Heipådegådu Skrevet 19. september 2022 #721 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg skjønner ikke helt hva hun har gjort. Bestemor kaller henne for Megga Markle 🤭😂 Jeg syns hun ser ut som en ekte prinsesse jeg og virker omsorgsfull, hva er det jeg ikke ser? 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. september 2022 #722 Del Skrevet 19. september 2022 Intervjuet de stilte opp på hos Oprah? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 19. september 2022 #723 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg og sliter med å forstå dette hatet mot Meghan og Harry. Harry er tydelig preget etter en oppvekst med mye sinne mot sin far etter det som skjedde med Diana. Jeg ser på det som en styrke at han ikke ønsker at sin egen kone og barn vil oppleve det samme. 21 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sacramone Skrevet 19. september 2022 Populært innlegg #724 Del Skrevet 19. september 2022 Godt mulig de begge har fått både traumer og sorger av sine familier. Men å kaste de alle som en under bussen og nærmest fiendtlig-gjøre seg med begge familier må jo være et usunt tegn.. Bevisst gå ut i beste sendetid og klage over manglende prins/prinsessetitler, hevde at kongefamilien er rasistiske, sutre over manglende midler fra skattebetalerne i UK SAMTIDIG som man har forlatt både familie og plikter.. Nei, jeg tror ikke det finnes ord. Hele intervjuet med Oprah var bare en farse av møkk som ble spadd opp, familien de klager på har ikke mulighet til å komme med motsvar. For så å dra i denne begravelsen, og bli med på all pomp og prakt!? Det hele har en dobbeltmoral over seg. Det er fryktelig lite troverdig, og jeg mener de skylder kongefamilien en skikkelig offentlig beklagelse. Tenk all den sorg de har gitt dronningen de siste årene av hennes liv. Og ikke med uhell, men fullt bevisst. I min mening har Meghan spilt på Harrys følelser og ledet han langt ut på viddene. Jeg tror hun er ekstremt narsissistisk og han har vært lett å lede/forføre. Vi får vel se hvordan det går. 54 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 19. september 2022 #725 Del Skrevet 19. september 2022 (endret) Hun er en narsissist. Hun er utelukkende opptatt av seg selv. I den grad hun virker opptatt av noe eller noen andre er det fordi det enten gagner henne selv eller pynter på hennes fasade. Hun har behandlet sin far ufint, og har vel stort sett kuttet ut alle som ikke var til nytte for henne lenger. Hun jaktet spesifikt ned Harry for så å lyge om det etterpå, og ytret noe så tåpelig som at hun ikke visste noe om den britiske kongefamilien, tross at hun var opptatt av Diana når hun var yngre, og poserte utenfor Buckingham som tenåring. Hun har dominert Harry, avskåret han fra familie og venner (altså de som kunne laget problemer for henne) og formet hans verdensbilde. Når det er sagt så mener jeg at Harry har hatt dette liggende latent, han har emosjonelt flakset rundt og ventet på at noen skulle ta ansvar. Ikke at han ser at hun styrer skuta, han tror nok at han er den dominante. Hun har ingen kvaler når det kommer til å lyge eller vri sannheten for at den skal passe til hennes historie. Hun eier ikke takt, og heller ikke samvittighet mtp. Oprah-intervjuet og Prins Philip som lå syk, og ikke minst kalle datteren sin opp etter Dronningen etter å ha beskyldt kongefamilien for å være rasister i et intervju sett av hele verden Hele kroppsspråket hennes skriker falsk, med en påtatt mine i ansiktet. Til at hun generelt får lite skryt for sine skuespilleregenskaper, så har hun klart å lure mange. Vet ikke om det er en woke eller rase-greie. Rævhøl kommer i alle etnisiteter. Jeg er enig med din bestemor! Endret 19. september 2022 av FreezeandFawn 40 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 19. september 2022 #726 Del Skrevet 19. september 2022 (endret) Sacramone skrev (21 minutter siden): I min mening har Meghan spilt på Harrys følelser og ledet han langt ut på viddene. Jeg tror hun er ekstremt narsissistisk og han har vært lett å lede/forføre. Vi får vel se hvordan det går. Eventuelt liker Harry Meghan fordi de ser likt på ting. Harry er engelsk