Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Å ja, det tror jeg! De dagene det var fint vær var han mye ute, lå ute i solen og koste seg, fikk skikkelig solvarm pels. Koste seg skikkelig. Nå regner det skikkelig, håper det tærer på snøen så det virkelig tiner når solen kommer. Da blir det bedre å være katt ute vil jeg tro. Men han har aldri hatt så fin vinterpels som nå! 

Leste at det var spådd ganske bra påskevær over hele landet i år, nord Norge får best, men gode muligheter for soldager ellers og. Har du noen påskeplaner?

Ja, det blir nok bra for ham/oss alle med litt mer vårlige dager :jepp:

Har ikke hørt noe om fint vær, men det lyder bra :jepp:

Samme som vanlig, stillg og rolig, pusle litt i hagen forhåpentligvis, om været blir bra :jepp: Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (4 minutter siden):

Eneste kattekontakten jeg har om dagen er med han som tusler forbi huset om natten mens han jamrer og synes synd på seg selv, mjauer litt tilbake til ham for å backe ham litt opp, that’s it! :ler:

 

Det er bra du gir han litt feedback! :ler: Han er vel ute og roper på damene han?

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, det blir nok bra for ham/oss alle med litt mer vårlige dager :jepp:

Har ikke hørt noe om fint vær, men det lyder bra :jepp:

Samme som vanlig, stillg og rolig, pusle litt i hagen forhåpentligvis, om været blir bra :jepp: Du da?

Ja, lengter etter vår. Alt er så slapsete og sørpete ute nå, nitrist. 

Mulig det blir et par netter på hytta med et vennepar, palmehelgen. Så stille og rolig hjemme resten, vi blir alene da tenåringen skal være med far og bror bort. Jeg skal ha mye gule lys og litt vårlige blomster hjemme hverfall! :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Det er bra du gir han litt feedback! :ler: Han er vel ute og roper på damene han?

Ja, lengter etter vår. Alt er så slapsete og sørpete ute nå, nitrist. 

Mulig det blir et par netter på hytta med et vennepar, palmehelgen. Så stille og rolig hjemme resten, vi blir alene da tenåringen skal være med far og bror bort. Jeg skal ha mye gule lys og litt vårlige blomster hjemme hverfall! :jepp:

Tror du? Det kan godt være, men han høres mest litt deppa ut, hvem vet :vetikke: Får litt vondt av ham.

Høres ut som det blir en fin påske på dere :jepp:

Noe nytt om bror skal flytte inn hos dere en periode?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Tror du? Det kan godt være, men han høres mest litt deppa ut, hvem vet :vetikke: Får litt vondt av ham.

Høres ut som det blir en fin påske på dere :jepp:

Noe nytt om bror skal flytte inn hos dere en periode?

Det kan jo være han er stakkar, blir kaster ut i kulda av folka hjemme kanskje. Uff, nå fikk jeg litt vondt av han og. 

Ja, påske er koselig. Mindre press enn jul, og mer vårlig.

Ja, vi ordner rom til han etter påske. Faren var glad for tilbudet, og gutten og. Så får hvertfall begge ungene ro rundt seg en stund. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det kan jo være han er stakkar, blir kaster ut i kulda av folka hjemme kanskje. Uff, nå fikk jeg litt vondt av han og. 

Ja, påske er koselig. Mindre press enn jul, og mer vårlig.

Ja, vi ordner rom til han etter påske. Faren var glad for tilbudet, og gutten og. Så får hvertfall begge ungene ro rundt seg en stund. 

Huff ja, får håpe han bare er på kattekvinnejakt? :ler:

Så bra, da ordnet jo det seg fint :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Huff ja, får håpe han bare er på kattekvinnejakt? :ler:

Så bra, da ordnet jo det seg fint :jepp:

Ja, får håpe han finner en flott kattekvinne. :ler:

Ja, vi får tro det ordner seg greit!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (5 timer siden):

Jeg vet ikke om torpedoen er ekte eller ikke  :klo: 

Hvor langt har du kommet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe tidlig i dag, så på kompani Lauritzen. Hva er greia med den forsvunnede sengen?? :ler: Pussig.

I dag skinner solen! Vasket klær, kjørt ungdom på skolen og kommet meg hjem til en kaffe. :kaffekopp: Katten ligger i solen og er solgul og fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Hvor langt har du kommet? 

