Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (5 timer siden):

Jeg så en fin film :hoppe: Dolor y Gloria, eller smerte og ære av Pedro Almodovar. Lenge siden jeg har sett en av filmene hans og nå ble jeg glad.

Ferdig med exit?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg datt tilfeldig inn på noen interiørbutikker i dag, kjøpte meg putetrekk, lys og to kyllinger. Eller høne som jeg liker å si. Litt tidlig med påske, men jeg trengte litt farger. 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Ferdig med exit?

Ja har sett den ferdig. Den ble dårligere skrevet etterhvert synes jeg, særlig den siste sesongen. Kikket vekk når de parterte og klippet finger da 😅 Litt dårlig skuespill blant en del som politimannen og kona til Henrik og andre iblant også. Historien til Hermine ble irriterende etterhvert og lite troverdig. Hvis ikke hun også skal være en sosiopat da?  Pål sin historie var også litt lite troverdig, eller vi hadde i allefall ikke sett noe fra før som skulle tyde på at det var greit for han å drepe og partere for penger. 
Men jeg likte enhjøringsfesten, den var litt Wolf of wallstreet over the top med masse kostymer så kanskje derfor 😂

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir oppgitt når noen ringer meg for å prate, samtidig som de driver med masse rart i bakgrunnen, og har telefonen på høytaler og beveger seg rundt i rommet. Ikke hører jeg alt som blir sagt, og må sitte å konsentrere meg for hvert ord, men all bagrunnslyd hører jeg. Det er så slitsomt. Hvorfor kan man ikke prate vanlig i telefonen, sette seg og faktisk bare være i den samtalen. Det er den som ringer meg, ikke jeg som ringer og forstyrrer mens de driver på. Jeg slår et slag for den gamle hustelefonen, hvor du faktisk måtte sitte eller stå i ro under samtalen! Eller planlegg å ta telefonen mens man setter seg med en kaffekopp. Jeg har begynt å ikke ta telefonen når de som gjør sånn ringer, for samtalen vater i hverfall 30 min,og det er lenge når man må be folk gjenta og at det er mye støy. Sånn, det var alt for i dag, hilsen mann 85år som savner fasttelefon.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Jeg kjenner jeg blir oppgitt når noen ringer meg for å prate, samtidig som de driver med masse rart i bakgrunnen, og har telefonen på høytaler og beveger seg rundt i rommet. Ikke hører jeg alt som blir sagt, og må sitte å konsentrere meg for hvert ord, men all bagrunnslyd hører jeg. Det er så slitsomt. Hvorfor kan man ikke prate vanlig i telefonen, sette seg og faktisk bare være i den samtalen. Det er den som ringer meg, ikke jeg som ringer og forstyrrer mens de driver på. Jeg slår et slag for den gamle hustelefonen, hvor du faktisk måtte sitte eller stå i ro under samtalen! Eller planlegg å ta telefonen mens man setter seg med en kaffekopp. Jeg har begynt å ikke ta telefonen når de som gjør sånn ringer, for samtalen vater i hverfall 30 min,og det er lenge når man må be folk gjenta og at det er mye støy. Sånn, det var alt for i dag, hilsen mann 85år som savner fasttelefon.

 

Som jeg skulle skrevet det selv :ler: Min tante sa senest i dag at hun vet jeg ikke liker at hun gjør ditt og datt mens vi prater pga lydene. Er jo superhøyt rett i mikofonen mange lyder. Har lyden skrudd nesten helt ned, men likevel.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (9 minutter siden):

Som jeg skulle skrevet det selv :ler: Min tante sa senest i dag at hun vet jeg ikke liker at hun gjør ditt og datt mens vi prater pga lydene. Er jo superhøyt rett i mikofonen mange lyder. Har lyden skrudd nesten helt ned, men likevel.

Ja, er jo så forstyrrende. Jeg er så lydsensitiv, og blir så fort distrahert når det skjer så mye i bakgrunnen. Og lyden på stemmen går så opp og ned. Hvis jeg vil snakke med noen så tar jeg meg tid og fokuserer på det, tar ikke oppvasken samtidig.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Ja, er jo så forstyrrende. Jeg er så lydsensitiv, og blir så fort distrahert når det skjer så mye i bakgrunnen. Og lyden på stemmen går så opp og ned. Hvis jeg vil snakke med noen så tar jeg meg tid og fokuserer på det, tar ikke oppvasken samtidig.

Ja, enig. Ikke lett å få med seg hva de sier. Noen ganger blir det så man nesten ikke hører noen ting som helst.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (53 minutter siden):

Ja, enig. Ikke lett å få med seg hva de sier. Noen ganger blir det så man nesten ikke hører noen ting som helst.

:nikke: Er ikke så glad i å snakke i tlf pga det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

:nikke: Er ikke så glad i å snakke i tlf pga det. 

Jeg vil ha gode gammeldagse fasttelefonen tilbake :opplyser:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (33 minutter siden):

Jeg vil ha gode gammeldagse fasttelefonen tilbake :opplyser:

Med ledning, så man må holde seg på en plass!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er 7 20, sommertid. Vi ble vekt da en veninne av tenåringen dro på jobb, det dundret fælt, lurer på om hun forsov seg stakkar.

