Gå til innhold

Meghan Markle

Panna

Anbefalte innlegg

Honey Dew skrev (4 timer siden):

Men hva skulle kongehuset gjøre da hun hengte dem ut da? Kongehuset snakker faktisk ikke om familiære forhold til media og det er helt riktig av dem.

MM er en dramadronning uten like.

Jeg har ikke kritisert kongehuset. Jeg bare påpekte at det ikke er rart at folk lurer på om tårene til Meghan var ekte, siden hun ikke hadde et nært forhold til dronningen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var utrolig dårlig gjort av henne, dem begge egentlig, å henge Charles ut som rasist. Det at han fulgte henne opp midtgangen i bryllupet som hun skulle vært hans egen datter vil jeg tro beviser godt nok at hun var velkommen i familien. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
jentekvinne skrev (På 22.9.2022 den 21.38):

Når folk har et stort behov for å bevise at de er lykkelige med å være «hengivne» er det noe som ikke stemmer. Det virker mot sin hensikt. 

Det er vanlig for narsissister at de har et stort behov for å vise det. Her er det tydelig at det er fremfor alt hun som har et stort behov for å vise det, mens han er dritt lei av det: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (23 minutter siden):

Det er vanlig for narsissister at de har et stort behov for å vise det. Her er det tydelig at det er fremfor alt hun som har et stort behov for å vise det, mens han er dritt lei av det: 

Wow! Dette brukes det tid på? Å analysere hvordan de tar på hverandre. For hvilken hensikt?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970

Det er allerede min oppfatning at Meghan Markle er det jeg vil kalle en ondskapsfull narsissist eller en farlig narsissist. Men detaljene rundt det som har foregått i og rundt kongehuset kjenner jeg ikke så godt. Om man vet noe om denne typen mennesker, er det lett å kjenne dem igjen, og videoen jeg postet over er et eksempel på adferden deres. De er dominerende, eiesyke, og de skal vise at de er "lykkelige" med partneren sin og vellykket offentlig. Privat er det en helt annen historie. De er rett og slett fantastiske mennesker utad, men alt annet enn fantastiske for dem som er nærmest dem.
Her er enda en video fra kroppspråk-analyse fyren som er interessant, og en artikkel. Meghan har blitt beskyldt for å være slem mot Prinsesse Charlotte (som er født kongelig og tredje i arverekken, dermed blir Meghan henne "underlegen"), og i videoen kan vi se noe som enten er et bevis på hennes dårlige oppførsel, eller rett og slett en tilfeldighet? Dette er verdt å se på.

Artikkel om beskyldningene:
https://www.ibtimes.com/royal-fans-accuse-meghan-markle-allegedly-bullying-princess-charlotte-over-new-books-3588806

Analyse av blikket til Meghan når hun ser på Charlotte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Ramona1970 skrev (55 minutter siden):

Det er allerede min oppfatning at Meghan Markle er det jeg vil kalle en ondskapsfull narsissist eller en farlig narsissist. Men detaljene rundt det som har foregått i og rundt kongehuset kjenner jeg ikke så godt. Om man vet noe om denne typen mennesker, er det lett å kjenne dem igjen, og videoen jeg postet over er et eksempel på adferden deres. De er dominerende, eiesyke, og de skal vise at de er "lykkelige" med partneren sin og vellykket offentlig. Privat er det en helt annen historie. De er rett og slett fantastiske mennesker utad, men alt annet enn fantastiske for dem som er nærmest dem.
Her er enda en video fra kroppspråk-analyse fyren som er interessant, og en artikkel. Meghan har blitt beskyldt for å være slem mot Prinsesse Charlotte (som er født kongelig og tredje i arverekken, dermed blir Meghan henne "underlegen"), og i videoen kan vi se noe som enten er et bevis på hennes dårlige oppførsel, eller rett og slett en tilfeldighet? Dette er verdt å se på.

https://www.ibtimes.com/royal-fans-accuse-meghan-markle-allegedly-bullying-princess-charlotte-over-new-books-3588806