prins og har fått alt han peker på hele sitt liv. Og siden moren hans døde da han var barn så kunne han også få enormt med sympati samtidig som han både er bortskjemt og umoden. Endret 19. september 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 19. september 2022 #727 Del Skrevet 19. september 2022 (endret) Fordi Meghan Markle er ekstremt selvopptatt og veldig lite empatisk. Hun løy om hvordan hun ikke visste hvem Harry var da de traff hverandre, hun løy om at hun var syk, hun er et mareritt å jobbe med, hun har ødelagt forholdet mellom Harry og familien, hun pratet kun om seg selv i en hel time da hun var gjest under et seminar om kvinner i nød, hun overtalte Harry til å melde seg ut og han mistet derfor alt han jobbet for, hun påstod at hun ikke visste hvem Diana var men var besatt av henne som ung, hun løy om skolegang og at hun var fattig under oppveksten, hun slo hånden av venner som hun hadde i barndommen, hun krever forhåndsbetaling for podcast men lager bare en episode på 1,5 år.... Altså lista er lang som et vondt år, men det går ikke an å fullføre her inne. Endret 19. september 2022 av Turtellure12 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 19. september 2022 #728 Del Skrevet 19. september 2022 Turtellure12 skrev (1 minutt siden): Fordi Meghan Markle er ekstremt selvopptatt og veldig lite empatisk. Hun løy om hvordan hun ikke visste hvem Harry var da de traff hverandre, hun løy om at hun var syk, hun er et mareritt å jobbe med, hun har ødelagt forholdet mellom Harry og familien, hun pratet kun om seg selv i en hel time da hun var gjest under et seminar om kvinner i nød, hun overtalte Harry til å melde seg ut og han mistet derfor alt han jobbet for, hun påstod at hun ikke visste hvem Diana var men var besatt av henne som ung, hun løy om skolegang og at hun var fattig under oppveksten, hun løy om og slo hånden av venner som hun hadde i barndommen.... Altså lista er lang som et vondt år, men det går ikke an å fullføre her inne. Haha, enig med konklusjonen din! Jeg skrev en halv avhandling og kunne fortsatt og fortsatt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 19. september 2022 #729 Del Skrevet 19. september 2022 Når man lyver om at folk danset i gatene i Sør-Afrika da hun giftet seg som da Mandela ble frigjort fra fengsel etter 27 år er man ikke helt frisk. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 19. september 2022 #730 Del Skrevet 19. september 2022 Heipådegådu skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hva hun har gjort. Bestemor kaller henne for Megga Markle 🤭😂 Jeg syns hun ser ut som en ekte prinsesse jeg og virker omsorgsfull, hva er det jeg ikke ser? Ser det hele som deg, og ser heller ingen rasjonelle grunner til at folk skal være så negativ til henne som mange er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 19. september 2022 #731 Del Skrevet 19. september 2022 Made4u skrev (35 minutter siden): Ser det hele som deg, og ser heller ingen rasjonelle grunner til at folk skal være så negativ til henne som mange er. Hvis du leser her evt undersøker litt så finnes det utallige rasjonelle grunner til det. Men hun er sånn halvveis flink til å sette opp et skuespiller-ansikt, så kanskje du bare klarer å se det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 20. september 2022 #732 Del Skrevet 20. september 2022 Fufu skrev (49 minutter siden): Når man lyver om at folk danset i gatene i Sør-Afrika da hun giftet seg som da Mandela ble frigjort fra fengsel etter 27 år er man ikke helt frisk. Hæ? Sa hun det?🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 20. september 2022 #733 Del Skrevet 20. september 2022 Er det hun som har jaktet på han? Trodde det var han som spesifikt kontaktet henne etter å ha sett henne på tv-serien Suits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 20. september 2022 #734 Del Skrevet 20. september 2022 Tough cookie skrev (15 minutter siden): Hæ? Sa hun det?🙊 Jepp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bindersen Skrevet 20. september 2022 #735 Del Skrevet 20. september 2022 Turtellure12 skrev (4 minutter siden): Jepp Dette må du nesten linke til, ellers er det bare en spekulasjon fra din side. