glad i Smarties enn Non Stop. Kjøper regelmessig disse små rørene med Smarties. Jeg er en som sluker alt av godteri når jeg har åpnet pakningen, så det at Smarties selges i porsjonspakker er et pluss. 

De setter seg litt i tennene synes jeg. :ler: ellers er de gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gjort oppmerksom på at i dag er det bipolar dagen, og leste at "idag feirer vi bipolar dagen." Hvordan feirer du den? Jeg har vel da feiret med å dra til legen og be om økt dose på antidepressiva. Whohooo! Og fått beskjed om å gå 30 minutter i friskluft hver dag. Så da får jeg sko meg og ut en tur, gråvær og kaldt i dag.

Happy bipolar day.

5ccfe3867e3e34a8ff64bda7466e7b02.thumb.jpeg.378eb460801311f2e4582ff98f9a17da.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/28/2023 at 5:02 PM, Daryl Dixon said:

Kjøpte meg sånne egg i lilla kartong, og joda, kremen var hvitaktig den. Men husket den som bedre før. Var stusselige greier. 

Var i butikken i dag og der solgte de Cadbury sine egg. Disse hadde gul plomme. Kan det være at det var disse eggene du smakte. Disse eggene finnes også i rosa kartonger. Det er også de samme som eier Cadbury og Freia så det er jo mulig at også Freia lagde slike egg tidligere. 

creme-egg-640-20140207092733751-jpeg.web

 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (16 minutter siden):

Var i butikken i dag og der solgte de Cadbury sine egg. Disse hadde gul plomme. Kan det være at det var disse eggene du smakte. Disse eggene finnes også i rosa kartonger. Det er også de samme som eier Cadbury og Freia så det er jo mulig at også Freia lagde slike egg tidligere. 

creme-egg-640-20140207092733751-jpeg.web

 

De har jeg ikke sett før,men de så jo spennende ut da. Er nok jeg som bare husker kremen som gulaktig. Hvilken butikk så du disse i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (20 timer siden):

Jepp, nekter ikke for det. :ler: Kona hans hysjet på han, hun ble nok flau. Var de som satt å småkysset, vi gjorde ikke noe annet enn at SB la armen over skuldrene mine. Hørte han si at det var et offentlig sted, at slikt ikke sømmet seg og at vi var jævla homser. Vi bare vekslet blikk og overså det.

:risterpåhodet: Er ikke greit, slik oppførsel. Er ingen forskjell på kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (25 minutter siden):

:risterpåhodet: Er ikke greit, slik oppførsel. Er ingen forskjell på kjærlighet.

Nei, men man får liksom ikke gjort noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Daryl Dixon said:

De har jeg ikke sett før,men de så jo spennende ut da. Er nok jeg som bare husker kremen som gulaktig. Hvilken butikk så du disse i?

Jeg så dem på Normal. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ordnet så mange påskeegg nå. 🥚 Alle skal gis bort.

Jeg har vært hos fysio, ikke så juling i dag, kommet hjem og skal pakke og sende katten til foreldrene mine (jeg har laget påskeegg til katten og), selv drar vi opp på hytta til et vennepar i kveld. Vi drar ganske sent, blir til tirsdag, og etter det har vi hele huset før oss selv ut uka. 

God fredag, og god palmehelg. 🐣 :kaklehone:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jeg har ordnet så mange påskeegg nå. 🥚 Alle skal gis bort.

Jeg har vært hos fysio, ikke så juling i dag, kommet hjem og skal pakke og sende katten til foreldrene mine (jeg har laget påskeegg til katten og), selv drar vi opp på hytta til et vennepar i kveld. Vi drar ganske sent, blir til tirsdag, og etter det har vi hele huset før oss selv ut uka. 

God fredag, og god palmehelg. 🐣 :kaklehone:

Så koselig :jepp:

Jeg har bare laget til ett, til min far, og det gleder jeg meg så mye til å gi at jeg har vist det frem allerede, ikke ulikt ca. 70% av alle andre gaver jeg gir .. uff :fnise:

God fredag og påske (for meg begynner den nå!) til alle :blomst2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Så koselig :jepp:

Jeg har bare laget til ett, til min far, og det gleder jeg meg så mye til å gi at jeg har vist det frem allerede, ikke ulikt ca. 70% av alle andre gaver jeg gir .. uff :fnise:

God fredag og påske (for meg begynner den nå!) til alle :blomst2:

For meg begynner påsken nå og! 

Så søt du er, ser for meg at du stolt viser frem! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

For meg begynner påsken nå og! 

Så søt du er, ser for meg at du stolt viser frem! 

Haha, ja det var verst med min mor, jeg taklet aldri "presset" med å vente, endte alltid med å pakke opp og vise og så pakke inn igjen :fnise: Dessverre var det ikke bare som barn, nei :ler:

Så gøy at din påske begynner nå og, jeg pleier alltid å bli korrigert på at det ikke er påske enda! :ler:

 

 

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (Akkurat nå):

Haha, ja det var verst med min mor, jeg taklet aldri "presset" med å vente, endte alltid med å pakke opp pga vise og så pakke inn igjen :fnise: Dessverre var det ikke bare som barn, nei :ler:

 

Du har hverfall ekte giverglede!!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Du har hverfall ekte giverglede!!

Jaaaa, litt i overkant mye kanskje :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jaaaa, litt i overkant mye kanskje :ler:

Barnlig giverglede, det er bare koselig det!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...