Så på i natt så nå har jeg kommet et par episoder inn i sesong 3.

Jeg er skikkelig dårlig i dag med økende vondt i nakken/hodet og blir kvalm av det. Våknet for tidlig pga nakkesmerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (56 minutter siden):

Så på i natt så nå har jeg kommet et par episoder inn i sesong 3.

Jeg er skikkelig dårlig i dag med økende vondt i nakken/hodet og blir kvalm av det. Våknet for tidlig pga nakkesmerter. 

Oi, kommet langt! Nest siste episode har litt sterke sener, bare sånn obs obs. 

Uff, da. Høres jævlig ut, håper du har noe for det så ikke hele dagen blir ødelagt!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

Oi, kommet langt! Nest siste episode har litt sterke sener, bare sånn obs obs. 

Uff, da. Høres jævlig ut, håper du har noe for det så ikke hele dagen blir ødelagt!

Spoleknappen er litt dum på nrktv, har allerede måttet spole noen scener og den går fortere og fortere uten å vise hvor man er :kjefte::fnise: Om det involverer den beskjæringssaksen har jeg ikke tenkt til å se på 😅 de viste jo et klipp av det allerede i starten av sesongen, rart. 

Går bedre nå med de sterke migrenetablettene, takk :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (2 timer siden):

Spoleknappen er litt dum på nrktv, har allerede måttet spole noen scener og den går fortere og fortere uten å vise hvor man er :kjefte::fnise: Om det involverer den beskjæringssaksen har jeg ikke tenkt til å se på 😅 de viste jo et klipp av det allerede i starten av sesongen, rart. 

Går bedre nå med de sterke migrenetablettene, takk :klem3:

Så bra det går bedre! :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringen ville se på Norge bak fasaden, tenkte det kan jeg og se på. Det var den episoden som heter Redd meg. Om psykisk helse, og ei dame som er kronisk suicidal og har spiseforstyrrelse. Det ble litt slitsomt, begynte å lure på om jeg burde la henne se det, men så har ikke jeg rett å nekte henne, og det hjelper jo ikke å prøve å beskytte ved å "skjule" sånne ting, det er rundt oss hele tiden i samfunnet. Jeg blir litt overbeskyttende jeg... 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

Tenåringen ville se på Norge bak fasaden, tenkte det kan jeg og se på. Det var den episoden som heter Redd meg. Om psykisk helse, og ei dame som er kronisk suicidal og har spiseforstyrrelse. Det ble litt slitsomt, begynte å lure på om jeg burde la henne se det, men så har ikke jeg rett å nekte henne, og det hjelper jo ikke å prøve å beskytte ved å "skjule" sånne ting, det er rundt oss hele tiden i samfunnet. Jeg blir litt overbeskyttende jeg... 

Tror stort sett det bare er bra at tenåringer lærer om sånt, bedre å være litt informert tenker jeg. Også fint at du passer på da ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkensina skrev (15 minutter siden):

Tror stort sett det bare er bra at tenåringer lærer om sånt, bedre å være litt informert tenker jeg. Også fint at du passer på da ♥️

Jeg setter det litt på spissen, ville jo aldri skrudd av. Men, ville pakket henne inn i bobleplast, hvis jeg kunne. :ironi:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (59 minutter siden):

Jeg setter det litt på spissen, ville jo aldri skrudd av. Men, ville pakket henne inn i bobleplast, hvis jeg kunne. :ironi:

:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lært om livmorhalskreft, prøver osv. Kunne jo litt om det, men at kvinner under 34 ikke blir sjekket for hpv virus i samme test er jo hårreisende, og at så mange ikke blir fanget opp. Gjør meg trist. De over 34 blir automatisk sjekket, det burde vært alle kvinner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Begynner vel å nærme meg den alderen hvor to damer som var foreldre til ulike barn i nabolaget jeg vokste opp døde av livmorhalskreft :( Hun ene tror jeg rett og slett var redd for å gå til gynekolog og det var kanskje også mindre vanlig før. Møtte henne like før hun døde, barna var begge unge voksne da. At hun klarte å være så blid da er både fint og rart. Jeg satt barnevakt for de noen ganger når de var små. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...