Det jeg fikk ut av denne videoen er at man ikke skal tro på alle analyser gjort av en fyr på YouTube😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne
Ramona1970 skrev (1 time siden):

Synes videoen med MM sitt blikk i kirken var overanalysering av henne, men denne videoen viser hvor gale det er. Virker veldig viktig for henne å vise hvor hengivne de er, men det blir bare kleint å se på. Jeg sitter aldri sånn med min samboer når vi er ute blant folk. En ting er å holde hånden hvis vi er på en konsert eller teater, men hadde aldri ruget på hånden hans i fanget mitt mens vi var ute med kolleger eller venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970
jentekvinne skrev (48 minutter siden):

Synes videoen med MM sitt blikk i kirken var overanalysering av henne, men denne videoen viser hvor gale det er. Virker veldig viktig for henne å vise hvor hengivne de er, men det blir bare kleint å se på. Jeg sitter aldri sånn med min samboer når vi er ute blant folk. En ting er å holde hånden hvis vi er på en konsert eller teater, men hadde aldri ruget på hånden hans i fanget mitt mens vi var ute med kolleger eller venner. 

Og hun gjør det mot hans vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (9 timer siden):

Du har ingen rett til å definere andres sorg. Det er mange følelser som kan komme opp i en begravelse, ikke vær et så smålig og stusslig menneske at du kritiserer tårer i den sammenhengen. 

Ro deg ned fjorten hall og les en gang til. Jeg kritiserer da ikke tårer, tvert i mot var det et svar på de som mente at tårene hennes var falske, at om så var ville vel ikke det være så unaturlig, hun har ingen spesiell grunn til at hun MÅ gråte over dronningen i mine øyne - det er ikke det samme som å kritisere at/om hun gråter, ærlig talt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (12 minutter siden):

Ro deg ned fjorten hall og les en gang til. Jeg kritiserer da ikke tårer, tvert i mot var det et svar på de som mente at tårene hennes var falske, at om så var ville vel ikke det være så unaturlig, hun har ingen spesiell grunn til at hun MÅ gråte over dronningen i mine øyne - det er ikke det samme som å kritisere at/om hun gråter, ærlig talt.

Jeg er helt avslappet og har ikke behov for å roe meg et eneste ‘hall’. Det er fremdeles ikke opp til deg å bestemme om Meghan har behov for å gråte i en begravelse. Du har ikke makt til å bestemme over andre enn deg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/23/2022 at 8:03 PM, Hulderen said:

Fra Meghan selv, i intervju. Der hun beskrev hvor lite velkommen og verdsatt hun følte seg. Hvor motarbeidet. 

Hun følte seg helt sikkert motarbeidet og lite verdsatt ettersom hun ikke skjønner forskjellen på å være kjendis vs en kongelig. 

Jeg syntes Meghan ofte får ufortjent mye tyn, men hun og Harry gjør det ikke lettere for seg selv. De har tydeligvis totalt overvurdert sin egen verdi og inflytelsese som kjendiser i LA. Intervjuet Megahan stilte opp på for The Cut var en PR katastrofe, og de merker nå at folk mister interessen. William og Kate er stjerene, og slik vil det bestandig være.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (17 timer siden):

Wow! Dette brukes det tid på? Å analysere hvordan de tar på hverandre. For hvilken hensikt?

Det er heelt vilt! Jeez, så mye bortkasta mobbing av dem, synes virkelig synd på dem som må igjennom alt dette. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ramona1970 skrev (På 24.9.2022 den 18.46):

Denne syns jeg var interessant. Han som tolker skviser det meste ut av saken. Men det er en kjennsgjerning at kroppsspråk kan tolkes. Det vet alle som har studert litt psykologi. Men det interessante, er at dette kan forklare hvorfor Megan fikk Kate til å gråte pga antrekket til brudepikene. Det har jo blitt bevitnet av flere.

Jeg har lurt på hvorfor Kate skulle bry seg om hvilke kjoler brudepikene skulle gå i. Men hvis det stemmer at Meghan nektet Kate å la henne ta på jentungen strømpebukser, slik at Charlotte fikk gnagsår, så er det ikke rart at hun ble opprørt. Og hvis det stemmer at Meghan misliker lille Charlotte (og tydelig viser det), så forklarer det spliden mellom William og Harry.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (57 minutter siden):

Denne syns jeg var interessant. Han som tolker skviser det meste ut av saken. Men det er en kjennsgjerning at kroppsspråk kan tolkes. Det vet alle som har studert litt psykologi. Men det interessante, er at dette kan forklare hvorfor Megan fikk Kate til å gråte pga antrekket til brudepikene. Det har jo blitt bevitnet av flere.

Jeg har lurt på hvorfor Kate skulle bry seg om hvilke kjoler brudepikene skulle gå i. Men hvis det stemmer at Meghan nektet Kate å la henne ta på jentungen strømpebukser, slik at Charlotte fikk gnagsår, så er det ikke rart at hun ble opprørt. Og hvis det stemmer at Meghan misliker lille Charlotte (og tydelig viser det), så forklarer det spliden mellom William og Harry.

Det er jo helt sinnssykt av et voksent (???) menneske og legge et lite barn for hat slik...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (8 minutter siden):

Det er jo helt sinnssykt av et voksent (???) menneske og legge et lite barn for hat slik...

Man er ikke helt i vater, for å si det mildt, om dette stemmer!

Være helt ok med at en 3-åring får gnagsår??

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frida skrev (1 minutt siden):

Man er ikke helt i vater, for å si det mildt, om dette stemmer!

Være helt ok med at en 3-åring får gnagsår??

Ja, det er helt sprøtt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (På 25.9.2022 den 4.22):

Hun følte seg helt sikkert motarbeidet og lite verdsatt ettersom hun ikke skjønner forskjellen på å være kjendis vs en kongelig. 

Jeg syntes Meghan ofte får ufortjent mye tyn, men hun og Harry gjør det ikke lettere for seg selv. De har tydeligvis totalt overvurdert sin egen verdi og inflytelsese som kjendiser i LA. Intervjuet Megahan stilte opp på for The Cut var en PR katastrofe, og de merker nå at folk mister interessen. William og Kate er stjerene, og slik vil det bestandig være.

Nå husker jeg ikke hvor jeg leste dette, men et eller annet sted ble det nevnt at ingen av naboene skulle si hei eller god dag når M og H var ute. Folk skulle late som de ikke så dem.

Jeg likte M før, men når hun først gjør seg til uvenns med sin egen familie (som jeg egentlig forstår), for så å gjøre seg til uvenns med kongefamilien, synes jeg hun burde gå litt i seg selv og innrømme feil. Hun var ikke så grei med de ansatte heller.

H synes jeg bare synd på, siden det er M som tydeligvis styrer skuten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Honey Dew said:

Nå husker jeg ikke hvor jeg leste dette, men et eller annet sted ble det nevnt at ingen av naboene skulle si hei eller god dag når M og H var ute. Folk skulle late som de ikke så dem.

Jeg likte M før, men når hun først gjør seg til uvenns med sin egen familie (som jeg egentlig forstår), for så å gjøre seg til uvenns med kongefamilien, synes jeg hun burde gå litt i seg selv og innrømme feil. Hun var ikke så grei med de ansatte heller.

H synes jeg bare synd på, siden det er M som tydeligvis styrer skuten.

Delvis enig. Megs familie virker fæl, en skam at pressen matet de trollene der. Men ja, hun har ikke gjort det lett for seg selv. Personlig syntes jeg ikke noe synd på Harry, han har mange issues og giftet seg med henne helt frivillig. Mest av alt syntes jeg begge to er utrolig cringe og det er nesten vondt å se dem omtrent uketlig skyte seg selv i foten med alle de idotiske utspillende i pressen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (På 24.9.2022 den 18.46):

Fu fader dette topper jo dumhet skalaen av alle meghan konspirasjoner. Ser du virkelig på sånt og klarer du virkelig å gå på den limpinnen? 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...