Så godt å våkne og vite at ingen av oss må stresse opp. Katten ligger på rygg mellom meg og SB,  nettopp ferdig med potevask så må er alle labbene ut i hver sin retning og han lager gryntelyder. Jeg lurer på om jeg skal stå opp snart lell, ryggen er ikke god i noen stillinger, da kan jeg like gjerne stå opp.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Daryl Dixon said:

Jeg kjenner jeg blir oppgitt når noen ringer meg for å prate, samtidig som de driver med masse rart i bakgrunnen, og har telefonen på høytaler og beveger seg rundt i rommet. Ikke hører jeg alt som blir sagt, og må sitte å konsentrere meg for hvert ord, men all bagrunnslyd hører jeg. Det er så slitsomt. Hvorfor kan man ikke prate vanlig i telefonen, sette seg og faktisk bare være i den samtalen. Det er den som ringer meg, ikke jeg som ringer og forstyrrer mens de driver på. Jeg slår et slag for den gamle hustelefonen, hvor du faktisk måtte sitte eller stå i ro under samtalen! Eller planlegg å ta telefonen mens man setter seg med en kaffekopp. Jeg har begynt å ikke ta telefonen når de som gjør sånn ringer, for samtalen vater i hverfall 30 min,og det er lenge når man må be folk gjenta og at det er mye støy. Sånn, det var alt for i dag, hilsen mann 85år som savner fasttelefon.

 

Skjønner deg godt. Synes mange har svært dårlig telefonetikette. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 time siden):

Skjønner deg godt. Synes mange har svært dårlig telefonetikette. 

Det er litt godt at andre er enig, at det ikke bare er meg som tenker sånn.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eltet en deig, som nå står og hever. SB er ute og går på ski, katten er ute og katter, og ungdommen sover.

Jeg har prøvd Alpro sin plantebaserte coconut og salted caramel yougurt, og den var god! Den skal jeg absolutt kjøpe igjen, stort beger og jeg spiste hele! Anbefales! Passer nok godt med alt av korn, musli og frukt! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Jeg har eltet en deig, som nå står og hever. SB er ute og går på ski, katten er ute og katter, og ungdommen sover.

Jeg har prøvd Alpro sin plantebaserte coconut og salted caramel yougurt, og den var god! Den skal jeg absolutt kjøpe igjen, stort beger og jeg spiste hele! Anbefales! Passer nok godt med alt av korn, musli og frukt! 

Åh, ble klokken skrudd frem i natt? :ninja:

Den yougurten må prøves! :jepp: Jeg prøver Gryr fyldig havredrikk for tiden (når jeg vil ha ekstra god kaffe), den kan anbefales og :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkensina skrev (20 timer siden):

Ja har sett den ferdig. Den ble dårligere skrevet etterhvert synes jeg, særlig den siste sesongen. Kikket vekk når de parterte og klippet finger da 😅 Litt dårlig skuespill blant en del som politimannen og kona til Henrik og andre iblant også. Historien til Hermine ble irriterende etterhvert og lite troverdig. Hvis ikke hun også skal være en sosiopat da?  Pål sin historie var også litt lite troverdig, eller vi hadde i allefall ikke sett noe fra før som skulle tyde på at det var greit for han å drepe og partere for penger. 
Men jeg likte enhjøringsfesten, den var litt Wolf of wallstreet over the top med masse kostymer så kanskje derfor 😂

Veldig enig i alt du skriver, jeg reagerte også veldig på hvor usannsynlig Pål sine groteske handlinger var, basert på hvordan vi kjente ham fra tidligere.

Frøkensina skrev (På 24.3.2023 den 23.51):

Jeg så en fin film :hoppe: Dolor y Gloria, eller smerte og ære av Pedro Almodovar. Lenge siden jeg har sett en av filmene hans og nå ble jeg glad.

På Netflix? Den skal jeg sjekke ut og :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. :) Jeg snublet over dagboken din og synes den var koselig. Jeg følger gjerne med videre, hvis det er ok for deg? 😊 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (45 minutter siden):

Åh, ble klokken skrudd frem i natt? :ninja:

Den yougurten må prøves! :jepp: Jeg prøver Gryr fyldig havredrikk for tiden (når jeg vil ha ekstra god kaffe), den kan anbefales og :jepp:

Ja, frem en time.

Jeg bruker den oatly i kaffen. Den er ikke så fyldig da, vet du om den fra gryr kan steames?

Purple_Pixiedust skrev (34 minutter siden):

Heihei. :) Jeg snublet over dagboken din og synes den var koselig. Jeg følger gjerne med videre, hvis det er ok for deg? 😊 

Ja, så klart! Bare koselig det når folk detter innom på besøk!!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (49 minutter siden):

Ja, frem en time.

Jeg bruker den oatly i kaffen. Den er ikke så fyldig da, vet du om den fra gryr kan steames?

Ja, så klart! Bare koselig det når folk detter innom på besøk!!

Oatly bruker jeg og mest, men liker å prøve forskjellige innimellom, har en mandelmelk og nå som skal prøves etterpå :jepp: Det står på kartongen at Gryr kan steames, ja. Der gjelder da den rosa, fyldig havredrikk.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...