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 20. september 2022 #736 Del Skrevet 20. september 2022 Bindersen skrev (2 minutter siden): Dette må du nesten linke til, ellers er det bare en spekulasjon fra din side. https://www.scmp.com/magazines/style/celebrity/article/3191141/inside-meghan-markle-and-nelson-mandela-fiasco-she https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2022/08/31/195868216/hertuginne-meghan-markle-far-sa-hatten-passer-av-nelson-mandelas-barnebarn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 20. september 2022 #737 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Kanskje dette er grunnen til at folk ikke liker henne? Endret 20. september 2022 av Ramona1970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 20. september 2022 #738 Del Skrevet 20. september 2022 Sacramone skrev (2 timer siden): hevde at kongefamilien er rasistiske Ah ok så det sier hun....nå fikk jeg et lite Durek deja vu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2022 #739 Del Skrevet 20. september 2022 Sacramone skrev (5 timer siden): Godt mulig de begge har fått både traumer og sorger av sine familier. Men å kaste de alle som en under bussen og nærmest fiendtlig-gjøre seg med begge familier må jo være et usunt tegn.. Bevisst gå ut i beste sendetid og klage over manglende prins/prinsessetitler, hevde at kongefamilien er rasistiske, sutre over manglende midler fra skattebetalerne i UK SAMTIDIG som man har forlatt både familie og plikter.. Nei, jeg tror ikke det finnes ord. Hele intervjuet med Oprah var bare en farse av møkk som ble spadd opp, familien de klager på har ikke mulighet til å komme med motsvar. For så å dra i denne begravelsen, og bli med på all pomp og prakt!? Det hele har en dobbeltmoral over seg. Det er fryktelig lite troverdig, og jeg mener de skylder kongefamilien en skikkelig offentlig beklagelse. Tenk all den sorg de har gitt dronningen de siste årene av hennes liv. Og ikke med uhell, men fullt bevisst. I min mening har Meghan spilt på Harrys følelser og ledet han langt ut på viddene. Jeg tror hun er ekstremt narsissistisk og han har vært lett å lede/forføre. Vi får vel se hvordan det går. FreezeandFawn skrev (4 timer siden): Hun er en narsissist. Hun er utelukkende opptatt av seg selv. I den grad hun virker opptatt av noe eller noen andre er det fordi det enten gagner henne selv eller pynter på hennes fasade. Hun har behandlet sin far ufint, og har vel stort sett kuttet ut alle som ikke var til nytte for henne lenger. Hun jaktet spesifikt ned Harry for så å lyge om det etterpå, og ytret noe så tåpelig som at hun ikke visste noe om den britiske kongefamilien, tross at hun var opptatt av Diana når hun var yngre, og poserte utenfor Buckingham som tenåring. Hun har dominert Harry, avskåret han fra familie og venner (altså de som kunne laget problemer for henne) og formet hans verdensbilde. Når det er sagt så mener jeg at Harry har hatt dette liggende latent, han har emosjonelt flakset rundt og ventet på at noen skulle ta ansvar. Ikke at han ser at hun styrer skuta, han tror nok at han er den dominante. Hun har ingen kvaler når det kommer til å lyge eller vri sannheten for at den skal passe til hennes historie. Hun eier ikke takt, og heller ikke samvittighet mtp. Oprah-intervjuet og Prins Philip som lå syk, og ikke minst kalle datteren sin opp etter Dronningen etter å ha beskyldt kongefamilien for å være rasister i et intervju sett av hele verden Hele kroppsspråket hennes skriker falsk, med en påtatt mine i ansiktet. Til at hun generelt får lite skryt for sine skuespilleregenskaper, så har hun klart å lure mange. Vet ikke om det er en woke eller rase-greie. Rævhøl kommer i alle etnisiteter. Jeg er enig med din bestemor! Dette forklarer det ganske bra ja 👍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2022 #740 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) Det som er sagt over, OG.. hvis noen personer ryker uklar med veldig mange tenker jeg alltid at det er en fellesnevner.. Endret 20. september 2022 av Frøkenfryden Skrivefeil 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå