Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Det var veldig godt. Rørte det inn i isen før jeg fryste det. Og med lakrissaus da.

Knuser du det helt, nesten som pulver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Daryl Dixon said:

Det var veldig godt. Rørte det inn i isen før jeg fryste det. Og med lakrissaus da.

Jeg har ikke selvdisiplinen til å fryse isen igjen etter jeg har blandet inn godsakene. Da går den rett i magen. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Jeg liker når ting er tett plantet jeg :jepp: men, det går jo en grense så klart, noen ganger blir det bare for tett :nikke: 

Jeg har noen bed som har vokst seg i overkant tette de siste årene, har null krefter til å få gjort noe med det, så det får bare være som det er. Bringebærbuskene kryper innover hagen i vanvittig fart også :unsure: 

Hagen finner du igjen når du har energi til å ta det! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Knuser du det helt, nesten som pulver?

Hadde litt biter og litt som ble pulver. Og så blandet jeg det med gaffel så det ble litt som marmorering. 

SVK skrev (1 time siden):

Jeg har ikke selvdisiplinen til å fryse isen igjen etter jeg har blandet inn godsakene. Da går den rett i magen. :arwen:

Jeg lagde isen fra bunn, så måtte fryse, eller å ville det vært lakris og krem bare. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Hagen finner du igjen når du har energi til å ta det! :klem:

Får satse på det :jepp: :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, kjenner at jeg er dødssliten nå. Men har vært godt å ha litt å gjøre. Nå blir det stille hverdag igjen. 

da3ttse-d5105aab-2b71-46a3-a568-70051853ea22.png.56d6e870767883e7842e7fd2b8a436a3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dag. For litt siden fikk jeg vite at en jeg har hatt litt kontakt med var død, av eget valg. Vi har hatt litt kontakt etter at vi var i samme båt, på samme sted en periode. Nå hadde han fått utført det han lengter etter, og han ønsket at jeg og to andre som og var i samme båt skulle komme i begravelsen. Han har sagt det tidligere at om det skulle skje så ville han at vi kom og "sendte han avgårde". Han hadde skrevet selv gjesteliste og valgt sanger før hsn forlot verden. Jeg vet ikke hvorfor, og jeg hadde ikke lyst å dra egentlig, men når en sørgende mor ringer og sier det så klarer man ikke å si nei... Vi ble bare to av tre som møtte opp, og det føltes ut som om vi hadde lurt oss med. Med totalt fremmede mennesker, og så dyster stemning. Ubehagelig å vite hvorfor vi var i den begravelsen. Til og med verre enn når min beste kamerat/tidlig kjæreste, døde i trafikken. Det var så klart mer personlig trist for meg, men det blir noe annet med begravelse når vedkommende ikke lenger ville leve. Å se pårørende, og høre det presten sa. Sitter der med sin egen skam oppi det hele. Var det det han ville? At vi skulle kjenne på det?? At det kunne vært meg.. 

Håper freden fant deg! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått lånt en tepperenser. Min hushjelp renser ikke tepper, det er vårt ansvar og vi har oversett det lenge nok til at teppet er blitt ekkelt. Så jeg skal prøve å rense det, blir det ikke bra så kaster jeg det.

Dattera til min nåværende hushjelp har vist interesse for å ta over, siden hushjelpen vil gi seg. 

Nå får jeg teste doningen litt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med tepperens :jepp:

Sjekk når hun sier freeze, hvordan har hun klart å lære ham det? 😁 Utrolig søtt ekorn! 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Lykke til med tepperens :jepp:

Sjekk når hun sier freeze, hvordan har hun klart å lære ham det? 😁 Utrolig søtt ekorn! 🥰

De teppene trengte en rens! 😖😖

Så søtt ekorn, det er helt utrolig at det går an! Bare å få kontakt med et er jo helt utrolig, men å lære det ting.. dyr er mye smartere enn vi aner.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (25 minutter siden):

De teppene trengte en rens! 😖😖

Så søtt ekorn, det er helt utrolig at det går an! Bare å få kontakt med et er jo helt utrolig, men å lære det ting.. dyr er mye smartere enn vi aner.. 

Enig! Utrolig fascinerende! :jepp:

Får dere besøk av ekorn i hagen, eller er det lite pga pus?

Her har det ikke vært ekorn på år og dag :sukk:tror det stadig går ekorn-gjeteord om en av mine gamle katter som var en skikkelig god jeger :unsure:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 minutt siden):

Enig! Utrolig fascinerende! :jepp:

Får dere besøk av ekorn i hagen, eller er det lite pga pus?

Her har det ikke vært ekorn på år og dag :sukk:tror det stadig går ekorn-gjeteord om en av mine gamle katter som var en skikkelig god jeger :unsure:

Sjeldent ekorn her, ikke sikkert det bor ekorn akkurat i disse trea..🙄 og muligens pga katten. Men sett noen stakkarer ved vegen i det siste. SB så en bli påkjørt når vi skulle på hyttetur i fjor, glad jeg ikke så det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Sjeldent ekorn her, ikke sikkert det bor ekorn akkurat i disse trea..🙄 og muligens pga katten. Men sett noen stakkarer ved vegen i det siste. SB så en bli påkjørt når vi skulle på hyttetur i fjor, glad jeg ikke så det.

Åh nei, så fælt :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten var det en periode et ekorn som kom å spiste av hånden min, det var koselig :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (4 minutter siden):

Da jeg var liten var det en periode et ekorn som kom å spiste av hånden min, det var koselig :jepp:

Så koselig!! 😍 Aldri hatt kontakt med vilt dyr jeg, tror jeg. Annet enn fugler jeg mater.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Så koselig!! 😍 Aldri hatt kontakt med vilt dyr jeg, tror jeg. Annet enn fugler jeg mater.

Samme her, bortsett fra den da, men den var nok vant til å få mat fra andre steder fra før, uansett veldig fin opplevelse :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Samme her, bortsett fra den da, men den var nok vant til å få mat fra andre steder fra før, uansett veldig fin opplevelse :)

Ja, det tror jeg så absolutt! 😍

Nå har jeg gått en runde med saks og klippet avblomstrede blomster, vannet og dullet med planter. Det er mye terapi i det. Og så glad jeg er for at det er to relativt store agurker på agurkplanten! :hoppendeglad:tenk at jeg får til at noe spiselig faktisk blir noe av!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Ja, det tror jeg så absolutt! 😍

Nå har jeg gått en runde med saks og klippet avblomstrede blomster, vannet og dullet med planter. Det er mye terapi i det. Og så glad jeg er for at det er to relativt store agurker på agurkplanten! :hoppendeglad:tenk at jeg får til at noe spiselig faktisk blir noe av!!

Så gøy! Blir stas å spise de! :jepp:

Veldig mye terapi i plantedulling, ja :jepp:

I gamle dager var jo dette en vanlig terapiform ved mange sykehus, det burde absolutt bli tatt opp igjen!

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...